Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Сұлтанмахмұт Торайғыровтың туғанына 125 жыл сынып сағаты
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Сұлтанмахмұт Торайғыровтың туғанына 125 жыл сынып сағаты
Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыбы: Асқақ арманды ақын»
Сұлтанмахмұт Торайғыровтың туғанына 125 жыл.
Сабақтың мақсаты: Сұлтанмахмұт Торайғыров өмірі, шығармалары туралы түсінік беру. Өлең арқылы ізгілікке, мейірімділікке тәрбиелеу. Оқушы шығармашылығын, ізденімпаздығын дамыту. Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған. Ьарлық мұғалімдер қолдана алады.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
С.Сатыбалдин атындағы орта мектеп.
Сұлтанмахмұт Торайғыровтың туғанына 125 жыл сынып сағаты
Өткізген: Бастауыш сынып мұғалімі Шакенова Ш.К.
2017-2018 оқу жылы.
Тақырыбы: Асқақ арманды ақын» Сұлтанмахмұт Торайғыровтың туғанына 125 жыл.Сабақтың мақсаты: Сұлтанмахмұт Торайғыров өмірі, шығармалары туралы түсінік беру. Өлең арқылы ізгілікке, мейірімділікке тәрбиелеу. Оқушы шығармашылығын, ізденімпаздығын дамыту.Сабақтың түрі: жаңа тақырыпты меңгерту.Сабақтың көрнекілігі: « Сұлтанмахмұт Торайғыров туралы слайд. Сабақ әдісі: Сұрақ - жауап, ой қозғау, топтастыру стратегиясыСабақтың барысы:I. ҰйымдастырушылықII. Жаңа тақырып: Сұлтанмахмұт Торайғыров кім, қандай өлеңдерін білесіңдер? (оқушы жауабы тыңдалды) Ақын өмірімен таныстыру. (слайдтан) «Бір адамға» өлеңін мәнерлеп оқимын. (Интерактивті тақтада өлең мәтіні тұрады)3. Оқушыларға мәнерлеп оқытамын (3 - 4 оқушы)2. Өлеңнің мазмұнына тоқталу.. өлең қандай адамға, кімге арналған деп ойлайсыңдар?• өлең мәтіндегі мысқыл, кекесін мағынада қолданылған жолдардан нені байқадыңдар?Ақынның «Күнделік дәптерінен» (Сұлтанмахмұт Торайғыров. Шығармалар, 2 томдық, 1 том. Алматы. «Жазушы», 1967ж 111 - бет)1914 жылы 7 жолдаспен Шорман ауылына өзімді қазақшылық айнасына көру үшін бардым. Жолдағы елде менің көлеңкемді сыртымнан естіп, бадырайтып көрсетпеген ел жоқ. Іздеп барған Садуақас барған жерден мені түссіз буа сөйледі. Мен ауыл оныкі һәм үміт болған таза жауап қайырмай, ұтқызыңқырап отырдым. Жанаспайтын ауыл екен деп елдегі жайшылық қалпымды бұзбадым. Бәлкім, онан көрі ілтипатсыз отырдым. Білдім: ол ішінен менің бұл мінездерімнің жалғызын жақтырған жоқ. Бояма қалпы жылтырады. Жүрерде осы бойымша аттансам қалпе деп һәм бояма алданбағанымызды білдірейін деп: Шоң, Шорман едік,Бір - бірімізге қорған едік.Шоңның, Торайғырдың көк жапырақтарыБұтағына келіп қонған едік.Онымызға қарай сіз де:«Кім келіп, кім кетпеген ауыл едік»Деп, бауырлығыңды білдірмей,Арқаңның жауырлығың білдіргің.Шоң, Шорменға бастамасаң да.Ілтипатыңнвн тастамағаныңа рахмет -«хош»,- деп, қолын ұстап амандасып жүре бердім. Былайшыққансоңжолдастарым: «Құрметтеді» депмақтасыпсөйлескенде, меніңжаным ауру, жайымжайсызеді.Мұнанбылай:Малғабасымимеске,Риятонымкимеске.Кісіқұрметінсүймеске,Өзісіметимеске,Кісітілінеермеске,«Қазақшылыққа» енбеске,Аштанөлсемадамға,Намысымдыбермеске,Май тамызсатіліненЕшадамғасенбеске,Өзақылымнанбасқаға … көнбеске.Кәмілуағдаетілді!- дедімҚосымша: Жастардыоқуға, мәдениеткебастайтын «Шоңсеріктігі» дегенмәдени - ағартуұйымынқұрмақболып, аталастуысыШорманбаласыСадуақастанкөмексұрауыхалқынақызметкөрсетужолындағыүлкенқоғамдықбастамаеді. Ойлағаныболмай, Шормантұқымдарынакөңіліқалғанақынелдегімықтыларданқайырболмайтынынакөзіжетеді. ШорманныңСадуақасынаарналған «Бірадамға» өлеңіосылайшашығарылады.5. ИронияСұлтанмахмұтТорайғыров 1914 жылы ел аралапжүріп, Павлодар маңыныңатақтышонжарыШорманаулынатүседі. БайлығынамастанғанШорменұрпақтарыататегініңпатшаөкіметіненалғаншен - шекпендерін, халықтыңкөзіжасыменжиналғанқазына - мүлкінкөрсетіп, мақтанышбілдіреді. Мұныжақтырмағанақыносығанбайланысты «Бірадамға» өлеңіншығарады. Бай үйініңасылжиһаздарынкөргенақын:Суреттержәнекөрдімжүзіжарқын,Ойладым: «Оңдырған - ау, баққанхалқын!»Соншамақұнытолықбұлдытүйме,Артындақалдырмас па жақсыдаңқын?Сұлтанмахмұт «Бірадамға» өлеңінде ел ішіндебайлығынамақсаттанғанбірадамныңбасқаларғаістегенқиянатын, озбырлығы мен жиіркеніштіқылықтарынбатыләшкереетеді. Өлеңащымысқыл, зілдікекесінтүріндеберілді. Көркемшығармадаөмірдіңбіржағымсызжақтары мен құбылысыносылайшакүлкіете, мысқылдайсуреттеуді сатира депатайды.Тарихдеректергесүйенсек….,Ол - Шормановтардыңтарихтакімболғандығытуралы. «Баянауыл мен Павлодар уездерініңшаруаларықоғамдықжерлердіарсыздықпеналғанірібайлар мен помещиктергеқарсыашықкүрескешықты,- депжазадытарихшы Б. Сүлейменов,- оларШормановтартәріздііріфеодалдардыңжерлерінконфискелеп, жеріжоқтарғабөліпберудіталапетті. ШаруаларШормановтардыңауылынашабуылжасап, олардыңжылқыларынқуыпкеткенкездері де болды. 1906 - 1907 жылдарыжиіболыптұрғаносындайтолқуларды басу үшінпатшаүкіметіжазалаушыотрядтаржіберіпотырды» (Сүлейменов Б. Қазақстан в первой русский революций Алма - Ата, 1949. 19 - бет)СұлтанмахмұтТорайғыров(1893-1920)
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз