Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    САБАҚ:

    Оспанхан Әубәкіров.

    Жеті шал.

    Мектеп: №43 Б.Момышұлы

    Күні:17.11.2020ж

    Мұғалімнің есімі:Рахымбаева С.Б.


    СЫНЫП: 2 «Е»

    Қатысқандар саны: 27

    Қатыспағандар: 0

    Сабақ негізделген оқу

    мақсаты (мақсаттары)

    2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану

    2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу

    2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты біледі , түсінеді.

    Оқушылардың басым бөлігі:

    • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты біледі , түсінеді.

    Кейбір оқушылар:

    • Сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді анализдеп, өмірде қолдана алады. Шағын ертегілер, өлең шумақтарын құрастыра алады.

    Бағалау критерийі

    Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

    Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

    Құндылықтар-

    ды дарыту

    Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. Топтық жұмыста топ ережесін сақтау.

    Ресурстар

    Интербелсенді тақта,оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер, смаиликтер.

    Әдіс-тәсілдер

    Сұрақ-жауап, «Джигсо» әдісі,әңгімелеу, түсіндіру, «Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі, кері байланыс «Бағдаршам» әдісі. Рефлексия.

    Пәнаралық байланыс

    Музыка, қазақ тілі, математика, ағылшын, орыс тілі.

    Жоспарланған

    уақыт

    Жоспарланған жаттығулар (төменде

    жоспарланған жаттығулармен қатар,

    ескертпелерді жазыңыз)

    Ресурстар

    Басталуы 2 минут



    Психологиялық ахуал қалыптастыру:

    «Көрші»

    Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау.

    Нұсқаулық:

    Көршіңді оң жақтан құшақта,

    Көршіңді сол жақтан құшақта.

    Оң жақтағы көршіңе бір жымиып,

    Сол жақтағы көршіңе бір жымиып,

    Бүгінгі тренинг барысы,

    Біз үлкен отбасы.

    (Көршілер қимыл – қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды)






    Оспанхан

    Әубәкіров

    (1934–1986)

    Әзілінің салмағы бар сатираның саңлағы Оспанхан Әубәкіров 1934 жылдың 4 мамырда Алматы облысы, Жамбыл ауданындағы Үшбұлақ ауылында дүниеге келген. Ол Құрманғазы атындағы Қазақ мемлекеттік консерваториясының театр факультетін тәмамдаған. Мамандығы актер болса да, ол өзінің шығармашылығын сатирамен байланыстырды. Оспанхан Әубәкіров республикалық басылымдарда, «Ара» журналында қызмет етті. Ол сатиралық жанрмен бірге  балаларға арналған өлең-жыр, ертегі, пьеса, белгілі композиторлардың әндеріне мәтін жазумен және аудармамен де айналысқан.


    Білу және түсіну.10 минут

    Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

    ."Жеті шал"-әңгімесімен таныстыру

    2.Мазмұнын түсіндіру. Жетекші сұрақтар арқылы мағынасын ашу.

    Дәптермен жұмыс.

    1. «Сөздің қабығын аршу» дегенді қалай түсінесің?

    – сөзді түсініксіз айту;

    – сөзді созып айту;

    – сөзді түсінікті етіп айту.

    2. Жұмбақтың шешуін жазу. Апта

    Қолдану .8 минут

    Жұптық жұмыс Сұрақ-жауап арқылы балалардың

    түсініктерін пысықтау

    1.Апта күндерін орыс тілінде атап шығыңдар.

    2. Аптаның бір күнін таңдап ал. Сол күнгі сабақтарың

    жайлы әңгімеле.

    ... бес сабақ болады. Біріншісі ... . Бұл сабақта

    өлең, әңгімелер оқимыз. Екіншісі – ...

    3. Бір-біріңмен мына үлгі бойынша әңгімелесіңдер:

    – Сен қай күні демаласың?

    – Әдебиеттік оқу қай күндері болады?

    – Аптаның қай күні қасиетті күн?

    4. Кітапты қайдан алып оқуға болады?

    Қандай кітаптар оқыдыңдар?

    Қандай кітап қасиетті?

    5.Апта күндерін ағылшын тілінде атап шығу.






    Дискриптор.Ұжымдық жұмыс

    Мәтінді түсінді-1

    Апта күндерін білді-2

    Сұрақтарға жауап берді-1


    Дискриптор .Жұптық жұмыс

    Берілген сұрақтарға жауап берді-2

    Әңгімелесу кезінде дауыс ырғағын сақтады-2


    Сергіту сәті

    2 минут

    Сергіту сәті «Қыдырып қайтайық»


    Видео

    жазбадағы би


    Анализ.8 минут

    Сергіту сәті кезінде топқа бөлу. 3топқа бөлу

    Топтық жұмыс.

    1.Кітап,білім,мектеп туралы мақал-мәтелдер.айтып мағынасын ашу.

    2. «Сабақ кестесі» әдісі

    3.Дайын ұйқастарды қатыстырып мектеп туралы өлең шумақтарын құрастыру.

    Топтық жұмыс.

    Дискриптор

    Мақал –мәтелдер айтады-2

    Мақалдың мағынасын ашады-3

    Сабақ кестесі әдісін құра алады-5

    Өлең шумағын құрастырады-5


    Аяқталуы 10 минут

    Синтез

    «Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі

    Үш топтан үш оқушы шығады.Оқушылар аквариум ішінен қармақпен балық ұстаулары қажет. Әр балықта бүгінгі тақырып бойынша сұрақтар жазылған. Шықққан оқушы сол сұрақты оқып, жауап беруі тиіс.Егер жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесуіне болады.



    «Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі

    Дискриптор

    Берілген сұрақтарға жауап береді-2


    Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс.

    Саралау – Сіз қосымша

    көмек көрсетуді қалай

    жоспарлайсыз? Сіз

    қабілеті жоғары

    оқушыларға тапсырманы

    күрделендіруді қалай

    жоспарлайсыз?

    Бағалау - Оқушылардың

    үйренгенін тексеруді

    қалай жоспарлайсыз?

    Пəнаралық байланыс

    Қауіпсіздік жəне еңбекті

    қорғау ережелері

    АКТ-мен байланыс

    Құндылықтардағы

    байланыс

    Бағалау


    2 минут

    «Бағдаршам» әдісі кері байланыс

    Рефлексия

    Сабақ / оқу

    мақсаттары

    шынайы ма?

    Бүгін оқушылар

    не білді?

    Сыныптағы ахуал

    қандай болды?

    Мен жоспарлаған

    саралау шаралары

    тиімді болды ма?

    Мен берілген

    уақыт ішінде

    үлгердім бе? Мен

    өз жоспарыма

    қандай түзетулер

    енгіздім жəне

    неліктен?


    Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

    Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

    келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

    Қорытынды бағамдау

    Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1:

    2:

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Рахымбаева Сандуғаш Болатханқызы
    04 Желтоқсан 2020
    447
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Су- тіршілік көзі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Су- тіршілік көзі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Судың адам өміріндегі маңызы туралы
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    САБАҚ:

    Оспанхан Әубәкіров.

    Жеті шал.

    Мектеп: №43 Б.Момышұлы

    Күні:17.11.2020ж

    Мұғалімнің есімі:Рахымбаева С.Б.


    СЫНЫП: 2 «Е»

    Қатысқандар саны: 27

    Қатыспағандар: 0

    Сабақ негізделген оқу

    мақсаты (мақсаттары)

    2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану

    2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу

    2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты біледі , түсінеді.

    Оқушылардың басым бөлігі:

    • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты біледі , түсінеді.

    Кейбір оқушылар:

    • Сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді анализдеп, өмірде қолдана алады. Шағын ертегілер, өлең шумақтарын құрастыра алады.

    Бағалау критерийі

    Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

    Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

    Құндылықтар-

    ды дарыту

    Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. Топтық жұмыста топ ережесін сақтау.

    Ресурстар

    Интербелсенді тақта,оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер, смаиликтер.

    Әдіс-тәсілдер

    Сұрақ-жауап, «Джигсо» әдісі,әңгімелеу, түсіндіру, «Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі, кері байланыс «Бағдаршам» әдісі. Рефлексия.

    Пәнаралық байланыс

    Музыка, қазақ тілі, математика, ағылшын, орыс тілі.

    Жоспарланған

    уақыт

    Жоспарланған жаттығулар (төменде

    жоспарланған жаттығулармен қатар,

    ескертпелерді жазыңыз)

    Ресурстар

    Басталуы 2 минут



    Психологиялық ахуал қалыптастыру:

    «Көрші»

    Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау.

    Нұсқаулық:

    Көршіңді оң жақтан құшақта,

    Көршіңді сол жақтан құшақта.

    Оң жақтағы көршіңе бір жымиып,

    Сол жақтағы көршіңе бір жымиып,

    Бүгінгі тренинг барысы,

    Біз үлкен отбасы.

    (Көршілер қимыл – қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды)






    Оспанхан

    Әубәкіров

    (1934–1986)

    Әзілінің салмағы бар сатираның саңлағы Оспанхан Әубәкіров 1934 жылдың 4 мамырда Алматы облысы, Жамбыл ауданындағы Үшбұлақ ауылында дүниеге келген. Ол Құрманғазы атындағы Қазақ мемлекеттік консерваториясының театр факультетін тәмамдаған. Мамандығы актер болса да, ол өзінің шығармашылығын сатирамен байланыстырды. Оспанхан Әубәкіров республикалық басылымдарда, «Ара» журналында қызмет етті. Ол сатиралық жанрмен бірге  балаларға арналған өлең-жыр, ертегі, пьеса, белгілі композиторлардың әндеріне мәтін жазумен және аудармамен де айналысқан.


    Білу және түсіну.10 минут

    Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

    ."Жеті шал"-әңгімесімен таныстыру

    2.Мазмұнын түсіндіру. Жетекші сұрақтар арқылы мағынасын ашу.

    Дәптермен жұмыс.

    1. «Сөздің қабығын аршу» дегенді қалай түсінесің?

    – сөзді түсініксіз айту;

    – сөзді созып айту;

    – сөзді түсінікті етіп айту.

    2. Жұмбақтың шешуін жазу. Апта

    Қолдану .8 минут

    Жұптық жұмыс Сұрақ-жауап арқылы балалардың

    түсініктерін пысықтау

    1.Апта күндерін орыс тілінде атап шығыңдар.

    2. Аптаның бір күнін таңдап ал. Сол күнгі сабақтарың

    жайлы әңгімеле.

    ... бес сабақ болады. Біріншісі ... . Бұл сабақта

    өлең, әңгімелер оқимыз. Екіншісі – ...

    3. Бір-біріңмен мына үлгі бойынша әңгімелесіңдер:

    – Сен қай күні демаласың?

    – Әдебиеттік оқу қай күндері болады?

    – Аптаның қай күні қасиетті күн?

    4. Кітапты қайдан алып оқуға болады?

    Қандай кітаптар оқыдыңдар?

    Қандай кітап қасиетті?

    5.Апта күндерін ағылшын тілінде атап шығу.






    Дискриптор.Ұжымдық жұмыс

    Мәтінді түсінді-1

    Апта күндерін білді-2

    Сұрақтарға жауап берді-1


    Дискриптор .Жұптық жұмыс

    Берілген сұрақтарға жауап берді-2

    Әңгімелесу кезінде дауыс ырғағын сақтады-2


    Сергіту сәті

    2 минут

    Сергіту сәті «Қыдырып қайтайық»


    Видео

    жазбадағы би


    Анализ.8 минут

    Сергіту сәті кезінде топқа бөлу. 3топқа бөлу

    Топтық жұмыс.

    1.Кітап,білім,мектеп туралы мақал-мәтелдер.айтып мағынасын ашу.

    2. «Сабақ кестесі» әдісі

    3.Дайын ұйқастарды қатыстырып мектеп туралы өлең шумақтарын құрастыру.

    Топтық жұмыс.

    Дискриптор

    Мақал –мәтелдер айтады-2

    Мақалдың мағынасын ашады-3

    Сабақ кестесі әдісін құра алады-5

    Өлең шумағын құрастырады-5


    Аяқталуы 10 минут

    Синтез

    «Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі

    Үш топтан үш оқушы шығады.Оқушылар аквариум ішінен қармақпен балық ұстаулары қажет. Әр балықта бүгінгі тақырып бойынша сұрақтар жазылған. Шықққан оқушы сол сұрақты оқып, жауап беруі тиіс.Егер жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесуіне болады.



    «Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі

    Дискриптор

    Берілген сұрақтарға жауап береді-2


    Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс.

    Саралау – Сіз қосымша

    көмек көрсетуді қалай

    жоспарлайсыз? Сіз

    қабілеті жоғары

    оқушыларға тапсырманы

    күрделендіруді қалай

    жоспарлайсыз?

    Бағалау - Оқушылардың

    үйренгенін тексеруді

    қалай жоспарлайсыз?

    Пəнаралық байланыс

    Қауіпсіздік жəне еңбекті

    қорғау ережелері

    АКТ-мен байланыс

    Құндылықтардағы

    байланыс

    Бағалау


    2 минут

    «Бағдаршам» әдісі кері байланыс

    Рефлексия

    Сабақ / оқу

    мақсаттары

    шынайы ма?

    Бүгін оқушылар

    не білді?

    Сыныптағы ахуал

    қандай болды?

    Мен жоспарлаған

    саралау шаралары

    тиімді болды ма?

    Мен берілген

    уақыт ішінде

    үлгердім бе? Мен

    өз жоспарыма

    қандай түзетулер

    енгіздім жəне

    неліктен?


    Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

    Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

    келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

    Қорытынды бағамдау

    Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1:

    2:

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Мақала 2 сынып
    04.12.2020
    447
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Рахымбаева Сандуғаш Болатханқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации