Бекітемін
|
Мектеп |
«М.Жүсіпқожа» жалпы білім беру мектебі |
|
|
Эрешова М |
||
|
Күні: |
25.11.24 |
|
|
Сынып: |
5 «ә» |
Қатысқандар саны: |
|
Қатыспағандар саны: |
||
|
Сынып сағатының тақырыбы |
Суды, тамақты, энергияны үнемді тұтыну |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушыларға ресурстарды үнемді пайдалану маңыздылығын түсіндіру. Экологиялық мәдениетті қалыптастыру. Оқушыларды үнемшілдік дағдыларына бейімдеу. |
|
|
Ойлау дағылары |
Білу, түсіну, қолдану |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақ кезеңдері (уақыты) |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы (10 минут) |
1. Оқушылармен амандасу. 2. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. 3. "Қандай ресурстарды үнемдеу керек?" тақырыбында мидың шабуылы (ой қозғау). |
Тақырып бойынша өз ойларын айтады. Сұрақтарға жауап береді. |
Мұғалім оқушылардың жауаптарын мақтайды және қолдау көрсетеді. |
Презентация, суреттер (табиғи ресурстар бейнесі). |
|
Сабақтың ортасы (25 минут) |
1. Ресурстарды үнемдеу маңыздылығын түсіндіретін шағын бейнеролик көрсету. 2. Топтық жұмыс: а) «Суды қалай үнемдейміз?»; б) «Тамақты ысырап етпеу жолдары»; в) «Энергияны үнемдеудің тиімді әдістері». 3. Әр топ өз жобасын постер ретінде әзірлейді және таныстырады. |
Бейнеролик көреді. Топтарға бөлініп, берілген тақырып бойынша идеялар ұсынады. Постер дайындап, оны қорғап шығады. |
Әр топтың жұмысын «Ең тиімді жоба», «Ең креативті жоба» номинациялары арқылы марапаттау. |
Бейнеролик, қағаз, маркерлер, стикерлер.
|
|
Сабақтың соңы (10 минут) |
1. Сабақты қорытындылау: Мұғалім үш негізгі ресурстың үнемділігінен пайда келтіреді. 2. Оқушылармен рефлексия өткізу: «Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер?» сұрағын қою. |
Өз пікірлерін ортаға салады. Сабақтан алған әсерлерімен бөліседі. |
Белсенділік үшін ауызша мақтау. Рефлексия нәтижесін талқылау. |
Есте сақтау карточкалары, смайликтер.
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Суды, тамақты, энергияны үнемді тұтыну
Суды, тамақты, энергияны үнемді тұтыну
Бекітемін
|
Мектеп |
«М.Жүсіпқожа» жалпы білім беру мектебі |
|
|
Эрешова М |
||
|
Күні: |
25.11.24 |
|
|
Сынып: |
5 «ә» |
Қатысқандар саны: |
|
Қатыспағандар саны: |
||
|
Сынып сағатының тақырыбы |
Суды, тамақты, энергияны үнемді тұтыну |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушыларға ресурстарды үнемді пайдалану маңыздылығын түсіндіру. Экологиялық мәдениетті қалыптастыру. Оқушыларды үнемшілдік дағдыларына бейімдеу. |
|
|
Ойлау дағылары |
Білу, түсіну, қолдану |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақ кезеңдері (уақыты) |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы (10 минут) |
1. Оқушылармен амандасу. 2. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. 3. "Қандай ресурстарды үнемдеу керек?" тақырыбында мидың шабуылы (ой қозғау). |
Тақырып бойынша өз ойларын айтады. Сұрақтарға жауап береді. |
Мұғалім оқушылардың жауаптарын мақтайды және қолдау көрсетеді. |
Презентация, суреттер (табиғи ресурстар бейнесі). |
|
Сабақтың ортасы (25 минут) |
1. Ресурстарды үнемдеу маңыздылығын түсіндіретін шағын бейнеролик көрсету. 2. Топтық жұмыс: а) «Суды қалай үнемдейміз?»; б) «Тамақты ысырап етпеу жолдары»; в) «Энергияны үнемдеудің тиімді әдістері». 3. Әр топ өз жобасын постер ретінде әзірлейді және таныстырады. |
Бейнеролик көреді. Топтарға бөлініп, берілген тақырып бойынша идеялар ұсынады. Постер дайындап, оны қорғап шығады. |
Әр топтың жұмысын «Ең тиімді жоба», «Ең креативті жоба» номинациялары арқылы марапаттау. |
Бейнеролик, қағаз, маркерлер, стикерлер.
|
|
Сабақтың соңы (10 минут) |
1. Сабақты қорытындылау: Мұғалім үш негізгі ресурстың үнемділігінен пайда келтіреді. 2. Оқушылармен рефлексия өткізу: «Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер?» сұрағын қою. |
Өз пікірлерін ортаға салады. Сабақтан алған әсерлерімен бөліседі. |
Белсенділік үшін ауызша мақтау. Рефлексия нәтижесін талқылау. |
Есте сақтау карточкалары, смайликтер.
|
шағым қалдыра аласыз














