Факультативтік сабаққа негізделген
‘‘Funny
English’’ бағдарламасы
«Көңілді ағылшын тілі»
бағдарламасы бойынша сабақтар балаларды шет тілі мәдениетінің негізімен
таныстырады, яғни балаға білім-білік дағдыларының базалық көлемін
үйретеді. Сабақ оқуға және жазуға ауызша дайындық кезең болып
табылады.
Мақсаты:
-
мектепке дейінгі балалардың
шығармашылық қабілеттерін арттыру арқылы лингвистикалық
қабілеттерін дамыту;
-
Ойын түрлері арқылы
тәрбиеленушілердің ағылшын тілін үйренуге деген ықыласын арттырып,
сол тілде сөйлеуге үйрету.
Міндеттер:
-
үйлесімді дамыған жеке тұлғаны
қалыптастыру;
-
баланың өз күшіне сенімділігін нығайту және дұрыс
мотивация құру; - ағылшын тілінің ырғағымен және мәнерлі
дыбысталуымен танысу, балалардың тілдік құзыреттілігін
дамыту;
-
мектеп жасына дейінгі баланың сөйлеу мүмкіндігі
мен қажеттілігін ескере отырып, ағылшын тілінде баланың өздігінен
қарым-қатынас міндеттерінің қорытындылауын
қолдау;
-
ойын және нақты қарым-қатынас жағдайында қарапайым
деңгейде серіктеспен байланыс орнатуды
үйрету;
-
фонетикалық есту қабілетін
дамыту;
-
ағылшын тілінде сөйлеу мазмұнын түсінуге
үйрету;
-
зейін, ойлау, есте сақтау қабілеттерін
дамыту;
-
айту және тыңдату: ауызша сөйлеу дағдысының
негізін дамыту.
-
үйлесімді дамыған жеке тұлғаны
қалыптастыру;
-
баланың өз күшіне сенімділігін нығайту және дұрыс
мотивация құру; - ағылшын тілінің ырғағымен және мәнерлі
дыбысталуымен танысу, балалардың тілдік құзыреттілігін
дамыту;
-
мектеп жасына дейінгі баланың сөйлеу мүмкіндігі
мен қажеттілігін ескере отырып, ағылшын тілінде баланың өздігінен
қарым-қатынас міндеттерінің қорытындылауын
қолдау;
-
ойын және нақты қарым-қатынас жағдайында қарапайым
деңгейде серіктеспен байланыс орнатуды
үйрету;
-
фонетикалық есту қабілетін
дамыту;
-
ағылшын тілінде сөйлеу мазмұнын түсінуге
үйрету;
-
зейін, ойлау, есте сақтау қабілеттерін
дамыту;
-
айту және тыңдату: ауызша сөйлеу дағдысының
негізін дамыту.
Қызметті ұйымдастыру
формалары:
-
Фонетикалық
ойындар;
-
Сөздік ойындар;
-
Оқу ережесіне байланысты
ойындар;
-
Сөйлеу қабілетін дамытуға арналған
ойындар;
-
Сергіту ойындары;
-
Сан есімге байланысты
ойындар;
-
Дидактикалық мақсаттағы
ойындар;
-
Тақпақтық үлгілер;
-
Рөлдік ойындар,
сахналау.
-
Сурет салу, құрастыру, мүсіндеу (ұсақ моторикасын
дамыту).
Өзектілігі:
Ойын – мектеп жасына дейінгі балалардың негізгі
іс-әрекеті. Сұлтанмахмұт Торайғыров «Балалықтың қанына ойын азық»
деп бекер айтпаған. Өйткені, ойын үстінде баланың бір затқа
бейімділігі, мүмкіндігі және қызығуы анық
байқалады.
Баланың өмірге қадам басардағы алғашқы
қимыл-әрекеті – ойын, сондықтан да оның мәні ерекше. Қазақ халқының
ұлы ойшылы Абай Құнанбаев: «Ойын ойнап, ән салмай, өсер бала бола
ма?» деп айтқандай баланың өмірінде ойын ерекше орын алады. Жас
баланың өмірді тануы, еңбекке қатынасы, психологиялық ерекшеліктері
осы ойын үстінде қалыптасады.
Күтілетін
нәтиже:
-
Балаларда шет тілі туралы білімді
қалыптастыру;
-
Қарапайым сөздер мен сөйлемдерді түсіну дағдысын
қалыптастыру;
-
белсенді сөйлеуді
дамыту;
-
балаларда еститін дыбыс үйлесімі мен сөздерге
еліктеу дағдысын қалыптастыру.
Бағдарлама И.А. Шишкова, М.Е. Вербовскаяның
«Английский язык для малышей» оқу құралында
негізделген.