|
САБАҚ: Оспанхан Әубәкіров. Жеті шал. |
Мектеп: №43 Б.Момышұлы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні:17.11.2020ж |
Мұғалімнің есімі:Рахымбаева С.Б. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 2 «Е» |
Қатысқандар саны: 27 |
Қатыспағандар: 0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану 2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу 2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар- ды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. Топтық жұмыста топ ережесін сақтау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Интербелсенді тақта,оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер, смаиликтер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, «Джигсо» әдісі,әңгімелеу, түсіндіру, «Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі, кері байланыс «Бағдаршам» әдісі. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі, математика, ағылшын, орыс тілі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 2 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Көрші» Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау. Нұсқаулық: Көршіңді оң жақтан құшақта, Көршіңді сол жақтан құшақта. Оң жақтағы көршіңе бір жымиып, Сол жақтағы көршіңе бір жымиып, Бүгінгі тренинг барысы, Біз үлкен отбасы. |
(Көршілер қимыл – қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Оспанхан Әубәкіров (1934–1986) Әзілінің салмағы бар сатираның саңлағы Оспанхан Әубәкіров 1934 жылдың 4 мамырда Алматы облысы, Жамбыл ауданындағы Үшбұлақ ауылында дүниеге келген. Ол Құрманғазы атындағы Қазақ мемлекеттік консерваториясының театр факультетін тәмамдаған. Мамандығы актер болса да, ол өзінің шығармашылығын сатирамен байланыстырды. Оспанхан Әубәкіров республикалық басылымдарда, «Ара» журналында қызмет етті. Ол сатиралық жанрмен бірге балаларға арналған өлең-жыр, ертегі, пьеса, белгілі композиторлардың әндеріне мәтін жазумен және аудармамен де айналысқан. Білу және түсіну.10 минут Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. ."Жеті шал"-әңгімесімен таныстыру 2.Мазмұнын түсіндіру. Жетекші сұрақтар арқылы мағынасын ашу. Дәптермен жұмыс. 1. «Сөздің қабығын аршу» дегенді қалай түсінесің? – сөзді түсініксіз айту; – сөзді созып айту; – сөзді түсінікті етіп айту. 2. Жұмбақтың шешуін жазу. Апта Қолдану .8 минут Жұптық жұмыс Сұрақ-жауап арқылы балалардың түсініктерін пысықтау 1.Апта күндерін орыс тілінде атап шығыңдар. 2. Аптаның бір күнін таңдап ал. Сол күнгі сабақтарың жайлы әңгімеле. ... бес сабақ болады. Біріншісі ... . Бұл сабақта өлең, әңгімелер оқимыз. Екіншісі – ... 3. Бір-біріңмен мына үлгі бойынша әңгімелесіңдер: – Сен қай күні демаласың? – Әдебиеттік оқу қай күндері болады? – Аптаның қай күні қасиетті күн? 4. Кітапты қайдан алып оқуға болады? Қандай кітаптар оқыдыңдар? Қандай кітап қасиетті? 5.Апта күндерін ағылшын тілінде атап шығу. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дискриптор.Ұжымдық жұмыс Мәтінді түсінді-1 Апта күндерін білді-2 Сұрақтарға жауап берді-1 Дискриптор .Жұптық жұмыс Берілген сұрақтарға жауап берді-2 Әңгімелесу кезінде дауыс ырғағын сақтады-2 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті «Қыдырып қайтайық»
|
Видео жазбадағы би |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Анализ.8 минут Сергіту сәті кезінде топқа бөлу. 3топқа бөлу Топтық жұмыс. 1.Кітап,білім,мектеп туралы мақал-мәтелдер.айтып мағынасын ашу. 2. «Сабақ кестесі» әдісі 3.Дайын ұйқастарды қатыстырып мектеп туралы өлең шумақтарын құрастыру. |
Топтық жұмыс. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дискриптор |
Мақал –мәтелдер айтады-2 Мақалдың мағынасын ашады-3 Сабақ кестесі әдісін құра алады-5 Өлең шумағын құрастырады-5 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы 10 минут |
Синтез «Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі Үш топтан үш оқушы шығады.Оқушылар аквариум ішінен қармақпен балық ұстаулары қажет. Әр балықта бүгінгі тақырып бойынша сұрақтар жазылған. Шықққан оқушы сол сұрақты оқып, жауап беруі тиіс.Егер жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесуіне болады.
