Бекболат Аругүл Бекболатқызы
2016-2017 оқу жылының ІII тоқсанында 2 (а,ә,б, в) сыныптарында ағылшын пәні бойынша «We don't play football in the bedroom» тақырыбындағы сабақты зерттеу сабағы түрінде өткіздім. Сабағымда әдіс-тәсілдердің тиімді және табысты кіріктірілуіне ерекше мән беріп, «Диалогтік әдіс» бойынша жасақтадым.
Learning objectives: 1.use new words and making the sentences
2. use don't/ doesn't negative forms
Lesson objectives:
All learners will be able to:
Name rooms
disconnected rooms
Most learners will be able to:
Use some short answers correctly
Some learners will be able to:
Make the negative sentences don't /doesn't
Previous learning: Learners will have prior knowledge of some of the vocabulary associated with houses or flats
Қолданылған модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер; Оқыту мен оқудағы бағалау; Сыни тұрғыдан ойлау; Диалогтік оқыту; Оқытуды басқару және көшбасшылық; АКТ-ны пайдалану.
Methods: Role play, group work, relaxing, pair work, "In what room?'' dialogue, crossword, "What room is it?'' one sentence one word, reflection.
Сабақ ұйымдастыру кезеңінен басталды. Оқушылар өлең айтты. Ұйымдастыру жинақы өтті. Білім алушылар топқа бөлінді.
Білу сатысында білім алушылар үйге берілген тапсырманы жаңа сөздерді жатқа айту және рөлдерге бөлініп диалог айту арқылы сұралды. Бұл оқушылардың қызығушылығын оятты. Оқушылардың жауаптары формативті бағаланып отырды.Бағалау бағдаршам арқылы жүргізілді. Әр дұрыс жауапқа 3 ұпай(жасыл), орташа жауапқа 2 ұпай(сары), нашар жауапқа 1 ұпай (қызыл) берілді. Және сабақ қадам бойынша жүргізілді. 5 қадам болды. 1 қадам бойынша үй тапсырмасы сұралды. Сабақтың басында Еркеназ, Гүлсезім, Арафат белсенділік танытпады. Өте белсенді болған оқушылар Жанали, Айнара, Шыңғысхан, Айдын.
Түсіну сатысында жаңа сабақтың тақырыбы суретті құрастырып, сұрақ қою арқылы ашылды. Жаңа сабақты баяндау кезінде мұғалім оқушылармен диалогқа түсті. Жаңа сөздерді оқушылар қайталады және оқыды. Және грамматика Present Simple болымсыз сөйлемдегі қолданылуы түсіндірілді. Баяндау презентация түрінде көрсетілді. 2 қадам одан кейін сол грамматика бойынша оқулықпен жұмыс жаттығу тақтаға 5 оқушы орындады.
Талдау, қолдану сатысы жаңа сабақты бекіту кезеңінде қолданылды. 3 қадам топтық жұмыс пазл құрастырылып, сурет бойынша сөйлемдер құрастырылды. Жұмыс барысында топпен жұмыс істеу ережесі қайталанды. Одан соң сергіту сәті жүргізілді. "In what room'' деп аталатын әдісте диалог құрастырылды. 4 қадамда ''Kitchen" тақырыбында сөзжұмбақ шешілді. 5 қадам "What room is it?" one sentence , one word бұл әдіс сын тұрғысынан ойлау модулі бойынша орындалды. Оқушылар белсенділік танытып, қызығушылықпен тапты.
Жинақтау сатысында оқушылар сабаққа рефлексия жасады. Рефлексияда: мен білдім..., мен үйрендім ..., маған ұнады ..., менің көңіл күйім (смайлик суреті) арқылы ойларын жинақтады.
Бағалау сатысында жинақтаған фишкаларын санап, бағаларын өздері шығарды. Қызыл фишка - 1 ұпай, сары- 2 ұпай, жасыл- 3 ұпай болды. Соңында 10-12 балл жинаған оқушы «5», 6-9 балл жинаған оқушы «4», 3-5 балл жинаған білім алушы «3» деген бағамен бағаланды.
