Материалдар / Шығармашылық жұмыстарды орындау, Қол сөмкесін жасау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Шығармашылық жұмыстарды орындау, Қол сөмкесін жасау

Материал туралы қысқаша түсінік
жас маман мұғалімдерге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Шілде 2018
1264
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп: №1 мектеп-гимназия
Сабақ тақырыбы: Шығармашылық жұмыстарды орындау, Қол сөмкесін жасау

Күні: Мұғалімнің есімі : Орманова Ақбаян

Сынып 8Қатысқандар саныҚатыспағандар саны

Сабаққа негізделген оқу мақсаты

8.2.1.1-Күрделі шығармашылық идеялары мен сезімдерін білдіру үшін өз бетінше өнердің көркем құралдарын анықтау, таңдау және қолдану8.1.6.4-Шығармашылық жұмыстар жасау үшін әр түрлі технологиялар мен өнер материалдарын өз бетінше анықтау, таңдау және біріктіру

Сабақ мақсаттары:Барлық оқушылар: барлық оқушылар қауіпсіздік ережесін сақтай аладыОқушылардың басым бөлігі: шығармашылық жобаларды тиімді пайдаланады, нобайлар жасайдыКейбір оқушылар: жұмыс барысында түрлі материалдарды қолданып,шығынын есептеп, материалдардан көркем бұйымдар жасайды
Бағалау критерийлері: (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)

-Бұйымның нобайын жасайды-Көп функциялы, жаңа дизайнда заманауи бұйым жасайды-Түрлі материалдармен, сумоншақтармен безендіреді
Тілдік мақсаттарТілдік дағдылар: Дизайн, эскиз


Терминология: сөмке, қол сөмке, джинсы, үнемдеу,


Сөз тіркестері: Егерде осылай болса ше?...Өнімді осы нұсқада жасасам ше?...Қанша метериал кетеді?...
Құндылықтарды дарытуЕңбек және шығармашылық, ынтымақтастық, өмір бойы білім алу құрмет, ынтымақтастық, ашықтық,жалпыға бірдей еңбек қоғамы, инновацияға негізделген экономикалық өсу

Пәнаралық байланыстарГеометрия, физика, тарих, география
АКТ қолдану дағдыларыЖаңа сабақ түсіндіру мақсатында, призентациялар көрсетілу үшін қолданылады
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білімБұйымдарға нобайлар дайындау
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар . Оқушылармен сәлемдесу,Шаттық шеңбері* жақсы көңіл күймен жақсы тілектер айтадыРесурстар
БасталуыОй қозғау, жаңа сабаққа ену мақсатында жұмбақтар жасырады.Жұмбақ: Көрмедім еш үйіңдіҚолданбас бұл бұйымды,Қонымды етер киімді жауабы Үтік Оқу,білім аспабы, Қоймасының бас қабы, бөлмесіде бірнешеу.Тиегі бар ашпалы, Жауабы: СөмкеДемек біздің бүгінгі сабағымызда сөмкелер тігіп үйренеміз.Өткен сабақта жасаған нобайларымызды іске асырамыз.І топ- Ісмер, ІІ топ-ШеберОқу -білім азығы, Білім –өмір қазығы демекші тест тапсырмалары арқылы өткен сабақты пысықтаймыз,І.Шағын зерттеу; Дәстүрді, тарихты, үрдісті айқындауәңгіме: Джинсы материалының шығу тарихы. Призентация көрсетіледіДжинсы материалы суыққа төзімді, жұмысшыларға арналған киім ретінде пайдаланылды. Қазіргі таңда джинсы материалының табиғи мақтадан, және жасанды материалдардан жасалған түрлері бар.ІІ. Ойластыру жұлдызшалары . материалға пішімдерімен нобайларын орналастыру-Қандай құрал-жабдықтар қажет?-Өнім қандай трде болады? Дәстүрді және жаңаша сәнді сақтай ала ма?-Арналған өнімнің дизайны қандай болады?-Шығынды болмас үшін құнын есептеу керек

Түрлі материалдарҚұрал-жабдықтар









Безендіруге арналған сумоншақтарпризентация
ОртасыІІІ.Идеяларды іске асыру.Тапсырма: Қолданыстан шыққан джинсы материалынан сөмкелер жасау, Оқушылар джинсы матадан 50*25*25 см мөлшерінен артық болмайтын бұйымын пішеді,тігеді, безендіреді Тиімді нүсқаны таңдау

-Технологиялық жобаларды іске асыру,-Жұмыс орнын дайындау-Экономикалық және экологиялық негіз-Сапалық бақылау-Технологиялық операцияларды орындау-Коррекция-Бақылау, сынау-Безендіру-Жобаны қорғау

Репродукциялар
Аяқталуы

Жобаны қорғау, 3-4 минутта таныстырылымдар жүргізедіТопта, Бірін –бірі бағалайды. Басбармақпен бағалайды. Аукцион йымдастырады.Кері байланыс.Стикерге ұсыныс-пікір жазып, ағашқа жапсырады



Қосымша ақпарат

Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?



Бағалау - Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайыз?

Сабақ бойынша рефлексияСабақтың оқу мақсаты шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1.2.Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек?1.2.


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!