Материалдар / Суды, тамақты, энергияны үнемді тұтыну
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Суды, тамақты, энергияны үнемді тұтыну

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбие сағаты
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қараша 2024
51
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін

Мектеп

«М.Жүсіпқожа» жалпы білім беру мектебі

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

Эрешова М

Күні:

25.11.24

Сынып:

5 «ә»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сынып сағатының тақырыбы

Суды, тамақты, энергияны үнемді тұтыну

Сабақтың мақсаты

Оқушыларға ресурстарды үнемді пайдалану маңыздылығын түсіндіру.

Экологиялық мәдениетті қалыптастыру.

Оқушыларды үнемшілдік дағдыларына бейімдеу.

Ойлау дағылары

Білу, түсіну, қолдану

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңдері (уақыты)

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы (10 минут)

1. Оқушылармен амандасу.

2. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

3. "Қандай ресурстарды үнемдеу керек?" тақырыбында мидың шабуылы (ой қозғау).

Тақырып бойынша өз ойларын айтады. Сұрақтарға жауап береді.

Мұғалім оқушылардың жауаптарын мақтайды және қолдау көрсетеді.

https://ust.kz/word/sydy_tamaqty_energiyany_unemdi_tutyny_synyp_sagaty_qayipsizdik_sabagy_tarbie_sagaty_prezentaciya_slaid_asyq_sabaq-356981.html


Презентация, суреттер (табиғи ресурстар бейнесі).

Сабақтың ортасы (25 минут)

1. Ресурстарды үнемдеу маңыздылығын түсіндіретін шағын бейнеролик көрсету.

2. Топтық жұмыс: а) «Суды қалай үнемдейміз?»;

б) «Тамақты ысырап етпеу жолдары»;

в) «Энергияны үнемдеудің тиімді әдістері».

3. Әр топ өз жобасын постер ретінде әзірлейді және таныстырады.

Бейнеролик көреді. Топтарға бөлініп, берілген тақырып бойынша идеялар ұсынады. Постер дайындап, оны қорғап шығады.

Әр топтың жұмысын «Ең тиімді жоба», «Ең креативті жоба» номинациялары арқылы марапаттау.

Бейнеролик, қағаз, маркерлер, стикерлер.











https://www.youtube.com/watch?v=FIUfDyVHlAM

Сабақтың соңы (10 минут)

1. Сабақты қорытындылау: Мұғалім үш негізгі ресурстың үнемділігінен пайда келтіреді. 2. Оқушылармен рефлексия өткізу: «Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер?» сұрағын қою.

Өз пікірлерін ортаға салады. Сабақтан алған әсерлерімен бөліседі.

Белсенділік үшін ауызша мақтау. Рефлексия нәтижесін талқылау.

Есте сақтау карточкалары, смайликтер.






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!