Материалдар / Сүзгілер,Кеңейтілулер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сүзгілер,Кеңейтілулер

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға мәтіндік редакторынада сүзгілермен кеңейтулерді қолдана білуді үйрету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2018
931
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:05.12.2018ж


Сыныбы: 11 «А»

Сабақтың тақырыбы


Сүзгілер .Кеңейтулер


Жалпы мақсаты

Мәтіндік редакторында сүзгілеу мен кеңейтулерді қолдана білуді үйрету.

Оқу нәтижелері

Оқушылардың теориялық білімдерін практикамен ұштастырады.

АКТ-мен жұмыс істеу барысында оқушылардың компьютермен жұмыс істей біледі. Кез келген суретті сүзгілеуге үйрету

Түйінді идеялар

Microsoft Word –та беттерде фотоларды орналастыруды үйренеді;


Жаттығулар



1) «Ия-жоқ» альтернативті тест алу

2) «Диалогтық оқыту» сұрақ-жауап

3) «Топпен жұмыс ...» постер қорғау

4) «Деңгейлік тапсырмалар . . . » компьютермен жұмыс

5) «Ыстық орындық» сұрақ жауап

6) «Сөзжұмбақ» шешу

Қолданылатын әдіс -тәсілдер

1.СТО,

2. Оқытудағы басқару және көшбасшылық.Диалог.

3. АКТ.

4. Жас ерекшеліктеріне қарай деңгейлік тапсырмалар беру.

5. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

6. Талантты және дарынды балаларды оқыту.

7. Оқуды бағалау

Ресурстар (дерек көздері)

Информатика оқулығы, Интернет желісі

Сабақтың барысы


Мұғалім жазбасы:

І кезең. Ұйымдастыру.

  • Псхиологиялық дайындық. Оқушылармен шеңбер құрып бүгінгі күнге бір-біріне жақсы тілектер айту.

  • Топқа бөлу. 1,2,3 топ фигуралар арқылы топқа бөлу.

  • Әр топтан топ басшы, хатшы, таймкипер сайлау.

(3 мин)





(2 мин)



кезең

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының іс - әрекеті

Бағалау

Минут

Білу

1. Үй тапсырмасын сұрау

«Ия-жоқ» алтернативті тест алу ойыны арқылы үй тапсырмасын тексеремін. Әр топқа тест сұрақтарын таратып беремін. Олар дұрыс болса ия, бұрыс жауапқа жоқ деп жауап береді

Әрбір сұрақтарға оқушылар жауап беру арқылы үй тапсырмасын еске түсіреді және балл жинайды. Оқушылар жауап беру кезінде сыни тұрғыдан ойланады.

Критерий бойынша бағалау (0-10 балл аралығында) есептеледі.


Топ басшылары өз топ мүшелерін бағалап отырады.

5 минут

Түсіну

Диалогтық оқыту сұрақ-жауап

Үй тапсырмасын қорытындылау.

Әр топ бір –біріне өткен сабақ бойынша сұрақтар қояды.

(0-5 балл) аралығында бағаланады.


5 мин

Қолдану

ІІ кезең.Жаңа тақырыпты түсіндіру

а) Топпен жұмыс ...»

Оқушылармен мәтіндік редакторда иллюстрациялармен жұмыс істегенде қандай әсерлер мен стильдер қолдануға келгенін талқылау. Inkscapeбатырмасы туралы көрсету.

Оқушылар диалогқа түседі.

Әр топ оқушылары өз постерін (тақырыптарын) қорғайды. Қосымша сұрақтарға жауап береді

(0-5 балл) аралығында бағаланады.





10 мин

Талдау

«Деңгейлік тапсырмалар » жаңа сабақты түсіндіріп, деңгейлік тапсырмалар беремін.


Оқушылар компьютерде отырып орындайды. Берілген уақыт ішінде деңгейлеріне қарай үш тапсырманың біреуін, екеуін немесе толығымен орындайды.

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау модулі бойынша оқушы өзін-өзі бағалайды.

Тапсырма толық орындалған жағдайда 3 балл қойылады.

(1-3)балл аралығында

Бір тапсырма 1 балмен есептеледі.


(2 мин)





(5 мин)





Жинақтау

Сергіту сәті

«Ыстық орындық» ойын арқылы оқушылардың жаңа сабақтан алған білімдерін қорытамын.



Орындықтағы оқушыға сұрақ қояды, жауап бере алмаса, келесі оқушы отырады.

(0-3 балл) аралығында бағаланады.

Басбармақ көрсету арқылы ынталандырамын

аралығында бағаланады.

5 мин








(3 мин)

Бағалау



Критерилары бойынша бағаланады. Кері байланыс береді

Ынталандыру белгілері арқылы, топ басшысының бағалау парағына өз топтарын бағалау арқылы бағаланды.

3 мин

Үйге тапсырма

$ 11оқу.


Тәжірибелік сабақты бағалау

Сәтсіз жақтары:., Уақыттың жетпей қалуы.

Сәтті жақтары: Топпен жұмыс жасауға дағдыланды. Оқушылар АКТ –ны пайдаланып жұмыс жасады


Сабақты түзету

(кері байланыс)

А)Сабақтың қорытындысы оқушылар әсерлерін стикерлерді жабыстыру арқылы кері байланыстарын білдіреді

Ә) Оқушылар алған білімдерін сабаққа байланысты бағалау парағына толтырады.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!