Материалдар / Судың қасиеті

Судың қасиеті

Материал туралы қысқаша түсінік
2 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоапар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Маусым 2021
594
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Педагогтің аты-жөні

Юнусова Асел Смагуловна Пәні: Жаратылыстану

Сынып: 2

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Су. Ол қандай екен?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.3.3.1 - судың физикалық қасиеттерін анықтау (дәмсіз, иіссіз, белгілі бір формасының болмауы, аққыштығы);

2.3.3.3 -судың табиғи көздерін анықтау

2.1.2.7 - эксперимент жүргізу және оның нәтижелерін кестеге түсіру


Сабақ мақсаты


Барлық оқушылар: Тәжірибе жасайды, судың физикалық қасиеттерін анықтайды. Судың табиғи көздерін анықтайды.

Оқушылардың көпшілігі : Тәжірибенің қорытындысын шығарады. Нәтижесін кестеге түсіреді. Судың қасиеттерін ауызша сипаттайды.

Кейбір оқушылар Шығармашылығын көрсетеді. Судың маңызын түсіндіреді.

Бағалау критерийі

Судың физикалық қасиеттерін ажыратады.

Табиғи су көздерін анықтайды.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар судың қасиеттерін ауызша сипаттайды. Өз өлкесінің су қоймаларын атайды және сипаттайды.

Пәндік лексика және терминология

Қасиеттер, дәм, иіс, пішін, аққыштық, мөлдір,тазалық, өзен, көл, бұлақ, құдық,теңіз

Диалог/жазу үшін пайдалы сөз тіркесстері

Талқылауға арналған сұрақтар:

Неліктен судың дәмі мен иісі болмайды?

Неліктен судың тұрақты пішіні жоқ?

Шүмектен аққан су қандай қасиетке мысал болады?

Неліктен суды үнемдеу керек?

Құндылықтарды дарыту

Судың тазалығын сақтау және суды үнемдеу туралы әңгіме барысында жүзеге асады.

Сабақтың барысы.




Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Қарлы кесек » әдісі

Балалар бүгінгі сабаққа бір-біріне допты лақтыру арқылы жақсы тілектер айтады


Өткен тақырыпты еске түсіру

«Ашық микрофон» әдісі

-Балалар өткен сабақта қандай тақырып өттік?

-Ауаның қандай қасиеттерін білесіңдер?

-Ауаны нелер ластайды?

-Ауаны тазартудың ең тиімді жолы?


Дескриптор;

-Ауаның қасиеттерін біледі

-Ауаның адам өміріне қажеттілігін түсінеді


Психологиялық ахуал




Оқушылар сұраққа жауап береді



ҚБ: Мадақтау сөздер



Доп

Микрофон

Ортасы

«Кинометофора» әдісі

-Балалар осы бейнероликте көргендерімізді бір сөзбен не деп атауға болады?

-Иә ,су деп атаймыз

-Су туралы не білесіңдер?

Дескриптор;

-судың түрлері туралы біледі

-судың пайдасын түсінеді


-Бүгінгі сабағымыздың мақсатына тоқталайық

Бүгінгі білетініміз

-Судың қасиеттері және табиғи су көздері



«Тәжірибе әдісі»

  1. Судың иісі жоқ

  2. Судың дәмі жоқ

  3. Судың түсі жоқ

  4. Судың пішіні жоқ


Дескриптор:

-Судың қасиеттерін біледі

-Судың қасиеттеріне тәжірибе жасау арқылы түсінеді, кестеге түсіреді


Ширату тапсырмасы.

Дескриптор :

-судың буға айналатынын біледі

-судың үш күйі болатынын түсінеді




Дескриптор:

-табиғи су көздерін атайды

-табиғи су көздерін сипаттайды



Бейнероликті тамашалап, өз ой –пікірлерін білдіреді








Балалар кестені толтырады





Оқушылар судың буға айналу үдерісіне көздерін жеткізеді



ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.





ҚБ: От шашу





























ҚБ «Смайликтер»


Су туралы бейнеролик









Тәжірибеге қажетті заттар












Өсімдікке тамған су тамшылары

Соңы

«Ойлан, Жұптас, Пікірлес»

Оқушыларға қандай да болмасын сұрақ, тапсырма берілгенен кейін оларды тыңғылықты орындауға бағытталған интербелсенді тәсіл. Тақтада сұрақ/тапсырма жазылғаннан кейін әрбір оқушы жекеше өз ойлары мен пікірін берілген уақыт ішінде (2-3 минут) қағазға түсіреді. Содан кейін оқушы жұбымен жазғанын 3-4 минут талқылайды, пікірлеседі. Мұғалімнің екі-үш жұпқа өз пікірлерін бүкіл сыныпқа жариялауын сұрауына болады.




Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.

ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.






Топтық тапсырмалар.

Кері байланыс

Кері байланыс «Менің сөзім».




Рефлексия «Су тамшылары»




Балалар өздері бүгінгі сабақта не білгендерін өз сөздерімен айтып шығады


Балалар су тамшыларына бүгінгі сабақта білгендері туралы жазады

«Менің сөзім»

Кері байланыс










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