2016-2017 оқу жылының ІII тоқсанында 3 (а,ә,б) сыныптарында ағылшын пәні бойынша «How much is the ticket?» тақырыбындағы сабақты зерттеу сабағы түрінде өткіздім. Сабағымда әдіс-тәсілдердің тиімді және табысты кіріктірілуіне ерекше мән беріп, «Диалогтік әдіс» бойынша жасақтадым.
Learning objectives: 1.use new words and making the sentences
2. use how much.....?
Lesson objectives:
All learners will be able to:
numbers
Most learners will be able to:
Use some short answers correctly
Some learners will be able to:
Making ask and answer
Previous learning: Learners will have prior knowledge of some of the vocabulary associated with travelling
Қолданылған модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер; Оқыту мен оқудағы бағалау; Сыни тұрғыдан ойлау; Диалогтік оқыту; АКТ-ны пайдалану.
Methods: "You to me, I to you", group work, relaxing, pair work, "855", Make the dialogue, "Blum's daisy" strategy, "Fourth extra", "Listen, search and match", Test, reflection.
Сабақ ұйымдастыру кезеңінен басталды. Ұйымдастыру жинақы өтті. Білім алушылар топқа бөлінгенде қолдарына берілген суреттің қиындыларын табу арқылы пазл құрастырып, теңге, доллар, евро деген 3 топ шығарды.

Білу сатысында білім алушылар үйге берілген тапсырманы "You to me, I to you " (мен- саған, сен- маған) әдісі бойынша 2 оқушы жаңа сөздерді бір- бірінен сұрап және қандай сусын ұнататыныны, қандай тамақ ұнататыныны туралы сұрап, диалог құрастырды. Бұл оқушылардың қызығушылығын оятты. Оқушылардың жауаптары формативті бағаланып отырды.Бағалау ақша арқылы жүргізілді. 10000 теңге-1 ұпай, 100 доллар- 2 ұпай, 20000 теңге- 3 ұпай. Әр дұрыс жауапқа 3 ұпай(20000), орташа жауапқа 2 ұпай(100доллар), нашар жауапқа 1 ұпай (10000) берілді. Өте белсенді болған оқушылар Мария, Нұрай, Ақерке, Асылай, Надежда.

Түсіну сатысында жаңа сабақтың тақырыбы видео көрсетіліп, сұрақ қою арқылы ашылды. Жаңа сабақты баяндау кезінде мұғалім оқушылармен диалогқа түсті. Жаңа сөздерді оқушылар қайталады және оқыды. Және грамматика How much is it? How much are they? қолданылуы түсіндірілді. Баяндау презентация түрінде көрсетілді. 855 әдісі бойынша фонетикалық жаттығу орындалды. Тыңдалым арқылы 8 сөз тыңдап, 5 сөз белгілеп, 5 сөз жазды. Сосын сергіту сәті болды.
Талдау, қолдану сатысы жаңа сабақты бекіту кезеңінде қолданылды. "Blum's daisy" (блум түймедағы) әдісінде, тақтадағы гүл күлтелеріне жасырылған суретті оқушы таңдап, грамматика бойынша сұрақ қойып, жауап берді. Оқушылар өте қызығушылық танытты. "Fourth extra" (4шісі артық) әдісі бойынша сөйлемдерді оқып, керек емес сөздерді тапты. "Listen, search and match"(тыңдап, іздеп, сәйкестендір) әдісінде тыңдалым бойынша тыңдап, нөмірлерін қойып, сәйкестендірді. Бұл жұптық жұмыс болды. Тестті оқушыларға А,В деген сигналды карточка беріліп, сонымен жауап беріп, көтерді. Оқушылардың барлығы да белсене қатысты. Қате көтерген оқушылар болды Дарын, Фархат, Ғаламат, Нұрәли.


Жинақтау сатысында оқушылар сабаққа рефлексия жасады. Рефлексияда: мен білдім..., мен үйрендім ..., маған ұнады ..., менің көңіл күйім (смайлик суреті) арқылы ойларын жинақтады.
Бағалау сатысында жинақтаған ақшаларын санап, бағаларын өздері шығарды. 10000 - 1 ұпай, 100доллар- 2 ұпай, 20000- 3 ұпай болды. Соңында 10-12 балл жинаған оқушы «5», 6-9 балл жинаған оқушы «4», 3-5 балл жинаған білім алушы «3» деген бағамен бағаланды.
2016-2017 оқу жылының ІI тоқсанында 6а сыныбында ағылшын пәні бойынша «Two super сhess player» тақырыбындағы сабақты ашық сабақ түрінде өткіздім. Сабағымда әдіс-тәсілдердің тиімді және табысты кіріктірілуіне ерекше мән беріп, «Диалогтік әдіс» бойынша жасақтадым.
The aims of the lesson:
- are to summarise the usage of the verb “to be” in Past Simple;
- to be able to describe the person in the past;
- to develop the pupils’ interests in playing chess.
Results:
Be able to point out the main in the text to retell it
Be able to ask and answer the questions
Methods of teaching: training, explanation, ''Kerege'' dictation, group work, ''Press conference'', ''3-13'', individual work, pair work, Benn diagram
Сабақ ұйымдастыру кезеңінен басталды. Ұйымдастыру қызықты өтті. Оқушылар жұптасу арқылы интерактивті тақтадағы әрекеттерді жасап, амандасты. Білім алушылар топқа бөлінгенде қолдарына берілген шахмат фигураларының түсіне қарай ақ, қара болып бөлініп, 2 топ шығарды.
Білу сатысында оқушылар үйге берілген ''My knowledge is my future'' тақырыбындағы эсселерін оқыды. Зарина, Балнұр, Ақкүміс, Гүлнұр, Дәулет, Әлнұр жақсы жазған, бірақ оқуларынан аздап қате кетті. Оқушылар бір- біріне доп арқылы жаңа сөздерді сұрап, өткен сабақтардағы сөздерді естеріне түсірді. Бағалау оқушылар аты жазылған бағалау парақшасы арқылы жүргізілді. Тақтаға ілінген парақшаға үй тапсырмасын айтқан оқушыларға + белгісі қойылды.
Түсіну сатысында интерактивті тақтадағы 2 оқушының суретіне қарап, оқушыларға сұрақтар қою арқылы диалог жүрді. Және сол арқылы тақырып ашылды. Сосын жаңа сөздермен жұмыс және грамматика Past Simple түсіндірілді. Блум таксономиясы бойынша екі топқа Иван Мирский және Жансая Абдумалик туралы мәтін берілді. Сергіту сәті орындалды.

Талдау, қолдану сатысы жаңа сабақты бекіту кезеңінде қолданылды. Тақтада берілген сұрақтар бойынша топ мүшелері бір- бірден өздеріне берілген шахматшы туралы ақпаратпен бөлісті. Содан кейін Венн диаграммасын жұптық жұмыс ретінде орындады. "Kerege" dictation (кереге диктанты) әдісін топтық жұмыспен орындады және оқушылар белсене қатысып, көшбасшылық, лидерлік қабілеттерін көрсетті. Playing a role game "Press conference" әдісі бойынша Иван мен Жансаядан журналисттер сұхбат алды. "3-13" әдісі бойынша топтар берілген адам туралы 3 минутта 13 ой, пікір немесе түйінді жазды.
Жинақтау сатысында оқушылар сабаққа рефлексия жасады. Рефлексияда: сабақтың жағымды, жағымсыз, күшті, әлсіз тұстарын жазып, пікірлерін ортаға салды.
Бағалау сатысында бағалау парақшасындағы + белгілері бойынша санап, бағаларын шығарды. Соңында 6 + жинаған оқушы «5», 5-3 + жинаған оқушы «4», 2 + жинаған білім алушы «3» деген бағамен бағаланды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Шығармашылық есеп "Жеті модуль бойынша өткізілген сабақтар есебі"
Шығармашылық есеп "Жеті модуль бойынша өткізілген сабақтар есебі"
Бекболат Аругүл Бекболатқызы
2016-2017 оқу жылының ІII тоқсанында 2 (а,ә,б, в) сыныптарында ағылшын пәні бойынша «We don't play football in the bedroom» тақырыбындағы сабақты зерттеу сабағы түрінде өткіздім. Сабағымда әдіс-тәсілдердің тиімді және табысты кіріктірілуіне ерекше мән беріп, «Диалогтік әдіс» бойынша жасақтадым.
Learning objectives: 1.use new words and making the sentences
2. use don't/ doesn't negative forms
Lesson objectives:
All learners will be able to:
Name rooms
disconnected rooms
Most learners will be able to:
Use some short answers correctly
Some learners will be able to:
Make the negative sentences don't /doesn't
Previous learning: Learners will have prior knowledge of some of the vocabulary associated with houses or flats
Қолданылған модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер; Оқыту мен оқудағы бағалау; Сыни тұрғыдан ойлау; Диалогтік оқыту; Оқытуды басқару және көшбасшылық; АКТ-ны пайдалану.
Methods: Role play, group work, relaxing, pair work, "In what room?'' dialogue, crossword, "What room is it?'' one sentence one word, reflection.
Сабақ ұйымдастыру кезеңінен басталды. Оқушылар өлең айтты. Ұйымдастыру жинақы өтті. Білім алушылар топқа бөлінді.
Білу сатысында білім алушылар үйге берілген тапсырманы жаңа сөздерді жатқа айту және рөлдерге бөлініп диалог айту арқылы сұралды. Бұл оқушылардың қызығушылығын оятты. Оқушылардың жауаптары формативті бағаланып отырды.Бағалау бағдаршам арқылы жүргізілді. Әр дұрыс жауапқа 3 ұпай(жасыл), орташа жауапқа 2 ұпай(сары), нашар жауапқа 1 ұпай (қызыл) берілді. Және сабақ қадам бойынша жүргізілді. 5 қадам болды. 1 қадам бойынша үй тапсырмасы сұралды. Сабақтың басында Еркеназ, Гүлсезім, Арафат белсенділік танытпады. Өте белсенді болған оқушылар Жанали, Айнара, Шыңғысхан, Айдын.
Түсіну сатысында жаңа сабақтың тақырыбы суретті құрастырып, сұрақ қою арқылы ашылды. Жаңа сабақты баяндау кезінде мұғалім оқушылармен диалогқа түсті. Жаңа сөздерді оқушылар қайталады және оқыды. Және грамматика Present Simple болымсыз сөйлемдегі қолданылуы түсіндірілді. Баяндау презентация түрінде көрсетілді. 2 қадам одан кейін сол грамматика бойынша оқулықпен жұмыс жаттығу тақтаға 5 оқушы орындады.
Талдау, қолдану сатысы жаңа сабақты бекіту кезеңінде қолданылды. 3 қадам топтық жұмыс пазл құрастырылып, сурет бойынша сөйлемдер құрастырылды. Жұмыс барысында топпен жұмыс істеу ережесі қайталанды. Одан соң сергіту сәті жүргізілді. "In what room'' деп аталатын әдісте диалог құрастырылды. 4 қадамда ''Kitchen" тақырыбында сөзжұмбақ шешілді. 5 қадам "What room is it?" one sentence , one word бұл әдіс сын тұрғысынан ойлау модулі бойынша орындалды. Оқушылар белсенділік танытып, қызығушылықпен тапты.
Жинақтау сатысында оқушылар сабаққа рефлексия жасады. Рефлексияда: мен білдім..., мен үйрендім ..., маған ұнады ..., менің көңіл күйім (смайлик суреті) арқылы ойларын жинақтады.
Бағалау сатысында жинақтаған фишкаларын санап, бағаларын өздері шығарды. Қызыл фишка - 1 ұпай, сары- 2 ұпай, жасыл- 3 ұпай болды. Соңында 10-12 балл жинаған оқушы «5», 6-9 балл жинаған оқушы «4», 3-5 балл жинаған білім алушы «3» деген бағамен бағаланды.
2016-2017 оқу жылының ІII тоқсанында 3 (а,ә,б) сыныптарында ағылшын пәні бойынша «How much is the ticket?» тақырыбындағы сабақты зерттеу сабағы түрінде өткіздім. Сабағымда әдіс-тәсілдердің тиімді және табысты кіріктірілуіне ерекше мән беріп, «Диалогтік әдіс» бойынша жасақтадым.
Learning objectives: 1.use new words and making the sentences
2. use how much.....?
Lesson objectives:
All learners will be able to:
numbers
Most learners will be able to:
Use some short answers correctly
Some learners will be able to:
Making ask and answer
Previous learning: Learners will have prior knowledge of some of the vocabulary associated with travelling
Қолданылған модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер; Оқыту мен оқудағы бағалау; Сыни тұрғыдан ойлау; Диалогтік оқыту; АКТ-ны пайдалану.
Methods: "You to me, I to you", group work, relaxing, pair work, "855", Make the dialogue, "Blum's daisy" strategy, "Fourth extra", "Listen, search and match", Test, reflection.
Сабақ ұйымдастыру кезеңінен басталды. Ұйымдастыру жинақы өтті. Білім алушылар топқа бөлінгенде қолдарына берілген суреттің қиындыларын табу арқылы пазл құрастырып, теңге, доллар, евро деген 3 топ шығарды.

Білу сатысында білім алушылар үйге берілген тапсырманы "You to me, I to you " (мен- саған, сен- маған) әдісі бойынша 2 оқушы жаңа сөздерді бір- бірінен сұрап және қандай сусын ұнататыныны, қандай тамақ ұнататыныны туралы сұрап, диалог құрастырды. Бұл оқушылардың қызығушылығын оятты. Оқушылардың жауаптары формативті бағаланып отырды.Бағалау ақша арқылы жүргізілді. 10000 теңге-1 ұпай, 100 доллар- 2 ұпай, 20000 теңге- 3 ұпай. Әр дұрыс жауапқа 3 ұпай(20000), орташа жауапқа 2 ұпай(100доллар), нашар жауапқа 1 ұпай (10000) берілді. Өте белсенді болған оқушылар Мария, Нұрай, Ақерке, Асылай, Надежда.

Түсіну сатысында жаңа сабақтың тақырыбы видео көрсетіліп, сұрақ қою арқылы ашылды. Жаңа сабақты баяндау кезінде мұғалім оқушылармен диалогқа түсті. Жаңа сөздерді оқушылар қайталады және оқыды. Және грамматика How much is it? How much are they? қолданылуы түсіндірілді. Баяндау презентация түрінде көрсетілді. 855 әдісі бойынша фонетикалық жаттығу орындалды. Тыңдалым арқылы 8 сөз тыңдап, 5 сөз белгілеп, 5 сөз жазды. Сосын сергіту сәті болды.
Талдау, қолдану сатысы жаңа сабақты бекіту кезеңінде қолданылды. "Blum's daisy" (блум түймедағы) әдісінде, тақтадағы гүл күлтелеріне жасырылған суретті оқушы таңдап, грамматика бойынша сұрақ қойып, жауап берді. Оқушылар өте қызығушылық танытты. "Fourth extra" (4шісі артық) әдісі бойынша сөйлемдерді оқып, керек емес сөздерді тапты. "Listen, search and match"(тыңдап, іздеп, сәйкестендір) әдісінде тыңдалым бойынша тыңдап, нөмірлерін қойып, сәйкестендірді. Бұл жұптық жұмыс болды. Тестті оқушыларға А,В деген сигналды карточка беріліп, сонымен жауап беріп, көтерді. Оқушылардың барлығы да белсене қатысты. Қате көтерген оқушылар болды Дарын, Фархат, Ғаламат, Нұрәли.


Жинақтау сатысында оқушылар сабаққа рефлексия жасады. Рефлексияда: мен білдім..., мен үйрендім ..., маған ұнады ..., менің көңіл күйім (смайлик суреті) арқылы ойларын жинақтады.
Бағалау сатысында жинақтаған ақшаларын санап, бағаларын өздері шығарды. 10000 - 1 ұпай, 100доллар- 2 ұпай, 20000- 3 ұпай болды. Соңында 10-12 балл жинаған оқушы «5», 6-9 балл жинаған оқушы «4», 3-5 балл жинаған білім алушы «3» деген бағамен бағаланды.
2016-2017 оқу жылының ІI тоқсанында 6а сыныбында ағылшын пәні бойынша «Two super сhess player» тақырыбындағы сабақты ашық сабақ түрінде өткіздім. Сабағымда әдіс-тәсілдердің тиімді және табысты кіріктірілуіне ерекше мән беріп, «Диалогтік әдіс» бойынша жасақтадым.
The aims of the lesson:
- are to summarise the usage of the verb “to be” in Past Simple;
- to be able to describe the person in the past;
- to develop the pupils’ interests in playing chess.
Results:
Be able to point out the main in the text to retell it
Be able to ask and answer the questions
Methods of teaching: training, explanation, ''Kerege'' dictation, group work, ''Press conference'', ''3-13'', individual work, pair work, Benn diagram
Сабақ ұйымдастыру кезеңінен басталды. Ұйымдастыру қызықты өтті. Оқушылар жұптасу арқылы интерактивті тақтадағы әрекеттерді жасап, амандасты. Білім алушылар топқа бөлінгенде қолдарына берілген шахмат фигураларының түсіне қарай ақ, қара болып бөлініп, 2 топ шығарды.
Білу сатысында оқушылар үйге берілген ''My knowledge is my future'' тақырыбындағы эсселерін оқыды. Зарина, Балнұр, Ақкүміс, Гүлнұр, Дәулет, Әлнұр жақсы жазған, бірақ оқуларынан аздап қате кетті. Оқушылар бір- біріне доп арқылы жаңа сөздерді сұрап, өткен сабақтардағы сөздерді естеріне түсірді. Бағалау оқушылар аты жазылған бағалау парақшасы арқылы жүргізілді. Тақтаға ілінген парақшаға үй тапсырмасын айтқан оқушыларға + белгісі қойылды.
Түсіну сатысында интерактивті тақтадағы 2 оқушының суретіне қарап, оқушыларға сұрақтар қою арқылы диалог жүрді. Және сол арқылы тақырып ашылды. Сосын жаңа сөздермен жұмыс және грамматика Past Simple түсіндірілді. Блум таксономиясы бойынша екі топқа Иван Мирский және Жансая Абдумалик туралы мәтін берілді. Сергіту сәті орындалды.

Талдау, қолдану сатысы жаңа сабақты бекіту кезеңінде қолданылды. Тақтада берілген сұрақтар бойынша топ мүшелері бір- бірден өздеріне берілген шахматшы туралы ақпаратпен бөлісті. Содан кейін Венн диаграммасын жұптық жұмыс ретінде орындады. "Kerege" dictation (кереге диктанты) әдісін топтық жұмыспен орындады және оқушылар белсене қатысып, көшбасшылық, лидерлік қабілеттерін көрсетті. Playing a role game "Press conference" әдісі бойынша Иван мен Жансаядан журналисттер сұхбат алды. "3-13" әдісі бойынша топтар берілген адам туралы 3 минутта 13 ой, пікір немесе түйінді жазды.
Жинақтау сатысында оқушылар сабаққа рефлексия жасады. Рефлексияда: сабақтың жағымды, жағымсыз, күшті, әлсіз тұстарын жазып, пікірлерін ортаға салды.
Бағалау сатысында бағалау парақшасындағы + белгілері бойынша санап, бағаларын шығарды. Соңында 6 + жинаған оқушы «5», 5-3 + жинаған оқушы «4», 2 + жинаған білім алушы «3» деген бағамен бағаланды.
шағым қалдыра аласыз