|
«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дискриптор |
Берілген сұрақтарға жауап береді-2 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау 2 минут |
«Бағдаршам» әдісі кері байланыс
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз САБАҚ:
Оспанхан
Әубәкіров.
Жеті
шал.
Мектеп: №43
Б.Момышұлы
Күні:17.11.2020ж Мұғалімнің есімі:Рахымбаева
С.Б.
СЫНЫП: 2
«Е»
Қатысқандар саны:
27
Қатыспағандар:
0 Сабақ негізделген
оқу
мақсаты
(мақсаттары)
2.1.4.1 - сөйлеу
барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды
қолдану
2.2.1.2 - шығарманы
іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп
оқу 2.3.2.1*- мұғалім көмегімен
үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын
ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар
құрастыру
Сабақ
мақсаттары
Барлық
оқушылар: Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты біледі ,
түсінеді.
Оқушылардың басым
бөлігі: Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты біледі ,
түсінеді.
Кейбір
оқушылар: Сөйлеу барысында
мақал-мәтелдерді анализдеп, өмірде қолдана алады. Шағын ертегілер,
өлең шумақтарын құрастыра
алады. Бағалау критерийі Жеке, жұптық, топтық
тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының
назарын өзіне аудара алады.
Құндылықтар- ды
дарыту Оқушыларды бір-біріне деген
құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. Топтық жұмыста топ ережесін
сақтау.
Ресурстар
Интербелсенді
тақта,оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар
және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс,
стикер, смаиликтер.
Әдіс-тәсілдер
Сұрақ-жауап,
«Джигсо» әдісі,әңгімелеу, түсіндіру,
«Алтын балыққа арналған
аквариум» әдісі, кері байланыс
«Бағдаршам» әдісі.
Рефлексия.
Пәнаралық
байланыс
Музыка, қазақ тілі,
математика, ағылшын, орыс
тілі. Жоспарланған
уақыт Жоспарланған жаттығулар
(төменде жоспарланған жаттығулармен
қатар,
ескертпелерді
жазыңыз)
Ресурстар Басталуы 2
минут Психологиялық ахуал
қалыптастыру: «Көрші» Мақсаты: әрбір қатысушының сол
топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық
сыйлау. Нұсқаулық: Көршіңді оң жақтан
құшақта, Көршіңді сол жақтан
құшақта. Оң жақтағы көршіңе бір
жымиып, Сол жақтағы көршіңе бір
жымиып, Бүгінгі тренинг
барысы,
Біз үлкен
отбасы.
(Көршілер қимыл –
қозғалыстар арқылы жаттығуды
жасайды) Оспанхан Әубәкіров (1934–1986) Әзілінің салмағы бар сатираның саңлағы
Оспанхан Әубәкіров 1934 жылдың 4 мамырда Алматы облысы, Жамбыл
ауданындағы Үшбұлақ ауылында дүниеге келген. Ол Құрманғазы атындағы
Қазақ мемлекеттік консерваториясының театр факультетін тәмамдаған.
Мамандығы актер болса да, ол өзінің шығармашылығын сатирамен
байланыстырды. Оспанхан Әубәкіров республикалық басылымдарда, «Ара»
журналында қызмет етті. Ол сатиралық жанрмен бірге балаларға
арналған өлең-жыр, ертегі, пьеса, белгілі композиторлардың әндеріне
мәтін жазумен және аудармамен де
айналысқан. Білу және түсіну.10
минут Оқушылар оқулықтағы негізгі
тақырыппен
танысады. ."Жеті шал"-әңгімесімен
таныстыру 2.Мазмұнын түсіндіру. Жетекші
сұрақтар арқылы мағынасын
ашу. Дәптермен
жұмыс. 1.
