Материалдар / Шығарма кейіпкерлеріне жалпы шолу. Ақбілек образы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Шығарма кейіпкерлеріне жалпы шолу. Ақбілек образы

Материал туралы қысқаша түсінік
Шығарма кейіпкерлеріне жалпы шолу. Ақбілек образы ҚГБ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қараша 2024
58
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін____________________

Қысқамерзімді жоспар

Күні: 18.11.2024ж

Сынып: 10 ҚГБ

Бөлім: Прозадағы көркем ой

Мұғалімнің аты-жөні:

Курманова З.У

Сабақтың тақырыбы

Шығарма кейіпкерлеріне жалпы шолу. Ақбілек образы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау;

10.2.1.1 әдеби шығарманың композициясын уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау;

Сабақтың мақсаты

«Ақбілек» романындағы кейіпкерлер жүйесін талдау; «Ақбілек» романындағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау, композициясын уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау;

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


І. Ұйымдастыру кезеңі:

  • Оқушылармен амандасу. Назарын сабаққа аудару.

Жағымды психологиялық ахуал. «Көңілді қалпақ»

Музыка әуені тоқтағанша оқушылар шеңбер бойымен қалпақты бір-бірінің басына кигізеді.Әуен тоқтағанда қалпақ кімнің басында қалып қойса,сол оқушы роман мазмұны бойынша өзіне ұнаған үзіндісін айтады.

«Shape2 Shape1

Әлеуметтік төңкерістер

Қазақ қызының тағдыры

Байланыс тізбегі». Тірек сөздер арқылы шығарма идеясын анықтайды..



Shape3

Әйел теңсіздігі






Оқушылар сабақтың мақсаты айқандап, бағалау критерийлері, күтілетін нәтиже түсіндіріледі.

Оқушылармен амандасу. Назарын сабаққа аудару.

Оқушылар Тірек сөздер арқылы шығарма идеясын анықтайды..

«Байланыс тізбегі» әдісімен төмендегі сызбадағы байланысты ашып түсіндіріңдер.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.







ҚБ





10-сынып қазақ әдебиеті

Сабақтың ортасы






















Мағынаны тану

1-тапсырма. Әр кейіпкердің монологінен образды ашатын ойларды теріп жазып, кейіпкерлер жүйесін жинақтап, тура және жанама мінездеулерді жіктеп жазыңдар.

Дескриптор:

  • Әр кейіпкердің монологінен образды ашатын ойларды теріп жазады;

  • кейіпкерлер жүйесін жинақтайды;

  • тура және жанама мінездеулерді жіктеп жазады.

ҚБ


Тапсырма. Шығарманың басты кейіпкері Ақбілек кім? «Кластер» әдісімен басты кейіпкерге талдау жүргізеді.

Shape4

Ақбілек






  • Бұл кейіпкердің автордың идеясын көрсетудегі рөлі қандай?

Дескриптор:

  • кейіпкердің бейнесін ашу тәсіліне (әрқайсысына) сәйкес мәтіннен кемінде 5 аргумент келтірді;

  • ақпаратты салыстыра отырып, өзіндік қорытынды жасай алды;

  • автордың идеясын көрсетудегі кейіпкердің рөліне баға берді.

ҚБ

3-тапсырма. Жүсіпбек Аймауытұлы «Ақбілек» романын талдау.

Жеке жұмыс. «Үш түрлі күнделік» әдісі

Шығарманың тарихи қоғамдық негізі


Кейіпкер портреті, іс-әрекеті, оның ішкі психологиясы


Шығарманың эстетикалық-әсершілдік мәні







Дескриптор:

  • Шығарманың тарихи қоғамдық негізін табады;

  • Кейіпкер портретін суреттейді;

  • Шығарманың эстетикалық-әсершілдік мәнін табады.

  • Ойын қорытындылайды.

ҚБ

Оқушылар • Әр кейіпкердің монологінен образды ашатын ойларды теріп жазады;

кейіпкерлер жүйесін жинақтайды;

тура және жанама мінездеулерді жіктеп жазады.




Кейіпкердің бейнесін ашу тәсіліне (әрқайсысына) сәйкес мәтіннен кемінде 5 аргумент келтірді;

ақпаратты салыстыра отырып, өзіндік қорытынды жасай алды;

автордың идеясын көрсетудегі кейіпкердің рөліне баға берді.


Шығарманың тарихи қоғамдық негізін табады;

Кейіпкер портретін суреттейді;

Шығарманың эстетикалық-әсершілдік мәнін табады.

Ойын қорытындылай

ды.








ҚБ











ҚБ










ҚБ




Жүсіпбек Аймауытұлы «Ақбілек» романы




Сабақтың соңы

Кері байлыныс. «Төрт сөйлем» стратегиясы

1.Пікір

2.Дәлел

3.Мысал

4.Қорытынды

ҚБ. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісімен бағалайды.

Оқушылар «Төрт сөйлем» стратегиясы арқылы сабақты қорытындылай

ды.


ҚБ




Рефлексия


Кері байланыс.

Сабақта не қиын болды? Не оңай болды?

Оқушылар стикерге пікір жазып қалдырады.

Мен үшін маңызды бір ақпарат...

Қиындық тудырған тапсырма не сұрақ...

Мен үйрендім не білдім...




Үйге тапсырма:

«Шығармадағы автор бейнесі» жазба жұмысы.






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!