Шоқан Уәлиханов
атындағы
мектеп-гимназиясының
бастауыш сынып мұғалімі
Исаева Раушан Абуталиповна
|
Сабақтың тақырыбы: Судың қаупі. Қабдыкәрім Ыдырысов. Қап, қап, қарағым. |
Мұғалімнің аты-жөні:
|
||||
|
СЫНЫП: 2
|
Қатысқан оқушылар саны:
|
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.1.1 –Өлең мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру 2.2.9.1 – Оқу түрлерін қолданады
|
||||
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||
|
Дескриптор |
Су жайында мақал- мәтелдер, нақыл сөздер айтады Автор жайлы айтады және тыңдайды Оқу түрлерін қолданады жазады ережелер құрастырады |
||||
|
Ресурстар |
Слайд,суреттер |
||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік. Рефлексия.Топта жұмыс |
||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы
|
Сәлемдесу. Сыныптың реттілігін қадағалау Псхологиялық жаттығу жасау Самал жел бізді желдетші Күн нұры бізді жарқырат Таза ауа дем берші Мөлдір су бізді салқындат Үй жұмысын сұрау «Жемістерде дәруменнің көп екенін білемін» «Аурудың себебі» Балалар бүгінгі сабағымызды өн бойында бағдаршам әдісі арқылы бағалаймын. Жасыл-тамаша Сары-жақсы Қызыл- маған әліде көмек керек Топтық жұмыс постер арқылы үй жұмысын сұрау Топты 4-ке бөлемін 1-топ Аурудың себебі,мәтін неліктен бұлай айтылған 2-топ Өлең жолындағы алманың пайдасы 3-топ Өріктің пайдасы 4-топ Қиярдың пайдасы Әр топты өз деңгейіне байланысты бағалау Үй тапсырмасын қорытындылау |
Суреттер,маркерлер,плакат |
|||
|
Жаңа білім
|
Аудиожазба арқылы балаларға судың даусын естірту «Сылдырлаған судың даусы естілді» Балалар қалай ойлайсыңдар сабақ не туралы өтпек Олай болса балалар біз бүгін судың пайдасы мен қаупі туралы өтетін боламыз Сурет көрсету Балалар мына суретте не туралы көрсетілген. Иа балалар өздерің көріп отырғандарыңдай біз судың пайдасымен бірге оның қаупіде бар екен. Енді балалар олай болса, кім су туралы мақал-мәтел, жұмбақтар не болмаса нақыл сөздер біледі. Балалардың ойларын тыңдау Өз ойын нақты жеткізе алған балаларды бағалау. Жарайды, олай болса балалар менде сендерге бірнеше нақыл сөздерді айта кетейін. Слайд: -Сулы жер-нулы жер. -Су-тіршілік көзі. -Судың да сұрауы бар. Енді балалар( бейнебаянға) назар аударайық,нені байқадық. -Иа, балалар балық аулуға шыққан отбасын көріп отырмыз солайма? Жақсы балалар біз қазір Қабдікәрім Ыдырысовтың «Қап-қап-қармағым» өлеңімен танысамыз. Олай болма барлығымыз мұқият тыңдаймыз |
Аудиожазба Слайд Слайд Бейнебаян көрсету |
|||
|
Ортасы
|
Айтылым:автормен таныстыру Ыдырысов Қабдікәрім (28.8.1928 – 15.10.1978) Павлодар облысы Ақтоғай ауданында туған. – ақын аудармашы Тұңғыш өлеңдері 1947 жылдан жариялана бастады.
