Тақырыбы
|
Судың
пайдасы
|
Жалпы
мақсаты
|
Судың қандай пайдасы барекенін
өз сөздерімен
баяндайды.
|
Мақсат
|
(с)Сөздерді дұрыс қолдана
алады.
|
Оқушылардың басым бөлігі;
(в).
Ауыз екі сөйлеу тілін дамыта
отырып, диалогқа түсе
алады.
|
Кейбір
оқушылар:(а) топтық ынтымақтастықта жұмыс
істеп, шығармашылықта жұмыс жасай
алады.
|
Күтілетін
нәтиже
|
Жаңа сөздерді ауыз екі сөйлеу
барысында бүгінгі өмірде қолдана алады. Суды қалай үнемдеп
пайдаланатынынөз сөзімен баяндайды,
салыстырады,өз
іс-әрекеттеріне баға береді,
топ ішіндегі белсенділігі
артады.
|
7
модульдіңқолданылуы
|
“АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа
тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан
ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және
көшбасшылық”.
|
Қолданылатынәдіс-тәсілдер
|
1. «Комплименттер
бұрқасыны» (психологиялық
ахуал),
2.АҚТ, «Ой
қозғау»
3. «Шаңырақ» әдісі. Жеке
жұмыс
4.
. «Кемпірқосақ»
стратегиясы.
|
Жоспар
|
Оқушының
іс-әрекеті.
|
Қолданылатын
ресурстар
|
Ұйымдастырукезеңі
|
1.Тренинг «Комплименттер бұрқасыны»
-3
мин
Психологиялық
ахуал
Мейірімді
жүрекпен(Мұғалім
сөзі)
Ақ пейілді
тілекпен
Амандасып алайық
-сәлеметсіздер ме балалар!
Бір –бірімізгн
қарайық (Мұғалім)
Жылы лебіз
айтайық!
Бүгінгі күн сәтті
болсын!
Әр топ
мүшелеріне Бағалау
парағы беріледі
Үй тапсырмасын
тексеру (Үй тапсырмасын тексеру
парақшасы беріледі)
|
Бағалау әдісін түсіндіріп
кетемін.
|
Гүлдер
суреті
Бағалау
парағы
|
Сабақ
кезеңдері
|
Тапсырма
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушылардың
іс-әрекеті
|
|
Білім
Қызығу
шылықтарын
ояту
|
Ой
қозғау – 5
минут
|
Сұрақ-жауап.
Судың дыбысын
қоямыз
-Балалар не естіп
тұрмыз?
-ненің
іші?
-не ағып
жатыр?
-су туралы не
білеміз?
Жаңа
сөздер
Көмектесші-
помоги
Шөлдеу-
жажда
Суару-
поливать
Түссіз -
безцветный
Сұйық-
жидкий
|
Ойланады
Сұраққа жауап беруге
тырысады
Сұрақтарғабайланысты ойларын
жинақтайды.
Жаңа тақырыптың не жайында
екенін түсінуге
тырысады.
|
|
Түсіну
|
«Шаңырақ» әдісі бойынша
топпен жұмыс жасайды.
15минут
|
Мәтін
Су түссіз, сұйық, мөлдір.
Сусыз өмір сүру мүмкін емес. Адамдар, жан-жануарлар суды ішеді.
Жеміс-жидектерді, көкөністерді суарады. Сумен жуынамыз, үйде еден,
ыдыс жуамыз., шаң сүртеміз. Суды үнемдеу
қажет.
Мәтін бойынша сұрақтар
(шаңыраққа
ілінген)
-
Судың түсі
қандай?
-
Сусыз өмір сүре аламыз
ба?
-
Беті-қолымызды немен
жуамыз?
-
Киімізді немен
жуамыз?
-
Жеміс-жидектер жақсы
өсу үшін не қажет?
-
Судың қандай пайдасы
бар?
-
Үйде суды қалай
үнемдейсің?
|
Оқушылар
тыңдалымды
мұқият
тыңдайды.
Берілген сұраққа толығымен
жауап береді.
|
|
Қолдану
мен
талдау
|
«Кітаппен
жұмыс»
5
минут
|
67 бет
Оқылым
(барлығы іштей оқып
шығады) рөлге бөліп диалогқа
шығады.
Айтылым:
5-тапсырма
Жазылым
№2 дәптер 3
тапсырма
Мен пайда тигізді...
Сен пайда тигізді...
Сіз пайда тигізді...
Ол пайда тигізді.
Мен суарды...
Сен суарды...
Сіз суарды...
Ол суарды.
.... көмектестім
... көмектесті
... көмектестіңіз
.... көмектестің
Сергіту
сәті
|
Тиісті қосымшаларды , сөздерді
жазады.
|
Қазақ тілі (Ф.Ш Оразбаева,
Ж.Т Дәулетбекова
Р.С.
Рахметова
А.Қ
Рауандина
Л.С Нұрмұханова-Алматы :
Көкжиек-Горизонт, 2018-128 бет)
2--бөлім
|
Жинақтау
|
«Постер
қорғау»
10
минут
|
Оқушыларға бірін-бірі тыңдауға
мүмкіндік береді. Жауаптың дұрыстығын
қадағалайды.
|
Әр топтың сайланған спикерлері
сөз алып, орындаған тапсырмаларын ортаға
салады.
|
А3
қағазы
|
Рефлексия
|
«Кемпірқосақ»
стратегиясы
3
минут
|
Стикерлерге өз аттарын жазып,
кемпірқосаққа ілулерін
ұсынады.
|
Есімдері жазылған стикерлерді
баспалдаққа іледі.
|
Кемпірқосақ суреті суреті,
стикерлер
|
Бағалау
|
Өзін-өзібағалау
2
мин
|
Оқушылар бағалау парағына нәтижелерін
белгілеп,
|
Өзін-өзі,
бағалайды.
Спикерлер қорытынды бағаларын
шығарады.
|
|
Үйтапырмасы
|
Жазбаша
2
минут
|
Үй тапсырмасының орындалу
жолын түсіндіреді.
|
диалог құрастыру .69 бет. 7
тапсырма
|
Бағалау
парағы
|