Материалдар / Сыбайлас және вертикаль бұрыштырың олардың қасиеттері

Сыбайлас және вертикаль бұрыштырың олардың қасиеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қараша 2024
30
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

Геометрияның алғашқы мәліметтері

Педагогтің аты-жөні:

Смаилова Лаура Талгатовна

Күні:

17.10.24 жыл

Сынып: 7

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Сыбайлас және вертикаль бұрыштар, олардың қасиеттері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

7.1.1.10сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін дәлелдеу және қолдану;

7.1.1.32перпендикуляр ұғымын біледі

Сабақтың мақсаты:

Сыбайлас және вертикалъ бұрыштар ұғымдарымен танысып, олардың қасиеттерін біліп, оларды қолданып, есептер шығарып үйрену дағдыларын қалыптастырады

Сабақ барысы:

Уақыты/

кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас-

тыру кезеңі


5мин

Сәлемдесу;

Сыныптағы оқушылардың көңіл күйлерін сұрап, жағымды ахуал туындату;

Оқушыларды түгелдеу;

Сабақтың мақсатымен таныстыру

Психологиялық жұмылдыру. Сабақтың тақырыбымен таныстыру, оның мақсаттарының қойылымы. Оқушыларды тілдесуге дайындау. Бұл сабақта оқушылар перпендикуляр түзулер тәрізді жаңа ұғымдармен танысады,

Үй тапсырмасын тақтадан тексереді

Досыма сұрақ әдісі арқылы оқушыллар сабақты ашу үшін бір - біріне сұрақтар қояды.

Видео сұрақ арқылы видео сұрақтар дайындайды.




Ауызша бағалауды қоданамын

«Өте жақсы»

«Жарайсың»

Тақта;

Оқулық;


Сабақтың

басы


10 минут

Сыбайлас және вертикаль бұрыштар, олардың қасиеттері

Егер екі бұрыштың бір қабырғасы ортақ, ал қалған екі қабырғалары толықтауыш сәулелер болып келетін екі бұрыш сыбайлас бұрыштар деп аталады.

О – бас нүкте, ОА – ортақ қабырға.

ОВ, ОD қабырғалары – бір –біріне толықтауыш сәулелер.

Теорема: Сыбайлас бұрыштардың қосындысы 180º- қа тең.

Дәлелдеуі: ІІІ аксиомасы негізінде: АОD +DОВ = АОВ.

АОВ – жазыңқы бұрыш, АОВ = 180º. Ендеше, АОD +DОВ = 180º. Д.к.о.

О нүктесінде қиылысқан АВ және CD түзулері берілсін.

AB CD =

1, 3 және 2, 4 – вертикаль бұрыштар.

Бір бұрыштың қабырғалары екінші бұрыш-тың қабырғаларының созындысы болып С

келетін екі бұрышты – вертикаль бұрыштар деп атайды. ОС, ОD және ОА, ОB сәулелері бір –бірінің созындысы.

Теорема: Вертикаль бұрыштар тең болады.

Дәлелдеуі: AB CD =О. 1, 3 вертикаль бұрыштар.

1 + 2 = CОD;

3 + 2 = AОB.

CОD = 180º 1 +2 =180º , 1 = 180º - 2 (1)

AОB = 180º 3 +2 =180º; 3 = 180º - 2 (2)

(1), (2) 1=3. Д.к.о.

Мактау мадақтау арқылы бағалау:

Жарайсың!

Өте жақсы!

Жақсы!

Керемет!

Тақта;

Слайд;

Оқулық

7-сынып, Геометрия, авторы Шыныбеков Ә.Н..-Алматы,Атамұра 2017

Сабақтың

ортасы


25минут



Тапсырма-2

«Басбармақ» әдісімен бір – бірін бағалау жүргізіледі

Тақта;

Слайд;

Оқулық

7-сынып, Геометрия, авторы Шыныбеков Ә.Н..-Алматы,Атамұра 2017

ҚБ: Жұпта өзара бағалау «+», « - », қызықты

ҚБ: Жұпта өзара бағалау «+», « - », қызықты

https://wordwall.net/ru/resource/60545598


Слайд

Тақта

Бор


Кітап

Дәптер


Кестелер арқылы есептер шығару








Оқушылар дайын жауаппен, жұпта қатар отырған оқушылар бірін-бірі тексеріп бағалайды.

Слайд

Тақта

Бор


Кітап

Дәптер

Сабақтың

соңы

5

минут

І Қорытындылау сұрақтарын береді

ІІ Үй тапсырмасын беру

1.8 есепті шығару және 1 параграфты оқып келу

ІІІ Рефлексия

Оқушылардан бүгінгі сабақтан кері байланыс алу үшін тақтадагы сөздердің бастамасын ала отырып бір сөйлеммен ойларын жеткізеді

  1. Мен түсіндім .....

  2. Маған қызықты болды ....

  3. Мен білгім келеді .....

Бағалау парақтарын жинап алады

Оқушылар үй тапсырмасын жазады.

Келесі қорытындылау сұрақтарына ауызша жауап береді

1)нүкте қандай объектінің бейнесі болып табылады?

2)Евклид нүктеніқалай анықтаған?

3)нүктелер қалай белгіленеді?

4)түзу қандай объектінің бейнесі болып табылады?

Түзулер қалай белгіленеді?

Нүкте және түзулер бір-біріне қатысты қалай орналасуы мүмкін?

Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»

1-10 баллдық жүйеде бағаланады.

Бағалау парақтары;

оқулық;



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