Материалдар / Судың тіршіліктегі пайдасы 8 сынып Т2 ҚМЖ

Судың тіршіліктегі пайдасы 8 сынып Т2 ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
"Судың тіршіліктегі пайдасы" 8 сынып Т2 ҚМЖ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Судың тіршіліктегі пайдасы

Бөлім:

6 Қазақстанның су ресурстары


Педагогтің аты-жөні:

Күнесбек Индира Зейнеолақызы

Күні:

23.12.2024 жыл

Сыныбы: 8 «Б»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Судың тіршіліктегі пайдасы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8. 1. 2. 1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, детальді ақпараттарды анықтау.

8. 2. 6. 1 кесте, диаграмма, нұсқаулық, шартты белгілер мен сызбаларда берілген ақпаратты талдау, баға беру.

8. 5. 1. 1 күшейткіш үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану.

Сабақтың мақсаты:

Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді, детальді ақпараттарды анықтайды.

Кесте, диаграмма, нұсқаулық, шартты белгілер мен сызбаларда берілген ақпаратты талдайды, баға береді.

Күшейткіш үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолданады.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

5 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

«Смайлик» әдісі


Топқа бөлу.

«Қызыл қоңыз» әдісі арқылы


Оқушылар бір-бірімен смайликтегі көрсетілген амандасу түрлерін қайталап жасайды.


Смайликтер




Қима қағаздар


Жаңа сабаққа кіріспе

3 мин


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.


Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.


Балықшылар өмірі жайлы не айтамыз?


Балық аулаған ұнайды ма?


Біздің аумақта балық аулауға ыңғайлы ма?


Бізде қандай балықтар бар?



Біздің өңірде қандай өзен көлдер бар?



Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.


ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

Топтық жұмыс

15 мин.


1-тапсырма:


Видеоролик көрсетіледі.

Оқушылар видеороликті мұқият тамашалайды.

Детальды ақпараттарды қағаз беттеріне түсіреді.

Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

- видеороликті мұқият көреді.

- детальды ақпараттарды анықтайды.

Интербелсенді тақта.

А4 қағазы


Жұптық жұмыс

1 0 мин.















Жеке жұмыс.

7 мин

2-тапсырма:

Кестені толтырады.

Сәйкестендіру.



Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым-айтылым дағдысы қалыптасады.







3-тапсырма:

Берілген сөйлемдердегі күшейткіш үстеулерді тиісті орнына қойып жазады.


Жазылым-айтылым:


Оқушылар берілген кестедегі сәйкестендіру тапсырмасын орындайлы.











Сөйлемге тиісті сөздерді қойып жазады.





Дескриптор:

Жалпы – 4 балл.


- Кестені толтырады.

- жазған жұмысын оқып береді









Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

  • Сөйлемге тиісті сөздерді қойып жазады.


Үлестірме қағаздар.

Кесте.





Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

5 мин.


«Білім почтасы» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.




Білім почтасына кері байланыс береді

Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!


Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.


Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:







Жариялаған:
автор
22 Желтоқсан 2024
189
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі