4 курс студенті:
Сағынғалиева Әсем
Оқытушы: Болтаева
А.М.
Әл-Фараби ат.
ҚазҰУ
Студенттердің оқу
мотивациясын диагностикалау
әдістемесі
(А. А. Реан және В. А.
Якунин, Н. Ц. Бадмаеваның
модификациясы)
Әдістеменің
мақсаты: Студенттердің оқу мотивациясын
диагностикалау.
Әдістеменің
сипаттамасы: Әдістеме А. А. Реан мен В. А.
Якуниннің сауалнамасы негізінде жасалған. Жоғарыда аталған
сауалнаманың 16 тұжырымына В.Г.Леонтьев бөлген оқу мотивтерін
сипаттайтын мәлімдемелер, сондай-ақ студенттер мен оқушылардың
сауалнамасы нәтижесінде Н.Ц. Бадмаева алған оқу мотивтерін
сипаттайтын мәлімдемелер қосылды. Мұнда коммуникативті, кәсіби,
оқу-танымдық, әлеуметтік мотивтер, сонымен қатар шығармашылық
өзін-өзі жүзеге асыру, сәтсіздік пен беделден аулақ болу мотивтері
шкалалары көрсетілген.
Нұсқаулық:
5 балдық жүйе бойынша оқу іс-әрекетінің
келтірілген мотивтерін сіз үшін маңыздылығы бойынша бағалаңыз: 1
балл мотивтің ең төменгі мәніне, 5 балл максимумға сәйкес
келеді.
Әдістеме
тексті
-
Мен таңдаған мамандықты ұнататындықтан
үйренемін.
-
Болашақ кәсіби қызметтің сәттілігін
қамтамасыз ету.
-
Маман болғым
келеді.
-
Болашақ кәсіби қызмет саласына қатысты өзекті
сұрақтарға жауап беру.
-
Мен өзімнің таңдаған мамандығыма деген
бейімділігімді, қабілеттерімді толық пайдаланғым
келеді.
-
Достарыммен бірге болу
үшін.
-
Адамдармен жұмыс істеу үшін терең және
жан-жақты білім болуы керек.
-
Себебі мен үздік студенттердің қатарында
болғым келеді.
-
Себебі біздің оқу тобымыз институтта үздік
болғанын қалаймын.
-
Танысу үшін және қызықты адамдармен
қарым-қатынас жасау.
-
Өйткені алған білімім маған қажет нәрсенің
бәріне қол жеткізуге мүмкіндік
береді.
-
Таныстардың мен туралы, қабілетті,
перспективалы адам ретінде пікірі өзгермеуі үшін институтты
бітірген жөн.
-
Нашар оқығаны үшін сөгістен және жазалаудан
аулақ болу.
-
Оқу ұжымының құрметті адамы болғым
келеді.
-
Мен курстастарымнан қалғым келмейді, артта
қалғандардың қатарында болғым
келмейді.
-
Себебі менің болашақта материалдық қамтамасыз
ету деңгейім оқудағы жетістікке
байланысты.
-
Табысты оқу, "4" және "5" емтихандарын
тапсыру.
-
Тек оқуды
ұнатамын.
-
Институтқа түскеннен кейін оны бітіру үшін
оқуға мәжбүр болады.
-
Кезекті сабақтарға үнемі дайын
болу.
-
Нақты оқу сұрақтарына жауап беру үшін келесі
курстарда оқуды сәтті
жалғастырыңыз.
-
Мықты және берік білім алу
үшін.
-
Себебі болашақта мамандығы бойынша ғылыми
қызметпен айналысамын деп
ойлаймын.
-
Кез-келген білім болашақ мамандықта пайдалы
болады.
-
Себебі мен қоғамға көбірек пайда әкелгім
келеді.
-
Жоғары білікті маман
болу.
-
Жаңа нәрселерді үйрену үшін шығармашылық
қызметпен айналысу.
-
Қоғамның дамуы, адамдардың өмірі мәселелеріне
жауап беру.
-
Мұғалімдердің көзіне жақсы көріну
үшін.
-
Ата-аналар мен басқалардың мақұлдауына қол
жеткізіңіз.
-
Мен ата-анамның, мектептің алдындағы борышын
өтеу үшін оқимын.
-
Өйткені білім маған сенімділік
береді.
-
Себебі менің болашақ лауазымым оқудағы
жетістікке байланысты.
-
Мен басқалардан жоғары дәрежеге ие болу үшін
және жақсы бағалары бар диплом алғым
келеді.
Шкалалар:
оқу мотивтері – коммуникативті, қашу, бедел,
кәсіби, шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыру, оқу-танымдық,
әлеуметтік мотивтер.
Әдістеме нәтижелерін
интерпретациялау:
Шкала 1. Коммуникативті мотивтері: 7, 10, 14,
32.
Шкала 2. Қашу мотивтері: 6, 12, 13, 15,
19.
Шкала 3. Бедел мотивтері: 8, 9, 29, 30,
34.
Шкала 4. Кәсіби мотивтері: 1, 2, 3, 4, 5,
26.
Шкала 5. Шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыру
мотивтері: 27, 28.
Шкала 6. Оқу-танымдық мотивтері: 17, 18, 20,
21, 22, 23, 24.
Шкала 7. Әлеуметтік мотивтері: 11, 16, 25,
31, 33.
Тестілеу нәтижелерін өңдеу кезінде орташа
көрсеткішті бар әрбір сауалнама шкаласы бойынша есептеу
қажет.
ЖАУАП
ПАРАҒЫ
Т.А.Ә
___________________________________________________
Жасы _____
Мамандығы_____________________________
№
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
1
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
|
6
|
|
|
|
|
|
7
|
|
|
|
|
|
8
|
|
|
|
|
|
9
|
|
|
|
|
|
10
|
|
|
|
|
|
11
|
|
|
|
|
|
12
|
|
|
|
|
|
13
|
|
|
|
|
|
14
|
|
|
|
|
|
15
|
|
|
|
|
|
16
|
|
|
|
|
|
17
|
|
|
|
|
|
18
|
|
|
|
|
|
19
|
|
|
|
|
|
20
|
|
|
|
|
|
21
|
|
|
|
|
|
22
|
|
|
|
|
|
23
|
|
|
|
|
|
24
|
|
|
|
|
|
25
|
|
|
|
|
|
26
|
|
|
|
|
|
27
|
|
|
|
|
|
28
|
|
|
|
|
|
29
|
|
|
|
|
|
30
|
|
|
|
|
|
31
|
|
|
|
|
|
32
|
|
|
|
|
|
33
|
|
|
|
|
|
34
|
|
|
|
|
|