Материалдар / «Сұйықтар мен газдардың қасиеттері» тарауы бойынша оқушыларды критерийлік бағалау шкаласы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Сұйықтар мен газдардың қасиеттері» тарауы бойынша оқушыларды критерийлік бағалау шкаласы

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыптар: 1. Булану және конденсация 2. Будың қаситтері. Қайнау. Заттың агрегаттық күйі. 3. Сұйықтың беттік қабатының қасиеттері.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қаңтар 2018
388
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Сұйықтар мен газдардың қасиеттері» тарауы бойынша оқушыларды критерийлік бағалау шкаласы

Тақырыптар: 1. Булану және конденсация

2. Будың қаситтері. Қайнау. Заттың агрегаттық күйі.

3. Сұйықтың беттік қабатының қасиеттері.

Критерий

Күтілетін нәтиже

Жетістік деңгейі

Дескрипторлар

А –білу және түсіну

Біледі: физикалық өлшемдер мен анықтамаларды.

Түсіндіреді: табиғат құбылыстары арқылы.

0

Оқушы төменде аталған критерийлердің бірде-біреуіне жете алмады.

(max 20)


5-9

Оқушы зат күйлері түрлерін, оның құрымын, қасиеттерін білмейді. Булану және конденсация түсініктерінің айырмашылығын ажырата алмайды. Булану мен конденсация процестері кезінде темппература өзгерісін түсіндіре алмайды .


10-15

Булануды есептейтін формуланы түсіндіре алады. Қайнау нүктесі мен қайнау темппературасының айырмашылығын, кризистік температура жайлы біледі.

 


16-20

Оқушы қаныққан және қанықпаған булардың айрмашылығы мен қасиеттерін біледі.



В-қолдану

(max 20)

 

 

 


Қолданады: Берілген материалды біледі. Өткен материал бойынша есептеулер мен зертханалық жұмыстар орындай алады.


0

Оқушы төменде аталған критерийлердің бірде-біреуіне жете алмады.


5-9

Оқушы «Сұйықтар мен газдардың қасиеттері» тарауы бойынша өткен материалды түсіндіре алмайды. Қойылған сұрақтарға толық жауап бере алмайды.


10-15

Оқушы есептердің берілгендерін дұрыс жаза алады, заттың фазалық өтулері булану мен конденсацияға мысалдар келтіре алады.





16-20

Оқушы материалды түсіндіре алады, есептер шығарғанда формулалардан туынды формулалар мен өлшем бірліктерді дұрыс (ХБЖ) айналдыра алады График арқылы сұйықтың кризистік температураларын көрсете алады

С-сыни ойлай алу

(max 20)


Берілген тақырып бойынша оқушы әртүрлі түсініктерді салыстыра алады.

0

Оқушы төменде аталған критерийлердің бірде-біреуіне жете алмады.


5-9

Оқушы шығармашылық жұмыстарды орындағанда кейбір фантазияларын көрсете біледі.


10-15

Оқушы жақсы деңгейде тақырыпты игерген. Шығармашылық ойларды қорытындылай алады.


16-20

Оқушы булану, ауаның салыстырмалы ылғалдылығына, беттік керілуге, беттік керілу күшіне, лапплас қысымына есептерді шығара алады.

D-рефле ксия

(max 20)

Алған білімдерін шығармашылық жұмыстарда көрсете алады.

0

Оқушы төменде аталған критерийлердің бірде-біреуіне жете алмады.


5-9

Оқушы ауаның салыстырмалы ылғалдылығын анықтау кезінде алдына мақсат қоя алмайды. Зертханалық жұмысты орындауға толық дайын емес.


10-15

Оқушы ауаның салыстырмалы ылғалдылығын анықтау кезінде құрал-жабдықтарды орнымен қолданып жұмысты толық, дұрыс орындады. Ауаның салыстырмалы ылғалдылығын анықтау нәтижесін талдады.


16-20

Ауаның салыстырмалы ылғалдылығын анықтау нәтижесін талдады және толық қорытынды және ой-тұжырым жасады.

Е (зерттеу)

(max 20)

Зерттеу жұмыстарын жүргізе алады.

0

Оқушы төменде аталған критерийлердің бірде-біреуіне жете алмады.


5-9

Оқушы шығармашылық-зерттеу жұмысының мақсатын қоя алмады және жұмысты өз бетімен орындай алмады.


10-15

Оқушы шығармашылық-зерттеу жұмысын толықтай орындады. Ақпаратты көрнекі түрде (графиктер, сызбалар, презентациялар түрінде) таныстыра алды .


16-20

Оқушы өздігінен барлық жұмыстарды және алдына қойған мақсаттарды түгелімен орындады. Жақсы нәтижеге жетіп өзінің жоғары деңгейдегі дайындығын көрсете білді.









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!