Ұйымдас-
тыру
кезеңі
5мин
|
Сәлемдесу;
Сыныптағы
оқушылардың көңіл күйлерін сұрап, жағымды ахуал
туындату;
Оқушыларды
түгелдеу;
Сабақтың мақсатымен
таныстыру
|
Психологиялық жұмылдыру. Сабақтың тақырыбымен таныстыру,
оның мақсаттарының қойылымы. Оқушыларды тілдесуге дайындау. Бұл
сабақта оқушылар перпендикуляр түзулер тәрізді жаңа ұғымдармен
танысады,
Үй
тапсырмасын тақтадан тексереді
Досыма
сұрақ әдісі арқылы оқушыллар сабақты ашу үшін бір - біріне сұрақтар
қояды.
Видео
сұрақ арқылы видео сұрақтар
дайындайды.
|
Ауызша бағалауды
қоданамын
«Өте
жақсы»
«Жарайсың»
|
Тақта;
Оқулық;
|
Сабақтың
басы
10
минут
|
Сыбайлас және вертикаль
бұрыштар, олардың
қасиеттері
Егер екі бұрыштың бір
қабырғасы ортақ, ал қалған екі қабырғалары толықтауыш сәулелер
болып келетін екі бұрыш сыбайлас бұрыштар деп
аталады.
О – бас нүкте, ОА – ортақ
қабырға.
ОВ, ОD
қабырғалары – бір –біріне толықтауыш
сәулелер.
Теорема: Сыбайлас бұрыштардың
қосындысы 180º- қа
тең.
Дәлелдеуі:
ІІІ аксиомасы
негізінде: АОD
+DОВ
= АОВ.
АОВ – жазыңқы
бұрыш, АОВ =
180º.
Ендеше, АОD
+DОВ =
180º.
Д.к.о.
О нүктесінде
қиылысқан АВ және CD түзулері
берілсін.
AB ∩ CD
=
1, 3
және 2,
4 – вертикаль
бұрыштар.
Бір бұрыштың
қабырғалары екінші бұрыш-тың қабырғаларының созындысы болып
С
келетін екі
бұрышты – вертикаль бұрыштар деп атайды.
ОС, ОD және ОА, ОB
сәулелері бір –бірінің
созындысы.
Теорема:
Вертикаль бұрыштар тең болады.
Дәлелдеуі: AB
∩ CD
=О. 1,
3 вертикаль
бұрыштар.
1
+ 2
= CОD;
3
+ 2
= AОB.
CОD =
180º →
1
+2
=180º ,
1 =
180º -
2
(1)
AОB =
180º →
3
+2
=180º;
3 =
180º -
2
(2)
(1),
(2) 1=3.
Д.к.о.
|
Мактау мадақтау арқылы
бағалау:
Жарайсың!
Өте
жақсы!
Жақсы!
Керемет!
|
Тақта;
Слайд;
Оқулық
7-сынып, Геометрия, авторы
Шыныбеков Ә.Н..-Алматы,Атамұра 2017
|
Сабақтың
ортасы
25минут
|
|
Тапсырма-2
|
«Басбармақ» әдісімен
бір – бірін бағалау жүргізіледі
|
Тақта;
Слайд;
Оқулық
7-сынып, Геометрия,
авторы Шыныбеков Ә.Н..-Алматы,Атамұра 2017
|
Кестелер арқылы
есептер шығару
|
Оқушылар дайын жауаппен, жұпта
қатар отырған оқушылар бірін-бірі тексеріп
бағалайды.
|
Слайд
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
І
Қорытындылау сұрақтарын
береді
ІІ Үй
тапсырмасын беру
№1.8 есепті шығару
және 1 параграфты оқып келу
ІІІ
Рефлексия
Оқушылардан бүгінгі
сабақтан кері байланыс алу үшін тақтадагы сөздердің бастамасын ала
отырып бір сөйлеммен ойларын
жеткізеді
-
Мен түсіндім
.....
-
Маған қызықты болды
....
-
Мен білгім келеді
.....
Бағалау парақтарын
жинап алады
|
Оқушылар үй
тапсырмасын жазады.
Келесі қорытындылау
сұрақтарына ауызша жауап береді
1)нүкте қандай
объектінің бейнесі болып
табылады?
2)Евклид
нүктеніқалай анықтаған?
3)нүктелер қалай
белгіленеді?
4)түзу қандай
объектінің бейнесі болып
табылады?
Түзулер қалай
белгіленеді?
Нүкте және түзулер
бір-біріне қатысты қалай орналасуы
мүмкін?
|
Ынталандыру сөздерін
қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте
жақсы»
1-10 баллдық жүйеде
бағаланады.
|
Бағалау
парақтары;
оқулық;
|