|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Күні: |
25.11.2024 |
|
|
Сынып: 8 |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Суды, тамақты, энергияны үнемді тұтыну» «Саяхат кезіндегі төтенше жағдайлар » |
|
|
Мақсаты |
Оқушыларға су, тамақ және энергияның табиғат пен адам өміріндегі маңызын түсіндіру. Ресурстарды үнемді пайдаланудың негізгі жолдарын үйрету. Артық ысыраптың қоршаған ортаға, экономикаға және адамзатқа тигізетін әсерін түсіндіру. Оқушыларға саяхат кезінде туындайтын төтенше жағдайлар (жол-көлік оқиғалары, ауа райының қолайсыздығы, табиғи апаттар және т.б.) туралы түсінік беру. Саяхат кезінде кездесетін қауіптер мен төтенше жағдайларды алдын ала болжау және олардан сақтану жолдарын үйрету. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! «» әдісі арқылы оқушылар бір біріне сынып сағатына сәттілік тілейді Сұрақ жауап алаңы: Суды күнделікті өмірде қалай үнемдеуге болады? Неліктен тамақты ысырап етпеуіміз керек? Үйде немесе мектепте энергияны қалай үнемдей аламыз?
Назарларыңызға су, тамақ, күн суреті бейнеленген карточкалар ұсынамын. Үш карточканың суретіне қарай үш топқа бірігейік .
Сабақ тақырыбын ашатын видео көрсету: «Үнемдеу құндылығы» видео
|
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді.
Оқушылар «Ашық микрофон» әдісімен қойылған сұрақтарға жауап береді
Оқушылар карточкаларды таңдап орындарына отырады
Видеоны мұқият қарайды |
Мотивациялық сөздер |
Көңілді әуен
Үш түрлі фото конверттегі
https://t.me/c/1617407810/3194 |
|
Сабақтың ортасы |
Жұптық жұмыс: Оқушыларға «Үнемдеудің маңыздылығы» тақырыбында кластер дайындау тапсырылады . Үнемді тұтыну
Бұл кластер оқушыларға үнемді тұтынудың әртүрлі аспектілерін түсінуге және өз әрекеттерін экологиялық тұрғыда қарастыруға көмектеседі. ? |
Оқушылар кластер жасап, оны қорғайды. |
Оқушылар бірін -бірі бағалайды |
Ақ қағаз, фломастерлер |
|
|
Кері байланыс: Қысқаша пікір жазу: Оқушылардан сабақты қорытындылау үшін 1-2 сөйлеммен өз ойларын жазуын сұрау:
Кері байланыс оқушылардың сабақтан алған әсерлерін түсінуге және олардың үнемді тұтыну әдеттерін қалыптастыруына көмектеседі. ?
!
Ақ қағаз тарату |
Оқушылар ақ қағазға өз ойларын қысқаша жазады |
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау |
Ақ қағаз |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Саяхат кезінде туындайтын төтенше жағдайлар әртүрлі болуы мүмкін, мысалы:
Саяхатқа шықпас бұрын осы төтенше жағдайлар туралы алдын ала жоспар құрып, өзіңізбен бірге қажетті дәрі-дәрмектер, сақтандыру және байланыс ақпараттары бар екенін тексеру маңызды. |
Оқушылар саяхат кезіндегі қауіпсіздік ережелерінің маңыздылығын ситуациялық сұрақтарға жауап беру арқылы түсінеді. |
|
Презентация |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . Сіздер жасаған жұмыстарыңызды конвертке салып көршіңізбен алмассаңыз! |
Барлығы бірге үнемділік конвертіне өз жұмыстарын салады |
Бүгінгі сабақтың чемпиондарына алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Суды, тамақты, энергияны үнемді тұтыну» «Саяхат кезіндегі төтенше жағдайлар »
«Суды, тамақты, энергияны үнемді тұтыну» «Саяхат кезіндегі төтенше жағдайлар »
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Күні: |
25.11.2024 |
|
|
Сынып: 8 |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Суды, тамақты, энергияны үнемді тұтыну» «Саяхат кезіндегі төтенше жағдайлар » |
|
|
Мақсаты |
Оқушыларға су, тамақ және энергияның табиғат пен адам өміріндегі маңызын түсіндіру. Ресурстарды үнемді пайдаланудың негізгі жолдарын үйрету. Артық ысыраптың қоршаған ортаға, экономикаға және адамзатқа тигізетін әсерін түсіндіру. Оқушыларға саяхат кезінде туындайтын төтенше жағдайлар (жол-көлік оқиғалары, ауа райының қолайсыздығы, табиғи апаттар және т.б.) туралы түсінік беру. Саяхат кезінде кездесетін қауіптер мен төтенше жағдайларды алдын ала болжау және олардан сақтану жолдарын үйрету. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! «» әдісі арқылы оқушылар бір біріне сынып сағатына сәттілік тілейді Сұрақ жауап алаңы: Суды күнделікті өмірде қалай үнемдеуге болады? Неліктен тамақты ысырап етпеуіміз керек? Үйде немесе мектепте энергияны қалай үнемдей аламыз?
Назарларыңызға су, тамақ, күн суреті бейнеленген карточкалар ұсынамын. Үш карточканың суретіне қарай үш топқа бірігейік .
Сабақ тақырыбын ашатын видео көрсету: «Үнемдеу құндылығы» видео
|
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді.
Оқушылар «Ашық микрофон» әдісімен қойылған сұрақтарға жауап береді
Оқушылар карточкаларды таңдап орындарына отырады
Видеоны мұқият қарайды |
Мотивациялық сөздер |
Көңілді әуен
Үш түрлі фото конверттегі
https://t.me/c/1617407810/3194 |
|
Сабақтың ортасы |
Жұптық жұмыс: Оқушыларға «Үнемдеудің маңыздылығы» тақырыбында кластер дайындау тапсырылады . Үнемді тұтыну
Бұл кластер оқушыларға үнемді тұтынудың әртүрлі аспектілерін түсінуге және өз әрекеттерін экологиялық тұрғыда қарастыруға көмектеседі. ? |
Оқушылар кластер жасап, оны қорғайды. |
Оқушылар бірін -бірі бағалайды |
Ақ қағаз, фломастерлер |
|
|
Кері байланыс: Қысқаша пікір жазу: Оқушылардан сабақты қорытындылау үшін 1-2 сөйлеммен өз ойларын жазуын сұрау:
Кері байланыс оқушылардың сабақтан алған әсерлерін түсінуге және олардың үнемді тұтыну әдеттерін қалыптастыруына көмектеседі. ?
!
Ақ қағаз тарату |
Оқушылар ақ қағазға өз ойларын қысқаша жазады |
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау |
Ақ қағаз |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Саяхат кезінде туындайтын төтенше жағдайлар әртүрлі болуы мүмкін, мысалы:
Саяхатқа шықпас бұрын осы төтенше жағдайлар туралы алдын ала жоспар құрып, өзіңізбен бірге қажетті дәрі-дәрмектер, сақтандыру және байланыс ақпараттары бар екенін тексеру маңызды. |
Оқушылар саяхат кезіндегі қауіпсіздік ережелерінің маңыздылығын ситуациялық сұрақтарға жауап беру арқылы түсінеді. |
|
Презентация |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . Сіздер жасаған жұмыстарыңызды конвертке салып көршіңізбен алмассаңыз! |
Барлығы бірге үнемділік конвертіне өз жұмыстарын салады |
Бүгінгі сабақтың чемпиондарына алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
шағым қалдыра аласыз













