Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Сыбайлас және вертикаль бұрыштар" 7-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы : Геометрияның алғашқы мәліметтері Мектеп : Жаңажол жалпы орта білім беретін мектебі Күні: Мұғалімнің аты жөні: Хитарова Мариям Сафиоллина Сынып: 7 Қатысқандар – 15 Қатыспағандар – |
||||
Сабақ тақырыбы |
Сыбайлас және вертикаль бұрыштар, олардың қасиеттері (1-сабақ) |
|||
Осы сабақта қолжеткізетін оқу мақсаттары |
7.1.1.9 сыбайлас және вертикаль бұрыштардың анықтамаларын білу; 7.1.1.10 сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін дәлелдеу және қолдану; |
|||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар орындай алады: Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың анықтамаларын біледі, түсінеді, ажырата алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Cыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін қолданып, бұрыштың өлшемін табуға берілген есептерді шығаруда қолдана алады.
Кейбір оқушылар істей алады: Cыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін дәлелдеуге берілген есептерді талдап, қорытынды жасайды. |
|||
Бағалау криитерийі |
|
|||
Тілдік мақсаттар |
4)Диалогқа қажетті тіркестер:
|
|||
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтарына сай, «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығы. Ынтымақтаса жұмыс істеуге, бірін-бірі құрметтеуге, өмір бойы білім алуға тәрбиелеу. |
|||
Пәнаралық байланыс |
Технология, өзін – өзі тану |
|||
Алдыңғы білім |
Бұрыштар туралы ұғым қалыптасты, оларды айыра алады және қасиеттерін біледі. |
|||
Сабақ барысы |
||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы 1 мин
2 мин
2 мин |
-оқушылармен амандасу; -жоқ оқушыларды белгілеу; -сынып тазалығын қадағалау; «Өрмекші торы» тренингі. Шарты: Оқушыларды ортаға дөңгелете тұрғызу. Басында добы бар жіп пайдаланамыз. Допты қолына алған оқушы кез келген оқушыға тілегін, бүгінгі күнге сәттілігін айтуы керек. Солай барлық оқушылар айналдыра айтып шығады, сонда өрмекші торы пайда болады. Мақсат: Оқушының қасындағы сыныптастарына жақсы тілектерін айта отырып, көңіл-күйлерін көтеру.
Шарты: Оқушыларды үш топқа бөлу үшін карточка үлестіремін де үш сұрақ қоямын. 1)Геометрияның алғашқы ұғымдар не? (нүкте, түзу, кесінді, сәуле, бұрыш) 2)Бұрыш түрлерін атаңдар? (тік бұрыш, сүйір бұрыш, доғал бұрыш, жазыңқы бұрыш) 3)Геометрия ғылымының тарихындағы басты тұлғалар? (Пифагор, Евклид, Лобачевский, Декарт, Кеплер) Сынып 3 топқа бөлінеді. |
|
||
Сабақтың ортасы
10 мин
15 мин
2 мин |
Сараланған тапсырмалар І.«Көршіңе әңгімелеп бер» оқушылар өз ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады. Шарты: -сұрақ қойылады, ойластыруға уақыт беріледі; - одан кейін оқушылардан өз ойларын көршілерімен бөлісу сұралады; -оқушыларға жаңа тақырыпты айтып және осы тақырып бойынша өздері білетін барлық жағдайды көршісіне айтуы ұсынылады. Постер жасап, қорғайды.
