Сұхбаттасу мәдениеті

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сұхбаттасу мәдениеті

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы

І бөлім. Мәдениет: Тіл және қарым-қатынас

Мерзімі 15.09.2017ж Сабақ№6

Сабақтың тақырыбы: Сұхбаттасу мәдениеті

Мектеп «Ә.Жангелдин атындағы №27 жалпы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Мұғалім А.Абдраймова








Сынып: 5 қазақ тілі

Қатысқандар- Қатыспағандар-

Осы сабақ арқылы

жүзеге асатын оқу мақсаттары

5.Т/А5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Тілек сөздерді сөйлеу жағдаятына қарай топтап жаза алады, эмоционалды-экспрессивті сөздерді буын үндестігі мен дыбыс үндестігіне қарай талдайды.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Тыйым сөздердің мағынасына қарай суреттер салады, өз ойларын көркем жеткізе алады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Сұрақтарға жауап беруде сыни көзқарастарын білдіре алады.

Бағалау критерийлері

Ауызша, жазбаша сөйлеу түрін ажыратады және буын үндестігі мен дыбыс үндестігіне талдау жасай алады.

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:

Сұрақтарға жауап жаза алады, тыйым сөздердің мәнін ашады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Эмоционалды –экспрессивті сөздер

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Абыройлы бол! Мерейің үстем болсын! Қолың дерт көрмесін! Жортқанда жолың болсын! Қадамыңа гүл бітсін! Т.б

Талқылауға арналған сұрақтар:

-Неліктен сөйлеп тұрғанда есінеме дейді?

-Не үшін тыйым сөздер шыққан?

- Тілек сөздер қай жерде айтылады?

Ишара: жест, ым-ишара, қол сигналдары

Құндылықтарға баулу

Ұлттық құндылықтар

Пәнаралық байланыс

Қазақ әдебиеті, Қазақстан тарихы

Тақырып бойынша алдыңғы білім

Әр ұлттың амандасуы туралы ақпараттар жинау

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурс

тар

Басы 5минут

Қызығушы

лықты ояту





Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті


«Сырлы сандық»







-Сендер үлкен адаммен диалогке түсіп көрдіңдер ме?

-Тілек-бата қай жерлерде айтылады?

-Қандай тыйым сөздерді білесіңдер?

Стикерге әр оқушы өз бойындағы бір жақсы қасиетін жазады. Өздері қалаған сыныптасына сыйлайды. Келесі стикерге өз бойындағы бір жаман қасиетін жазып, оны сандыққа салып құлпылайды да, жаман әдетімен қоштасады.


Өз ойларын ортаға салады.







Ортасы

30минут












9-тапсырма, 17-бет

Тілек сөздерді сөйлеу жағдаятына қарай топтап жаз.







10-тапсырма, 17-бет

Оқылым мәтініндегі эмоционалды-экспрессивті сөздерді буын үндестігі мен дыбыс үндестігіне қарай талда.

11-тапсырма, 17-бет

Тыйым сөздердің сөйлеудің түріне қатыстылығын анықта және тыйым сөздердің мағынасына сай суреттер сал.


Сөйлеу жағдаятының

түрлері

Тілек сөздер

Мектепке барғанда


Дастарқан басында


Туған күнде


Жолға шыққанда


5-тапсырмадағы оқылым мәтінімен жұмыс істейді.











Тыйым сөздерге сурет салады.

Есінеп сөйлеп тұрған бала

Аузына тамақ салып сөйлеп тұрған бала

Қолын сермеп сөйлеп тұрған бала



Оқулық

17-бет

Соңы

5 минут





Үйге тапсырма


«Шығу парағы»






Ата-әжелеріңнен тыйым сөздер жазып әкелу


1.Бүгін не үйрендің?

2. Сабақ бойынша қандай сұрақтарың бар?

3.Келесі сабақта қандай мәселелерге баса назар аудару керек?

кесте

Қосымша ақпарат

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түсіндіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік

АКТ- мен байланыс

Бағыттаушы, жетелеуші сұрақтар қою арқылы кедергілердің алдын аламын.

Сабақтың өн бойында комментарий арқылы, «Үш шапалақ» арқылы қалыптастырушы бағалау жүргізіледі.

«Күн сәулесін төгеді»

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?


Бүгін оқушылар не үйренді?


Сабақ қалай өтті,қандай деңгейде өтті?


Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?(тапсырмалар сәйкес болды ма?)


Уақытты қалай пайдаландым?


Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе(оқыту мен оқуға қатысты)

1:



2:


Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді

(оқыту мен оқуға қатысты)

1:


2:











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.10.2018
689
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі