Тақырыбы:Сүйікті ойыншықтар
Білім көздері: Тіл дамыту.
Мақсаты:
а) Ойыншықтар туралы әңгіме құрастыруға, ойыншықтардың аттарын атай білуге, оларды сипаттап айтуға үйрету.
ә) Ойыншықтарды күтіп,ұқыпты ұстауға тәрбиелеу.
Жаңа сөздер:жұмсақ,резеңке.
Көрнекілігі: түрлі ойыншықтар суреттері
Сөздік жұмыс:ойыншықтар,қуыршақ,машина.
|
Іс-әрекет бөлімдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Ынталандыру, сезімді ояту.
|
Шаттық шеңберіне тұрғызады. Дос болып біз жүреік, Ойнайық та күлейік. Достық деген тамаша Міне,тұрмыз жараса. -Балалар,бүгін ерекше күн.Біз бүгін ойыншықтар әлеміне саяхатқа шығамыз. |
Шаттық шеңберге тұрады,қолдарын көтеріп,қимылмен көрсетеді. Қуанады. |
|
Ізденістер, ұйымдастыру. |
-Балалар,сендер ойыншықтарды жақсы көресіңдер ме? -Қандай ойыншықтың түрлерін білесіндер? Ойыншықтардың темірден,ағаштан,резеңкеден жасалатынын және матадан тігілетінін айтады.Есік қағылады.Қонаққа сиқыршы келеді. -Сәлеметсіңдер ме,балалар! Қазір мен өзімнің сиқырлы әлеміме қонаққа апарамын.Барасындар ма?Ендеше,бәрің көздеріңді жұмыңдар. Алақай,малақай!Суф!Суф! Ал енді көзімізді ашамыз. -Шынын да қараңдаршы,біз көп ойыншықтар әлеміне тап болдық, 2-3 ойыншықты көрсетеді.(Машина,қуыршақ,доп). -Мынау не?Машина.Ол қандай?Машина жүргенде «ың-ың-ың»дыбысын шығарады екен. «Ң»дыбысын айтайық.Қайталаймыз.Балалар басқа да ойыншықтарын сипаттайды(атын атайды,үлкен,кішкентай және жұмсақ,қатты екенін,неден жасалғанын ажыратады). Сиқыршы:Балалар,мына ойыншықтарды сендерге сыйға тартамын,топқа барғанда ойнайсындар,ойыншықтарды ренжітпей,ұқыпты ұстап ойнаңдар. Сиқыршы балалармен қоштасып шығып кетеді. Сергіту сәт: Құлыншағым,құндызым, Құлдырайды,шабады. Жылтыңдаған жұлдызым, Құстай қанат қағады. (І.Жансүгіров) Үлестірмелі материалдармен жұмыс.Ойын шарты:ойыншықтардың арасынан допты,қуыршақты және керікті табу. Жеке жұмысты қажет ететін балалардан сүйікті ойыншықтарын сұрау. |
-Ия! -Қуыршақ,машина,доп,қонжық, аю,қоян,балапан т.б. Сәлемдеседі. -Ия!Көздерін жұмады.Көздерін ашады,түрлі ойыншықтарды көреді.Ойыншықтарды атап,сипаттайды. -Мынау-машина.Ол қатты,қызыл,әдемі. «Ың-ың-ың»деген дыбыс шығарады.Қайталайды. Қоштасады. Балалар үлестірмелі материалдармен жұмыс жасайды. |
|
Релаксация Өзін-өзі бағалау |
-Бүгін бізге қонаққа кім келді? -Қайда бардық? -Нені көрдік? -Өздерің ойыншықты қалай күтіп ұстайсындар? Тәрбиеші сұрақ-жауап арқылы ойыншықтар жайлы білімдерін қорытындылап,балаларды мадақтайды. |
Балалар сұрақтарға жауап береді. |
Күтілетін нәтиже:
Орындайды: әр ойыншыққа сипаттама беру және оларды ойыншықтардың арасынан табу тәрізді тапсырмаларды;
Түсінеді:ойыншықтарды,ұқыпты,күтіп ұстау керектігін;
Қолданады:дыбыстарды дұрыс айту дағдысын.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сүйікті ойыншықтар
Сүйікті ойыншықтар
Тақырыбы:Сүйікті ойыншықтар
Білім көздері: Тіл дамыту.
Мақсаты:
а) Ойыншықтар туралы әңгіме құрастыруға, ойыншықтардың аттарын атай білуге, оларды сипаттап айтуға үйрету.
ә) Ойыншықтарды күтіп,ұқыпты ұстауға тәрбиелеу.
Жаңа сөздер:жұмсақ,резеңке.
Көрнекілігі: түрлі ойыншықтар суреттері
Сөздік жұмыс:ойыншықтар,қуыршақ,машина.
|
Іс-әрекет бөлімдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Ынталандыру, сезімді ояту.
|
Шаттық шеңберіне тұрғызады. Дос болып біз жүреік, Ойнайық та күлейік. Достық деген тамаша Міне,тұрмыз жараса. -Балалар,бүгін ерекше күн.Біз бүгін ойыншықтар әлеміне саяхатқа шығамыз. |
Шаттық шеңберге тұрады,қолдарын көтеріп,қимылмен көрсетеді. Қуанады. |
|
Ізденістер, ұйымдастыру. |
-Балалар,сендер ойыншықтарды жақсы көресіңдер ме? -Қандай ойыншықтың түрлерін білесіндер? Ойыншықтардың темірден,ағаштан,резеңкеден жасалатынын және матадан тігілетінін айтады.Есік қағылады.Қонаққа сиқыршы келеді. -Сәлеметсіңдер ме,балалар! Қазір мен өзімнің сиқырлы әлеміме қонаққа апарамын.Барасындар ма?Ендеше,бәрің көздеріңді жұмыңдар. Алақай,малақай!Суф!Суф! Ал енді көзімізді ашамыз. -Шынын да қараңдаршы,біз көп ойыншықтар әлеміне тап болдық, 2-3 ойыншықты көрсетеді.(Машина,қуыршақ,доп). -Мынау не?Машина.Ол қандай?Машина жүргенде «ың-ың-ың»дыбысын шығарады екен. «Ң»дыбысын айтайық.Қайталаймыз.Балалар басқа да ойыншықтарын сипаттайды(атын атайды,үлкен,кішкентай және жұмсақ,қатты екенін,неден жасалғанын ажыратады). Сиқыршы:Балалар,мына ойыншықтарды сендерге сыйға тартамын,топқа барғанда ойнайсындар,ойыншықтарды ренжітпей,ұқыпты ұстап ойнаңдар. Сиқыршы балалармен қоштасып шығып кетеді. Сергіту сәт: Құлыншағым,құндызым, Құлдырайды,шабады. Жылтыңдаған жұлдызым, Құстай қанат қағады. (І.Жансүгіров) Үлестірмелі материалдармен жұмыс.Ойын шарты:ойыншықтардың арасынан допты,қуыршақты және керікті табу. Жеке жұмысты қажет ететін балалардан сүйікті ойыншықтарын сұрау. |
-Ия! -Қуыршақ,машина,доп,қонжық, аю,қоян,балапан т.б. Сәлемдеседі. -Ия!Көздерін жұмады.Көздерін ашады,түрлі ойыншықтарды көреді.Ойыншықтарды атап,сипаттайды. -Мынау-машина.Ол қатты,қызыл,әдемі. «Ың-ың-ың»деген дыбыс шығарады.Қайталайды. Қоштасады. Балалар үлестірмелі материалдармен жұмыс жасайды. |
|
Релаксация Өзін-өзі бағалау |
-Бүгін бізге қонаққа кім келді? -Қайда бардық? -Нені көрдік? -Өздерің ойыншықты қалай күтіп ұстайсындар? Тәрбиеші сұрақ-жауап арқылы ойыншықтар жайлы білімдерін қорытындылап,балаларды мадақтайды. |
Балалар сұрақтарға жауап береді. |
Күтілетін нәтиже:
Орындайды: әр ойыншыққа сипаттама беру және оларды ойыншықтардың арасынан табу тәрізді тапсырмаларды;
Түсінеді:ойыншықтарды,ұқыпты,күтіп ұстау керектігін;
Қолданады:дыбыстарды дұрыс айту дағдысын.
шағым қалдыра аласыз













