Сабақ
мақсаты:
|
Барлығы: Шығыс септігінің жалғауларын
біледі, сөйлемнен шығыс септігінің жалғаулары бар сөздерді
анықтайды.
Көпшілігі: зат есім мен шығыс септігінің
жалғауын қолдана отырып, шығыс септікте септелген зат есімді
құрастырады.
Кейбірі: берілген сөздерден сөйлем
құрап, шығыс септігінде тұрғанын
дәлелдейді
|
Сабақ
басы
1
мин
1
мин
2
мин
|
Оқу жылдамдығын көтеру
мақсатында Зайцевтың «Шулап
оқу» әдісін қолданамын. / 1
мин/
«Жетекші сұрақтар»
айдары.
Ортақ тақырып төңірегінде
оқушыларға: /Табиғат құбылыстары/.
Ынталандыру.
Жұмбақ
жасыру.
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын хабарлау. / сабақ тақырыбы мен мақсатын
оқушылар өз беттерінше болжайды/
|
Жұмбақ жасырылған
парақ
|
Сабақ
ортасы
1
мин
3
мин
8
мин
7
мин
2
мин
7
мин
|
Ереже: Сұрақтар мен жалғауларын
байланыстыра отырып, ережені айтады.
Дәптермен
жұмыс.
Диктант
мәтіні
Табиғат пен адам қатар ұғым.
Адамсыз табиғат, табиғатсыз адам өмір сүруі мүмкін емес. Адам
табиғатты қасиет тұтуы керек.
Оқулықпен жұмыс. /
Ұ.ж./
-
Енді назарымызды оқулықтағы
64-жаттығуға аударайық.
-
Мәтінді кезекпен 4 оқушы
тақтаға жазып, шығыс септігіндегі сөздерді тауып астын сызады, оған
сұрақтар қояды.
Бағалау: мұғалім тарапынан
мадақтау
«Кім шапшаң?» ойыны
/Т.ж./
Оқушылар топқа топтастырылады.
Топқа зат есім жазылған парақшалар мен шығыс септігінің жалғаулары
беріледі. Зат есім мен жалғауды дұрыс байланыстыра отырып шығыс
септікте септелген зат есімді құрастырады.
Бағалау: топтар бір-бірінің жұмыстарын
дескрипторға негіздей отырып бағалайды.
Дескриптор:
«Саты» айдары /Жеке
жұмыс/
Оқушыларға Арайлымнан, өрістен,
теңізден, кітаптан деген сөздер беріледі. Осы
сөздерді сөз құрамына талдайды, осы сөздерді қатыстырып сөйлем
құрайды, сөздердің шығыс септігінде тұрғанын сызба көмегімен
дәлелдейді.
Шығыс септігінің сұрағына
жауап беріп тұр
Бұл шығыс
септігіндегі
сөз, өйткені
ол
шығыс септігінің жалғауы
жалғанып тұр
Бағалау: «Жетістік сатысы» арқылы
өздерін бағалайды
Дескриптор:
-
Сөздерді сөз құрамына талдап,
түбірі мен жалғауын ажыратады
-
Сөзді пайдаланып сөйлем
құрайды.
-
Сызба көмегімен сөздің шығыс
септігінде тұрғанын дәлелдейді
|
Оқулық,
дәптер
Алдын-ала дайындалған
парақшалар
Саты түрінде
жасалған тапсырмалар жинағы
|
Дифференциация – Сіз
оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп
отырсыз?
|
Бағалау – Оқушылардың
ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай
тексересіз?
|
Пәнаралық
байланыс
Қауіпсіздік
ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік
элемент)
|