Шығармашылық жұмыс

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Шығармашылық жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мұғалім. Бұл адамның ардақты аты,

Білімділік бар биікке шығар саты

Ең алғаш басталады осы адамнан.

Сүйеді сондықтан да, жақын, жаты…..                   С. Мұқанов.

Өмірбаян

Мен Жұмабаева Қалима Ықыласқызы 1979 жылы Сарысу ауданы Байқадам ауылында дүниеге келдім. 1986 жылы Павлик Марозов атындағы мектептің табалдырығын аттап, оны 1996 жылы бітіріп шықтым. 2009 жылы Жамбыл гуманитарлық - техникалық Университетіне сырттай тапсырып, 2014 жылы технология пәнінің мұғалімі бойынша бітіріп шықтым. Еңбек жолымды 2012 жылдан бастап Жамбыл атындағы орта мектебінде тәлімгерлік қызметінен бастадым. Ал 2013 жылдан бері осы мектепте өз мамандығым бойынша технология пәнінен ұстаздық еңбек етіп келемін. Еңбек өтілім - 4 жыл.

Тақырыбы: Жаңа технологияның тиімді әдіс -тәсілдері

арқылы оқушыларды шығармашылыққа баулу

Өзімнің жұмыс барысымда алдыма қойған мақсатым: Сапалы білім беруде жаңа технологияның әдіс-тәсілдерін тиімді пайдалана отырып,оқушылардың ізденімпаздық, зерттеушілік,шығармашылық қабілеттерін дамыту. Ата-ана, мұғалім және оқушы арасындағы ынтымақтастықты қалыптастыра отырып,білім сапасын арттыру.

Міндеттері:

  1. Ақпараттық және СТО бағдарламасының тиімді әдістерін пайдалану арқылы білімге деген қызығушылығын арттырып,танымдық қабілеттерін дамытуға жағдай жасау. Өз ойын еркін айтуға мүмкіндік жасай алатын орта туғызу.

2. Оқушы жүрегіне жол табу арқылы сабақтардың әрбір сәтін қызықты, ұтымды өткізу.Оқушыларды тек берілген мәліметті тыңдаушы емес ізденуші, зерттеуші өз ойын еркін дәлелдей алатын, пікірін ортаға сала білетін жеке тұлғаны қалыптастыру. Оқушының бойындағы ынта-ықыласын жойып алмай, жеке дара қабілетінің дамуына мүмкіндік жасай отырып, қабілетін дамытып, шығармашылығын шыңдау...

3. Оқытудың жаңа технологияларын қолдана отырып, жеке, жұпта, топта жұмыс істеу барысында мұғалім мен оқушының ынтымақтастығын қалыптастыру, оқушылардың ойына ерекше құрметпен қарау. Оқушыларды өзін-өзі қадағалай алатын, іс-әрекетін ретімен орындап, өзін - өзі жетілдіретін шығармашыл, ізденімпаз тұлға қалыптастыру.

     Елбасмыз Н. Ә. Назарбаев Қазақстан халқына Жолдауы-тарихи маңызы, қоғамда алатын орны ерекше стратегиялық құжат. Себебі, бұл Жолдауда  елімізді одан әрі дамыту, әрбір отбасының, әрбір азаматтың жағдайын одан әрі жақсарту, халқымыздың бірлігін, тыныштығын қорғау жолдары жолдары нақты атап көрсетті.

       Қазақстан Республикасының «Білім туралы»  заңының негізігі міндеттерінің бірі баланың интелектуалдық және шығармашылық қабілеттерін дамытуды  міндеттесе, Қазақстан Республикасының дарынды балаларды анықтап, оларға қолдау көрсетіп дамыту концепциясы шығармашылық қабілетті дамытуға бағытталған білім беру кеңістігін туғызуды талап етеді.

Мұғалім — мектептің басты тұлғасы. Мемлекеттің  білім саясаты осы мұғалім арқылы жүзеге асырылады.  Ал, бүгінгі таңда мұғалім міндеті- рухани бай, жан-жақты дамыған тұлға қалыптастыру.

Қазіргі таңдағы педагогика жаңалықтарын, қазіргі қолданып жүрген пән ерекшеліктеріне қарай қолдана білу – оқыту мақсатына жетудің бірден-бір жолы. Сондықтан, мен өзімнің ұстаздық тәжірибемде педагогика ғылымының докторы, профессор  Ж. Қараевтың  әртүрлі деңгейде оқыту технологиясын, сыни тұрғысынан ойлаудың технологиясын және оза оқыту технологияларын  жас ұрпақты оқыту мен тәрбиелеуде үнемі   қолданып келемін.

Тақырыптың жаңашылдығы:

XXI ғасырдың алғашқы жылдарының негізгі проблемаларының бірі «Білім бүкіл өмір бойына » қағидасын жүзеге асыратын білім жүйесінің ұйымдық құрылымдарына іздеу болып табылады.

Ақпараттық технология ақпаратты алудың, жеткізудің, сақтаудың және пайдаланудың әдістері мен құралдары .

Дьюидің айтуы бойынша мәселелерге ерекше көңіл аудару оқушылардың табиғи әуесқойлығын оятып, оларды сыни тұрғыдан ойлауға итермелейді, яғни «нақты бір мәселені қарастырып, қиын жағдайдан шығудың жолын өзіндік іздеу арқылы оқушы шын мәнінде ойланады». Осыдан сын тұрғысынан ойлау бағдарламасының бәсекеге қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыруда жаңашылдығы ерекше.

Сонау ХХ ғасырдың басында Жүсіпбек Аймауытовтың « Сабақ беру бұл үйреншікті жай ғана шеберлік емес, ол- жаңадан жаңаны табатын өнер»,- деген екен. Сол пікір бүгінде жүзеге асып жатқандай. Сондықтан соңғы үш жылда өткен сабақтарым 3- сыныпта «Ою – өрнектердің қолдану орны», ««Папье – маше»

», 4-сыныпта «Ыдыс дизайны» , «Сыныпты безендіру. Құмырадағы нарғызгүлді жасау»,5 – сыныпта «ҚОЛ ЖҰМЫСТАРЫ» 

атты ізденіс сабақтарым өз дәрежесінде өтті.

Мысалы: Еңбек пәнінен өткізілген «Ою – өрнектердің қолдану орны» тақырыбындағы сабағымды алайын

Сабақтың тақырыбы: Ою – өрнектердің қолдану орны

Сабақтың мақсаты:
Білімділік
: Ою-өрнектер туралы түсінік беру,сәндік қолөнерге ынтасын арттыру және ұлттық өнерге аялы көзқарасын қалыптастыру. Ою-өрнекті қиюды үйрету арқылы оқушылардың іскерлігін, дағдыларын қалыптастыру.

Дамытушылық: Оқушыларға теориялық білім бере отырып, өнерге деген құштарлығын, шығармашылық қабілетін, көркемдік шеберлігін, дүниетанымын дамыту. Эстетикалық талғамын, түр-түсті ажырата білуге, өз бетінше жұмыс істеуге дағдыландыру.

Тәрбиелілік: Қазақ халқының қолөнеріне сүйіспеншілігін туғызу,ұқыптылыққа, іскерлікке, үнемділікке, талғампаздыққа тәрбиелеу.Ұжыммен бірге әрекет жасауға ұйымдастыру.

Сабақ түрі: Сайыс сабақ.

Сабақтың әдісі: Әңгімелеу,сұрақ-жауап, сарамандық жұмыс.

Пәнаралық байланыс: бейнелеу, сызу, математика, музыка.

Көрнекілігі: Слайд, Бүктеме қағаздар,ою-өрнектер суреттері, ою салынған көрпеше ,мес,ыдыс түрлері, салыстырмалы тест, бағалау парақтары.

Еңбек нысаны:Қағаздан оюды қию.

Сабақтың барысы:

І.Ұйымдастыру кезеңі.

Амандасу

Оқушыларды түгендеу.

Сабаққа даярлау, қажетті құралдарды тексеру.

Сабақ сайыс түрінде өтіледі білімімізді, біліктілігімізді және қолымыздан келетін жасай алатын өнерімізді көрсетуіміз керек.Іске сәт.

Сабақ жоспарымен таныстыру.

  1. Үй жұмысы.

  2. Миға шабуыл.

  3. Ойлан тап

  4. Көп ойла, тез ойла.

  5. Сарамандық жұмыс.

  6. Көреген көз-қырағы.

  7. Топтастыру

  8. Поэзия минуты.

ОShape1 қушыларды жеке бағалау

Shape2 Алтын сақа «5» -тік баға

Күміс сақа «4» -тік баға

Shape3 Қола сақа «3» -тік баға

1 –Топтың аты «Қарлығаш» - қарлығаш сияқты биіктен көрінсек деп қарлығаш атын таңдадық.

2 – топтың аты «Бәйшешек»- бәйшешек гүлі сияқты бейбіт те, қуанышты әсем болайық деп, бәйшешекті таңдадық.

ІІ.Үй тапсырмасы

Білезік тоқып аяқтау

Миға шабуыл сұрақ-жауап
1. Кілемнің қандай түрлері бар?
2. Кілемге қандай жүн қолданады?
3. Киіз және кілемнің айырмашылығы?

4. Түкті кілем Қазақстан республикасының қай өңірлерінде тараған?

5. Кілем тоқу үшін не талап етіледі?

6.Шеберлер кілемді неше күнде тоқып бітіреді?

7. Композиция дегеніміз не?

8. Симметрия дегеніміз не?

9. Кілем тоқудың жүйке қызметіне қандай пайдасы бар?

10. Тақыр кілемнің қандай түрлері бар?

Сергіту сәті

Ойлан, тап Ойыны

1.Саусаққа киіп ем тобатай,
ИНЕНІ ЖҮГІРТТІМ ОП-ОҢАЙ.
2.Орманда мекедейтін жабайы аң
3.Мата түрі
4.Еңбек құралы
5.Желіп кетсе жеткізбес,
Жерге түссе таптырмас.
6.Ат әбзелі
7.Ыдыс түрі

ІІІ. Жаңа сабақ. Ою-өрнектердің қолдану орны.

Өнерді таудың бұлағынан,
Қойдың құлағынан,
Апамның киізінен,
Қошқардың мүйізінен үйрендім.

Бейне таспа.

Ә. Қастеев (01.01.1904-03.11.1973)Қазақстанның Халық суретшісі, КСРО және Қазақстан Суретшілер одағының мүшесі, Ш. Уәлиханов атындағы Мемлекеттік сыйлықтың лауреаты, екі мәрте Еңбек Қызыл Ту орденінің иегері.

Халқымыздың ұлы суретшісі, «қазақ бейнелеу өнерінің атасы» . Әбілханды бүкіл ауыл-аймақ «көзінде айнасы бар бала» деп атайтын. Әбілхан аға осындай ою-өрнектердің мыңға жуық түрін салған.

Ою-өрнек ата-бабамыздан келе жатқан асыл мұра. Ою-өрнек ерте кезден-ақ дамыған. Адамдар алғаш рет ағашқа, тасқа, сүйекке сала бастаған. Заман ағымына қарай ою-өрнектер де дами түсті.

Ата-бабаларымыз өзін қоршаған ортаға қарап,жан-жануарлар мүсінін,аспан, тау,жер- су және өсімдіктерге қарап



Қазақ халқының ою-өнерін кезінде Ә. Марғұлан, Т. Бәсенов, Е. Масанов, М. Мұқанов, С. Қасиманов, Ө. Жәнібеков, Б. Тұяқбаев, Б. Әлмұқанбетов, Б. Ибраев, К. Ибраева, Ұ.М. Әбдіғапбарова , А. Ғалымбаева, Б. Тұяқбаева, Т. Жанысбеков, Ж.Шайкенов, және тағы басқа да ғалымдар 200-дей түрін зерттеген. Әрбір оюшы ою-өрнек жасап, оған ат беріп, оны тұрмыста қолданған.