Тыңдалым:аудиожазбадан ақынның өлеңін тыңдату. Тыңдаған өлеңдерін оқушыларға тізбектетіп оқыту. Оқылған өлеңдерін сұрақ-жауап арқылы талдату. -Өлеңнің авторы кім? -Өлең жолдары не туралы айтылған? Сергіту сәті Дәптермен жұмыс: балалар қазір біз дәптерімізді ашып өлеңіміздің авторын еске түсіріп жазып алайық. |
Слайд |
|||
|
Аяқталуы
|
Топтық жұмыс Әр топ суда сақ болу ережелерін құрастырады, құрастырған ережелерін қорғайды. Еске түсіру ережесі. Әр топты мадақтау
|
|
|||
|
Кері байланыс |
Кері байланыс «Айна» әдісі арқылы балаларға кері байланыс жүргізу
|
. |
|||
|
Бағалау |
Смайлик арқылы бағалаймын |
|
|||
|
Үйге тапсырма: Өлеңді жаттаймыз |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Судың қаупі
Судың қаупі
Шоқан Уәлиханов
атындағы
мектеп-гимназиясының
бастауыш сынып мұғалімі
Исаева Раушан Абуталиповна
|
Сабақтың тақырыбы: Судың қаупі. Қабдыкәрім Ыдырысов. Қап, қап, қарағым. |
Мұғалімнің аты-жөні:
|
||||
|
СЫНЫП: 2
|
Қатысқан оқушылар саны:
|
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.1.1 –Өлең мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру 2.2.9.1 – Оқу түрлерін қолданады
|
||||
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||
|
Дескриптор |
Су жайында мақал- мәтелдер, нақыл сөздер айтады Автор жайлы айтады және тыңдайды Оқу түрлерін қолданады жазады ережелер құрастырады |
||||
|
Ресурстар |
Слайд,суреттер |
||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік. Рефлексия.Топта жұмыс |
||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы
|
Сәлемдесу. Сыныптың реттілігін қадағалау Псхологиялық жаттығу жасау Самал жел бізді желдетші Күн нұры бізді жарқырат Таза ауа дем берші Мөлдір су бізді салқындат Үй жұмысын сұрау «Жемістерде дәруменнің көп екенін білемін» «Аурудың себебі» Балалар бүгінгі сабағымызды өн бойында бағдаршам әдісі арқылы бағалаймын. Жасыл-тамаша Сары-жақсы Қызыл- маған әліде көмек керек Топтық жұмыс постер арқылы үй жұмысын сұрау Топты 4-ке бөлемін 1-топ Аурудың себебі,мәтін неліктен бұлай айтылған 2-топ Өлең жолындағы алманың пайдасы 3-топ Өріктің пайдасы 4-топ Қиярдың пайдасы Әр топты өз деңгейіне байланысты бағалау Үй тапсырмасын қорытындылау |
Суреттер,маркерлер,плакат |
|||
|
Жаңа білім
|
Аудиожазба арқылы балаларға судың даусын естірту «Сылдырлаған судың даусы естілді» Балалар қалай ойлайсыңдар сабақ не туралы өтпек Олай болса балалар біз бүгін судың пайдасы мен қаупі туралы өтетін боламыз Сурет көрсету Балалар мына суретте не туралы көрсетілген. Иа балалар өздерің көріп отырғандарыңдай біз судың пайдасымен бірге оның қаупіде бар екен. Енді балалар олай болса, кім су туралы мақал-мәтел, жұмбақтар не болмаса нақыл сөздер біледі. Балалардың ойларын тыңдау Өз ойын нақты жеткізе алған балаларды бағалау. Жарайды, олай болса балалар менде сендерге бірнеше нақыл сөздерді айта кетейін. Слайд: -Сулы жер-нулы жер. -Су-тіршілік көзі. -Судың да сұрауы бар. Енді балалар( бейнебаянға) назар аударайық,нені байқадық. -Иа, балалар балық аулуға шыққан отбасын көріп отырмыз солайма? Жақсы балалар біз қазір Қабдікәрім Ыдырысовтың «Қап-қап-қармағым» өлеңімен танысамыз. Олай болма барлығымыз мұқият тыңдаймыз |
Аудиожазба Слайд Слайд Бейнебаян көрсету |
|||
|
Ортасы
|
Айтылым:автормен таныстыру Ыдырысов Қабдікәрім (28.8.1928 – 15.10.1978) Павлодар облысы Ақтоғай ауданында туған. – ақын аудармашы Тұңғыш өлеңдері 1947 жылдан жариялана бастады.
Тыңдалым:аудиожазбадан ақынның өлеңін тыңдату. Тыңдаған өлеңдерін оқушыларға тізбектетіп оқыту. Оқылған өлеңдерін сұрақ-жауап арқылы талдату. -Өлеңнің авторы кім? -Өлең жолдары не туралы айтылған? Сергіту сәті Дәптермен жұмыс: балалар қазір біз дәптерімізді ашып өлеңіміздің авторын еске түсіріп жазып алайық. |
Слайд |
|||
|
Аяқталуы
|
Топтық жұмыс Әр топ суда сақ болу ережелерін құрастырады, құрастырған ережелерін қорғайды. Еске түсіру ережесі. Әр топты мадақтау
|
|
|||
|
Кері байланыс |
Кері байланыс «Айна» әдісі арқылы балаларға кері байланыс жүргізу
|
. |
|||
|
Бағалау |
Смайлик арқылы бағалаймын |
|
|||
|
Үйге тапсырма: Өлеңді жаттаймыз |
|||||
шағым қалдыра аласыз
















