1. Матариалдық – техникаллық
базамен жабдықталуы – химия, физика, биология пәндерінің
зертханамен толық жабдықталуы;
2. Мектепішілік және қалалық
әс – тәжірибе алмасу, семинарлар мен шебер сыныптардың үнемі
жүргізілуі;
3. Пәндік құзыреттілікті
арттыру курстарына өткен педагогтердің көрсеткіші 100%
құрауы;
4. Педагогтердің кәсіби
конкурстарға қатысу үлесінің артуы;
5. Оқушылардың ғылыми зерттеу
жобаларына, әр түрлі пән олимпиадаларына қатысуының
артуы;
6. Бастауыш сынып
мұғалімдеренің сапалық құрамы - 62,5%, педагогтер қозғалысының
тұрақтылығы;
7.Қоғамдық және спорттық
іс-шараларға белсенді қатысу.
8."Біртұтас тәрбие"
бағдарламасын табысты іске асыру;
9.Тәрбие жұмысының жоспары
толық көлемде жүзеге асырылады;
Мемлекеттік-қоғамдық басқару
жүйесін дамыту (жалпымектептік ата-аналар комитеті мен қамқоршылық
кеңесі, АПҚО, «Даналық» клубының ұйымдастырылған
жұмысы);
10. Оқушылардың сабақтан тыс
іс-әрекетін ұйымдастыру (үйірме және секция жұмысы, жобалық қызмет,
конкурстық қозғалыс).
11. Мектептегі «Ұлттық мәртебе» жобасының
жүргізілуі.
|
-
Шебер санатындағы педагогтың
болмауы.
-
Үлгерімі төмен оқушылармен
жұмыстың тиімсіз жүргізілуі;
-
Мектеп контигентінің 50%
әлеуметтік жағдайы төмен отбасы
балалары;
-
Орыс тілінде білім беретін
сыныптарға мамандардың
жетіспеуі,
-
Ғылыми жобалар мен пәндік
олимпиадаларда облыстық, республикалық деңгейге жете
алмауы
-
Мұғалімдердің авторлық
бағдарламаны жазуда әдістемелік көмек
көрсету
-
Сабақты зерттеу жұмыстарын
жүйелі жүргізуге әдістемелік көмек
көрсету
8. Сынып жетекшілерінің жеке
оқушылардың этикасын, мінез-құлық мәдениетін зерттеуге жеткіліксіз
көңіл бөлуі.
9.Сынып деңгейінде өзін-өзі
басқару жұмыстарының
жеткіліксіздігі
|
1.Педагогтердің әр түрлі
деңгейдегі семинар, форум, шебер сыныптарды облыстық деңгейде
ұйымдастыруы;
2.Дарынды оқушылармен жүйелі
жұмыстарды ұйымдастыру;
3. Әр түрлі инновациялық
педагогикалық технологияларды, жұмыс түрлері мен әдістерін сабақ
барысында тиімді қолдану;
4. Білім беру міндеттерін
шешуге әлеуметтік әріптестерді тарту.
5. Мектеп мәртебесін облыс
деңгейінде көтеру.
6.Оқушылардың бір-біріне
толерантты қарым-қатынасын қалыптастыру, салауатты өмір салтын
қалыптастыру үшін жағдай жасау, экстремизмнің алдын
алу;
7.Сынып жетекшілерінің
біліктілігін арттыру;
8.Қоғаммен байланысты кеңейту,
мектептің әлеуметтік серіктестерін
іздеу;
9. Мектептегі өзін-өзі
басқарудың балалар моделін
жетілдіру.
|
1. Оқушы қозғалысында сырттан
келген оқушылардың басым бөлігі үлгерімі төмен
оқушылар;
2. Оқу үлгерімі жоғары оқушылардың
қозғалысы интеллектуалдық мектептерге кетуі.
(НИШ,БИЛ High
School )
3.Ата – ананың оқушылардың оқу
үлгерімін қадағаламауы;
4.Оқушылар арасында
тәртіпсіздік немесе агрессия деңгейінің
өсуі.
6.
Қауіптіліктің үстемдігі бұқаралық ақпарат
құралдары және интернет
желілері
7. Ғаламтор жүйесі және түрлі
гаджеттердің білім алушылардың қоғамдық жұмысқа деген белсенділігін
төмендетуі.
|