|
Бөлім: |
Python программалау тілінде алгоритмдерді программалау |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
|
|
|
Күні: |
27.02.2024ж. |
|
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
§4.6. Сұрыптау |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.3.2.1 сұрыптау алгоритмдерін қолдану; 9.3.3.1 бір өлшемді массивтер пайдаланып Python программалау тілінде программаларды жасау; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әректі |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Топқа бірігеді |
Ұйымдастыру кезеңі Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру мақсатында сабағымды Конфуцийдің әдемі сөзімен бастаймын: «Үш нәрсе ешқашан қайтып келмейді – уақыт, сөз, мүмкіндік. Сондықтан: уақытты босқа өткізбе, сөзді таңда, мүмкіндікті жіберіп алма». Осы сөздерді оқушылармен бірге өмірмен байланыстыра отырып талқылаймын. «Бір өлшемді, екі өлшемді» дей отырып оқушыларды топқа бөлемін |
Экрандағы сөздерді талқылап, өз ойларын білдіреді. Мұғалімді тыңдайды.
|
«Білім заряды» әдісі арқылы креативті бағалау түрі
|
АКТ
Интернет желісі
Кітап |
|
Сабақтың ортасы Жеке жұмыс |
«Миға шабуыл» әдісі. Сұрыптау процесімен таныспыз ба? Сұрыптауды не үшін қолданамыз? Программалауда сұрыптау арқылы қандай мәселелерді шешуге болады? Жаңа тақырыпты презентациямен түсіндіру. Программалауда сұрыптау қандай процесс екенін түсіндіремін. Сұрыптау алгоритмдерінің түрлеріне жеке жеке тоқталып, олардың жұмыс жасау негізін талдаймын. Өсу ретімен, кему ретімен сұрыптау түрлерін Pythonда қолдану жолдарын мысалдар көрсете отырып түсіндіремін. |
Сұрыптауды қай программада қолданғанын есіне түсіреді. Сұрыптау процесін қолдануға мысалдар келтіреді. |
Оқушылар сұрақтарына жауап береді. Дұрыс жауапқа бір білім зарядын жинап отырады.
Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау, қолдау көрсету |
Ресурс-1 Слайд |
|
1-тапсырма «Викторина» ойыны. Алдын ала wordwall .net қосымшасында дайындаған викторина сілтемесін оқушыларға беремін. |
Өзара бағалау Сілтемені жүктейді, сұрыптау алгоритм түрлерінің жұмыс жасау негізін табады. |
Дескрипторлар: - сұрыптау алгоритмдерінің түрлерін анықтайды; - жұмыс жасау негізін табады |
resource/34251676
|
|
|
2-тапсырма Ж |
Берілген тапсырмаға алгоритм құрады. |
Дескрипторлар: - енгізу, шығару деректерін анықтайды; - мәселені шешудегі негізгі амалдарды табады; - алгоритмді жазады |
Жұмыс дәптері Қосымша-2 |
|
|
|
3-тапсырма Оқушынның ақпараттық мәдениеттілігін, сауаттылығын, алгоритмдік ойлауын қалыптастыру мақсатында функционалдық сауаттылыққа тапсырма беремін. Айдос денешынықтыру сабағында «Азия ойындарындағы Қазақстанның мәртебесі» тақырыбын зерттемек болды. Айдосқа әр бір мемлекеттің жинаған алтын медальдарының санына қарай қай мемлекет жетекші екенін анықтайтын программа құруға жәрдем бер. |
Тапсырманы шешу жолдарын анықтап, алгоритмді қағазға жазады. Программа кодын компьютерге енгізеді.
|
Дескрипторлар: - проблеманы шешудегі деректерді анықтайды; -программаның алгоритмін құрады; - программаның кодын жазады. |
Қосымша-3 Компьютер |
|
Сабақтың соңы |
Сабақты қорытындылау мақсатында «Ия, жоқ» әдісі арқылы жаңа тақырыпты бекітемін. Үйге тапсырма: Оқулықтың 101-102 беттегі тапсырмалар. |
Экранда көрсетілген мәліметтің дұрыс не бұрыстығын анықтап отырады. |
«Білім заряды» әдісі арқылы креативті бағалау түрі
|
|
Қосымша-1
|
Бағалау критерийі: Бірөлшемді массивтердің алгоритмін құру Дескрипторлар: Алгоритмнің реттілігін анықтайды. Кодтың қателерін табады. Кодтың нәтижесін анықтайды. |
|
Топтық жұмыс «Қатесін тексер және нәтижесін анықта» тәсілі арқылы өткен тақырыпты қайталау. |
мысалы, k=2, l=7 болса, a-ның мәнін табыңдар
from array import array a=array('i') b=array('i') n=int(input()) a=[0]*n; b=[0]*n; for i in range (0,n): a[i]=int(input()) b=a print(a) print(b)
from array import array a=array('i') n=int(input()) a=[0]*n k=0 for i in range (0,n): a[i]=int(input()) if a[i]==0: a[i]=i k+=1 print(a) print('ауыскан сан = ',k) |
Қосымша-2
|
Бағалау критерийлері: Сұрыптау алгоритмдерін құрады |
|
|
2-тапсырма Жаңадан құрылған взводтағы жауынгерлердің аты-жөнін өсу ретімен орналастыратын алгоритм құрыңдар. |
ЕББҚОға дайын сызбалар беремін. |
|
Дескрипторлар: - енгізу, шығару деректерін анықтайды; - мәселені шешудегі негізгі амалдарды табады; - алгоритмді жазады |
Дескрипторлар: - енгізу, шығару деректерін анықтайды; - мәселені шешудегі негізгі амалдарды табады; - алгоритмнің реттілігін анықтайды |
|
|
|
Қосымша-3
|
Бағалау критерийлері: Бір өлшемді массивтерге программа кодтарын түзеді. |
|
|
3-тапсырма Оқушынның ақпараттық мәдениеттілігін, сауаттылығын, алгоритмдік ойлауын қалыптастыру мақсатында функционалдық сауаттылыққа тапсырма беремін. Айдос денешынықтыру сабағында «Азия ойындарындағы Қазақстанның мәртебесі» тақырыбын зерттемек болды. Айдосқа әр бір мемлекеттің жинаған алтын медальдарының санына қарай қай мемлекет жетекші екенін анықтайтын программа құруға жәрдем бер. |
ЕББҚО 3-тапсырма кеспе қағаздардағы алгоритм мен программаның кодының реттілігін анықтап, нәтижесін компьютерден шығар. |
|
Дескрипторлар: - енгізу, шығару деректерін анықтайды; - мәселені шешудегі негізгі амалдарды табады; - алгоритмді жазады |
Мұғалім қолдау көрсетеді, тиімді кері байланыс береді. Дескрипторлар: - проблеманы шешудегі деректерді анықтайды; -программа алгоритмінің реттілігін анықтайды; - программаның кодын енгізеді, нәтижесін анықтайды. |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сұрыптау 9 cынып
Сұрыптау 9 cынып
|
Бөлім: |
Python программалау тілінде алгоритмдерді программалау |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
|
|
|
Күні: |
27.02.2024ж. |
|
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
§4.6. Сұрыптау |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.3.2.1 сұрыптау алгоритмдерін қолдану; 9.3.3.1 бір өлшемді массивтер пайдаланып Python программалау тілінде программаларды жасау; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әректі |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Топқа бірігеді |
Ұйымдастыру кезеңі Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру мақсатында сабағымды Конфуцийдің әдемі сөзімен бастаймын: «Үш нәрсе ешқашан қайтып келмейді – уақыт, сөз, мүмкіндік. Сондықтан: уақытты босқа өткізбе, сөзді таңда, мүмкіндікті жіберіп алма». Осы сөздерді оқушылармен бірге өмірмен байланыстыра отырып талқылаймын. «Бір өлшемді, екі өлшемді» дей отырып оқушыларды топқа бөлемін |
Экрандағы сөздерді талқылап, өз ойларын білдіреді. Мұғалімді тыңдайды.
|
«Білім заряды» әдісі арқылы креативті бағалау түрі
|
АКТ
Интернет желісі
Кітап |
|
Сабақтың ортасы Жеке жұмыс |
«Миға шабуыл» әдісі. Сұрыптау процесімен таныспыз ба? Сұрыптауды не үшін қолданамыз? Программалауда сұрыптау арқылы қандай мәселелерді шешуге болады? Жаңа тақырыпты презентациямен түсіндіру. Программалауда сұрыптау қандай процесс екенін түсіндіремін. Сұрыптау алгоритмдерінің түрлеріне жеке жеке тоқталып, олардың жұмыс жасау негізін талдаймын. Өсу ретімен, кему ретімен сұрыптау түрлерін Pythonда қолдану жолдарын мысалдар көрсете отырып түсіндіремін. |
Сұрыптауды қай программада қолданғанын есіне түсіреді. Сұрыптау процесін қолдануға мысалдар келтіреді. |
Оқушылар сұрақтарына жауап береді. Дұрыс жауапқа бір білім зарядын жинап отырады.
Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау, қолдау көрсету |
Ресурс-1 Слайд |
|
1-тапсырма «Викторина» ойыны. Алдын ала wordwall .net қосымшасында дайындаған викторина сілтемесін оқушыларға беремін. |
Өзара бағалау Сілтемені жүктейді, сұрыптау алгоритм түрлерінің жұмыс жасау негізін табады. |
Дескрипторлар: - сұрыптау алгоритмдерінің түрлерін анықтайды; - жұмыс жасау негізін табады |
resource/34251676
|
|
|
2-тапсырма Ж |
Берілген тапсырмаға алгоритм құрады. |
Дескрипторлар: - енгізу, шығару деректерін анықтайды; - мәселені шешудегі негізгі амалдарды табады; - алгоритмді жазады |
Жұмыс дәптері Қосымша-2 |
|
|
|
3-тапсырма Оқушынның ақпараттық мәдениеттілігін, сауаттылығын, алгоритмдік ойлауын қалыптастыру мақсатында функционалдық сауаттылыққа тапсырма беремін. Айдос денешынықтыру сабағында «Азия ойындарындағы Қазақстанның мәртебесі» тақырыбын зерттемек болды. Айдосқа әр бір мемлекеттің жинаған алтын медальдарының санына қарай қай мемлекет жетекші екенін анықтайтын программа құруға жәрдем бер. |
Тапсырманы шешу жолдарын анықтап, алгоритмді қағазға жазады. Программа кодын компьютерге енгізеді.
|
Дескрипторлар: - проблеманы шешудегі деректерді анықтайды; -программаның алгоритмін құрады; - программаның кодын жазады. |
Қосымша-3 Компьютер |
|
Сабақтың соңы |
Сабақты қорытындылау мақсатында «Ия, жоқ» әдісі арқылы жаңа тақырыпты бекітемін. Үйге тапсырма: Оқулықтың 101-102 беттегі тапсырмалар. |
Экранда көрсетілген мәліметтің дұрыс не бұрыстығын анықтап отырады. |
«Білім заряды» әдісі арқылы креативті бағалау түрі
|
|
Қосымша-1
|
Бағалау критерийі: Бірөлшемді массивтердің алгоритмін құру Дескрипторлар: Алгоритмнің реттілігін анықтайды. Кодтың қателерін табады. Кодтың нәтижесін анықтайды. |
|
Топтық жұмыс «Қатесін тексер және нәтижесін анықта» тәсілі арқылы өткен тақырыпты қайталау. |
мысалы, k=2, l=7 болса, a-ның мәнін табыңдар
from array import array a=array('i') b=array('i') n=int(input()) a=[0]*n; b=[0]*n; for i in range (0,n): a[i]=int(input()) b=a print(a) print(b)
from array import array a=array('i') n=int(input()) a=[0]*n k=0 for i in range (0,n): a[i]=int(input()) if a[i]==0: a[i]=i k+=1 print(a) print('ауыскан сан = ',k) |
Қосымша-2
|
Бағалау критерийлері: Сұрыптау алгоритмдерін құрады |
|
|
2-тапсырма Жаңадан құрылған взводтағы жауынгерлердің аты-жөнін өсу ретімен орналастыратын алгоритм құрыңдар. |
ЕББҚОға дайын сызбалар беремін. |
|
Дескрипторлар: - енгізу, шығару деректерін анықтайды; - мәселені шешудегі негізгі амалдарды табады; - алгоритмді жазады |
Дескрипторлар: - енгізу, шығару деректерін анықтайды; - мәселені шешудегі негізгі амалдарды табады; - алгоритмнің реттілігін анықтайды |
|
|
|
Қосымша-3
|
Бағалау критерийлері: Бір өлшемді массивтерге программа кодтарын түзеді. |
|
|
3-тапсырма Оқушынның ақпараттық мәдениеттілігін, сауаттылығын, алгоритмдік ойлауын қалыптастыру мақсатында функционалдық сауаттылыққа тапсырма беремін. Айдос денешынықтыру сабағында «Азия ойындарындағы Қазақстанның мәртебесі» тақырыбын зерттемек болды. Айдосқа әр бір мемлекеттің жинаған алтын медальдарының санына қарай қай мемлекет жетекші екенін анықтайтын программа құруға жәрдем бер. |
ЕББҚО 3-тапсырма кеспе қағаздардағы алгоритм мен программаның кодының реттілігін анықтап, нәтижесін компьютерден шығар. |
|
Дескрипторлар: - енгізу, шығару деректерін анықтайды; - мәселені шешудегі негізгі амалдарды табады; - алгоритмді жазады |
Мұғалім қолдау көрсетеді, тиімді кері байланыс береді. Дескрипторлар: - проблеманы шешудегі деректерді анықтайды; -программа алгоритмінің реттілігін анықтайды; - программаның кодын енгізеді, нәтижесін анықтайды. |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз



аңадан
құрылған взводтағы жауынгерлердің аты-жөнін өсу ретімен орналастыру
алгоритмін құру.














