«Сұйықтар мен газдардың қасиеттері» тарауы бойынша оқушыларды критерийлік бағалау шкаласы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Сұйықтар мен газдардың қасиеттері» тарауы бойынша оқушыларды критерийлік бағалау шкаласы

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыптар: 1. Булану және конденсация 2. Будың қаситтері. Қайнау. Заттың агрегаттық күйі. 3. Сұйықтың беттік қабатының қасиеттері.
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Сұйықтар мен газдардың қасиеттері» тарауы бойынша оқушыларды критерийлік бағалау шкаласы

Тақырыптар: 1. Булану және конденсация

2. Будың қаситтері. Қайнау. Заттың агрегаттық күйі.

3. Сұйықтың беттік қабатының қасиеттері.

Критерий

Күтілетін нәтиже

Жетістік деңгейі

Дескрипторлар

А –білу және түсіну

Біледі: физикалық өлшемдер мен анықтамаларды.

Түсіндіреді: табиғат құбылыстары арқылы.

0

Оқушы төменде аталған критерийлердің бірде-біреуіне жете алмады.

(max 20)


5-9

Оқушы зат күйлері түрлерін, оның құрымын, қасиеттерін білмейді. Булану және конденсация түсініктерінің айырмашылығын ажырата алмайды. Булану мен конденсация процестері кезінде темппература өзгерісін түсіндіре алмайды .


10-15

Булануды есептейтін формуланы түсіндіре алады. Қайнау нүктесі мен қайнау темппературасының айырмашылығын, кризистік температура жайлы біледі.

 


16-20

Оқушы қаныққан және қанықпаған булардың айрмашылығы мен қасиеттерін біледі.



В-қолдану

(max 20)

 

 

 


Қолданады: Берілген материалды біледі. Өткен материал бойынша есептеулер мен зертханалық жұмыстар орындай алады.


0

Оқушы төменде аталған критерийлердің бірде-біреуіне жете алмады.


5-9

Оқушы «Сұйықтар мен газдардың қасиеттері» тарауы бойынша өткен материалды түсіндіре алмайды. Қойылған сұрақтарға толық жауап бере алмайды.


10-15

Оқушы есептердің берілгендерін дұрыс жаза алады, заттың фазалық өтулері булану мен конденсацияға мысалдар келтіре алады.





16-20

Оқушы материалды түсіндіре алады, есептер шығарғанда формулалардан туынды формулалар мен өлшем бірліктерді дұрыс (ХБЖ) айналдыра алады График арқылы сұйықтың кризистік температураларын көрсете алады

С-сыни ойлай алу

(max 20)


Берілген тақырып бойынша оқушы әртүрлі түсініктерді салыстыра алады.

0

Оқушы төменде аталған критерийлердің бірде-біреуіне жете алмады.


5-9

Оқушы шығармашылық жұмыстарды орындағанда кейбір фантазияларын көрсете біледі.


10-15

Оқушы жақсы деңгейде тақырыпты игерген. Шығармашылық ойларды қорытындылай алады.


16-20

Оқушы булану, ауаның салыстырмалы ылғалдылығына, беттік керілуге, беттік керілу күшіне, лапплас қысымына есептерді шығара алады.

D-рефле ксия

(max 20)

Алған білімдерін шығармашылық жұмыстарда көрсете алады.

0

Оқушы төменде аталған критерийлердің бірде-біреуіне жете алмады.


5-9

Оқушы ауаның салыстырмалы ылғалдылығын анықтау кезінде алдына мақсат қоя алмайды. Зертханалық жұмысты орындауға толық дайын емес.


10-15

Оқушы ауаның салыстырмалы ылғалдылығын анықтау кезінде құрал-жабдықтарды орнымен қолданып жұмысты толық, дұрыс орындады. Ауаның салыстырмалы ылғалдылығын анықтау нәтижесін талдады.


16-20

Ауаның салыстырмалы ылғалдылығын анықтау нәтижесін талдады және толық қорытынды және ой-тұжырым жасады.

Е (зерттеу)

(max 20)

Зерттеу жұмыстарын жүргізе алады.

0

Оқушы төменде аталған критерийлердің бірде-біреуіне жете алмады.


5-9

Оқушы шығармашылық-зерттеу жұмысының мақсатын қоя алмады және жұмысты өз бетімен орындай алмады.


10-15

Оқушы шығармашылық-зерттеу жұмысын толықтай орындады. Ақпаратты көрнекі түрде (графиктер, сызбалар, презентациялар түрінде) таныстыра алды .


16-20

Оқушы өздігінен барлық жұмыстарды және алдына қойған мақсаттарды түгелімен орындады. Жақсы нәтижеге жетіп өзінің жоғары деңгейдегі дайындығын көрсете білді.









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.01.2018
459
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі