Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
5
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
«Смайлик»
әдісі
Топқа
бөлу.
«Қызыл
қоңыз» әдісі
арқылы
|
Оқушылар бір-бірімен
смайликтегі көрсетілген амандасу түрлерін қайталап
жасайды.
|
|
Смайликтер
Қима
қағаздар
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
3
мин

|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға
сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Балықшылар өмірі
жайлы не айтамыз?
Балық аулаған ұнайды
ма?
Біздің аумақта балық
аулауға ыңғайлы ма?
Бізде қандай
балықтар бар?
Біздің өңірде қандай
өзен көлдер бар?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы
артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді
және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
|
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
Топтық
жұмыс
15
мин.
|
№1-тапсырма:
Видеоролик
көрсетіледі.
|
Оқушылар
видеороликті мұқият
тамашалайды.
Детальды ақпараттарды қағаз
беттеріне түсіреді.
|
Дескриптор: Жалпы
– 3 балл.
- видеороликті мұқият
көреді.
- детальды ақпараттарды
анықтайды.
|
Интербелсенді
тақта.
А4
қағазы
|
Жұптық
жұмыс
1 0
мин.
Жеке
жұмыс.
7
мин
|
№2-тапсырма:
Кестені
толтырады.
Сәйкестендіру.
Осы тапсырманы
орындау арқылы оқушылардың жазылым-айтылым дағдысы
қалыптасады.
№3-тапсырма:
Берілген
сөйлемдердегі күшейткіш үстеулерді тиісті орнына қойып
жазады.
|
Жазылым-айтылым:
Оқушылар берілген
кестедегі сәйкестендіру тапсырмасын
орындайлы.
Сөйлемге тиісті
сөздерді қойып жазады.
|
Дескриптор:
Жалпы – 4
балл.
- Кестені
толтырады.
- жазған
жұмысын оқып
береді
Дескриптор: Жалпы
– 3 балл.
|
Үлестірме
қағаздар.
Кесте.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
5
мин.

|
«Білім почтасы»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
|
Білім почтасына кері байланыс
береді
|
Мұғалім
оқушыларды «Бас
бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
Сонымен қатар 1-10 баллдық
жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|

|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына
қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау
көрсету», «Тапсырма»,
«Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды
іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке
қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке
қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді
қамтиды.
|
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10
баллдық жүйе бойынша
бағаланады.
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту
жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін
қолданамын.
Осы сабақта
қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары
орындалады.
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі
аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға
не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген
оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым?
Келесі сабақтарда неге назар аудару
керек?
1:
2:
|