Ынталандыру, сезімдерді
ояту.
|
Шаттық
шеңбері.
Бала, бала,
баламыз,
Бақшамызға
барамыз.
Күні бойы
қызыққа
Батамыз да
қаламыз!
|
Барлығы бірігіп
айтады.
|
Ізденістер,
ұйымдастыру.
|
- Балалар, бүгінгі сабақта
бұрын өздерің қолданып көрмеген заттармен жұмыс жасаймыз. Міне,
мынадай сым темірлер.
Балалардың қолдарына бермес
бұрын оның сапасы жайында айтып береді. Жұмсақ, иілгіш, сырты
қапталған, ішінде жұмақ темір, тегіс, жылтыр, т.б. Бұл сым темірді
орауға, бүктеуге, қайшымен қиюға болады. Әліппе-дәптердегі үлгінің
жасалу реті талданады.
Бұдан кейін сым темірден
жасалған ойыншықтар суретін пайдаланып, балалардың қызығушылығын
арттырады (аңдар, құстар, қуыршақтар бейнесі). Үлгі ойыншықтарды
көрсетіп, талдау жасайды. Бұлардың бәрінің дене бөліктері
шиыршықталған сым темірден жасалған, ал басы түрлі түсті
қатырмақағаздан қиып алынған.
Сым темірмен қауіпсіздік
ережесін түсіндіреді.
- Сым темірден қуыршақтар
жасаймыз. Ол үшін алдымен сым темірді шиыршықтап бұрауды үйренеміз.
Қолымызға қарындашты алып, сым темірді қарындашқа айналдырып
ораймыз. Қарындашты сол қолға ұстап, сым темірдің бір ұшын сұқ
саусақпен басып ұстап тұрамыз, оң қолмен сым темірді қарындашқа
айналдыра ораймыз.
Сым темірді шиыршықтау тәсілін
көрсетеді. Балалардың сым темірді дұрыс ұстауын қадағалау
керек.
|
Тәрбиешіні тыңдап, түсініп
отырады.
Қауіпсіздік ережесін түсініп
алады.
Қолдарына сым темірді алып
қуыршақ жасауға кіріседі.
|
Қорытындылау, өзін-өзі
бағалау.
|
Дайын болған қуыршыршақтарға
баға беріліп, құрастыру материалдарынан үй құрастырып, сабақ ойын
іс-әрекетке жалғасады.
|
|