І- топ Сыбайлас бұрыш деген не? ҚБ: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» ІІ топ Вертикаль бұрыш деген не? ҚБ: «Смайликтер» ІІІ топ Өмірде қолданылатын сыбайлас және вертикаль бұрыштарға мысалдар келтір. ҚБ: «Бас бармақ» ІІ.Топтық жұмыс Деңгейлік тапсырмалар беремін. «Галлереяны шарлау» тәсілі Шарты: Әр топ шығарған есептерін қабырғаға іліп, барлық оқушылар олармен танысып, өз пікірлерін ауызша немесе жазбаша білдіреді. І-топ тапсырмалары: 1 ) F A B ˂АОВ=450 ˂FOE=600 O AOC, BOD, COF және E D C COD бұрыштарын табыңдар. (AOC=1050 , BOD=1350 , COF=1800 , COD= 750) 2)Екі түзу қиылысқанда пайда болатын бұрыштардың бірі екіншісінен 4 есе үлкен. Осы бұрыштарды табыңдар. ( 1= 360 , 2= 1440) 3 ) ˂(ab)=1200 , ˂(ac)=1500 (bc) бұрышын табыңдар. Әрбір мүмкін жағдай үшін сызбасын салыңдар. b c (dc)= 300 a ҚБ: «Бас бармақ» ІІ-топ тапсырмалары: 1 ) F A B ˂АОВ=500 ˂FOE=700 O AOC, BOD, COF және E D C COD бұрыштарын табыңдар. ( AOC=1200, B OD=1300, COF=1800, COD=600) 2) Екі түзу қиылысқанда пайда болатын бұрыштардың бірі екіншісінен 500 кіші. Осы бұрыштарды табыңдар. ( 1= 1150 , 2= 650) 3) АОВ=350 , BOC=500 AOC бұрышын табыңдар. Әрбір мүмкін жағдай үшін сызбасын салыңдар. A C AOC=150 B O ҚБ: «Шапалақ» ІІІ-топ тапсырмалары: 1 ) F A B EОD=500 BOC=700 O AOC, BOD, COE және E D C AOE бұрыштарын табыңдар. 2)Екі түзу қиылысқанда пайда болатын бұрыштардың екеуінің қосындысы 500 –қа тең. Осы бұрыштарды табыңдар. 3) ˂(аb)=1200 , ˂(ac)=1500 (bc) бұрышын табыңдар. Әрбір мүмкін жағдай үшін сызбасын салыңдар. ҚБ: «Бағдаршам» Сергіту сәті: «Көңілді жаттығулар» видеоролик қосылады. Оқушылар орындарынан тұрып, видеороликке қарап қайталайды. |
«Геометрия-7» Авторлары: Ә.Н.Шыныбеков Д.Ә.Шыныбеков Алматы «Атамұра» 2017
Смайликтер
|
||
Сабақтың соңы
6 мин
3 мин
1 мин
|
Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары: Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу, түсіну, қолдану. Бағалау критерийі: Білім алушы:
1-тапсырма. Сызбаны қолданып анықтаңыз: С А О В D E
ДескрипторБілім алушы - сыбайлас бұрыштарды көрсетеді; - вертикаль бұрыштарды көрсетеді.
2-тапсырма Екі түзу қиылысқанда пайда болған екі бұрыштың айырмасы болса, онда барлық бұрыштардың шамасын табыңыз. Дескриптор: Білім алушы: - сыбайлас бұрыштардың қасиетін қолданады; - вертикаль бұрыштардың қасиетін қолданады; - теңдеу құрады және оны шығарады; - әр бұрыштың градустық шамасын табады.
3 -тапсырма. 1 O 3 2 Cуретте О нүктесінде қиылысатын үш түзу берілген. ˂1+˂2+˂3=1800 болатынын дәлелдеңіз Дескриптор: Білім алушы:
- 1 бұрышқа тең бұрышты көрсетеді; - дәлелдеуді орындайды. -бұрыштарды салыстырады. «Бір минут» тәсілімен сабақты қорытындылау, әр топқа 1 минут Шарт: Оқушылар кезек бойынша бір минут ішінде сабақ тақырыбы бойынша тоқтаусыз, қайталаусыз және қатесіз сөйлейді. Кері байланыс. ««Табыс сатысы» Сабақ соңында оқушыларға табысқа апаратын баспалдақ түрінде әрбір кезеңде өз жеткен деңгейін стикер арқылы бағалауын ұсыну. Стикерлер арт жағына есімдерін жазады. |
Слайд |
||
Саралау |
Бағалау |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||
Топтық тапсыр-малар берілгенде топ ішіндегі әр оқушы өз рөлдерін анықтап, қабілеттеріне қарай сараланады. Постермен, топтық, жұптық жұмыс-тармен деңгейлік тапсырмалар орындайды. |
Белсенді оқу тәсілдері: «Өрмекші торы», «Ұқсас ерекшеліктері» тәсілі. «Көршіңе әңгімелеп бер», әдістерін пайдаландым. Қалыптастырушы бағалау түрлерімен «Мадақтау», «Бағдаршам», «Бас бармақ», «Шапалақ», «Бір минут» әдістері. «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары арқылы бағаланады. |
-Денсаулық сақтау үшін «Көңілді жаттығулар» сергіту сәтін; -АКТ-ны уақытында қосып, сөндіруді қадағалаймын. |