Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
Жаңа
білім
Бекіту
Кері
байланыс
Үй
тапсырмасы
Бағалау
|
Сәлемдесу. Класты
түгендеу.
І.Қызығушылықты
ояту
Талапты ерге
.................. (нұр жауар)
Ер елі үшін
............... (туады), Елі үшін ............
(өледі)
Ер талабы ертеңді
................... (меңзер)
Ел үмітін ер
................. (ақтар), Ер атағын ел .................
(сақтар)
Оқушылар мақалды
толықтырып, оларды өлең мазмұнымен
байланыстырады.
Сабақтың тақырыбы, оқу
мақсаты, бағалау критерийі таныстырылады,
талқылайды.
Мен қазақ, қазақпын
деп мақтанамын,
Ұранға «Алаш» деген
атты аламын.
Сүйгенім – қазақ
өмірі, өзім – қазақ,
Мен неге қазақтықтан
сақтанамын!
Үй жұмысын
сұрау.
Мағынаны
тану Сөздік
жұмыс.
Өлең жолдарындағы берілген
тіркестерді мағынасы сай сөздермен сәйестендіру тапсырмасы
беріледі.
Сәуле
қуған
|
білім
іздеген
|
Белді
буған
|
талаптанған,
ұмтылған
|
Асылық
айту
|
артық сөйлегенім
емес
|
Надандықты
тебу
|
қараңғылықты жеңу, оқу ,
көңілге тоқу.
|
толған айдай балкып
туған.
|
Үлкен іс
тындыру
|
Ойында оты
барлар
|
Санасы ояу, түсінігі
мол
|
Мұғалім терминдердің
мағынасымен таныстыра келіп, сатылай кешенді талдау негізіне сүйене
отырып, өлең құрылысына талдау ретін
көрсетеді:
-
Авторы
-
Тақырыбы
-
Жанр түрі
-
Идеясы дегеніміз
-
Шумақ саны
-
Тармақ саны
-
Бунақ дегеніміз
-
Буын саны
-
Ұйқас түрі.
-
Әдеби теориялық ұғымдар:
-
Сөздікпен жұмыс.
-
Өлеңнің тәрбиелік мәні.
7-тапсырманы орындау. Өлеңге әдеби талдау
жасау

9-тапсырма,
57-бет
Сабақта белсенділік
көрсеткен оқушыларды бағалау
|
Сәлемдеседі
Дескриптор
-кешенді талдау
жасайды;
-өлең құрылысы-на
талдайды;
- әдеби талдау
жасайды;
|
Мұғалімнің
мадақтауы
Жарайсың!
Керемет!
Жақсы!
Дескриптор бойынша
бағалау
Бірін-бірі
бағалау
|
Оқулық
Слайд
Интер. тақта
|
|