Педагогтің
аты-жөні
|
Юнусова Асел Смагуловна Пәні:
Жаратылыстану
|
Сынып: 2
|
Қатысушылар саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың тақырыбы
|
Су. Ол қандай
екен?
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
2.3.3.1 - судың
физикалық қасиеттерін анықтау (дәмсіз, иіссіз, белгілі бір
формасының болмауы,
аққыштығы);
2.3.3.3 -судың
табиғи көздерін анықтау
2.1.2.7 - эксперимент жүргізу
және оның нәтижелерін кестеге
түсіру
|
Сабақ
мақсаты
|
Барлық
оқушылар: Тәжірибе жасайды, судың
физикалық қасиеттерін анықтайды. Судың табиғи көздерін
анықтайды.
Оқушылардың көпшілігі
: Тәжірибенің қорытындысын
шығарады. Нәтижесін кестеге түсіреді. Судың қасиеттерін ауызша
сипаттайды.
Кейбір
оқушылар Шығармашылығын көрсетеді.
Судың маңызын түсіндіреді.
|
Бағалау
критерийі
|
Судың физикалық
қасиеттерін ажыратады.
Табиғи су көздерін
анықтайды.
|
Тілдік
мақсаттар
|
Оқушылар судың
қасиеттерін ауызша сипаттайды. Өз өлкесінің су қоймаларын атайды
және сипаттайды.
Пәндік лексика
және терминология
Қасиеттер, дәм, иіс,
пішін, аққыштық, мөлдір,тазалық, өзен, көл, бұлақ,
құдық,теңіз
Диалог/жазу үшін
пайдалы сөз тіркесстері
Талқылауға арналған
сұрақтар:
Неліктен судың дәмі мен иісі
болмайды?
Неліктен судың тұрақты пішіні
жоқ?
Шүмектен аққан су қандай
қасиетке мысал болады?
Неліктен суды үнемдеу керек?
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Судың тазалығын сақтау және
суды үнемдеу туралы әңгіме барысында жүзеге
асады.
|
Сабақтың
барысы.
|
|
|
|
Сабақтың
кезең
уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Басы
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
«Қарлы кесек »
әдісі
Балалар бүгінгі
сабаққа бір-біріне допты лақтыру арқылы жақсы тілектер
айтады
Өткен тақырыпты еске
түсіру
«Ашық
микрофон» әдісі
-Балалар өткен
сабақта қандай тақырып
өттік?
-Ауаның қандай
қасиеттерін білесіңдер?
-Ауаны нелер
ластайды?
-Ауаны тазартудың ең
тиімді жолы?
Дескриптор;
-Ауаның қасиеттерін
біледі
-Ауаның адам өміріне
қажеттілігін түсінеді
|
Психологиялық
ахуал
Оқушылар сұраққа жауап
береді
|
ҚБ: Мадақтау
сөздер
|
Доп
Микрофон
|
Ортасы
|
«Кинометофора»
әдісі
-Балалар осы бейнероликте
көргендерімізді бір сөзбен не деп атауға
болады?
-Иә ,су деп
атаймыз
-Су туралы не
білесіңдер?
Дескриптор;
-судың түрлері туралы
біледі
-судың пайдасын
түсінеді
-Бүгінгі
сабағымыздың мақсатына
тоқталайық
Бүгінгі
білетініміз
-Судың қасиеттері
және табиғи су көздері
«Тәжірибе
әдісі»
-
Судың иісі
жоқ
-
Судың дәмі
жоқ
-
Судың түсі
жоқ
-
Судың пішіні
жоқ
Дескриптор:
-Судың қасиеттерін
біледі
-Судың қасиеттеріне
тәжірибе жасау арқылы түсінеді, кестеге
түсіреді
Ширату
тапсырмасы.
Дескриптор
:
-судың буға айналатынын
біледі
-судың үш күйі болатынын
түсінеді
Дескриптор:
-табиғи су көздерін
атайды
-табиғи су көздерін
сипаттайды
|
Бейнероликті
тамашалап, өз ой –пікірлерін
білдіреді
Балалар кестені
толтырады
Оқушылар судың буға айналу
үдерісіне көздерін жеткізеді
|
ҚБ: Бас бармақ
арқылы бір-бірін бағалау.
ҚБ: От
шашу
ҚБ
«Смайликтер»
|
Су туралы
бейнеролик
Тәжірибеге қажетті
заттар
Өсімдікке тамған су
тамшылары
|
Соңы
|
«Ойлан, Жұптас,
Пікірлес»
Оқушыларға қандай да болмасын
сұрақ, тапсырма берілгенен кейін оларды тыңғылықты орындауға
бағытталған интербелсенді тәсіл. Тақтада сұрақ/тапсырма жазылғаннан
кейін әрбір оқушы жекеше өз ойлары мен пікірін берілген уақыт
ішінде (2-3 минут) қағазға түсіреді. Содан кейін оқушы жұбымен
жазғанын 3-4 минут талқылайды, пікірлеседі. Мұғалімнің екі-үш жұпқа
өз пікірлерін бүкіл сыныпқа жариялауын сұрауына
болады.
|
Оқулықтағы қосымша
тапсырмалар.
|
ҚБ: Бағдаршам
көздері арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Топтық
тапсырмалар.
|
Кері
байланыс
|
Кері байланыс «Менің
сөзім».
Рефлексия «Су
тамшылары»
|
Балалар өздері
бүгінгі сабақта не білгендерін өз сөздерімен айтып
шығады
Балалар су тамшыларына бүгінгі
сабақта білгендері туралы
жазады
|
«Менің
сөзім»
|
Кері
байланыс
|