Халық арасында көп тараған мүйіз тектес ою-өрнектер.Өйткені, барлық жаңа буындар осының негізінде жасалып, тек атаулары өзгеріп отырған. Мысалы: қошқар мүйіз, арқар мүйіз, бұғы мүйіз, қос мүйіз, қырық мүйіз, сыңар мүйіз, құс қанаты, қос алқа, т.б. ою-өрнектің негізгі арқауы. Осы элементтерден өрнек композициясы жасалады.

Мүйіз тектес ою-өрнектер кейде өте ұсақ, кейде өте ірі болып келеді. Ұсақ зергерлік, кесте тігу, ағаш, сүйек, мүйіз үсақтау сияқты нәзік істерге қолданылса, ірісі кілем, алаша, терме алаша, текемет, сырмақ, ши орау, қоржын, киім-кешек, құрылысқа қолданылады.

Халық шеберлері мүйіз өрнегінен сан қилы мәнерлермен құбылта, бір элементке екінші, үшінші элементтерді қосып, толықтырады да құлпырған әдемі де мазмұнды композиция жасайды.

Сыңар мүйіз – кең тараған ою - өрнек үлгісінің бірі. «Қошқар мүйіздің» тек бір жақ сыңарын ғана бейнелейді. Сырмақ, текемет, киім-кешектердің жиегіне істетіледі.

Қошқар мүйіз – қазақ оюының ең көне түрі. Сырмақ, текемет, алаша, кілем, киіз былғары, сүйек, ағаш, зергерлік бұйымдарының бәрінде кездеседі.

Түйе табан – түйенің басқан ізіндегі қос табаны сияқты дөңгеленіп келетін, S әріпі тәрізді күрделі өрнек. «Табақша өрнек» деп те аталады.

Қос қанатты – құстың қос қанатын кең жайып ұшқан бейнесіне ұқсайтын өрнек.

Гүл (жауқазын) – барлық гүлдің бірбеткей бейнесін бейнелейтін өрнек.

Көбелек – қанатын еркін жайып, көсіле ұшқан гүлді көбелектің үлгісіндегі өрнек. Шай дорбаға, аяққаптарға істетіледі.

Жұлдыз – аспандағы жыпырлаған жұлдыздардың натуралы қалпын бейнелейтін және бес жұлдыздың бейнесіне ұқсайтын өрнек.

  Ботакөз – сыртқы пішіні ботаның көзіне ұқсап келетін ромбы тәріздес өрнек

Қарға тұяқ – қарғаның басқан ізінің үлгісіне ұқсатылып жасалған өрнек. Алаша, кілем тоқуда пайдаланылады

Тұмарша – үшбұрыш үлгілес болып келетін өрнек. Бұйымдардың жиектерін, ортасын көмкеруде кездеседі.

Әр ою - өрнектің астарында мағына болады. Мысалы: «қошқар мүйіз» оюы молшылықты меңзейді, «ағаш» оюы ынтымақ бірлікті, «ирек» оюы адамның өмір жолы, судың белгісі, «шеңбер» оюы жарық өмір жолы дегенді білдіреді.

Галереяға саяхат

« Көп ойла, тез ойла» ойыны

Жан-жануарлар тектес ою-өрнек: Қошқар мүйіз, арқар мүйіз,

Өсімдік тектес ою-өрнек: жауқазын, үш жапырақ, үш гүл

Ғарыштық ою – өрнектер: айшық, жұлдыз,төртұшқы, шеңбер

Геометриялық ою – өрнектер: шаршы, тұмарша,





Өткенді еске алып, ойға толам,

Сұрыптап тезге салып, көп ойланам,

Ой түбіне жете алмай титықтасам,

Қолыма қайшы алып, ою оям.

Б. Момышұлы

ІҮ. Сарамандық жұмыс

Қағаздан оюды қию топпен жұмыс



«Көреген көз - қырағы» Сәйкестендіру.

КShape4 Shape5 ілемде әшекей бұйымдарда

Shape6 көрпешеде

БShape9 Shape8 Shape7 ас киімдердеShape10 ыдыс-аяқтарда

сандықта түскиізде кілемде



Shape13 Shape11 Shape12

Қазақ халқының ою-өрнек түрлері

Жер-суға байланысты геометриялық денелерге

Shape14 Shape15 Құстарға байланысты өрнектер аңдарға байланысты

Shape16 Shape18 Shape17 Қару-жарақтарға Малға, малдың дене

Shape19

Түрлі жәндіктерге байланысты өрнектер заттардың атауларына бай

аспан әлеміне байланысты өрнектер

Ою – өрнек қарасаң

Өңкей мүйіз тігінен.

Қайсысын қаласаң,

Қиып ал сызғын ізіңмен.

Түскиіз төрде ілінген,

Оюы қандай әдемі.

Өрнегі ашық білінген,





Ұлттық бұйым кәделі.

Қию оңай демеңдер,

Оған да өнер, ой керек.

Бос мақтанып жүрмеңдер,

Қиюға пысық жан керек.

Ү. Бекіту

1.Ою қандай бұйымдарға салынады?

  1. Ою-өрнек латынның қай сөзінен шыққан?

  2. Көбіне қолданылатын ою-өрнектің элементі?

«Өнер -таусылмайтын азық, жұтамас байлық» дейді халық даналығы.

Қазақтың қолөнері де халқымыздың даналығы.Оларды жоғалтпай үйреніп, ары қарай дамыту біздің міндетіміз.

ҮІ. Үйге тапсырма.

Ою түрлерін ойып, қағазға жапсырмалап келу.

ҮІІ. Бағалау. Оқушыларды еңбектеріне қарай бағалау.



Алтын сақа – “5”-тік баға

Күміс сақа – “4”-тік баға

Қола сақа – “3”-тік баға

Біз қашан да «Білім мен тәрбие егіз» дейміз. Шындығында да , сапалы білім, саналы тәрбие астасқан ұлт тірегі. Осы тәрбие саласы бойынша сынып оқушыларымен бірге әртүрлі сыныптан тыс іс-шараларға қатысып отырамыз. Атап айтсам «Қыз еркем,кестесімен көркем», « Мен атаның ұлымын», «Ал қанекей қыздар», «Жас Қыран көшбасшысы» интеллектуалдық ойыны, Ассамблеяның 20 жылдығына орай «Мен Қазақстанның азаматымын» ұлттар сайысы аудандық оқушылар арасында І орын мен марапатталды. «Сырласайық жеңеше», «Арайлы алтын күз!», отбасылық«Толағай» және т.б. сыныптан тыс іс-шараларды ұйымдастырып өткіздім.

Сонымен бірге қосымша «Асыл мұра», «Шебер қолдар» атты үйірме сабақтары өтіледі. Оқушыларды тапқырлыққа,ізденімпаздыққа,өз бетінше жұмыс жасау өнерге деген сүйіспеншілігін арттыру мақсатында Мектепте шығармашылық , ғылыми жұмыстарды ұйымдастырып, дарынды оқушылармен табысты жұмыс істеудемін.

. Олар өз беттерімен жұмыс түрлеріне қатысты материалдарды саралап, объектілерді аралап, практикалық жұмысты өз қолдарымен  жасап көріп яғни өзбетіндік үздіксіз ізденістің нәтижесінде шығармашылық жұмыстарын қорғау жоғары деңгейден көрінді.

Соның нәтижесінде

2014-2015 оқу жылында аудандық «Тамырымен тал мықты » атты қолөнер көрмесінде 4-сынып оқушылары Жақсыбек Ж. ІІ орын, Бескемлір Б. І орын, Пәрімбек А. ІІІ орын 7 сынып оқушыысы Баласары Ф. І орын марапатталды.2015-2016 оқу жылында «Шебердің алтын қолдары» атты аудандық қолданбалы қлөнер көрмесінде 5-сынып оқушысы Жақсыбек Ж. 7-сынып оқушысы Жолымбет А. Алғыс хатпен марапатталды, ал 6 -сынып оқушысы Сәрсембек Ақерке Ержанқызы «Түйе керуені»атты жобасы Бас жүлдеге ие болып облыстық көрмеге жолдама алды.

Ұстаз қай уақытта  болмасын оқушы көкейінде қалықтап, жүрегіне нәр құюы керек!

Міне сонда ғана ұстаз-ұстаз болмақшы.

2013 жылы мектеп бастауыш кәсіподақ бірлестігінің грамотасымен марапатталдым. 2014 жылы мектепшілік тәуелсіздіктің 23 жылдығына орай  бастауыш кәсіподақ бірлестігінің алғыс хатымен марапатталдым. 2015 жылы Білім қызметкерлерінің «Білім беру мазмұнын жаңарту: болашаққа бағдарлану» тақырыбындағы аудандық тамыз кеңесінің бірлестік жұмысына белсене қатысып, ұсынған мазмұнды еңбегім үшін алғыс хатпен марапатталдым.

Сынып оқушылары мектепте өткізіліп жүрген «Шебердің қолы ортақ», атты апталықтарға қатысып,өздерінің белсенділігімен, тапқырлығы мен көзге түсіп, мақтау қағаздарымен және сыйлықтарымен марапатталды.

Білім мен т әрбие сапалы болу үшін әр мұғалім сапалы еңбек ету керек.

Соңғы үш жылдағы пән бойынша оқушылардың білім сапасы төмендегідей:

2013-2014 оқу жылында 16 оқушыға сабақ бердім, сапа көрсеткіші 100%, үлгерімі 100. 2014-2015 оқу жылында 17 оқушыға сабақ бердім, сапа көрсеткіші 100%, үлгерімі 100. 2014-2015 оқу жылында 31қыз балаға сабақ бердім, сапа көрсеткіші 100%, үлгерімі 100.

Мектепте технология пәні кабинетінің кабинет жетекшісімін.

«Мұғалім қандай болса, мектеп те сондай   болмақшы», яғни, мұғалім білімді болса, ол мектептің оқушылары да білімді болмақ. Өз білімімді көтеруде педагогикалық, методикалық «Білім шуағы», «Мектептегі технология», «Мектептегі өнер». «Озық тәжирбие» сияқты басылымдарды алып оқып отырамын.

Сөз сонында айтарым, « Шәкіртсіз ұстаз –тұл»,- демекші алдағы уақытта жас ұрпаққа сапалы білім, саналы тәрбие беруде өз үлесімді қоса бермекпін.

 Құрметті әріптестерім! Жаңа қоғамға жаңа көзқараспен қарап, жас ұрпақ тәрбиесіне жігерлі күш жұмсайық. Тәлім – тәрбие мен білімнің алғашқы іргетасы берік қалануы үшін мектеп мұғалімдері мықты болуы керек деп есептеймін. Тыңдағандарыңызға рахмет!































































Мектепте технология пәні кабинетінің кабинет жетекшісімін.

Сонымен бірге қосымша «Асыл мұра», «Шебер қолдар» атты үйірме сабақтары өтіледі. Оқушыларды тапқырлыққа,ізденімпаздыққа,өз бетінше жұмыс жасау өнерге деген сүйіспеншілігін арттыру мақсатында Мектепте шығармашылық , ғылыми жұмыстарды ұйымдастырып, дарынды оқушылармен табысты жұмыс істеудемін.

