Сабақтың
басы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі:
Жағымды
психологиялық ахуал. «Көңілді
қалпақ»
Музыка әуені
тоқтағанша оқушылар шеңбер бойымен қалпақты бір-бірінің басына
кигізеді.Әуен тоқтағанда қалпақ кімнің басында қалып қойса,сол
оқушы роман мазмұны бойынша өзіне ұнаған үзіндісін
айтады.
«
Әлеуметтік
төңкерістер
Қазақ қызының
тағдыры
Байланыс тізбегі». Тірек сөздер арқылы шығарма
идеясын анықтайды..
Әйел
теңсіздігі
Оқушылар сабақтың мақсаты
айқандап, бағалау критерийлері, күтілетін нәтиже
түсіндіріледі.
|
Оқушылармен
амандасу. Назарын сабаққа
аудару.
Оқушылар Тірек
сөздер арқылы шығарма идеясын
анықтайды..
«Байланыс тізбегі»
әдісімен төмендегі сызбадағы байланысты ашып
түсіндіріңдер.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты
анықталады.
|
ҚБ
|
10-сынып қазақ
әдебиеті
|
Сабақтың
ортасы
|
Мағынаны
тану
1-тапсырма. Әр кейіпкердің монологінен
образды ашатын ойларды теріп жазып, кейіпкерлер жүйесін жинақтап,
тура және жанама мінездеулерді жіктеп
жазыңдар.
Дескриптор:
-
Әр кейіпкердің
монологінен образды ашатын ойларды теріп
жазады;
-
кейіпкерлер жүйесін
жинақтайды;
-
тура және жанама
мінездеулерді жіктеп жазады.
ҚБ
Тапсырма.
Шығарманың басты кейіпкері Ақбілек кім? «Кластер» әдісімен басты
кейіпкерге талдау
жүргізеді.
Ақбілек
Дескриптор:
-
кейіпкердің бейнесін
ашу тәсіліне (әрқайсысына) сәйкес мәтіннен кемінде 5 аргумент
келтірді;
-
ақпаратты салыстыра
отырып, өзіндік қорытынды жасай
алды;
-
автордың идеясын
көрсетудегі кейіпкердің рөліне баға
берді.
ҚБ
3-тапсырма.
Жүсіпбек Аймауытұлы «Ақбілек» романын
талдау.
Жеке жұмыс.
«Үш түрлі күнделік»
әдісі
Шығарманың тарихи
қоғамдық негізі
|
Кейіпкер портреті,
іс-әрекеті, оның ішкі
психологиясы
|
Шығарманың
эстетикалық-әсершілдік мәні
|
|
|
|
Дескриптор:
-
Шығарманың тарихи
қоғамдық негізін табады;
-
Кейіпкер портретін
суреттейді;
-
Шығарманың
эстетикалық-әсершілдік мәнін
табады.
-
Ойын
қорытындылайды.
ҚБ
|
Оқушылар • Әр
кейіпкердің монологінен образды ашатын ойларды теріп
жазады;
кейіпкерлер жүйесін
жинақтайды;
тура және жанама
мінездеулерді жіктеп жазады.
Кейіпкердің бейнесін
ашу тәсіліне (әрқайсысына) сәйкес мәтіннен кемінде 5 аргумент
келтірді;
ақпаратты салыстыра
отырып, өзіндік қорытынды жасай
алды;
автордың идеясын
көрсетудегі кейіпкердің рөліне баға
берді.
Шығарманың тарихи
қоғамдық негізін табады;
Кейіпкер портретін
суреттейді;
Шығарманың
эстетикалық-әсершілдік мәнін
табады.
Ойын
қорытындылай
ды.
|
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
Жүсіпбек
Аймауытұлы «Ақбілек»
романы
|
Сабақтың
соңы
|
Кері
байлыныс. «Төрт сөйлем»
стратегиясы
1.Пікір
2.Дәлел
3.Мысал
4.Қорытынды
ҚБ. «Екі жұлдыз,
бір тілек» әдісімен
бағалайды.
|
Оқушылар «Төрт
сөйлем» стратегиясы арқылы сабақты
қорытындылай
ды.
|
ҚБ
|
|