«№ жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
Оқу-тәрбие процесінің SWOT-талдау
|
Күшті жақтары (S) |
Әлсіз жақтары (W) |
|
1. Матариалдық – техникаллық базамен жабдықталуы – химия, физика, биология пәндерінің зертханамен толық жабдықталуы; 2. Мектепішілік және қалалық әс – тәжірибе алмасу, семинарлар мен шебер сыныптардың үнемі жүргізілуі; 3. Пәндік құзыреттілікті арттыру курстарына өткен педагогтердің көрсеткіші 100% құрауы; 4. Педагогтердің кәсіби конкурстарға қатысу үлесінің артуы; 5. Оқушылардың ғылыми зерттеу жобаларына, әр түрлі пән олимпиадаларына қатысуының артуы; 6. Бастауыш сынып мұғалімдеренің сапалық құрамы - 62,5%, педагогтер қозғалысының тұрақтылығы; 7.Қоғамдық және спорттық іс-шараларға белсенді қатысу. 8."Біртұтас тәрбие" бағдарламасын табысты іске асыру; 9.Тәрбие жұмысының жоспары толық көлемде жүзеге асырылады; Мемлекеттік-қоғамдық басқару жүйесін дамыту (жалпымектептік ата-аналар комитеті мен қамқоршылық кеңесі, АПҚО, «Даналық» клубының ұйымдастырылған жұмысы); 10. Оқушылардың сабақтан тыс іс-әрекетін ұйымдастыру (үйірме және секция жұмысы, жобалық қызмет, конкурстық қозғалыс). 11. Мектептегі «Ұлттық мәртебе» жобасының жүргізілуі. |
8. Сынып жетекшілерінің жеке оқушылардың этикасын, мінез-құлық мәдениетін зерттеуге жеткіліксіз көңіл бөлуі. 9.Сынып деңгейінде өзін-өзі басқару жұмыстарының жеткіліксіздігі |
|
Мүмкіндіктер (О) |
Қауіптер (T) |
|
1.Педагогтердің әр түрлі деңгейдегі семинар, форум, шебер сыныптарды облыстық деңгейде ұйымдастыруы; 2.Дарынды оқушылармен жүйелі жұмыстарды ұйымдастыру; 3. Әр түрлі инновациялық педагогикалық технологияларды, жұмыс түрлері мен әдістерін сабақ барысында тиімді қолдану; 4. Білім беру міндеттерін шешуге әлеуметтік әріптестерді тарту. 5. Мектеп мәртебесін облыс деңгейінде көтеру. 6.Оқушылардың бір-біріне толерантты қарым-қатынасын қалыптастыру, салауатты өмір салтын қалыптастыру үшін жағдай жасау, экстремизмнің алдын алу; 7.Сынып жетекшілерінің біліктілігін арттыру; 8.Қоғаммен байланысты кеңейту, мектептің әлеуметтік серіктестерін іздеу; 9. Мектептегі өзін-өзі басқарудың балалар моделін жетілдіру. |
1. Оқушы қозғалысында сырттан келген оқушылардың басым бөлігі үлгерімі төмен оқушылар; 2. Оқу үлгерімі жоғары оқушылардың қозғалысы интеллектуалдық мектептерге кетуі. (НИШ,БИЛ High School )3.Ата – ананың оқушылардың оқу үлгерімін қадағаламауы; 4.Оқушылар арасында тәртіпсіздік немесе агрессия деңгейінің өсуі. 6. Қауіптіліктің үстемдігі бұқаралық ақпарат құралдары және интернет желілері 7. Ғаламтор жүйесі және түрлі гаджеттердің білім алушылардың қоғамдық жұмысқа деген белсенділігін төмендетуі. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
SWOT талдау
SWOT талдау
«№ жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
Оқу-тәрбие процесінің SWOT-талдау
|
Күшті жақтары (S) |
Әлсіз жақтары (W) |
|
1. Матариалдық – техникаллық базамен жабдықталуы – химия, физика, биология пәндерінің зертханамен толық жабдықталуы; 2. Мектепішілік және қалалық әс – тәжірибе алмасу, семинарлар мен шебер сыныптардың үнемі жүргізілуі; 3. Пәндік құзыреттілікті арттыру курстарына өткен педагогтердің көрсеткіші 100% құрауы; 4. Педагогтердің кәсіби конкурстарға қатысу үлесінің артуы; 5. Оқушылардың ғылыми зерттеу жобаларына, әр түрлі пән олимпиадаларына қатысуының артуы; 6. Бастауыш сынып мұғалімдеренің сапалық құрамы - 62,5%, педагогтер қозғалысының тұрақтылығы; 7.Қоғамдық және спорттық іс-шараларға белсенді қатысу. 8."Біртұтас тәрбие" бағдарламасын табысты іске асыру; 9.Тәрбие жұмысының жоспары толық көлемде жүзеге асырылады; Мемлекеттік-қоғамдық басқару жүйесін дамыту (жалпымектептік ата-аналар комитеті мен қамқоршылық кеңесі, АПҚО, «Даналық» клубының ұйымдастырылған жұмысы); 10. Оқушылардың сабақтан тыс іс-әрекетін ұйымдастыру (үйірме және секция жұмысы, жобалық қызмет, конкурстық қозғалыс). 11. Мектептегі «Ұлттық мәртебе» жобасының жүргізілуі. |
8. Сынып жетекшілерінің жеке оқушылардың этикасын, мінез-құлық мәдениетін зерттеуге жеткіліксіз көңіл бөлуі. 9.Сынып деңгейінде өзін-өзі басқару жұмыстарының жеткіліксіздігі |
|
Мүмкіндіктер (О) |
Қауіптер (T) |
|
1.Педагогтердің әр түрлі деңгейдегі семинар, форум, шебер сыныптарды облыстық деңгейде ұйымдастыруы; 2.Дарынды оқушылармен жүйелі жұмыстарды ұйымдастыру; 3. Әр түрлі инновациялық педагогикалық технологияларды, жұмыс түрлері мен әдістерін сабақ барысында тиімді қолдану; 4. Білім беру міндеттерін шешуге әлеуметтік әріптестерді тарту. 5. Мектеп мәртебесін облыс деңгейінде көтеру. 6.Оқушылардың бір-біріне толерантты қарым-қатынасын қалыптастыру, салауатты өмір салтын қалыптастыру үшін жағдай жасау, экстремизмнің алдын алу; 7.Сынып жетекшілерінің біліктілігін арттыру; 8.Қоғаммен байланысты кеңейту, мектептің әлеуметтік серіктестерін іздеу; 9. Мектептегі өзін-өзі басқарудың балалар моделін жетілдіру. |
1. Оқушы қозғалысында сырттан келген оқушылардың басым бөлігі үлгерімі төмен оқушылар; 2. Оқу үлгерімі жоғары оқушылардың қозғалысы интеллектуалдық мектептерге кетуі. (НИШ,БИЛ High School )3.Ата – ананың оқушылардың оқу үлгерімін қадағаламауы; 4.Оқушылар арасында тәртіпсіздік немесе агрессия деңгейінің өсуі. 6. Қауіптіліктің үстемдігі бұқаралық ақпарат құралдары және интернет желілері 7. Ғаламтор жүйесі және түрлі гаджеттердің білім алушылардың қоғамдық жұмысқа деген белсенділігін төмендетуі. |
шағым қалдыра аласыз