«Сөздің қабығын аршу» дегенді
қалай түсінесің? – сөзді түсініксіз
айту; – сөзді созып
айту; – сөзді түсінікті етіп
айту. 2. Жұмбақтың шешуін жазу.
Апта Қолдану .8
минут Жұптық
жұмыс Сұрақ-жауап арқылы
балалардың түсініктерін
пысықтау 1.Апта күндерін орыс тілінде
атап шығыңдар. 2. Аптаның бір күнін таңдап
ал. Сол күнгі сабақтарың жайлы
әңгімеле. ... бес сабақ болады.
Біріншісі ... . Бұл сабақта өлең, әңгімелер оқимыз.
Екіншісі – ... 3. Бір-біріңмен мына үлгі
бойынша әңгімелесіңдер: – Сен қай күні
демаласың? – Әдебиеттік оқу қай күндері
болады? – Аптаның қай күні қасиетті
күн? 4. Кітапты қайдан алып оқуға
болады? Қандай кітаптар
оқыдыңдар? Қандай кітап
қасиетті? 5.Апта күндерін ағылшын
тілінде атап шығу. Дискриптор.Ұжымдық
жұмыс Мәтінді
түсінді-1 Апта күндерін
білді-2 Сұрақтарға жауап
берді-1 Дискриптор .Жұптық
жұмыс Берілген сұрақтарға жауап
берді-2 Әңгімелесу кезінде дауыс
ырғағын сақтады-2 Сергіту
сәті
2
минут Сергіту сәті «Қыдырып
қайтайық» Видео
жазбадағы
би Анализ.8
минут Сергіту сәті кезінде топқа
бөлу. 3топқа бөлу Топтық
жұмыс. 1.Кітап,білім,мектеп туралы
мақал-мәтелдер.айтып мағынасын
ашу. 2. «Сабақ кестесі»
әдісі
3.Дайын ұйқастарды
қатыстырып мектеп туралы өлең шумақтарын
құрастыру.
Топтық
жұмыс.
Дискриптор Мақал –мәтелдер
айтады-2 Мақалдың мағынасын
ашады-3 Сабақ кестесі әдісін құра
алады-5
Өлең шумағын
құрастырады-5
Аяқталуы 10
минут
Синтез «Алтын балыққа арналған
аквариум» әдісі
Үш топтан үш оқушы
шығады.Оқушылар аквариум ішінен қармақпен балық ұстаулары қажет. Әр
балықта бүгінгі тақырып бойынша сұрақтар жазылған. Шықққан оқушы
сол сұрақты оқып, жауап беруі тиіс.Егер жауап бере алмаса топ
мүшелері көмектесуіне болады.
«Алтын балыққа
арналған аквариум» әдісі
Дискриптор
Берілген сұрақтарға жауап
береді-2
Үйге тапсырма:
оқу, дәптермен жұмыс. Саралау – Сіз
қосымша көмек көрсетуді
қалай жоспарлайсыз?
Сіз қабілеті
жоғары оқушыларға
тапсырманы күрделендіруді
қалай
жоспарлайсыз? Бағалау -
Оқушылардың үйренгенін
тексеруді
қалай
жоспарлайсыз? Пəнаралық
байланыс Қауіпсіздік жəне
еңбекті қорғау
ережелері АКТ-мен
байланыс Құндылықтардағы
байланыс Бағалау
2
минут
«Бағдаршам» әдісі кері
байланыс
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне
неліктен? Төмендегі бос ұяшыққа сабақ
туралы өз пікіріңізді
жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің
сабағыңыздың тақырыбына
сəйкес
келетін сұрақтарға жауап
беріңіз. Қорытынды
бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды
(оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)? 1: 2: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

















