Тәрбиеші: Аукенова
Т.Т.
Тақырыбы: : «Жемісті үстел»
Мақсаты:
-Тәрбиелік: Табиғатты
аялауға тәрбиелеу.
-Дамытушылық: Тілдеріндамыту. Саусақтың ұсақ
бұлшықеттерініңқозғалысынжетілдіру.
-Оқыту: ермексаздыдомалақтау,
созутәсілдерінқайталау.
Педагогикалықтехнологиялар:дамыту
Ресурстарменқамтамасызету:суреттер,муляждар,үлгі,ермексаз,тақтайша,сүлгі
Билингвалдықкомпонент:алмаяблоко,алмұрт
груша
Ұйымдастырылғаноқуқызметініңбарысы:
I.Ұйымдастырушылық
кезеңі:
Жемістертуралыжұмбақтарқою.
Әрі қызыл,әрі
тәтті,
Татқанжандытаңырқатты.(алма)
Бұтақтаілініптұрамын,
Піскендесебеткеқұладым.(жеміс)
II.
Негізгібөлім
Тақтағаілінгенсуреттергеназараудару.Суреттерде не
бейнеленген?(балалардыңжауаптары)
Олардың түстері
қандай?
Пішіндері?
Сендергеқандайалмаұнады?
Ал қандай алмұрт
ұнады?
Суретпенжұмысаяқталғансоңтәрбиешіалма мен
алмұрттықолынаұстапкөрсетіп,пішінінсалыстырудысұрайды.
Біздеалма мен алмұрттыңбіренешетүрі,түсі
бар.
Бүгінбіз осы алма мен
алмұрттыермексазданжасапүйренеміз.
Сергітусәті:
Саусағым, қайда
болдың?
Балалармен не
істедің?
Бірбаламенжүгірдім,
Бірбаламенбиледім.
Бірбаламенқыдырдым,
Бірбаламенойнадым.
Бірбаламенсекірдім,
Достарымдыжинаймын,
Мүсіндеудібастаймын.
Тәрбиеші мүсіндеу тәсілін
көрсетеді.
Бұрыннанбілетіндомалақтаутәсіліменалманыжасаймыз.Алманыңсабағынорналастыратынжердісаусағымызбен
шұңқырлаймыз.Сабағы мен
жапырағынжасап,шұңқырғаорналастырамыз.Алмұрттыжасауүшіндөңгелекжасап,жоғарғыжағынсопақшапішінгекелтіріпсозамыз.
Балаларжұмысжасайды.
Қорытынды: Балаларбізбүгіннелердімүсіндедік?
Алмақандайпішінде ? алмұрт?
Жақсыжасағанбалалардымадақтау.