Материалдар / «Суды, тамақты, энергияны үнемді тұтыну» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) Сынып сағаты ҚМЖ 7 сынып

«Суды, тамақты, энергияны үнемді тұтыну» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) Сынып сағаты ҚМЖ 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
«Суды, тамақты, энергияны үнемді тұтыну» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) Сынып сағаты ҚМЖ 7 сынып
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар

Тәрбие сағаты


Күні


Сынып жетекші:


Сынып: 6 сынып



Сабақтың тақырыбы:

«Суды, тамақты, энергияны үнемді тұтыну»

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)


Сабақтың мақсаты:

Суды, тамақты, энергияны тұтыну бойынша күнделікті табиғи ресурстарға ұқыпты қарауды қалыптастыру.Оқушылар үнемдеу жолдарының әдістерімен бөлісу. Оқушылардың үнем туралы түсініктерін кеңейту, Ой-өрістерін, тілдік қорын дамыту, Үнемдей білуге ұқыптылыққа тәрбиелеу.


Дәйексөз


Құндылық

Құндылық:

Құзыреттілік: қоғамға қызмет

Қауіпсіздік сабағы

«БЕЙТАНЫС АДАМДАРМЕН ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС КЕЗІНДЕГІ ҚАУІПТІ СИГНАЛДАР»


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар

Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары

Ұйымдастыру кезеңі (7 мин)


Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал

Әртүрлі қима-қағаздар арқылы топқа бөлінеміз.

1-топқа «», ал екіншісін таңдағандарды 2-топқа «» тобына бөлемін.

Ой қозғау

-Біз үнемдеу туралы білеміз бе?

-Энергияны қалай үнемдейміз?

-Суды қалай үнемдейміз?

- Тамақты қалай үнемдейміз?

-Ақшаны қалай үнемдейміз?


Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді.

Психологиялық ахуал


Оқушылар

дың пікірі тыңда


Компьютер








Сабақ басы (13 мин)












ҚАУІПСІЗДІК САБАҒЫ


2 САБАҚ. «МЕКТЕПТЕГІҚАУІПСІЗ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ ЕРЕЖЕЛЕРІ»

Материалдар: осы тақырып бойынша иллюстрациялар, тәртіп ережелері

жазылған үлестірмелі материалдар, проектор, компьютер.

Сабақ барысы

1. Кіріспе (2 минут)

Сәлемдесу.

Педагог оқушылармен амандасып, сабақтың тақырыбы мен мақсатын

айтады.

Жаңа тақырыпты түсіндіру.

2. Негізгі бөлім(6 минут)

Мектептегі мінез-құлықтың негізгі ережелерін түсіндіру:

«Оқушыларға арналған ішкі ережелер» туралы айтып беріңіз.

Неліктен мінез-құлық ережелерін сақтау керек?

3. Жағдайларды талдау.

1. Асханадағы өзін-өзі ұстау.

2. Үзіліс кезіндегі мінез-құлық.

3. Дене шынықтыру сабағында өзін-өзі ұстау. Оқушылар мінез-құлық

ережесі жайлы өз ойларын білдіреді.


4. Қорытынды (2 минут)

Сабақты қорытындылау.

Есіңізде болсын, мектепте қауіпсіз мінез-құлық ережелерін сақтау арқылы

сіз өзіңізді ғана емес, сонымен қатар құрбыларыңызды да қорғайсыз!

Оқушылар тыңдайды


«Есте сақта!»

Өрт күзеті 101

Полиция 102

Жедел жәрдем 103

Төтенше газ қызметі 104, 112

Бірыңғай құтқару қызметі 112

«111 жедел қызметі» байланыс орталығы балалар мен

ересектер өздеріне көмек қажет екендігі туралы, тұрмыстық

зорлық-зомбылық, балалардың құқықтарының бұзылуы туралы,

баланың көшеде, үйде, көлікте жалғыз қалғаны туралы, өміріне

және денсаулығына қауіп төнгенде хабарласу үшін ашылған.

- «111» нөмірі – 24/7 байланыста

- «111» нөмірі – құпиялылықты сақтайды

- «111» нөмірі – тәулік бойы ІІД және өңірлердің жедел

топтарымен байланыста.



Оқушылар пікір алмасады

суреттер

 







Пайдалы сілтеме:





Пайдалы сілтемелер:



https://drive.google.com/drive/folders/1i5ehiRqo_OTDxnMB2_YjzAUwS7gBhBo_

Ортасы (20 мин)


Суды үнемде. Су ағынын бақылау. Су ыдыстарын тексеру. Крандар мен су ыдыстарында ағып ктулерді тексеріңіз. Ағып жатқан кранды жөндетіңіз. Жуыну немесе көкөністерді жуғаннан кейін қалған суды гүлге құйыңыз.

Тамақты үнемдеу. Артық тамақты тоңазтқышқа немесе мұздатқышқа сақтаңыз. Қалдықтарды пайдалануға тырысыңыз сысалы көкөніс қалдықтарын сорпа жасау үшін. Кішкентай порцияларды дайындап , қажет болғанда қайт піскен тамақты жылытыңыз.

Энергияны үнемдеу. Энергияны үнемдейтін құрылғыларды таңдаңыз. Дәстүрлі лампаларды LED лампалармен ауыстырыңыз. Қолданбаған кезде құрылғыларды (компьютер, телевизор, ) өшіріңіз. Күндізгі уақытта табиғи жарықты тиімді пайдаланып жарықты өшіріңіз.


Күнделікті табиғи ресурстарға ұқыпты қарауды қалыптастыру біздің міндетіміз.

1. Күнделікті үйде өз есептеу құралы арқылы кей электр құралдары көп электр энергиясын жұмсайды, соны талдау жасап, ол тауардан бас тарту керек.

2. Егер үйде ескі электр желілері болса, тез арада ауыстыру керек, бұл электр энергиясын үнемдеуге бірден-бір көмегін тигізеді.

3. Жарықтану деңгейін туралап отыратын құралдармен жабдықтау.

4. Ғимараттан шыққанда жарықты өшіру керек. Біз ойлаймыз 20-30 минут қосулы болса еш нәрсе болмайды деп, оған жол бермеуіміз керек.

5. Құралдарды тоқ көзіне еш уақытта қалдыруға болмайды.

6. Жаңа техника алған кезде оның қуаты мен энергияны тиімді пайдалану класына қарау керек, бұл отбасы бюджетіне әсері болуы әбден мүмкін.

Су мен қуат көзін үнемдеңіз

Жуынуға кем дегенде 3 минут кетеді. Осы уақыт ішінде крандағы қанша су бостан-босқа ағып кететініне назар салыңыз. Тіс шайғанда, кранды тыйып қойыңыз. Керек кезде ғана, кранды ағытып тұруға үйреніңіз. Краныңыз бұзыла бастаса, дереу жөндетуге асығыңыз. Себебі, кран бұзылғанда, көп су текке ағып кетеді. Түнде жатарда бөлмелерді аралап, жарықтың сөнгенін қадағалаңыз. Жарықты жағып қойып, ұйықтап кететін кездер әлбетте, аз емес. Міне, дәл осы сәттер қалтаңызды жаймен жұқарта береді. Сондай-ақ, қуат көзін керек ететін заттарды пайдалағанда да, мұқият болыңыз. Мысалы, үтіктеп отырғанда, телефон шырылдаса, үтікті суырып барып, телефонға жүгіріңіз.







1-топ «Мен қалай үнемдеймін?» өз пікірлерін жазу

2-топ«Мен қалай үнемдеймін?» сурет салу




Соңы



5минут




Тұрғын үйдегі энергияны үнемдеу, күнделікті өмірде энергияны үнемдеу, сайып келгенде, тұтынушыға байланысты. Тұтынушы өзі әрекет ете бастағанға дейін, үйлер мен пәтерлерге жылу беру реттегіштерін, есептеу құралдарын орната бастағанға, кіреберістердегі терезелер мен есіктерге жөндеу жүргізе бастағанға дейін шығындар үшін шоттар алуды жалғастыратын болады. Энергия үнемдеуге әркім өз үлесін қосуы керек.Күнделікті өмірде не затты болса да үнемдеп үйренейік.













Рефлексия жасайды.

Сабақтан кейін қандай әсер алғанын, не сезінгенін, не ұнағанын айтып, алған әсерімен бөліседі


презентация

Қауіпсіздік сабағы

Сабақтың мақсаты: бейтаныс адамдармен кездескенде дұрыс мінез-құлық дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету. Бейтаныс адамдармен қарым-қатынас кезінде қауіпсіз және қауіпті мінез-құлықты ажырата білуге үйрету. Негізгі міндеттер:

  1. Бейтаныс адамдармен қарым-қатынас кезінде абай болу неліктен маңызды екенін түсіндіріңіз.

  2. Қауіпсіз және қауіпті мінез-құлық мысалдарын көрсетіңіз.

  3. Бейтаныс адамның күдікті мінез-құлқы жағдайында әрекет алгоритмін жасаңыз.

Сабақтың барысы

  1. Кіріспе (2 минутқа дейін)

  2. Негізгі бөлім (6 минутқа дейін)

Презентацияны әртүрлі жағдайлармен көрсету (мысалы, бейтаныс адам сыйақы ұсынады; бірдеңе табуға көмектесуді сұрайды; баланың ата-анасын білетінін айтады; жеке ақпаратпен бөлісуді сұрайды). Әр жағдайды талқылау: не қауіпсіз, не қауіпсіз емес.

Қауіпсіз мінез-құлық ережелері.

Ата-анасының немесе басқа ересектердің қарауынсыз бір минутқа қалған әрбір бала бейтаныс адамдармен қарым-қатынас кезінде қауіптен аулақ болуға көмектесетін ережелерді білуі керек:

Болмайды:

    • Мен бейтаныс адаммен сөйлесіп, оларды пәтерге кіргіземін.

    • Лифт пен кіреберіске бейтаныс адамдармен кіру.

    • Бейтаныс адамның көлігіне отыру.

    • Бейтаныс адамдардан сыйлықтар алу және олардың бірге жүрейік деген ұсыныстарына келісу.

Қандай жағдайларда әрқашан «Жоқ!» деу керек:

    • Егер сізді қонаққа шақырса, тіпті көршілер болса да.

    • Егер ата-анасы болмаған кезде бейтаныс адам келсе, оны пәтерге кіргізу немесе онымен бірге бір жерге бару.

    • Егер бейтаныс адам сізбен танысу және уақыт өткізу үшін бірдеңе жасаса.

    • Бір нәрсені көру немесе ойнау үшін оңаша жерге баруға шақырса, «Жоқ!» деп жауап беру керек, тіпті өте қызықты болса да.

    • Үйге келгенде ересектерге бұл адам туралы айту керек.

3.Қорытынды

Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/4NbBJW7-x-4?si=RsSrH1_tJgcxChy-






















Жариялаған:
Нарбай Бекжұма
25 Қараша 2024
229
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі