Тапсырма
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Оқушыларға
психологиялық ахуал туғызу
|
Мұғалім «шаттық
шеңберін» құрғызып, ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін
оқушыларға:-Балалар, сендер қарым –қатынас барысында бір-біріңе
қандай жақсы сөздер айтасыңдар?-деп
сұрайды
|
Оқушылар бір-біріне
жақсы тілектер айтады. Қайырлы күн,досым!Әр күнің сәттілікке
толсын!
|
Өткен сабақты
тексеру
|
Өткен сабақтың тапсырмасын
тексереді.
Кемшіліктерін
түзетеді,анықтайды,бағалайды.
|
Тапсырманы айтады,
тақырып бойынша сұрақтарға жауап
береді.
|
Қызығушылықты
ояту
|
Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту
мақсатында интерактивті тақтадан « тіл» сөзіне ассоциограмма
құрғызу. «Ой шақыру» әдісін
пайдалану
|
Әр оқушы тақтада ілулі
тұрған плакатқа маркермен өз түсінігін
жазады.
|
ІІ.Мағынаны
тану
|
1.Білу.Түсіну
А)Мәтінмен жұмыс.
Оқулықтағы бірінші тапсырманы орындатады. Мәтінмен жұмыс істеудің
негіздерін қалыптастыру үшін «Дана үкілер» техникасын
қолданады.Тақырыпқа қатысты берілген мәтінді үнтаспадан тыңдатады.
Оқушыларға мәтінді оқытады, негізгі ойды тапқызады. Жаңалық болған
ақпаратты дәптерлеріне
жазғызады.талдатады.
|
Тыңдалым. Мәтінді
үнтаспадан тыңдайды.Қажетті ақпараттарды есте сақтайды. Негізгі
ойды табады, тірек сөзді анықтайды.
|
|
Ә)Айтылым. Оқулықтағы 2,3-
тапсырманы орындатады.
|
Айтылым.
Қойылғын сұрақтарға
жауап береді,диолог құрады.
|
2.Тілдік
бағдар.Қазақ тілінің дыбыстық
жұйесі туралы мағлұмат береді.
|
Дауысты ,дауыссыз
дыбыстарды меңгереді.
|
3.Талдау және
қолдану.
А)Оқылым. Оқулықтағы 4-
тапсырманы орындатады.
|
Оқылым.Мәтінді оқиды. Мәтіннің
мазмұнындағы ақпараттардың маңызын
талдайды.
|
Ә)Жазылым. Оқулықтағы 5,6-
тапсырманы орындатады
|
Жазылым.Кластер жасайды, кесте
толтырады.
|
Б)Айтылым.
Жазылым. Оқулықтағы
7,8,9-тапсырманы орындатады.
|
Тапсырмалар
орындайды.
|
4.Сергіту
сәті. «Ана тілі »дидактикалық
ойынын ойынатады. Ойынның шарты бойынша оқушылардың қолына доп
береді. тақырыбында постер дайындауларын
сұрайды.
|
|
5.Жинақтау.
А) Оқулықтағы 10-
тапсырманы орындатады.
|
Айтылым. Мәтін
құрайды
|
Бағалау
|
Қалыптастырушы бағалау.
Мұғалім сабақтың соңында тақтаға «Ашық журнал» формасын іледі.
Оқушылар өзін бағалап болғаннан кейін қорытынды бағаны өзі
қояды.
|
«Ішкі және сыртқы
шеңбер»техникасы бойынша өзара бір-бірін
бағалайды.
|
Үйге
тапсырма
|
Оқулықтағы 11,13-
тапсырманы орындау
|
|
Ой
таразы
|
«Ішкі және сыртқы
шеңбер»техникасы бойынша өзара бір-бірін
бағалайды.
|
Сұрақтарға жауап
жазады.
|