Материалдар / Stop,look,listen

Stop,look,listen

Материал туралы қысқаша түсінік
Ағылшын тілі пән мұғалімдеріне көмегі тиеді
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Unit 5. Where do the roads go?Lesson 4. Stop, Look, ListenSchool: №10
Date:Surname /name of the teacher: Rustemova Zh
Group:0Number of attendees:Number of absent learners:
Aims of the lesson:0.L5 begin to recognize simple sounds of phonemes.0.L1 begin to recognize simple short instructions for the basic classroom routines spoken slowly and distinctly.0.L3 begin to recognize with the considerable support simple greetings. 0.S3 pronounce the basic words and expressions with some mistakes.0.S1 begin to make the basic personal statements. 0.UE3 begin to use a few colours.
Objectives of theThe learners will be able to:
Lesson



  • recognize simple sounds of phoneme.


  • recognize simple short instructions for the basic classroom routines


  • spoken slowly and distinctly.


  • recognize and exchange with the considerable support simple


  • greetings.


  • pronounce words “go/stop/wait/look/listen” and expressions with


  • some mistakes.


  • make basic personal statements “I/he /she/we can …”.


  • use the colours “red”, “green”, “yellow”.


  • The majority of the learners will be able to:


  • recognize simple sounds of phonemes.


  • recognize and carry out simple short instructions for the basic classroom


  • routines spoken slowly and distinctly.


  • recognize and exchange simple greetings.


  • pronounce the words “go/stop/wait/look/listen” and expressions with few


  • mistakes.


  • make the basic personal statements “I/he /she/we can …”.


  • use the colours “red”, “green”, “yellow”.


  • Some of the learners will be able to:


  • say the words and expressions without difficulties and mistakes.
  • Background knowledgeThis is the final lesson of this unit and the children may know the topic vocabulary and can use the words to make personal statements, like “I canride a scooter/bike”, “My father can drive a car”.
    Plan
    ScheduledtimeScheduled activityResources
    Beginning of the lesson

    5 minutes
    Warm up:To warm up your students suggest them playing a game “Match the pictures”. Fix the pictures on the board in two rows. The first row: a car, a bus, a scooter, a plane, a train, a bike.The second row: a helmet, a pilot, a small wheel, a



    18 Ақпан 2019
    816
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі