|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Күні: |
25.11.2024 |
|
|
Сынып: 6 |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Суды, тамақты, энергияны үнемді тұтыну» «Көшедегі қауіпсіздік нысандарынан қалай аулақ болуға болады» |
|
|
Мақсаты |
Оқушыларға су, тамақ және энергияның табиғат пен адам өміріндегі маңызын түсіндіру. Ресурстарды үнемді пайдаланудың негізгі жолдарын үйрету. Артық ысыраптың қоршаған ортаға, экономикаға және адамзатқа тигізетін әсерін түсіндіру. Оқушыларға көшедегі қауіпсіздік ережелерін үйрету. Қауіпті нысандарды тануды және олардан аулақ болуды түсіндіру (электр бағандары, қираған ғимараттар, ашық люктер және т.б.). Бейтаныс адамдармен қарым-қатынас кезінде қауіпсіздік шараларын түсіндіру. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! «» әдісі арқылы оқушылар бір біріне сынып сағатына сәттілік тілейді Сұрақ жауап алаңы: Суды күнделікті өмірде қалай үнемдеуге болады? Неліктен тамақты ысырап етпеуіміз керек? Үйде немесе мектепте энергияны қалай үнемдей аламыз?
Назарларыңызға су, тамақ, күн суреті бейнеленген карточкалар ұсынамын. Үш карточканың суретіне қарай үш топқа бірігейік .
Сабақ тақырыбын ашатын видео көрсету: «Үнемдеу құндылығы» видео
|
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді.
Оқушылар «Ашық микрофон» әдісімен қойылған сұрақтарға жауап береді
Оқушылар карточкаларды таңдап орындарына отырады
Видеоны мұқият қарайды |
Мотивациялық сөздер |
Көңілді әуен
Үш түрлі фото конверттегі
https://t.me/c/1617407810/3194 |
|
Сабақтың ортасы |
Жұптық жұмыс: Оқушыларға «Үнемдеудің маңыздылығы» тақырыбында кластер дайындау тапсырылады . Үнемді тұтыну
Бұл кластер оқушыларға үнемді тұтынудың әртүрлі аспектілерін түсінуге және өз әрекеттерін экологиялық тұрғыда қарастыруға көмектеседі. ? |
Оқушылар кластер жасап, оны қорғайды. |
Оқушылар бірін -бірі бағалайды |
Ақ қағаз, фломастерлер |
|
|
Кері байланыс: Қысқаша пікір жазу: Оқушылардан сабақты қорытындылау үшін 1-2 сөйлеммен өз ойларын жазуын сұрау:
Кері байланыс оқушылардың сабақтан алған әсерлерін түсінуге және олардың үнемді тұтыну әдеттерін қалыптастыруына көмектеседі. ?
!
Ақ қағаз тарату |
Оқушылар ақ қағазға өз ойларын қысқаша жазады |
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау |
Ақ қағаз |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Көшедегі қауіпсіздік және қауіпті нысандардан қалай аулақ болуға болады Көшедегі қауіпсіздік және қауіпті нысандардан аулақ болу ережелері Көшеде қауіпсіздік ережелерін сақтау – өзіңнің өміріңді қорғаудың маңызды жолы. Қауіпті нысандарды уақытылы танып, олардан аулақ болу үшін мына ережелерді ұстану қажет: 1. Жол қозғалысы ережелерін сақтау:
2. Қауіпті нысандардан аулақ болу:
3. Бейтаныс адамдардан сақтану:
4. Табиғи және жасанды қауіптер:
5. Қауіпсіздік жағдайында әрекет ету:
Есте сақтаңыз: 4o |
Оқушылар көшедегі қауіпсіздік ережелерінің маңыздылығын ситуациялық сұрақтарға жауап беру арқылы түсінеді. |
|
Презентация |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . Сіздер жасаған жұмыстарыңызды конвертке салып көршіңізбен алмассаңыз! |
Барлығы бірге үнемділік конвертіне өз жұмыстарын салады |
Бүгінгі сабақтың чемпиондарына алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Суды, тамақты, энергияны үнемді тұтыну» «Көшедегі қауіпсіздік нысандарынан қалай аулақ болуға болады»
«Суды, тамақты, энергияны үнемді тұтыну» «Көшедегі қауіпсіздік нысандарынан қалай аулақ болуға болады»
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Күні: |
25.11.2024 |
|
|
Сынып: 6 |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Суды, тамақты, энергияны үнемді тұтыну» «Көшедегі қауіпсіздік нысандарынан қалай аулақ болуға болады» |
|
|
Мақсаты |
Оқушыларға су, тамақ және энергияның табиғат пен адам өміріндегі маңызын түсіндіру. Ресурстарды үнемді пайдаланудың негізгі жолдарын үйрету. Артық ысыраптың қоршаған ортаға, экономикаға және адамзатқа тигізетін әсерін түсіндіру. Оқушыларға көшедегі қауіпсіздік ережелерін үйрету. Қауіпті нысандарды тануды және олардан аулақ болуды түсіндіру (электр бағандары, қираған ғимараттар, ашық люктер және т.б.). Бейтаныс адамдармен қарым-қатынас кезінде қауіпсіздік шараларын түсіндіру. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! «» әдісі арқылы оқушылар бір біріне сынып сағатына сәттілік тілейді Сұрақ жауап алаңы: Суды күнделікті өмірде қалай үнемдеуге болады? Неліктен тамақты ысырап етпеуіміз керек? Үйде немесе мектепте энергияны қалай үнемдей аламыз?
Назарларыңызға су, тамақ, күн суреті бейнеленген карточкалар ұсынамын. Үш карточканың суретіне қарай үш топқа бірігейік .
Сабақ тақырыбын ашатын видео көрсету: «Үнемдеу құндылығы» видео
|
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді.
Оқушылар «Ашық микрофон» әдісімен қойылған сұрақтарға жауап береді
Оқушылар карточкаларды таңдап орындарына отырады
Видеоны мұқият қарайды |
Мотивациялық сөздер |
Көңілді әуен
Үш түрлі фото конверттегі
https://t.me/c/1617407810/3194 |
|
Сабақтың ортасы |
Жұптық жұмыс: Оқушыларға «Үнемдеудің маңыздылығы» тақырыбында кластер дайындау тапсырылады . Үнемді тұтыну
Бұл кластер оқушыларға үнемді тұтынудың әртүрлі аспектілерін түсінуге және өз әрекеттерін экологиялық тұрғыда қарастыруға көмектеседі. ? |
Оқушылар кластер жасап, оны қорғайды. |
Оқушылар бірін -бірі бағалайды |
Ақ қағаз, фломастерлер |
|
|
Кері байланыс: Қысқаша пікір жазу: Оқушылардан сабақты қорытындылау үшін 1-2 сөйлеммен өз ойларын жазуын сұрау:
Кері байланыс оқушылардың сабақтан алған әсерлерін түсінуге және олардың үнемді тұтыну әдеттерін қалыптастыруына көмектеседі. ?
!
Ақ қағаз тарату |
Оқушылар ақ қағазға өз ойларын қысқаша жазады |
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау |
Ақ қағаз |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Көшедегі қауіпсіздік және қауіпті нысандардан қалай аулақ болуға болады Көшедегі қауіпсіздік және қауіпті нысандардан аулақ болу ережелері Көшеде қауіпсіздік ережелерін сақтау – өзіңнің өміріңді қорғаудың маңызды жолы. Қауіпті нысандарды уақытылы танып, олардан аулақ болу үшін мына ережелерді ұстану қажет: 1. Жол қозғалысы ережелерін сақтау:
2. Қауіпті нысандардан аулақ болу:
3. Бейтаныс адамдардан сақтану:
4. Табиғи және жасанды қауіптер:
5. Қауіпсіздік жағдайында әрекет ету:
Есте сақтаңыз: 4o |
Оқушылар көшедегі қауіпсіздік ережелерінің маңыздылығын ситуациялық сұрақтарға жауап беру арқылы түсінеді. |
|
Презентация |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . Сіздер жасаған жұмыстарыңызды конвертке салып көршіңізбен алмассаңыз! |
Барлығы бірге үнемділік конвертіне өз жұмыстарын салады |
Бүгінгі сабақтың чемпиондарына алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
шағым қалдыра аласыз













