Пәннің
аты:Дүниетану
|
Уақыты:
|
Кабинет:
|
Мұғалім:Ж.Есенова
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Су-еріткіш
|
Мақсаты
|
-
судың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы туралы
түсінік беру.
-
Жергілікті жердің су айдындарымен таныстырып,олардың сол
аймаққа пайдасын ұғындыру
-
Судың барлық ерекшеліктерін
сипаттау:түсін,мөлдірлігін,иісін,тазалығын,жергілікті жерге
тигізетін пайдасын(ауыз суға ,мәдени өсімдіктерді суаруға,ішуге
жарай ма,жарамайтын болса,неліктен екенін
анықтау)
-
Қазіргі таңда адамзат ауасын жұтып,суын ішіп отырған
табиғат- ананы қорғап,аялауға
үйрету.
Көрнекілігі:глобус,.карта,тәжірибе
столы,пробиркалар,құм,саз,қант,су,ас содасы,кофе,шай,штатив,шыны ,
май шам.
Нақыл сөздер:
-
Сулы жер -нулы жер
-
Су -тіршіліктің ғана емес,тазалықтың,пәктіктің
белгісі.
-
Су- энергияның қайнар көзі,келешектің
отыны.
-
«Бір жұтым су
бөліспеген адам Алла тағаланың алдында
күнәһар»
|
Күтілетін
нәтиже
|
Психологиялық
ахуал
|
Психологиялық дайындық
Біз балдырған баламыз,
Құстай қанат қағамыз.
Дүниені аралап,
Оқып білім
аламыз.
|
Оқушылар шеңберде
жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік
тілейді.
|
Қызығушылықты
ояту
|
Су туралы ассоциация
● Су – сұйық зат.
● Аспаннан жауын түрінде түседі.
● Күн суытқан кезде су қатты күйге айналады.
● Су буға айналады, ұшып кетеді
● Бу - мөлдір,түссіз газ.
|
Жаңа сабаққа деген
қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен
кіріседі.
|
Мағынаны
тану
|
Практикалық жұмыс
№1
● Стақан ал. Ол ыдысқа су құй.
Сен әрбір ыдыстағы судың сол ыдыстың пішініне ие болғанын
көрдің.
● Судың нақты пішіні болмайды. Ол қандай ыдысқа құйылса, сондай
пішінге ие болады.
Практикалық жұмыс №2
● Қызыл, жасыл, сыры, ақ қағаздардан жолақ дайында. Осы қағаз
түстері мен судың түсін салыстыр. Суды қазыл, сары, жасыл ақ деп
айтуға бола ма? Болмайды.
● Судың түсі болмайды. СУ – ТҮССІЗ!
Практикалық жұмыс №3
● Стақандағы суға кез келген затты сал. Судың ішінен ол айқын
көрінеді.
● Су - мөлдір. Бірақ ол үнемі мөлдір болып көріне бермейді. Кейбір
қалдықтардың салдарынан ластанады. Таза судың түсі болмайды!
Практикалық жұмыс №4
● Қант, тұз, лимонның дәмі қандай? Енді судың дәмін байқа. Оны ащы,
тәтті, қышқыл деп айтуға бола ма? Болмайды.
● ТАЗА СУДЫҢ ДӘМІ БОЛМАЙДЫ!!!
Практикалық жұмыс №5
● Анаң тамақ дайындап жатқан кезде сен астың иісін сезесің. Гүлдер
мен иіс судан да жағымды иіс шығады. Ал судың иіcі бар ма? Иіскеп
көр.
● ТАЗА СУДЫҢ ИІСІ БОЛМАЙДЫ. СУ-ИІССІЗ!!!
Практикалық жұмыс №6
● Біреуіне су құйылған екіншісі бос екі стакан ал. Бос стақанға
бірінші стақандағы суды құй. Бірінші стақаннан екіншісіне су
құйылады.
● Яғни, су ағады.
Қорытынды
• Судың нақты пішіні болмайды
• Судың түсі болмайды. Су-түссіз
• Су-мөлдір
• Су ағады
Міне, бұлардың бәрі судың өзіне тән
қасиеттері.
|
Сергіту
сәті
|
Орманда кірпі
келеді,
Саңырауқұлақ тереді.
Кездесті, міне, керегі:
Екеуі қайың астынан.
Біреуі терек қасынан.
Қанша олар болмақ есепте,
Тоқылған салса себетке?
|
Ой сергітеді,шашағандары
басылады
|
Ой
толғаныс
|
ҮІ. `INSERT
әдісі`
Білемін Білгім келеді Не білдім? Су-тіршілік көзі Судың
тағы қандай ерекшеліктері бар? Судың қасиеттері жөнінде
білдім ҮІІ Ой толғаныс
(Логикалық тапсырма)
♦ Сен достарыңмен бірге айға экспедицияға баруға мүмкіндік алдың,
мына заттардың қайсысын алар едің?
• Қара көзілдірік
• Бір қорап сіріңке
• Фонарь
• Жұлдызды карта
♦ Жүк артқан екі түйе жолға шықты. Біреуіне тұз, екіншісіне мақта
артылған болатын. Алдарында өзен ағып жатты. Түйелердің біреуі
өзеннен әрең шықты. Ол қай түйе? Неліктен олай
ойлайсың? ҮІІІ
Қорытынды
А) –Сонымен, балалар, су туралы көп мағлұмат алдық. Мынадай нақыл
сөздер бар:
• Суды босқа төкпе!
• Сумен ойнама!
• Бұлақ көрсең көзін аш.
• Судай таза бол.
• Судан таза, сүттен ақ.
Ә)
▪ Пішіні жоқ
▪ Түссіз
▪ Мөлдір
▪ Дәмі жоқ
▪ Иісі жоқ
▪ Ағады
|
Үйге
тапсырма
|
Мазмұндау
|
Күнделіктеріне жазып
беремін
|
Бағалау
|
Оқыту үшін бағалау
және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын
толтырады.
|
Кері
байланыс
|
|
Смайликтерді өзі
қалаған нұсқаға жабыстырады
|