Материалдар / Stop,look,listen
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Stop,look,listen

Материал туралы қысқаша түсінік
Ағылшын тілі пән мұғалімдеріне көмегі тиеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Ақпан 2019
766
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Unit 5. Where do the roads go?Lesson 4. Stop, Look, ListenSchool: №10
Date:Surname /name of the teacher: Rustemova Zh
Group:0Number of attendees:Number of absent learners:
Aims of the lesson:0.L5 begin to recognize simple sounds of phonemes.0.L1 begin to recognize simple short instructions for the basic classroom routines spoken slowly and distinctly.0.L3 begin to recognize with the considerable support simple greetings. 0.S3 pronounce the basic words and expressions with some mistakes.0.S1 begin to make the basic personal statements. 0.UE3 begin to use a few colours.
Objectives of theThe learners will be able to:
Lesson



  • recognize simple sounds of phoneme.


  • recognize simple short instructions for the basic classroom routines


  • spoken slowly and distinctly.


  • recognize and exchange with the considerable support simple


  • greetings.


  • pronounce words “go/stop/wait/look/listen” and expressions with


  • some mistakes.


  • make basic personal statements “I/he /she/we can …”.


  • use the colours “red”, “green”, “yellow”.


  • The majority of the learners will be able to:


  • recognize simple sounds of phonemes.


  • recognize and carry out simple short instructions for the basic classroom


  • routines spoken slowly and distinctly.


  • recognize and exchange simple greetings.


  • pronounce the words “go/stop/wait/look/listen” and expressions with few


  • mistakes.


  • make the basic personal statements “I/he /she/we can …”.


  • use the colours “red”, “green”, “yellow”.


  • Some of the learners will be able to:


  • say the words and expressions without difficulties and mistakes.
  • Background knowledgeThis is the final lesson of this unit and the children may know the topic vocabulary and can use the words to make personal statements, like “I canride a scooter/bike”, “My father can drive a car”.
    Plan
    ScheduledtimeScheduled activityResources
    Beginning of the lesson

    5 minutes
    Warm up:To warm up your students suggest them playing a game “Match the pictures”. Fix the pictures on the board in two rows. The first row: a car, a bus, a scooter, a plane, a train, a bike.The second row: a helmet, a pilot, a small wheel, a



    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!