Бөлім:
|
Су
– тіршілік көзі
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Салимова Айнұр
Мейржанқызы
|
Күні:
|
25.04.22ж
|
Сыныбы:
3«Ә»
|
Қатысушылар саны: 23
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Судың
пайдасы. “Суыр сұңқар, су қайда?”
ертегісі.
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
3.1.3.1-тыңдаған мәтіннің
мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі
бойынша иллюстрациялар орналастыру, кесте
толтыру;
3.2.2.1-мұғалім ұсынған
тақырып негізінде өз ойын айту
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық оқушылар
үшін:
-оқушылар мәтінді оқып,
түсінеді.
Көпшілік оқушылар
үшін:
- тақырыпқа сай сұрақтарға
жауап береді, жұмбақтар
шешеді.
Кейбір оқушылар
үшін:
-
кейіпкерлерге хат жазып,
пікірталасқа қатысады.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
6
мин
|
І.
Ұйымдастыру
1. Амандасу,
танысу, оқушыларды
түгендеу.
2. Психологиялық
ахуал
Бір, екі,
үш
Сынып іші
тып-тыныш
Жалқаулықты
тастаймыз.
Сабақты біз
бастаймыз.
3. Үй тапсырмасын
тексеру:
«Серпілген сауал»
әдісі
· Бастау, бұлақ дегеніміз
не?
· Райымбек батыр туралы не
білесің?
· Райымбек батыр
қандай?
· Райымбек батыр су көзі бар
екенін неден аңғарды?
Бағалау: 1
балл
4. «Жұмбақ»
әдісі:
1. Жылт-жылт
еткен,
Жылғадан
өткен. ( Су
)
2. Отқа
жанбас,
Суға
батпас. ( Мұз
) 3. Тырсылдап
түседі,
Жер бетіне
жетеді.
Жер бетіне жеткен
соң,
Ғайып болып
кетеді. (Бұршақ
)
4. Мамықтай
ұлпа,
Қанттай
ақ.
Қыста жер бетін
басады,
Жазда тауға
қашады ( Қар
)
Бағалау: 1
балл
|
«Серпілген сауал»
әдісі
«Жұмбақ»
әдісі:
|
Сабақтың
ортасы
5
мин
|
№1-тапсырма: Суретпен
жұмыс.«Ой қозғау» әдісі
|
Тақырыпты
болжау.
-Бұл суреттен кімдерді көре
аламыз?
-Суретті қалай атар
едіңдер?
-Бұл жер саған ұнай ма?
Неліктен?
|
Дескриптор:
-Сурет бойынша әңгімелей
алады.
Бағалау: 1
балл
|
«Ой
қозғау» әдісі
Суреттер
Слайд
|
7
мин
|
№ 2-тапсырма: Оқулықпен
жұмыс.
|
Тыңдалым.
Оқылым. “Суыр сұңқар, су қайда?”
ертегісін оқы.
|
Дескриптор:
-Мәтінді түсініп
оқиды.
Бағалау: 1
балл
|
Жұптық жұмыс,
оқулық
|
6
мин
|
№3-тапсырма: «Сұрақ-жауап»
әдісі.
|
Айтылым.
-Мәтін неліктен «Суыр сұңқар,
су қайда?» деп аталған?
-Басқаша қалай атауға
болады?
-Ертегідегі оқиғадан өзіне
қандай сабақ алдың?
|
Дескриптор:
- Сұрақтарға жауап бере
алады.
Бағалау: 2
балл
|
«Сұрақ-жауап» әдісі.
|
2
мин
|
Сергіту
сәті.
-Балалар ал енді біраз
сергіп алайық! Ол үшін ссылка арқылы «Көңілді күн» өлеңін
тындайық.
|
https://youtu.be/4Z5SAOiWSHU
|
5
мин
|
№4-тапсырма: Жұптық
жұмыс:
Өлең құрастыру (төрт
жолды)
|
1.Ертегі кейіпкерлеріне арнап
өлең құрастырады 2.Ұйқасын табуды
үйренеді.
|
Дескриптор:
- мысалдан кейіпкерлерді
табады
- мінезіне баға
береді.
Бағалау: 2
балл
|
Оқулықпен
жұмыс
Көрнекілік
|
Қорытынды
|
«Конверт» әдісі
|
- Музыкамен конвертті бір
біріне беру арқылы, оқушылардың бүгінгі тақырыпты түсінгендерін
білу.
|
Дескриптор
- Конверттегі сұрақтарға жауап
беру.
Бағалау: 2
балл
|
Дәптермен
жұмыс
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
5 мин.
|
-Бүгінгі сабақтан
алған әсеріңіз қандай?
Рефлексия «Ауа
райы»
Үй
тапсырмасы:
105 б,
№6-тапсырма
|
Оқушылар стикерлерді
жабыстыра отырып, сабақ ұнағанын немесе түсінгендерін айтады,
қорытындылайды.
|
Белсенділіктерін 1-10 баллдық
шкаламен бағалау.
|
Түрлі түсті стикерлер,
көрнекілік
|