Сүйіспеншілік жолындағы өмір
Пән: Өзін – өзі тану
Мектебі: Қ. Игенбайұлы атындағы орта мектеп- бақшасы
Күні: 25.11.20
Мұғалімі:
Сыныбы: 7
Оқушылардың саны: 27
Тақырыбы: Сүйіспеншілік жолындағы өмір
Құндылығы: Сүйіспеншілік
Қасиеттері: Шынайылық, жанашырлық, адамдарға риясыз қызмет ету
|
Мақсаты:Оқушыларға сүйіспеншілікпен өмір сүрудің мәнін түсіндіре отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. Міндеттері:
|
Ресурстар: (материалдар, дереккөздер) |
|
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі. 5 Т – ережесі: 1. Тәртіп. 2. Талап. 3. Тыныштық. 4. Тазалық. 5. Татулық. Балалар ережені есімізге түсіріп, сыныптың тәртібін сақтап, оқып – білуге талаптанып, тыныштықты орнатып, тазалықты сақтап, бүгінгі күнімізді татулықпен өткізейік.
2. Үй тапсырмасын тексеру. 1. №30 – сабақ. «Адам жасампаздығы – ізгілігінде» тақырыбын «көзқарас – себеп –мысал – қорытындылау» әдiсiмен талқылап, эссе жазыңдар. 2. Келесі сабақ. №31, Әзілхан Нұршайықов шығармасынан үзінді Сұрақтар: 1. Мәтінде ана махаббаты қалай суреттелген? 2. Бала анасына махаббатын қалай білдірді? 3. Өздерің аналарыңа деген сүйіспеншіліктеріңді қалай білдіресіңдер? 4. Ата-ананың мейірімі мен қамқорлығының, риясыз сүйіспеншілігінің бастауы қайда деп ойлайсыңдар? 5.Ата-ананың алдындағы перзенттік парызды қалай өтеуге болады? |
|
|
3. Сабақтың дәйексөзі. (Оқушыларға үш рет айтқызып, дәптерге жаздырту) Өмір – теңіз Жүзем онда демеңіз Ізгіліктен жасалмаса кемеңіз Рудаки Әбу-Л-Хасан Рудаки - тәжік классикалық әдебиетінің негізін салушы, философ. Сұрақтар:
|
|
|
|
|
4. Оқиға айту (Мұғалім сыйы). “Жан жарасы жазылмайды” Ертеде қарияның ашушаң, ұстамсыз баласы болыпты.
Бір күні қария баласына бір қапшық шеге беріп: Сұрақтар: |
|
|
5. Шығармашылық жұмыс Тапсырма: Жағдаяттық талдау.
Жағдаяттарға баға беріңіздер !!! Бағдаршамның түстері арқылы |
|
|
6. Топпен ән айту. «Мейірімді болайықшы ағайын» |

|
7. Үйге тапсырма. 1.
№31 – сабақ. Сөйлемдерді өз ойларыңмен аяқтап жазыңдар. 2. Келесі сабақ. №32, Ақселеу Сейдімбек шығармасынан үзінді |
|
|
8. Қорытынды Б |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сүйіспеншілік жолындағы өмір
Сүйіспеншілік жолындағы өмір
Сүйіспеншілік жолындағы өмір
Пән: Өзін – өзі тану
Мектебі: Қ. Игенбайұлы атындағы орта мектеп- бақшасы
Күні: 25.11.20
Мұғалімі:
Сыныбы: 7
Оқушылардың саны: 27
Тақырыбы: Сүйіспеншілік жолындағы өмір
Құндылығы: Сүйіспеншілік
Қасиеттері: Шынайылық, жанашырлық, адамдарға риясыз қызмет ету
|
Мақсаты:Оқушыларға сүйіспеншілікпен өмір сүрудің мәнін түсіндіре отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. Міндеттері:
|
Ресурстар: (материалдар, дереккөздер) |
|
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі. 5 Т – ережесі: 1. Тәртіп. 2. Талап. 3. Тыныштық. 4. Тазалық. 5. Татулық. Балалар ережені есімізге түсіріп, сыныптың тәртібін сақтап, оқып – білуге талаптанып, тыныштықты орнатып, тазалықты сақтап, бүгінгі күнімізді татулықпен өткізейік.
2. Үй тапсырмасын тексеру. 1. №30 – сабақ. «Адам жасампаздығы – ізгілігінде» тақырыбын «көзқарас – себеп –мысал – қорытындылау» әдiсiмен талқылап, эссе жазыңдар. 2. Келесі сабақ. №31, Әзілхан Нұршайықов шығармасынан үзінді Сұрақтар: 1. Мәтінде ана махаббаты қалай суреттелген? 2. Бала анасына махаббатын қалай білдірді? 3. Өздерің аналарыңа деген сүйіспеншіліктеріңді қалай білдіресіңдер? 4. Ата-ананың мейірімі мен қамқорлығының, риясыз сүйіспеншілігінің бастауы қайда деп ойлайсыңдар? 5.Ата-ананың алдындағы перзенттік парызды қалай өтеуге болады? |
|
|
3. Сабақтың дәйексөзі. (Оқушыларға үш рет айтқызып, дәптерге жаздырту) Өмір – теңіз Жүзем онда демеңіз Ізгіліктен жасалмаса кемеңіз Рудаки Әбу-Л-Хасан Рудаки - тәжік классикалық әдебиетінің негізін салушы, философ. Сұрақтар:
|
|
|
|
|
4. Оқиға айту (Мұғалім сыйы). “Жан жарасы жазылмайды” Ертеде қарияның ашушаң, ұстамсыз баласы болыпты.
Бір күні қария баласына бір қапшық шеге беріп: Сұрақтар: |
|
|
5. Шығармашылық жұмыс Тапсырма: Жағдаяттық талдау.
Жағдаяттарға баға беріңіздер !!! Бағдаршамның түстері арқылы |
|
|
6. Топпен ән айту. «Мейірімді болайықшы ағайын» |

|
7. Үйге тапсырма. 1.
№31 – сабақ. Сөйлемдерді өз ойларыңмен аяқтап жазыңдар. 2. Келесі сабақ. №32, Ақселеу Сейдімбек шығармасынан үзінді |
|
|
8. Қорытынды Б |
|
шағым қалдыра аласыз

















