Критерий | Күтілетін нәтиже | Жетістік деңгейі | Дескрипторлар |
А –білу және түсіну | Біледі: физикалық өлшемдер мен анықтамаларды.Түсіндіреді: табиғат құбылыстары арқылы. | 0 | Оқушы төменде аталған критерийлердің бірде-біреуіне жете алмады. |
(max 20) |
| 5-9 | Оқушы зат күйлері түрлерін, оның құрымын, қасиеттерін білмейді. Булану және конденсация түсініктерінің айырмашылығын ажырата алмайды. Булану мен конденсация процестері кезінде темппература өзгерісін түсіндіре алмайды . |
|
| 10-15 | Булануды есептейтін формуланы түсіндіре алады. Қайнау нүктесі мен қайнау темппературасының айырмашылығын, кризистік температура жайлы біледі. |
|
| 16-20 | Оқушы қаныққан және қанықпаған булардың айрмашылығы мен қасиеттерін біледі. |
|
|
В-қолдану(max 20)
| Қолданады: Берілген материалды біледі. Өткен материал бойынша есептеулер мен зертханалық жұмыстар орындай алады.
| 0 | Оқушы төменде аталған критерийлердің бірде-біреуіне жете алмады. |
|
| 5-9 | Оқушы «Сұйықтар мен газдардың қасиеттері» тарауы бойынша өткен материалды түсіндіре алмайды. Қойылған сұрақтарға толық жауап бере алмайды. |
|
| 10-15 | Оқушы есептердің берілгендерін дұрыс жаза алады, заттың фазалық өтулері булану мен конденсацияға мысалдар келтіре алады. |
|
| 16-20 | Оқушы материалды түсіндіре алады, есептер шығарғанда формулалардан туынды формулалар мен өлшем бірліктерді дұрыс (ХБЖ) айналдыра алады График арқылы сұйықтың кризистік температураларын көрсете алады |
С-сыни ойлай алу(max 20)
| Берілген тақырып бойынша оқушы әртүрлі түсініктерді салыстыра алады. | 0 | Оқушы төменде аталған критерийлердің бірде-біреуіне жете алмады. |
|
| 5-9 | Оқушы шығармашылық жұмыстарды орындағанда кейбір фантазияларын көрсете біледі. |
|
| 10-15 | Оқушы жақсы деңгейде тақырыпты игерген. Шығармашылық ойларды қорытындылай алады. |
|
| 16-20 | Оқушы булану, ауаның салыстырмалы ылғалдылығына, беттік керілуге, беттік керілу күшіне, лапплас қысымына есептерді шығара алады. |
D-рефле ксия (max 20) | Алған білімдерін шығармашылық жұмыстарда көрсете алады. | 0 | Оқушы төменде аталған критерийлердің бірде-біреуіне жете алмады. |
|
| 5-9 | Оқушы ауаның салыстырмалы ылғалдылығын анықтау кезінде алдына мақсат қоя алмайды. Зертханалық жұмысты орындауға толық дайын емес. |
|
| 10-15 | Оқушы ауаның салыстырмалы ылғалдылығын анықтау кезінде құрал-жабдықтарды орнымен қолданып жұмысты толық, дұрыс орындады. Ауаның салыстырмалы ылғалдылығын анықтау нәтижесін талдады. |
|
| 16-20 | Ауаның салыстырмалы ылғалдылығын анықтау нәтижесін талдады және толық қорытынды және ой-тұжырым жасады. |
Е (зерттеу)(max 20) | Зерттеу жұмыстарын жүргізе алады. | 0 | Оқушы төменде аталған критерийлердің бірде-біреуіне жете алмады. |
|
| 5-9 | Оқушы шығармашылық-зерттеу жұмысының мақсатын қоя алмады және жұмысты өз бетімен орындай алмады. |
|
| 10-15 | Оқушы шығармашылық-зерттеу жұмысын толықтай орындады. Ақпаратты көрнекі түрде (графиктер, сызбалар, презентациялар түрінде) таныстыра алды . |
|
| 16-20 | Оқушы өздігінен барлық жұмыстарды және алдына қойған мақсаттарды түгелімен орындады. Жақсы нәтижеге жетіп өзінің жоғары деңгейдегі дайындығын көрсете білді. |