Сүзгілер,Кеңейтілулер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сүзгілер,Кеңейтілулер

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға мәтіндік редакторынада сүзгілермен кеңейтулерді қолдана білуді үйрету
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні:05.12.2018ж


Сыныбы: 11 «А»

Сабақтың тақырыбы


Сүзгілер .Кеңейтулер


Жалпы мақсаты

Мәтіндік редакторында сүзгілеу мен кеңейтулерді қолдана білуді үйрету.

Оқу нәтижелері

Оқушылардың теориялық білімдерін практикамен ұштастырады.

АКТ-мен жұмыс істеу барысында оқушылардың компьютермен жұмыс істей біледі. Кез келген суретті сүзгілеуге үйрету

Түйінді идеялар

Microsoft Word –та беттерде фотоларды орналастыруды үйренеді;


Жаттығулар



1) «Ия-жоқ» альтернативті тест алу

2) «Диалогтық оқыту» сұрақ-жауап

3) «Топпен жұмыс ...» постер қорғау

4) «Деңгейлік тапсырмалар . . . » компьютермен жұмыс

5) «Ыстық орындық» сұрақ жауап

6) «Сөзжұмбақ» шешу

Қолданылатын әдіс -тәсілдер

1.СТО,

2. Оқытудағы басқару және көшбасшылық.Диалог.

3. АКТ.

4. Жас ерекшеліктеріне қарай деңгейлік тапсырмалар беру.

5. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

6. Талантты және дарынды балаларды оқыту.

7. Оқуды бағалау

Ресурстар (дерек көздері)

Информатика оқулығы, Интернет желісі

Сабақтың барысы


Мұғалім жазбасы:

І кезең. Ұйымдастыру.

  • Псхиологиялық дайындық. Оқушылармен шеңбер құрып бүгінгі күнге бір-біріне жақсы тілектер айту.

  • Топқа бөлу. 1,2,3 топ фигуралар арқылы топқа бөлу.

  • Әр топтан топ басшы, хатшы, таймкипер сайлау.

(3 мин)





(2 мин)



кезең

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының іс - әрекеті

Бағалау

Минут

Білу

1. Үй тапсырмасын сұрау

«Ия-жоқ» алтернативті тест алу ойыны арқылы үй тапсырмасын тексеремін. Әр топқа тест сұрақтарын таратып беремін. Олар дұрыс болса ия, бұрыс жауапқа жоқ деп жауап береді

Әрбір сұрақтарға оқушылар жауап беру арқылы үй тапсырмасын еске түсіреді және балл жинайды. Оқушылар жауап беру кезінде сыни тұрғыдан ойланады.

Критерий бойынша бағалау (0-10 балл аралығында) есептеледі.


Топ басшылары өз топ мүшелерін бағалап отырады.

5 минут

Түсіну

Диалогтық оқыту сұрақ-жауап

Үй тапсырмасын қорытындылау.

Әр топ бір –біріне өткен сабақ бойынша сұрақтар қояды.

(0-5 балл) аралығында бағаланады.


5 мин

Қолдану

ІІ кезең.Жаңа тақырыпты түсіндіру

а) Топпен жұмыс ...»

Оқушылармен мәтіндік редакторда иллюстрациялармен жұмыс істегенде қандай әсерлер мен стильдер қолдануға келгенін талқылау. Inkscapeбатырмасы туралы көрсету.

Оқушылар диалогқа түседі.

Әр топ оқушылары өз постерін (тақырыптарын) қорғайды. Қосымша сұрақтарға жауап береді

(0-5 балл) аралығында бағаланады.





10 мин

Талдау

«Деңгейлік тапсырмалар » жаңа сабақты түсіндіріп, деңгейлік тапсырмалар беремін.


Оқушылар компьютерде отырып орындайды. Берілген уақыт ішінде деңгейлеріне қарай үш тапсырманың біреуін, екеуін немесе толығымен орындайды.

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау модулі бойынша оқушы өзін-өзі бағалайды.

Тапсырма толық орындалған жағдайда 3 балл қойылады.

(1-3)балл аралығында

Бір тапсырма 1 балмен есептеледі.


(2 мин)





(5 мин)





Жинақтау

Сергіту сәті

«Ыстық орындық» ойын арқылы оқушылардың жаңа сабақтан алған білімдерін қорытамын.



Орындықтағы оқушыға сұрақ қояды, жауап бере алмаса, келесі оқушы отырады.

(0-3 балл) аралығында бағаланады.

Басбармақ көрсету арқылы ынталандырамын

аралығында бағаланады.

5 мин








(3 мин)

Бағалау



Критерилары бойынша бағаланады. Кері байланыс береді

Ынталандыру белгілері арқылы, топ басшысының бағалау парағына өз топтарын бағалау арқылы бағаланды.

3 мин

Үйге тапсырма

$ 11оқу.


Тәжірибелік сабақты бағалау

Сәтсіз жақтары:., Уақыттың жетпей қалуы.

Сәтті жақтары: Топпен жұмыс жасауға дағдыланды. Оқушылар АКТ –ны пайдаланып жұмыс жасады


Сабақты түзету

(кері байланыс)

А)Сабақтың қорытындысы оқушылар әсерлерін стикерлерді жабыстыру арқылы кері байланыстарын білдіреді

Ә) Оқушылар алған білімдерін сабаққа байланысты бағалау парағына толтырады.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.12.2018
1009
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі