Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Судың да – сұрауы бар 6 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ: |
Мектеп: «І.Жансүгіров №30 ЖОМ» |
||
Сынып:6 |
Мұғалімнің аты-жөні: Шиназбекова Маржан Жеңісқызы |
||
Күні: |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
6-бөлім. Судың да – сұрауы бар |
||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
6 Т/А.5. Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру.
6.Ж.3. Ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып,графиктік мәтін (диограмма,кесте,сызба ) түрінде құрастыру |
||
Сабақ мақсаттары |
«Судың да – сұрауы бар» тақырыбындағы тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру. Ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диограмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру |
||
Бағалау критерийі |
Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап береді, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстырады. Тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін(диограмма,кесте,сызба ) түрінде құрастырады
|
||
Құндылықтарға баулу |
Ұлттық қауіпсіздік және еліміздіздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы |
||
Пәнаралық байланыс |
География, жаратылыстану. |
||
Тақырып бойынша алдыңғы оқу |
«Су- тіршілік көзі» тақырыпта судың маңыздылығын анықтаған. |
||
Сабақ барысы |
|||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|
2 мин 5мин |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылар «Күншуақ» әдісі бойынша тақтаға түрлі түсті шуақ шашып тұрған күннің суретін іліп,өзіне ұнаған түсті шуақты таңдап алып оқушылар үш топқа бөлінеді.
Үйге берілген тапсырманы «Таза тақта» әдісі бойынша үй тапсырмасын сұрау. Оқушылар өткен тақырып бойынша тақтаға бірнеше сұрақтар жазып тақтаны толтырады,содан кейін әр сұраққа жауап беріп өшіріп отырады Оқу мақсатына қатысты талқылау сұрақтары 1. Су -тіршілік көзі 2. Адам ағзасына судың пайдасы 3. Күнде таңертең су ішкен пайдалы ма? 4. Судың маңызы |
«Күншуақ» суреті Түрлі –түсті қағаздар Оқулық 6-сынып Арман ПВ Ермекова П. Т Отарбекова Ж.К. Тоқтыбаева Г.Б 88-89бет |
Сабақтың ортасы 6- мин 5-мин 10-мин 7-мин
|
Тыңдалым алды тапсырма ЖЖ«Сөздер сөйлейді» әдісі бойынша бірнеше сөздер беріледі. Берілген сөздерден сөз тіркестерін құрап, мағынасын ашу керек Пайдалы, үнемдеу, шөл,тіршілік, ағза,тазалық т.б Дескриптор: Берілген сөздерден сөз тіркестерін құрайды Сөздердің мағынасын ашып көрсетеді Тыңдалым тапсырмасы 1-тапсырма Тыңдалым Т.Ж. «Тікелей радиоэфир»әдісі. Топтарға мәтіндер беріледі. Мәтінді тыңдайды. Мәтінге сәйкес мәселені анықтаңыз. Мәселеге қатысты берілген ашық сұрақтарға жауап беріңіз 1.Судың емдік қасиеті қандай? 2.Судың пайыздық мөлшері мен қорлары 3.Судың құрамы мен физикалық қасиеті Дескриптор. 1. Мәтіндегі негізгі мәселелерді анықтай алады 2. Сұрақтарға нақты жауап береді 3.Өз көзқарастарын өмірмен байланыстыра алады ҚБ. Критерийлер арқылы «Бірін –бірі бағалайды» Саралау Талантты, дарынды оқушыларға : Шынайы өмірмен байланыстыра отырып, «проблемалық сұрақтар» (жоғары деңгейлі) құрастырады Көпірше Әртүрлі қабілеті бар оқушыларға : Сөз тіркестері ұсынылады: Судың пайдасы,сусыз өмір,суды үнемдеу, ағзаға пайдалы, судың қабаты Берілген сөз тіркестері негізінде сұрақтар құрастырады. Ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушылар: Аяқталмаған сөйлемдер бойынша нақты сұрақтарға жауап береді. Негізгі ойды білдіретін сөйлемдер: 1.Судың емдік қасиеті 2.Судың пайыздық мөлшері мен қорлары 3.Судың құрамы мен физикалық қасиеті Тыңдалымнан кейінгі тапсырма ЖЖЖ «Тізбектер» әдісі бойынша оқушылар тізбектеле тұрады.Тақырыпқа байланысты бір сөз немесе сөйлем айтылады. Келесі тұрған оқушы оны жалғастырады,яғни тақырыпқа қатысты айтылған сөздер мен сөйлемдерден мәтін құрап жазады. Дескриптор. 1.Тақырыпқа қатысты сөздер мен сөйлемдерді қатыстырып,мәтін құрай алады Жазылым тапсырмасы
Т.Ж. Мәтіндегі деректерді жинақтай отырып, графиктік мәтін ( диограмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру. Т. 1-топ: Cу-керемет, сирек кездесетін минерал. Ол қатты,сұйық және газ сияқты күйде болатын жалғыз минералдардың бірі.Судың физикалық қасиеті: түссіз, иіссіз,дәмсіз сұйықтық.Судың қабаты 5м асқанда көгілдір түсті болып көрінеді. Тапсырма: Нақты ақпараттарды табу үшін « шын» немесе «жалған» сөзімен жауап береді
2-топ. Жердің бетінің 77,5%- ын су алып жатыр. Су қорларына мұхит,көл,жер,теңіз,асты сулары кіреді. Су бұлт, тұман,бу, жаңбыр түрінде атмосферада болады. Су буға айналады. Будан бұлт пайда болады. Ол жаңбыр,қар,бұршақ болып жерге жауады.
Мәтіндегі 4 нақты ақпаратты кластерге түсіріңдер
Нақты ақпарат
3-топ. Су –өмірдің өзі. Ғаламшарымызда алғашқы тіршілік суда дамыған, сусыз тіршілік жоқ. Адам ағзасының 86% судан тұрады. Егер ағзада судың мөлшері азайса,онда адам түрлі ауруларға шалдығады. Су санитарлық және шаруашылық тұрмысқа да керек.Су болмаса,өсімдік те өспейді. Су болмаса,тазалық та болмайды.Судың емдік қасиеті өте зор.Бүкіл жан иесі сусыз өмір сүре алмайды.Суға қамқорлықпен қарау керек. Ол біздің өмірімізде маңызды рол атқарады. Су туралы не білесіңдер? Кластер толтыр.
Дескриптор: - Тұтас мәтінді түсініп оқиды . -Қажетті деректер жинақтайды. - Графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба,) түрінде құрастырады. - Графикалық мәтін түрлерінің ерекшелігін сақтайды.
ҚБ: Дескриптор негізінде топтар өзара бірін- бірі бағалайды.
САРАЛАУ
Талантты, дарынды оқушыларға: Тұтас мәтінді мазмұны бойынша саралайды. Көпірше Әртүрлі қабілеті бар оқушыларға: Өлшем (тереңлікке қатысты, математикалық, қашықтыққа ) бірліктер, терминдер , Мұхит. Құрлық, ғарыш т.б.
Ерекше білім беру қажеттілігі бар: Адам ағзасының ...... судан тұрады.
-Жер бетінің.........су алып жатыр.
...... 77,5%- ын су алып жатыр
Судың қабаты........асқанда көгілдір түсті болып көрінеді.
|
show/%D1%83% D0%B2%D1%83 %D0B8%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D1%8B.
Республика- лық ғылыми –әдістемелік және педагогикалық журнал Қазақ тілі мен әдебиеті орта мектепте №4 тамыз 2017ж
|
|||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
3-мин
|
Сабақ мақсатына жеткеніңізді талқылау сұрақтары -Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды? -Топта қалай жұмыс жасадың? -Нені меңгере алмадың? Неліктен?
«Синквейн»әдісі,оқушының оқып отырған тақырыпқа қатысты іс-әрекетін анықтауға,алдыңғы білім мен жаңаны түсінудің арақатынасын жалғастыруға мүмкіндік берді. Мысалы: «Аяқталмаған сөйлемдер» Бүгін мен------------------білдім--------------қызықты болды. ------------қиын болды. ----------------тапсырманы мен орындадым. -------------------екенін түсіндім.
|
|
|||||||||||||||||||||
-Қосымша мәлімет
|
|||||||||||||||||||||||
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?
|
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс – Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. |
Пәнаралық байланыс – Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. |
|||||||||||||||||||||
Саралау тапсырмасы : Талантты, дарынды оқушыларға : Шынайы өмірмен байланыстыра отырып, «проблемалық сұрақтар» (жоғары деңгейлі) құрастырады Көпірше Әртүрлі қабілеті бар оқушыларға : Сөз тіркестері ұсынылады: Судың пайдасы,сусыз өмір,суды үнемдеу, ағзаға пайдалы, судың қабаты Берілген сөз тіркестері негізінде сұрақтар құрастырады. Ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушылар: Аяқталмаған сөйлемдер бойынша нақты сұрақтарға жауап береді. Негізгі ойды білдіретін сөйлемдер: 1.Судың емдік қасиеті 2.Судың пайыздық мөлшері мен қорлары 3.Судың құрамы мен физикалық қасиеті
САРАЛАУ Талантты, дарынды оқушыларға: Таңдауы бойынша Көпірше Әртүрлі қабілеті бар оқушыларға: Өлшем (тереңлікке қатысты, математикалық, қашықтыққа ) бірліктер, терминдер , Мұхит. Құрлық, ғарыш т.б.
Ерекше білім беру қажеттілігі бар:
Адам ағзасының ...... судан тұрады.
-Жер бетінің.........су алып жатыр.
...... 77,5%- ын су алып жатыр
Судың қабаты........асқанда көгілдір түсті болып көрінеді.
|
Мұғалімнің бағалауы: Қалыптастырушы бағалау: Критерийлер арқылы «Бірін – бірі бағалау». «Көршіңді тексер». Дескриптор негізінде топтар өзара бірін- бірі бағалайды. «Өзін –өзі» критерийлер арқылы бағалау.
Рефлексия.
«Аяқталмаған сөйлемдер» Бүгін мен------------------білдім--------------қызықты болды. ------------қиын болды. ----------------тапсырманы мен орындадым. -------------------екенін түсіндім.
|
Пәнаралық байланыс- Жаратылыстану.География.Қазақ әдебиеті. АКТ-мен жұмыс кезінде техникалық қауіпсіздік сақталды. Құндылықтармен байланыс. Қазіргі кезде адамзат ауасын жұтып, суын ішіп отырған табиғат-ананы қорғап,аялауға үйрету. Суды ластамауға тәрбиелеу. Өз ісіне жауапкершілікті сезіну.
|
|||||||||||||||||||||
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?
|
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз
|
||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағалау: Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? 1: 2: |