Материалдар / "Сыбайлас және вертикаль бұрыштар" 7-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Сыбайлас және вертикаль бұрыштар" 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Әріптестеріммен тәжірибе бөлісу үшін, күнделікті сабаққа
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
3278
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы : Геометрияның алғашқы мәліметтері

Мектеп : Жаңажол жалпы орта білім беретін мектебі

Күні: Мұғалімнің аты жөні: Хитарова Мариям Сафиоллина

Сынып: 7 Қатысқандар 15 Қатыспағандар

Сабақ тақырыбы

Сыбайлас және вертикаль бұрыштар, олардың қасиеттері (1-сабақ)

Осы сабақта қолжеткізетін оқу мақсаттары

7.1.1.9 сыбайлас және вертикаль бұрыштардың анықтамаларын білу;

7.1.1.10 сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін дәлелдеу және қолдану;

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар орындай алады: Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың анықтамаларын біледі, түсінеді, ажырата алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Cыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін қолданып, бұрыштың өлшемін табуға берілген есептерді шығаруда қолдана алады.


Кейбір оқушылар істей алады: Cыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін дәлелдеуге берілген есептерді талдап, қорытынды жасайды.

Бағалау криитерийі

  • Сыбайлас және вертикаль бұрыштарын ажыратады.

  • Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін қолданып, бұрыштың өлшемін табады.

  • Cыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін күрделі есептерді шығаруда талдап, дәлелдейді және қолданады.

Тілдік мақсаттар

  1. Пәндік мақсат: Оқушылар сыбайлас және вертикаль бұрыштар тақырыбы бойынша негізгі ұғымдарды, терминдерді, шешу жолдарын білетін болады.

  2. Тілдік мақсат: Сыбайлас және вертикаль бұрыштар туралы түсініктерін сипаттай алады, сыбайлас және вертикаль бұрыштарды дұрыс түсіндіре алады.

  3. Пәнге тән лексика мен терминология: Бұрыш, сыбайлас бұрыш, вертикаль бұрыш, тең бұрыштар

4)Диалогқа қажетті тіркестер:

  • Бұрыш дегеніміз не?

  • Қандай бұрыш сыбайлас деп аталады?

  • Қандай бұрыш вертикаль деп аталады?

  • Қандай қасиеттері бар?

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтарына сай, «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығы. Ынтымақтаса жұмыс істеуге, бірін-бірі құрметтеуге, өмір бойы білім алуға тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Технология, өзін – өзі тану

Алдыңғы білім

Бұрыштар туралы ұғым қалыптасты, оларды айыра алады және қасиеттерін біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

1 мин





2 мин



















2 мин


  1. Ұйымдастыру кезеңі.

-оқушылармен амандасу;

-жоқ оқушыларды белгілеу;

-сынып тазалығын қадағалау;

«Өрмекші торы» тренингі.

Шарты: Оқушыларды ортаға дөңгелете тұрғызу. Басында добы бар жіп пайдаланамыз. Допты қолына алған оқушы кез келген оқушыға тілегін, бүгінгі күнге сәттілігін айтуы керек. Солай барлық оқушылар айналдыра айтып шығады, сонда өрмекші торы пайда болады.

Мақсат: Оқушының қасындағы сыныптастарына жақсы тілектерін айта отырып, көңіл-күйлерін көтеру.

  1. Топқа бөлу. «Ұқсас ерекшеліктер» тәсілі.

Шарты: Оқушыларды үш топқа бөлу үшін карточка үлестіремін де үш сұрақ қоямын.

1)Геометрияның алғашқы ұғымдар не? (нүкте, түзу, кесінді, сәуле, бұрыш)

2)Бұрыш түрлерін атаңдар?

(тік бұрыш, сүйір бұрыш, доғал бұрыш, жазыңқы бұрыш)

3)Геометрия ғылымының тарихындағы басты тұлғалар?

(Пифагор, Евклид, Лобачевский, Декарт, Кеплер)

Сынып 3 топқа бөлінеді.




















Сабақтың ортасы







10 мин









































15 мин







































































2 мин

Сараланған тапсырмалар

І.«Көршіңе әңгімелеп бер»

оқушылар өз ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады.

Шарты:

-сұрақ қойылады, ойластыруға уақыт беріледі;

- одан кейін оқушылардан өз ойларын көршілерімен бөлісу сұралады;

-оқушыларға жаңа тақырыпты айтып және осы тақырып бойынша өздері білетін барлық жағдайды көршісіне айтуы ұсынылады.

Постер жасап, қорғайды.


І- топ Сыбайлас бұрыш деген не?

ҚБ: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»


ІІ топ Вертикаль бұрыш деген не?

ҚБ: «Смайликтер»


ІІІ топ Өмірде қолданылатын сыбайлас және вертикаль бұрыштарға мысалдар келтір.

ҚБ: «Бас бармақ»


ІІ.Топтық жұмыс

Деңгейлік тапсырмалар беремін.


«Галлереяны шарлау» тәсілі

Шарты: Әр топ шығарған есептерін қабырғаға іліп, барлық оқушылар олармен танысып, өз пікірлерін ауызша немесе жазбаша білдіреді.


І-топ тапсырмалары:

1DrawObject1 )

DrawObject4 DrawObject3 DrawObject2 F A B ˂АОВ=450

˂FOE=600

O AOC, BOD,

COF және

E D C COD

бұрыштарын табыңдар.

(AOC=1050 , BOD=1350 , COF=1800 ,

COD= 750)



2)Екі түзу қиылысқанда пайда болатын бұрыштардың бірі екіншісінен 4 есе үлкен. Осы бұрыштарды табыңдар.

( 1= 360 , 2= 1440)


3DrawObject5 ) ˂(ab)=1200 , ˂(ac)=1500 (bc) бұрышын табыңдар. Әрбір мүмкін жағдай үшін сызбасын салыңдар.

b

DrawObject6

c (dc)= 300

DrawObject7 a

ҚБ: «Бас бармақ»


ІІ-топ тапсырмалары:

1DrawObject8 )

DrawObject11 DrawObject10 DrawObject9 F A B ˂АОВ=500

˂FOE=700

O AOC, BOD,

COF және

E D C COD

бұрыштарын табыңдар.

( AOC=1200, B OD=1300, COF=1800, COD=600)

2) Екі түзу қиылысқанда пайда болатын бұрыштардың бірі екіншісінен 500 кіші. Осы бұрыштарды табыңдар.

( 1= 1150 , 2= 650)


3) АОВ=350 , BOC=500 AOC бұрышын табыңдар. Әрбір мүмкін жағдай үшін сызбасын салыңдар.

DrawObject13 DrawObject12 A C


AOC=150

DrawObject14 B O

ҚБ: «Шапалақ»

ІІІ-топ тапсырмалары:

1DrawObject15 )

DrawObject18 DrawObject17 DrawObject16 F A B EОD=500

BOC=700

O AOC, BOD,

COE және

E D C AOE

бұрыштарын табыңдар.

2)Екі түзу қиылысқанда пайда болатын бұрыштардың екеуінің қосындысы 500 –қа тең. Осы бұрыштарды табыңдар.


3) ˂(аb)=1200 , ˂(ac)=1500 (bc) бұрышын табыңдар. Әрбір мүмкін жағдай үшін сызбасын салыңдар.

ҚБ: «Бағдаршам»




Сергіту сәті: «Көңілді жаттығулар» видеоролик қосылады. Оқушылар орындарынан тұрып, видеороликке қарап қайталайды.







«Геометрия-7»

Авторлары:

Ә.Н.Шыныбеков

Д.Ә.Шыныбеков

Алматы «Атамұра» 2017





Смайликтер







































































Сабақтың соңы













6 мин









































































3 мин







1 мин





Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары:


Ойлау дағдыларының деңгейі:

Білу, түсіну, қолдану.


Бағалау критерийі: Білім алушы:


  • Сыбайлас және вертикаль бұрыштарын ажыратады

  • Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін қолданып, бұрыштың өлшемін табады.

  • Дәлелдеу үшін сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін пайдаланады.


1-тапсырма. Сызбаны қолданып анықтаңыз:

DrawObject21 DrawObject19 DrawObject20 С


DrawObject23 DrawObject22 А О В



D E

  • бұрышына сыбайлас болатын бұрышты:

  • бұрышына сыбайлас болатын бұрышты:

  • бұрышына вертикаль болатын бұрышты:

  • бұрышына вертикаль болатын бұрышты:

ДескрипторБілім алушы

- сыбайлас бұрыштарды көрсетеді;

- вертикаль бұрыштарды көрсетеді.



2-тапсырма

Екі түзу қиылысқанда пайда болған екі бұрыштың айырмасы болса, онда барлық бұрыштардың шамасын табыңыз.

Дескриптор: Білім алушы:

- сыбайлас бұрыштардың қасиетін қолданады;

- вертикаль бұрыштардың қасиетін қолданады;

- теңдеу құрады және оны шығарады;

- әр бұрыштың градустық шамасын табады.



3DrawObject24 DrawObject25 -тапсырма.

1

O

DrawObject26 3 2


Cуретте О нүктесінде қиылысатын үш түзу берілген. ˂1+˂2+˂3=1800 болатынын дәлелдеңіз


Дескриптор: Білім алушы:


- 1 бұрышқа тең бұрышты көрсетеді;

- дәлелдеуді орындайды.

-бұрыштарды салыстырады.


«Бір минут» тәсілімен сабақты қорытындылау, әр топқа 1 минут

Шарт: Оқушылар кезек бойынша бір минут ішінде сабақ тақырыбы бойынша тоқтаусыз, қайталаусыз және қатесіз сөйлейді.



Кері байланыс. ««Табыс сатысы»

Сабақ соңында оқушыларға табысқа апаратын баспалдақ түрінде әрбір кезеңде өз жеткен деңгейін стикер арқылы бағалауын ұсыну. Стикерлер арт жағына есімдерін жазады.









Слайд

Саралау

Бағалау

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Топтық тапсыр-малар берілгенде топ ішіндегі әр оқушы өз рөлдерін анықтап, қабілеттеріне қарай сараланады. Постермен, топтық, жұптық жұмыс-тармен деңгейлік тапсырмалар орындайды.

Белсенді оқу тәсілдері: «Өрмекші торы», «Ұқсас ерекшеліктері» тәсілі. «Көршіңе әңгімелеп бер», әдістерін пайдаландым. Қалыптастырушы бағалау түрлерімен «Мадақтау», «Бағдаршам», «Бас бармақ», «Шапалақ», «Бір минут» әдістері. «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары арқылы бағаланады.

  • Оқушылардың партада түзу отыруын;

-Денсаулық сақтау үшін «Көңілді жаттығулар» сергіту сәтін;

-АКТ-ны уақытында қосып, сөндіруді қадағалаймын.


















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!