. Олар өз беттерімен жұмыс түрлеріне қатысты материалдарды саралап, объектілерді аралап, практикалық жұмысты өз қолдарымен  жасап көріп яғни өзбетіндік үздіксіз ізденістің нәтижесінде шығармашылық жұмыстарын қорғау жоғары деңгейден көрінді.

Соның нәтижесінде

2014-2015 оқу жылында аудандық «Тамырымен тал мықты » атты қолөнер көрмесінде 4-сынып оқушылары Жақсыбек Ж. ІІ орын, Бескемлір Б. І орын, Пәрімбек А. ІІІ орын 7 сынып оқушыысы Баласары Ф. І орын марапатталды.2015-2016 оқу жылында «Шебердің алтын қолдары» атты аудандық қолданбалы қлөнер көрмесінде 5-сынып оқушысы Жақсыбек Ж. 7-сынып оқушысы Жолымбет А. Алғыс хатпен марапатталды, ал 6 -сынып оқушысы Сәрсембек Ақерке Ержанқызы «Түйе керуені»атты жобасы Бас жүлдеге ие болып облыстық көрмеге жолдама алды.

Ұстаз қай уақытта  болмасын оқушы көкейінде қалықтап, жүрегіне нәр құюы керек!

Міне сонда ғана ұстаз-ұстаз болмақшы.

2013 жылы мектеп бастауыш кәсіподақ бірлестігінің грамотасымен марапатталдым. 2014 жылы мектепшілік тәуелсіздіктің 23 жылдығына орай  бастауыш кәсіподақ бірлестігінің алғыс хатымен марапатталдым. 2015 жылы Білім қызметкерлерінің «Білім беру мазмұнын жаңарту: болашаққа бағдарлану» тақырыбындағы аудандық тамыз кеңесінің бірлестік жұмысына белсене қатысып, ұсынған мазмұнды еңбегім үшін алғыс хатпен марапатталдым.

Сынып оқушылары мектепте өткізіліп жүрген «Шебердің қолы ортақ», « » атты апталықтарға қатысып,өздерінің белсенділігімен, тапқырлығы мен көзге түсіп, мақтау қағаздарымен және сыйлықтарымен марапатталды.

Біз қашан да «Білім мен тәрбие егіз» дейміз. Шындығында да , сапалы білім, саналы тәрбие астасқан ұлт тірегі. Осы тәрбие саласы бойынша сынып оқушыларымен бірге әртүрлі сыныптан тыс іс-шараларға қатысып отырамыз. Атап айтсам «Қыз еркем,кестесімен көркем», « Мен атаның ұлымын», «Ал қанекей қыздар», «Жас Қыран көшбасшысы» интелектуалдық ойыны, Ассамблеяның 20 жылдығына орай «Мен Қазақстанның азаматымын» ұлттар сайысы аудандық оқушылар арасында І орын мен марапатталды. «Сырласайық жеңеше», «Арайлы алтын күз!», отбасылық«Толағай» және т.б. сыныптан тыс іс-шараларды ұйымдастырып өткіздім.

Білім мен т әрбие сапалы болу үшін әр мұғалім сапалы еңбек ету керек.

Соңғы үш жылдағы пән бойынша оқушылардың білім сапасы төмендегідей:

2013-2014 оқу жылында 16 оқушыға сабақ бердім, сапа көрсеткіші 100%, үлгерімі 100. 2014-2015 оқу жылында 17 оқушыға сабақ бердім, сапа көрсеткіші 100%, үлгерімі 100. 2014-2015 оқу жылында 31қыз балаға сабақ бердім, сапа көрсеткіші 100%, үлгерімі 100.



«Мұғалім қандай болса, мектеп те сондай   болмақшы», яғни, мұғалім білімді болса, ол мектептің оқушылары да білімді болмақ. Өз білімімді көтеруде педагогикалық, методикалық «Білім шуағы», «Мектептегі технология», «Мектептегі өнер». «Озық тәжирбие» сияқты басылымдарды алып оқып отырамын.

Сөз сонында айтарым, « Шәкіртсіз ұстаз –тұл»,- демекші алдағы уақытта жас ұрпаққа сапалы білім, саналы тәрбие беруде өз үлесімді қоса бермекпін.

 Құрметті әріптестерім! Жаңа қоғамға жаңа көзқараспен қарап, жас ұрпақ тәрбиесіне жігерлі күш жұмсайық. Тәлім – тәрбие мен білімнің алғашқы іргетасы берік қалануы үшін мектеп мұғалімдері мықты болуы керек деп есептеймін. Тыңдағандарыңызға рахмет!

























2

Біз қашан да «Білім мен тәрбие егіз» дейміз. Шындығында да , сапалы білім, саналы тәрбие астасқан ұлт тірегі. Осы тәрбие саласы бойынша сынып оқушыларымен бірге әртүрлі сыныптан тыс іс-шараларға қатысып отырамыз. Атап айтсам «Қыз еркем,кестесімен көркем», « Мен атаның ұлымын», «Ал қанекей қыздар», «Жас Қыран көшбасшысы» интеллектуалдық ойыны, Ассамблеяның 20 жылдығына орай «Мен Қазақстанның азаматымын» ұлттар сайысы аудандық оқушылар арасында І орын мен марапатталды. «Сырласайық жеңеше», «Арайлы алтын күз!», отбасылық«Толағай» және т.б. сыныптан тыс іс-шараларды ұйымдастырып өткіздім.

Сонымен бірге қосымша «Асыл мұра», «Шебер қолдар» атты үйірме сабақтары өтіледі. Оқушыларды тапқырлыққа,ізденімпаздыққа,өз бетінше жұмыс жасау өнерге деген сүйіспеншілігін арттыру мақсатында Мектепте шығармашылық , ғылыми жұмыстарды ұйымдастырып, дарынды оқушылармен табысты жұмыс істеудемін.

. Олар өз беттерімен жұмыс түрлеріне қатысты материалдарды саралап, объектілерді аралап, практикалық жұмысты өз қолдарымен  жасап көріп яғни өзбетіндік үздіксіз ізденістің нәтижесінде шығармашылық жұмыстарын қорғау жоғары деңгейден көрінді.

Соның нәтижесінде

2014-2015 оқу жылында аудандық «Тамырымен тал мықты » атты қолөнер көрмесінде 4-сынып оқушылары Жақсыбек Ж. ІІ орын, Бескемлір Б. І орын, Пәрімбек А. ІІІ орын 7 сынып оқушыысы Баласары Ф. І орын марапатталды.2015-2016 оқу жылында «Шебердің алтын қолдары» атты аудандық қолданбалы қлөнер көрмесінде 5-сынып оқушысы Жақсыбек Ж. 7-сынып оқушысы Жолымбет А. Алғыс хатпен марапатталды, ал 6 -сынып оқушысы Сәрсембек Ақерке Ержанқызы «Түйе керуені»атты жобасы Бас жүлдеге ие болып облыстық көрмеге жолдама алды.

Ұстаз қай уақытта  болмасын оқушы көкейінде қалықтап, жүрегіне нәр құюы керек!

Міне сонда ғана ұстаз-ұстаз болмақшы.

2013 жылы мектеп бастауыш кәсіподақ бірлестігінің грамотасымен марапатталдым. 2014 жылы мектепшілік тәуелсіздіктің 23 жылдығына орай  бастауыш кәсіподақ бірлестігінің алғыс хатымен марапатталдым. 2015 жылы Білім қызметкерлерінің «Білім беру мазмұнын жаңарту: болашаққа бағдарлану» тақырыбындағы аудандық тамыз кеңесінің бірлестік жұмысына белсене қатысып, ұсынған мазмұнды еңбегім үшін алғыс хатпен марапатталдым.

Сынып оқушылары мектепте өткізіліп жүрген «Шебердің қолы ортақ», атты апталықтарға қатысып,өздерінің белсенділігімен, тапқырлығы мен көзге түсіп, мақтау қағаздарымен және сыйлықтарымен марапатталды.

Білім мен т әрбие сапалы болу үшін әр мұғалім сапалы еңбек ету керек.

Соңғы үш жылдағы пән бойынша оқушылардың білім сапасы төмендегідей:

2013-2014 оқу жылында 16 оқушыға сабақ бердім, сапа көрсеткіші 100%, үлгерімі 100. 2014-2015 оқу жылында 17 оқушыға сабақ бердім, сапа көрсеткіші 100%, үлгерімі 100. 2014-2015 оқу жылында 31қыз балаға сабақ бердім, сапа көрсеткіші 100%, үлгерімі 100.

Мектепте технология пәні кабинетінің кабинет жетекшісімін.



«Мұғалім қандай болса, мектеп те сондай   болмақшы», яғни, мұғалім білімді болса, ол мектептің оқушылары да білімді болмақ. Өз білімімді көтеруде педагогикалық, методикалық «Білім шуағы», «Мектептегі технология», «Мектептегі өнер». «Озық тәжирбие» сияқты басылымдарды алып оқып отырамын.

Сөз сонында айтарым, « Шәкіртсіз ұстаз –тұл»,- демекші алдағы уақытта жас ұрпаққа сапалы білім, саналы тәрбие беруде өз үлесімді қоса бермекпін.

 Құрметті әріптестерім! Жаңа қоғамға жаңа көзқараспен қарап, жас ұрпақ тәрбиесіне жігерлі күш жұмсайық. Тәлім – тәрбие мен білімнің алғашқы іргетасы берік қалануы үшін мектеп мұғалімдері мықты болуы керек деп есептеймін. Тыңдағандарыңызға рахмет!





















































































Жамбыл атындағы орта мектеп















Shape20











Тақырыбы:







Shape21









Дайындаған : Қ. Жұмабаева



Picture 5

Picture 2 Picture 12



































Көшек батыр ауылы





Сабақтың тақырыбы: Қол жұмыстары

Сабақтың мақсаты:

Білімділік:Оқушыларға қол жұмыстары жайлы мағлұмат бере отырып, оны тігу жолын үйрету.
Дамытушылық: Оқушыларға өнерге деген құштарлығын, шығармашылық қабілетін, көркемдік шеберлігін, дүниетанымын дамыту. Эстетикалық талғамын, қол жұмыстарын ажырата білуге, өз бетінше жұмыс істеуге дағдыландыру.
Тәрбиелілік: Оқушыларды ұқыптылыққа, іскерлікке, үнемділікке, талғампаздыққа тәрбиелеу.Ұжыммен бірге әрекет жасауға ұйымдастыру.



Сабақтың түрі: аралас сабақ.

Пәнаралық байланыс: сызу, бейнелеу өнері, тарих.

Көрнекілігі: ұлттық қолөнер туралы буклет, мақал-мәтел,

жұмбақ, сөзжұмбақ, тақта, қоржын.

Керекті құрал -жабдықтар: мата жиынтығы,

Жіптер,сызғыш, ине, қайшы, желім.

Сабақтың өту барысы:

I. Үйымдастыру.

а) Оқушыларды түгендеу.

б) Сынып тазалығына назар аудару.

в) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

II. Үй тапсырмасы.

графикалық диктант арқылы өткен сабаққа шолу

Сұрақ жауабымен келіссе «Иә - » , келіспесе «жоқ Λ » белгілейді.



Графикалық диктанттың сұрақтары

1.Жібек талшығы жасанды тобына жатады
.
2. Мақта шитінен май алынады.
3. Мақта мың жылдық өсімдікке жатады.
4. Арқау жіп матада көлденең жүретін жіптер
.
5. Шыт матадан пальто тігеді.
6. Мата жіптерінің ең қарапайым түрі жаймалық өрім.
7. Матаның теріс жағындағы суреті анық көрінеді.
8. Б
ұйым немесе бөлшекті көзден 30 см-дей алшақ ұстау керек.
9.Киім тігуге №№30,40,50,60,80 жібек жіптер пайдаланылады.

10. Оймақты бас бармақ сасағына киеді

11.
Жабдықтарға: қол инесі, оймақ, қайшы, см таспа жатады.
12 . Қол жұмыстарын орындау кезінде жарық сол жақтан түсу керек
.
13.Қан айналым дұрыс жүру үшін табанды еденге тегіс қою қажет.
14.Жұмыс кезінде кеудені үстелге тигізбей отыру керек.
15.
Жұмыс орнын жинастырудың қажеті жоқ.



Графикалық диктанттың жауаптары

Бағалау рейтингі

Сұрақтар

Баға

15-14

5”

13-10

4”

9-5

3”





ІІІ Білімдерін тексеру немесе ой толғау. Сипаттамасы мен қолдануы

Picture 3 Picture 4 Picture 5 Picture 7 Picture 8 Picture 11 Picture 12



ІҮ Жаңа сабақ. Қол жұмыстары



Picture 2



Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қол жұмыстары

Біздің мұндағы мақсатымыз – қол жұмыстарын тігудің

әдісін үйрену.



Қол жұмыстары-бұл тігін машинасында өңдеуге дейінгі бөлшектерді біріктіру үшін уақытша қолданылатын операциялар: әртүрлі қиықтарды көктеу,ұсақ бөлшектерді негізгілеріне қосып көктеу, бұйымның етегін бүгіп көктеу,т.с.с.

Қол жұмыстарына, сондай-ақ тұрақты тігілетін операциялар-түйме, шыртылдақ, ілгектерді тігу, қиықтарын торлау және т.б. жатады.

Тігін бұйымдарын дайындауға әртүрлі инешаншымдар мен тігімдер қолданылады.

Инешаншымдарда жіптердің орналасуына қарай әртүрлі: түзу, қиғаш, ілмек тәрізді, ілмекті,айқас тігімдер пайда болады.

Қолмен орындалатын инешаншымдар мен тігімдер ателье және тігін салондарында жеке тапсырыс бойынша бұйым дайындау кезінде, сонымен қатар киімді үйде тігу кезінде қолданылады.

Барлық инешаншымдар түзу, арақашықтықтары өң жағынан да, теріс жағынан да бірдей, ал жіптері біркелкі тартылған болуы тиіс.

Уақытша тігілетін инешаншымдар мен тігімдерді орындау үшін матаға қарама-қарсы түсті №№ 50,60 мақта жіптері, №№ 1,2,3 инелерді пайдаланады, ал тұрақты тігісті өңделетін бұйым түсіне түстес жіппен тігеді.

Дәптермен жұмыс

Инешаншым – бұл жіптің матаға өрілуінің аяқталған процесі.

Тігім – матадағы қайталанған инешаншымдар қатары.

Инешаншымның ұзындығы – шаншылып алынған инелердің арақашықтығы.



Ү Сарамандық жұмыс



Қауіпсіздік ережелерін сақтау
1. Жұмыс барысындағы қауіпті жағдайлар:
инемен немесе түйрегішпен саусақты жарақаттаудан;
қайшымен қолды, көзді жарақаттап алудан сақтану керек.
2. Жұмысты бастамас бұрын:
инешекте қанша инелер мен түйрегіштер барын санау;
құрал-жабдықтарды арнайы орнына қою қажет.
3. Жұмыс барысында:
мұқият болу;
оң қолдың ортаңғы саусағына оймақ кию;
инені, түйрегіштерді пайдаланғаннан кейін инешекке қадау;
қайшының ұшын жабылған күйінде және тұтқасын алға қаратып беру қажет.
4. Жұмыс соңында:
инешектегі ине мен түйрегіштерді санап шығу(жұмыс басталғанға дейін нешеу болса, сонша болу керек);
жұмыс орнын жинау.



ОЙЛАН, ТАП” жұмбақты шешу



Тап-тап, тап жорға,

Табаны жоқ боз жорға.

Желіп кетсе жеткізбес,

Жерге түссе таптырмас.

\ине\

Түр-түсі және геометриялық пішіні әр алуан мата қиындыларынан құралған өрнек?

\құрақ\

Жарқылдаған қос қылыш,

Қолға тисе жоқ тыныш.

\қайшы\



ҮІ Бекіту сұрақтары

  1. Тігім дегеніміз не?

  2. Қол жұмысы барысында қандай қауіпсіздік ережелерді есте сақтау керек?

  3. Торлау инешаншымдар не үшін қолданылады?

  4. Инешаншым ұзындығы неше см болады?

  5. Қол жұмыстарына қандай нөмірлі жіптер қолданылады?

ҮІІ Үйге тапсырма



  • Қауіпсіздік ережерері мен

техникалық талаптарын

жаттап келу

  • Еңбек құралдарына

байланысты мақал

мәтелдер жинап келу.



ҮІІІ Бағалау

Оқушыларды жұмыстарына қарай бағалау.






Жамбыл атындағы орта мектебі

Shape22

Picture 13 Тақырыбы:

Shape23

Дайындаған: Жұмабаева Қалима




Көшек батыр ауылы



Сабақтың тақырыбы: Шәйнек жасау «папье - маше» Сабақтың мақсаты:
Білімділік:
Оқушыларға папье – маше өнері жайлы мағлұмат бере отырып, оның жасалу жолын үйрету. Дамытушылық: Оқушыларға өнерге деген құштарлығын, шығармашылық қабілетін, көркемдік шеберлігін, дүниетанымын дамыту. Эстетикалық талғамын, түр-түсті ажырата білуге, өз бетінше жұмыс істеуге дағдыландыру. Тәрбиелілік: Оқушыларды ұқыптылыққа, іскерлікке, үнемділікке, талғампаздыққа тәрбиелеу.Ұжыммен бірге жұмыс жасауға ұйымдастыру. Сабақ түрі: Сайыс сабақ. Сабақтың әдісі: Баяндау,сұрақ-жауап, сарамандық жұмыс. Пәнаралық байланыс: бейнелеу, музыка. Көрнекілігі: Слайд,қағаздан жасалған ыдыс түрлері газет қиындылары ақ қағаздар,ыдыстардың суреттері, сәйкестендіру парағы, бағалау парақтары. Еңбек нысаны:Қағаз қиындыларынан ыдысқа желім арқылы жабыстырмалау Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу Оқушыларды түгендеу. Сабаққа даярлау, қажетті құралдарды тексеру. Сабақ сайыс түрінде өтіледі білімімізді, біліктілігімізді және қолымыздан келетін жасай алатын өнерімізді көрсетуіміз керек.Іске сәт. Сабақ жоспарымен таныстыру. Үй жұмысы. Миға шабуыл. Көреген көз- қырағы. Сарамандық жұмыс. Топтастыру Бекіту Оқушыларды жеке бағалау Алтын теңге «5» -тік баға Күміс теңге «4» -тік баға Қола теңге «3» -тік баға 1 –Топтың аты «Шеберлер» - 2 – топтың аты «Ісмерлер» ІІ.Үй тапсырмасы Ермексаздан ыдыс түрлерін жасап келу 1.Ыдыс-аяқ мақал- мәтелдер 2. Ыдыс аяққа байланысты ырымдар. Миға шабуыл сұрақ-жауап
1.Ермексаз қандай материалға жатады? 2.Келі-келсап пен күбінің айырмашылығы неде? 3.Металдан жасалған ыдыс түрлері? 4.Ағаштан жасалған ыдыс түрлерін ата?.
«Көреген көз - қырағы» сәйкестендіру ІІІ. Жаңа сабақ. Шәйнек жасау «папье - маше»

Еуропада қағаздың пайда болуына байланысты қағаз қалдықтары да пайда болды. Шеберлер осы қағаз қалдықтарыныан әр түрлі заттар илеп, соғып жасайтын керемет жабдық ойлап тапты. Боялған, лакталған кішкене мүсіндер, жиһаздардың бөліктері, суреттердің жиектері көп жылдар бойы пайдалануда болған. «Папье- маше»- француз сөзі,, қазақ тілінде «шайналған қағаз» деген мағынаны береді. Шынында жабдықты жасау үшін қағазды ұсақтап қиып, суға жібітіп, желім қосады. Қоспаны дұрыстап араластырғанда ғана жабдық дайын болады. Бұл техника Францияда ХҮІ ғасырдың басында пайда болған. Папь-машені қуыршақ дайындауда пайдаланған. Папье-машеден шеберлер бәрін жасауды үйренді: бетперделер, қобдишалар, сәндік паннолар да жасалды. Папье-машеден бұйым жасаудың 2 түрі бар. 1-ші түрі – алдын ала сазбалшықтан немесе ермексаздан дайындалған пішінге қағаз қиындыларын бірнеше қабаттап желімдейді.2-ші түрі – бұйымды қағаз массасынан пішінге келтіріп жасайды. Қағаз талшықтары оншалықты иілмейтін болғандықтан, кептіру кезінде жасалған бұйым кедір-бұдыр болып, серпімділік қалпына түседі. Сондықтан дене пішінін сақтап қалу үшін оның құрамына бор, балшық, ағаш күлі сияқты заттарды қосу керек.Осы заттардың басын біріктіру үшін крахмал, ұн, желім пайдаланылады.

Бейне таспа.

Крахмалдан жасалған желім

Ұннан жасалған желім

Күнделікті қолданылатын

желім

Крахмалды салқын суға салып, қоюланғанша отқа қойып жылыту арқылы жасау.

2 шай қасық ұн,6 шай қасық салқын су, баяу отта қоймалжың болғанша араластыру керек.

Құрамында әртүрлі тотықтырғыштар, еріткіштер, пластификаторлар, т.б. Қоспалар бар.

Дәптермен жұмыс Орындалу реті:
1. Таңдап алынған ыдыстың сыртын майла. Қағазды майдалап жырт.
2.Желім жасау тәсілдерінің бірін пайдаланып, желім дайында.
3.Ыдыстың сыртына жеті қабат қағазды кезекпен желімде.
4. Қағаз жапсырылған ыдысты екі-үш күн кептіру керек.
5. Кепкен бұйымның сыртына гипс жағып кептіріп гуашь арқылы сәндейміз.

Сергіту сәті ІҮ. Сарамандық жұмыс Қағазды қиқалап қию арқылы желіммен ыдысқа жапсырмалау, топпен жұмыс

1-ші топ ермексазбен жұмыс жасайды.

2-ші топ таңдап алынған ыдыспен жұмыс жасайды

Қауіпсіздік ережесі

Қайшымен ойнауға болмайды!

Пышақ жүзін өзіңнен ілгері қаратып ұста!

Желімнің аузын ашық қалдырма!

ҚShape24 Shape25

Папье – машеден не жасауға болады

Ыдыстар қандай материалдардан жасалады

айшыны арнаулы орында сақта!

Жұмыс аяқталған соң қолыңды сүрткішпен сүрт!

Ү. Бекіту

Папье – маше дегеніміз не?

Оны қалай жасайды?

Қандай желім түрлерін білесіңдер?

«Өнер -таусылмайтын азық, жұтамас байлық» дейді халық даналығы.

Қазақтың қолөнері де халқымыздың даналығы.Оларды жоғалтпай үйреніп, ары қарай дамыту біздің міндетіміз.

ҮІ. Үйге тапсырма. 25- бетті оқу.
Гипс, гуашь,түссіз лак
алып келу.

ҮІІ. Бағалау. Оқушыларды еңбектеріне қарай бағалау.












Жамбыл атындағы орта мектеп





















Shape26









Көшек батыр ауылы





















Picture 2



























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.02.2019
456
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі