Суды, тамақты, энергияны үнемді тұтыну

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Суды, тамақты, энергияны үнемді тұтыну

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбие сағаты
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін

Мектеп

«М.Жүсіпқожа» жалпы білім беру мектебі

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

Эрешова М

Күні:

25.11.24

Сынып:

5 «ә»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сынып сағатының тақырыбы

Суды, тамақты, энергияны үнемді тұтыну

Сабақтың мақсаты

Оқушыларға ресурстарды үнемді пайдалану маңыздылығын түсіндіру.

Экологиялық мәдениетті қалыптастыру.

Оқушыларды үнемшілдік дағдыларына бейімдеу.

Ойлау дағылары

Білу, түсіну, қолдану

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңдері (уақыты)

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы (10 минут)

1. Оқушылармен амандасу.

2. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

3. "Қандай ресурстарды үнемдеу керек?" тақырыбында мидың шабуылы (ой қозғау).

Тақырып бойынша өз ойларын айтады. Сұрақтарға жауап береді.

Мұғалім оқушылардың жауаптарын мақтайды және қолдау көрсетеді.

https://ust.kz/word/sydy_tamaqty_energiyany_unemdi_tutyny_synyp_sagaty_qayipsizdik_sabagy_tarbie_sagaty_prezentaciya_slaid_asyq_sabaq-356981.html


Презентация, суреттер (табиғи ресурстар бейнесі).

Сабақтың ортасы (25 минут)

1. Ресурстарды үнемдеу маңыздылығын түсіндіретін шағын бейнеролик көрсету.

2. Топтық жұмыс: а) «Суды қалай үнемдейміз?»;

б) «Тамақты ысырап етпеу жолдары»;

в) «Энергияны үнемдеудің тиімді әдістері».

3. Әр топ өз жобасын постер ретінде әзірлейді және таныстырады.

Бейнеролик көреді. Топтарға бөлініп, берілген тақырып бойынша идеялар ұсынады. Постер дайындап, оны қорғап шығады.

Әр топтың жұмысын «Ең тиімді жоба», «Ең креативті жоба» номинациялары арқылы марапаттау.

Бейнеролик, қағаз, маркерлер, стикерлер.











https://www.youtube.com/watch?v=FIUfDyVHlAM

Сабақтың соңы (10 минут)

1. Сабақты қорытындылау: Мұғалім үш негізгі ресурстың үнемділігінен пайда келтіреді. 2. Оқушылармен рефлексия өткізу: «Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер?» сұрағын қою.

Өз пікірлерін ортаға салады. Сабақтан алған әсерлерімен бөліседі.

Белсенділік үшін ауызша мақтау. Рефлексия нәтижесін талқылау.

Есте сақтау карточкалары, смайликтер.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.11.2024
109
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі