Сабақтың кезеңі/ уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әректі
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Топқа бірігеді
|
Ұйымдастыру
кезеңі Сыныпта психологиялық ахуал
қалыптастыру мақсатында сабағымды Конфуцийдің әдемі сөзімен
бастаймын: «Үш нәрсе ешқашан қайтып
келмейді – уақыт, сөз, мүмкіндік.
Сондықтан: уақытты босқа өткізбе, сөзді таңда, мүмкіндікті жіберіп
алма».
Осы сөздерді оқушылармен бірге
өмірмен байланыстыра отырып талқылаймын.
«Бір өлшемді, екі
өлшемді» дей отырып оқушыларды топқа
бөлемін
|
Экрандағы сөздерді
талқылап, өз ойларын білдіреді.
Мұғалімді
тыңдайды.
|
«Білім заряды» әдісі
арқылы креативті бағалау түрі

|

АКТ
Интернет
желісі
Кітап
|
Сабақтың
ортасы
Жеке
жұмыс
|
«Миға
шабуыл» әдісі.
Сұрыптау процесімен
таныспыз ба?
Сұрыптауды не үшін
қолданамыз?
Программалауда сұрыптау
арқылы қандай мәселелерді шешуге болады?
Жаңа тақырыпты
презентациямен түсіндіру.
Программалауда сұрыптау
қандай процесс екенін түсіндіремін. Сұрыптау алгоритмдерінің
түрлеріне жеке жеке тоқталып, олардың жұмыс жасау негізін
талдаймын.
Өсу
ретімен, кему ретімен сұрыптау түрлерін Pythonда қолдану жолдарын
мысалдар көрсете отырып түсіндіремін.
|
Сұрыптауды қай
программада қолданғанын есіне түсіреді. Сұрыптау процесін қолдануға
мысалдар келтіреді.
|
Оқушылар сұрақтарына жауап
береді. Дұрыс жауапқа бір білім зарядын жинап
отырады.
Оқушылардың жауаптарын
ауызша мадақтау, қолдау көрсету
|
Ресурс-1
Слайд
|
1-тапсырма
«Викторина»
ойыны.
Алдын ала wordwall .net
қосымшасында дайындаған викторина сілтемесін оқушыларға
беремін.
|
Өзара
бағалау
Сілтемені жүктейді,
сұрыптау алгоритм түрлерінің жұмыс жасау негізін
табады.
|
Дескрипторлар:
- сұрыптау
алгоритмдерінің түрлерін анықтайды;
- жұмыс жасау негізін
табады
|
https://wordwall.net/ru/
resource/34251676

|
2-тапсырма
Ж аңадан
құрылған взводтағы жауынгерлердің аты-жөнін өсу ретімен орналастыру
алгоритмін құру.
|
Берілген тапсырмаға
алгоритм құрады.
|
Дескрипторлар:
- енгізу, шығару
деректерін анықтайды;
- мәселені шешудегі
негізгі амалдарды табады;
- алгоритмді
жазады
|
Жұмыс
дәптері
Қосымша-2
|
|
3-тапсырма
Оқушынның ақпараттық
мәдениеттілігін, сауаттылығын, алгоритмдік ойлауын қалыптастыру
мақсатында функционалдық сауаттылыққа тапсырма
беремін.
Айдос
денешынықтыру сабағында «Азия ойындарындағы Қазақстанның мәртебесі»
тақырыбын зерттемек болды. Айдосқа әр бір мемлекеттің жинаған алтын
медальдарының санына қарай қай мемлекет жетекші екенін анықтайтын
программа құруға жәрдем бер.
|
Тапсырманы шешу
жолдарын анықтап, алгоритмді қағазға жазады. Программа кодын
компьютерге енгізеді.

|
Дескрипторлар:
- проблеманы шешудегі
деректерді анықтайды;
-программаның
алгоритмін құрады;
- программаның кодын
жазады.
|
Қосымша-3
Компьютер
|
Сабақтың соңы
|
Сабақты қорытындылау
мақсатында
«Ия,
жоқ» әдісі арқылы жаңа
тақырыпты бекітемін.
Үйге
тапсырма: Оқулықтың 101-102
беттегі тапсырмалар.
|
Экранда
көрсетілген мәліметтің дұрыс не бұрыстығын анықтап
отырады.
|
«Білім заряды» әдісі
арқылы креативті бағалау түрі
|

|