Шығыс септік

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Шығыс септік

Материал туралы қысқаша түсінік
4 сыныпқа құрылған ҚМЖ қазақ тілі пәнінен
Материалдың қысқаша нұсқасы

Косаева Бота Серикжановна

Алматы облысы

Сарқан ауданы

Екіаша орта мектебі КММ

Бастауыш сынып мұғалімі



Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Қазақ тілі

Мектеп: Екіаша орта мектебі КММ

Күні:

Мұғалім: Косаева Б

Сынып: 4

оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Шығыс септік

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

4.4.2.3. Зат есімді септеу, тәуелденген сөздердің септелуін білу

Сабақ мақсаты:

Барлығы: Шығыс септігінің жалғауларын біледі, сөйлемнен шығыс септігінің жалғаулары бар сөздерді анықтайды.

Көпшілігі: зат есім мен шығыс септігінің жалғауын қолдана отырып, шығыс септікте септелген зат есімді құрастырады.

Кейбірі: берілген сөздерден сөйлем құрап, шығыс септігінде тұрғанын дәлелдейді

Бағалау критерийлері

  • Шығыс септігінің жалғауларын біледі

  • Сөйлемнен шығыс септігінің жалғауларын анықтайды

Құндылықтарды игерту:

Еңбексүйгіштік жұмыс орынын таза сақтауда, оқушылардың белсенді жұмысында, ал шығармашылық жаңа идеяларды ұсынуда көрініс табады.

Тілдік мақсаттар:


Осыған дейін меңгерілген білім

Жатыс септік

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Ресурстар

Сабақ басы

1 мин



1 мин








2 мин



Оқу жылдамдығын көтеру мақсатында Зайцевтың «Шулап оқу» әдісін қолданамын. / 1 мин/


«Жетекші сұрақтар» айдары.

Ортақ тақырып төңірегінде оқушыларға: /Табиғат құбылыстары/.

  • Қазір қай мезгіл?

  • Қыста қандай табиғи құбылыстар болады?

  • Бүгінгі күн қандай? – сұрақтарына жауап алу.


Ынталандыру.

Жұмбақ жасыру.

  • Жұмбақты жасырып, жауабын тапқызу

  • Қарамен жазылған сөздерге сұрақ қойдырту

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау. / сабақ тақырыбы мен мақсатын оқушылар өз беттерінше болжайды/










Жұмбақ жасырылған парақ

Сабақ ортасы

1 мин



3 мин









8 мин






7 мин




2 мин











7 мин







Ереже: Сұрақтар мен жалғауларын байланыстыра отырып, ережені айтады.

Дәптермен жұмыс.

  • Бүгінгі күнді жазайық.

  • Сауатты, әрі көркем жазу үшін қысқаша диктант жазайық.

Диктант мәтіні

Табиғат пен адам қатар ұғым. Адамсыз табиғат, табиғатсыз адам өмір сүруі мүмкін емес. Адам табиғатты қасиет тұтуы керек.

Оқулықпен жұмыс. / Ұ.ж./

  • Енді назарымызды оқулықтағы 64-жаттығуға аударайық.

  • Мәтінді кезекпен 4 оқушы тақтаға жазып, шығыс септігіндегі сөздерді тауып астын сызады, оған сұрақтар қояды.

Бағалау: мұғалім тарапынан мадақтау

«Кім шапшаң?» ойыны /Т.ж./

Оқушылар топқа топтастырылады. Топқа зат есім жазылған парақшалар мен шығыс септігінің жалғаулары беріледі. Зат есім мен жалғауды дұрыс байланыстыра отырып шығыс септікте септелген зат есімді құрастырады.

Бағалау: топтар бір-бірінің жұмыстарын дескрипторға негіздей отырып бағалайды.

Дескриптор:

  • Зат есім мен септік жалғауын дұрыс қолданады

  • 5-тен кем емес шығыс септігінде септелген зат есімді құрастырады

«Саты» айдары /Жеке жұмыс/

Оқушыларға Арайлымнан, өрістен, теңізден, кітаптан деген сөздер беріледі. Осы сөздерді сөз құрамына талдайды, осы сөздерді қатыстырып сөйлем құрайды, сөздердің шығыс септігінде тұрғанын сызба көмегімен дәлелдейді.

Шығыс септігінің сұрағына жауап беріп тұр

Бұл шығыс септігіндегі

сөз, өйткені ол

шығыс септігінің жалғауы жалғанып тұр

Бағалау: «Жетістік сатысы» арқылы өздерін бағалайды



Дескриптор:

  • Сөздерді сөз құрамына талдап, түбірі мен жалғауын ажыратады

  • Сөзді пайдаланып сөйлем құрайды.

  • Сызба көмегімен сөздің шығыс септігінде тұрғанын дәлелдейді

Оқулық, дәптер





















Алдын-ала дайындалған парақшалар












Саты түрінде жасалған тапсырмалар жинағы

Сабақ соңы

5 мин










3 мин



Қорытындылау

Оқу мақсатына оралу арқылы сұрақ-жауап әдісі арқылы қорытындылау

  • Біздің бүгінгі тақырыбымыз қандай?

  • Сабағымыздың мақсаты қандай болды?

  • Бүгінгі сабақта біз не істедік?

  • Осы тапсырмаларды орындай отырып біз мақсатымызға жеттік пе?

Рефлексия.

«+. -. қызықты» әдісі

+

-

Қызықты

Сабақтағы өзінің жетістігі


Кемшілігі

Ұнаған тұсы



Үйге: 32-бет, 66-жаттығу

Кесте

Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.

2..

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.


Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.11.2020
554
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі