Сабақтың
басы
|
Сәлемдесу:
Армысыздар,
қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме
қуаныштымын!
Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр!
Керемет!
«» әдісі
арқылы оқушылар бір біріне сынып сағатына сәттілік
тілейді
Сұрақ
жауап алаңы:
Суды
күнделікті өмірде қалай үнемдеуге болады?
Неліктен
тамақты ысырап етпеуіміз керек?
Үйде немесе мектепте энергияны
қалай үнемдей аламыз?
Назарларыңызға су, тамақ, күн
суреті бейнеленген карточкалар ұсынамын. Үш карточканың суретіне
қарай үш топқа бірігейік .
Сабақ тақырыбын ашатын
видео көрсету: «Үнемдеу құндылығы»
видео
|
Оқушылар жұдырық түйістіру
арқылы бір біріне достық ықыластарын
білдіреді.
Оқушылар «Ашық микрофон»
әдісімен қойылған сұрақтарға жауап береді
Оқушылар карточкаларды таңдап
орындарына отырады
Видеоны мұқият
қарайды
|
Мотивациялық
сөздер
|
Көңілді
әуен
Үш түрлі фото
конверттегі
https://t.me/c/1617407810/3194
|
Сабақтың
ортасы
|
Жұптық
жұмыс:
Оқушыларға «Үнемдеудің
маңыздылығы» тақырыбында кластер дайындау
тапсырылады
.
Үнемді тұтыну
Бұл
кластер оқушыларға үнемді тұтынудың әртүрлі аспектілерін түсінуге
және өз әрекеттерін экологиялық тұрғыда қарастыруға
көмектеседі. ?
|
Оқушылар кластер жасап, оны
қорғайды.
|
Оқушылар бірін -бірі
бағалайды
|
Ақ қағаз,
фломастерлер
|
|
Кері
байланыс:
Қысқаша пікір
жазу:
Оқушылардан сабақты
қорытындылау үшін 1-2 сөйлеммен өз ойларын жазуын
сұрау:
Кері байланыс оқушылардың сабақтан алған
әсерлерін түсінуге және олардың үнемді тұтыну әдеттерін
қалыптастыруына көмектеседі. ?
!
Ақ қағаз
тарату
|
Оқушылар ақ қағазға өз
ойларын қысқаша жазады
|
«Бас бармақ» әдісі арқылы
бағалау
|
Ақ
қағаз
|
Қауіпсіздік
сабағы
10
мин
|
Мектептегі қауіпсіздік
ережелері
Мектеп – білім алу орны ғана
емес, сондай-ақ оқушылардың қауіпсіздігі қамтамасыз етілетін орта.
Мектепте әрбір оқушы өз қауіпсіздігі үшін төмендегі ережелерді
сақтауы тиіс.
1. Жалпы қауіпсіздік
ережелері:
-
Мұғалімнің және мектеп қызметкерлерінің
нұсқауларын орындау.
-
Мектеп дәліздерінде асықпай, жүгірмей, бір-біріңе
кедергі жасамай жүру.
-
Мектеп мүлкін дұрыс пайдалану және оған зиян
келтірмеу.
-
Бейтаныс адамдармен сөйлеспеу және күмәнді
заттарға жақындамау.
2. Сыныптағы
қауіпсіздік:
-
Оқу
құралдарын мұқият пайдалану (қайшы, циркуль, өткір
заттар).
-
Электрондық құрылғыларды (компьютер, интерактивті
тақта) тек мұғалімнің рұқсатымен қолдану.
-
Сыныпта артық шулап, қауіпті ойындар
ойнамау.
3. Дәліздер мен баспалдақтардағы
қауіпсіздік:
-
Басқаларға итерілмей, сабырлы түрде
қозғал.
-
Баспалдақтарды бір бағытта пайдаланып, төмен
немесе жоғары қозғалысқа кедергі жасама.
-
Төтенше жағдайларда (өрт, эвакуация) белгілерді
және мұғалімнің нұсқауларын орындау.
4. Асханада қауіпсіздік:
-
Ыстық тамақ пен сусындарды абайлап алып
жүру.
-
Тамақ ішкеннен кейін орынға тәртіппен
қайту.
-
Асхана құралдарын (пышақ, шанышқы) дұрыс әрі
қауіпсіз пайдалану.
5. Спорт алаңындағы
қауіпсіздік:
-
Дене шынықтыру сабағында мұғалімнің нұсқауларын
бұлжытпай орындау.
-
Қауіпті әрекеттер жасамау (түпсіз биіктікке
өрмелеу, қауіпсіздік шараларын сақтамау).
-
Спорт құралдарын абайлап
пайдалану.
6. Төтенше жағдайлар кезіндегі
қауіпсіздік:
-
Өрт, жер сілкінісі немесе басқа төтенше
жағдайларда сабырлы болып, мұғалімнің нұсқауларын
тыңдау.
-
Белгіленген эвакуация жоспары бойынша әрекет
ету.
-
Бөгде заттарды ұстамау немесе
ашпау.
7. Мектептен тыс
қауіпсіздік:
-
Мектеп аумағынан тек рұқсатпен
шығу.
-
Жол
қозғалысы ережелерін сақтау (жаяу жүргіншілер жолағын
пайдалану).
-
Бейтаныс адамдардың ұсыныстарынан бас тарту және
күмәнді жерлерге бармау.
Есте сақтаңыз: Қауіпсіздік ережелерін сақтау – тек сіздің ғана
емес, айналаңыздағы адамдардың да қауіпсіздігіне әсер
етеді!
|
Оқушылар мектеп ережелерінің
маңыздылығын ситуациялық сұрақтарға жауап беру арқылы
түсінеді.
|
|
Презентация
|
Сабақтың
соңы
|
Оқушылар біз бүгін сіздермен
қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір
алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық
болады деп тілеймін .
Сіздер жасаған
жұмыстарыңызды конвертке салып көршіңізбен
алмассаңыз!
|
Барлығы бірге үнемділік
конвертіне өз жұмыстарын салады
|
Бүгінгі сабақтың чемпиондарына
алғыс білдіріп, мадақтау.
|
|