Материалдар / Шығыс септік

Шығыс септік

Материал туралы қысқаша түсінік
4 сыныпқа құрылған ҚМЖ қазақ тілі пәнінен
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2020
451
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Косаева Бота Серикжановна

Алматы облысы

Сарқан ауданы

Екіаша орта мектебі КММ

Бастауыш сынып мұғалімі



Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Қазақ тілі

Мектеп: Екіаша орта мектебі КММ

Күні:

Мұғалім: Косаева Б

Сынып: 4

оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Шығыс септік

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

4.4.2.3. Зат есімді септеу, тәуелденген сөздердің септелуін білу

Сабақ мақсаты:

Барлығы: Шығыс септігінің жалғауларын біледі, сөйлемнен шығыс септігінің жалғаулары бар сөздерді анықтайды.

Көпшілігі: зат есім мен шығыс септігінің жалғауын қолдана отырып, шығыс септікте септелген зат есімді құрастырады.

Кейбірі: берілген сөздерден сөйлем құрап, шығыс септігінде тұрғанын дәлелдейді

Бағалау критерийлері

  • Шығыс септігінің жалғауларын біледі

  • Сөйлемнен шығыс септігінің жалғауларын анықтайды

Құндылықтарды игерту:

Еңбексүйгіштік жұмыс орынын таза сақтауда, оқушылардың белсенді жұмысында, ал шығармашылық жаңа идеяларды ұсынуда көрініс табады.

Тілдік мақсаттар:


Осыған дейін меңгерілген білім

Жатыс септік

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Ресурстар

Сабақ басы

1 мин



1 мин








2 мин



Оқу жылдамдығын көтеру мақсатында Зайцевтың «Шулап оқу» әдісін қолданамын. / 1 мин/


«Жетекші сұрақтар» айдары.

Ортақ тақырып төңірегінде оқушыларға: /Табиғат құбылыстары/.

  • Қазір қай мезгіл?

  • Қыста қандай табиғи құбылыстар болады?

  • Бүгінгі күн қандай? – сұрақтарына жауап алу.


Ынталандыру.

Жұмбақ жасыру.

  • Жұмбақты жасырып, жауабын тапқызу

  • Қарамен жазылған сөздерге сұрақ қойдырту

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау. / сабақ тақырыбы мен мақсатын оқушылар өз беттерінше болжайды/










Жұмбақ жасырылған парақ

Сабақ ортасы

1 мин



3 мин









8 мин






7 мин




2 мин











7 мин







Ереже: Сұрақтар мен жалғауларын байланыстыра отырып, ережені айтады.

Дәптермен жұмыс.

  • Бүгінгі күнді жазайық.

  • Сауатты, әрі көркем жазу үшін қысқаша диктант жазайық.

Диктант мәтіні

Табиғат пен адам қатар ұғым. Адамсыз табиғат, табиғатсыз адам өмір сүруі мүмкін емес. Адам табиғатты қасиет тұтуы керек.

Оқулықпен жұмыс. / Ұ.ж./

  • Енді назарымызды оқулықтағы 64-жаттығуға аударайық.

  • Мәтінді кезекпен 4 оқушы тақтаға жазып, шығыс септігіндегі сөздерді тауып астын сызады, оған сұрақтар қояды.

Бағалау: мұғалім тарапынан мадақтау

«Кім шапшаң?» ойыны /Т.ж./

Оқушылар топқа топтастырылады. Топқа зат есім жазылған парақшалар мен шығыс септігінің жалғаулары беріледі. Зат есім мен жалғауды дұрыс байланыстыра отырып шығыс септікте септелген зат есімді құрастырады.

Бағалау: топтар бір-бірінің жұмыстарын дескрипторға негіздей отырып бағалайды.

Дескриптор:

  • Зат есім мен септік жалғауын дұрыс қолданады

  • 5-тен кем емес шығыс септігінде септелген зат есімді құрастырады

«Саты» айдары /Жеке жұмыс/

Оқушыларға Арайлымнан, өрістен, теңізден, кітаптан деген сөздер беріледі. Осы сөздерді сөз құрамына талдайды, осы сөздерді қатыстырып сөйлем құрайды, сөздердің шығыс септігінде тұрғанын сызба көмегімен дәлелдейді.

Шығыс септігінің сұрағына жауап беріп тұр

Бұл шығыс септігіндегі

сөз, өйткені ол

шығыс септігінің жалғауы жалғанып тұр

Бағалау: «Жетістік сатысы» арқылы өздерін бағалайды



Дескриптор:

  • Сөздерді сөз құрамына талдап, түбірі мен жалғауын ажыратады

  • Сөзді пайдаланып сөйлем құрайды.

  • Сызба көмегімен сөздің шығыс септігінде тұрғанын дәлелдейді

Оқулық, дәптер





















Алдын-ала дайындалған парақшалар












Саты түрінде жасалған тапсырмалар жинағы

Сабақ соңы

5 мин










3 мин



Қорытындылау

Оқу мақсатына оралу арқылы сұрақ-жауап әдісі арқылы қорытындылау

  • Біздің бүгінгі тақырыбымыз қандай?

  • Сабағымыздың мақсаты қандай болды?

  • Бүгінгі сабақта біз не істедік?

  • Осы тапсырмаларды орындай отырып біз мақсатымызға жеттік пе?

Рефлексия.

«+. -. қызықты» әдісі

+

-

Қызықты

Сабақтағы өзінің жетістігі


Кемшілігі

Ұнаған тұсы



Үйге: 32-бет, 66-жаттығу

Кесте

Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.

2..

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.


Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