Оқушының аты-жөні:
Сынып:
«Су – тіршілік көзі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Оқу мақсаты |
5.1.5.1 Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау 5.2.5.1 Берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу |
||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білім алушы
Білу және түсіну |
||||||||||||||||||
|
Орындау уақаты |
15-20 минут |
||||||||||||||||||
|
1-тапсырма Тыңдалым мәтінін екі рет тыңдаңыз. Берілген сұрақтарға тірек сөздер арқылы өз сөзіңізбен жауап беріп, мәтінге ат қойыңыз. Су - тіршілік көзі. Тіпті су ішпеген бір күнімізді елестетудің өзі өте қиын. Біз күн сайын мөлдір сұйықтықты рахаттана ішеміз. Ең қызығы, біз суды ішіп қана қоймаймыз. Жер бетіндегі барлық тіршілік иелерінің үштен екі пайызын су құрайды екен. Мысалы, адам ағзасының 86 пайызы судан тұрса, балықтардың 75 пайызы, ал қияр мен қарбыздың 95 пайыздан астамы судан тұрады екен. Су өте пайдалы бола тұра, оны ішудің де өз ережесі бар екен. Негізі дәрігерлер суық судың бүйрекке күш түсіретіні туралы айтады. Суды бірден жылдамдата жұтқаннан гөрі, ауызда ұстап, біртіндеп жұтқан пайдалы. Қалай ойлайсың, үйдегі құбырмен келіп тұрған суды ішуге бола ма? Оның құрамында хлор бар. Хлордың ағзаға зиянды екенін ескеру керек. Сондықтан үйіңізге су тазалайтын арнайы сүзгі орнатсаңыз, ағзаңыз таза, денсаулығыңыз мықты болады. Ал өзен суын неге ішуге болмайды дейміз? Өйткені оның тазалығына ешқандай кепіл жоқ. Лас суды ішіп, ауырып қалуымыз әбден мүмкін.
|
|||||||||||||||||||
|
2-тапсырма Берілген тірек сөздерді суреттермен сәйкестендіріңіз.
3-тапсырма Бір-біріңізбен «Судың пайдасы» тақырып бойынша жұпта диалог құрыңыз (әр оқушыға 2 минут). |
|||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Су – тіршілік көзі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау. 5 сынып
«Су – тіршілік көзі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау. 5 сынып
Оқушының аты-жөні:
Сынып:
«Су – тіршілік көзі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Оқу мақсаты |
5.1.5.1 Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау 5.2.5.1 Берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу |
||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білім алушы
Білу және түсіну |
||||||||||||||||||
|
Орындау уақаты |
15-20 минут |
||||||||||||||||||
|
1-тапсырма Тыңдалым мәтінін екі рет тыңдаңыз. Берілген сұрақтарға тірек сөздер арқылы өз сөзіңізбен жауап беріп, мәтінге ат қойыңыз. Су - тіршілік көзі. Тіпті су ішпеген бір күнімізді елестетудің өзі өте қиын. Біз күн сайын мөлдір сұйықтықты рахаттана ішеміз. Ең қызығы, біз суды ішіп қана қоймаймыз. Жер бетіндегі барлық тіршілік иелерінің үштен екі пайызын су құрайды екен. Мысалы, адам ағзасының 86 пайызы судан тұрса, балықтардың 75 пайызы, ал қияр мен қарбыздың 95 пайыздан астамы судан тұрады екен. Су өте пайдалы бола тұра, оны ішудің де өз ережесі бар екен. Негізі дәрігерлер суық судың бүйрекке күш түсіретіні туралы айтады. Суды бірден жылдамдата жұтқаннан гөрі, ауызда ұстап, біртіндеп жұтқан пайдалы. Қалай ойлайсың, үйдегі құбырмен келіп тұрған суды ішуге бола ма? Оның құрамында хлор бар. Хлордың ағзаға зиянды екенін ескеру керек. Сондықтан үйіңізге су тазалайтын арнайы сүзгі орнатсаңыз, ағзаңыз таза, денсаулығыңыз мықты болады. Ал өзен суын неге ішуге болмайды дейміз? Өйткені оның тазалығына ешқандай кепіл жоқ. Лас суды ішіп, ауырып қалуымыз әбден мүмкін.
|
|||||||||||||||||||
|
2-тапсырма Берілген тірек сөздерді суреттермен сәйкестендіріңіз.
3-тапсырма Бір-біріңізбен «Судың пайдасы» тақырып бойынша жұпта диалог құрыңыз (әр оқушыға 2 минут). |
|||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз


















