Сабақтың
ортасы
28
минут
|
ІІІ. Жаңа тақырыпты
меңгеру (G) Топпен жұмыс.
Сымсыз
байланыс Wi-Fi тақырыбы бойынша
мағлұматтармен видеоролик арқылы
таныстырамын. . «Ашық хат» әдісі арқылы
топтарға тапсырмалар жазылған хаттар
беремін.
А
деңгей
Сымсыз байланыстың артықшылығы
қандай?
Сымсыз байланыстың брендтік
атауларын атаңдар?
В
деңгей
Компьютерде сым желісін және
смартфонды Wi-Fi сымсыз байланыс желісіне
қосып,
«Қазақстан қорықтары» туралы
қосымша мәліметтер тауып, жүктеңіздер
С
деңгей
Сымсыз байланысты қолданудағы
тәжірибелік дағдыларын
қалыптастырады.
Сымсыз желісін пайдаланып
компьютердің шығу тарихын жүктеп мұғалімге
көрсетті.
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
1.Сымсыз байланыс
ұғымын түсіндіру
|
-
Сымсыз байланыс
анықтамасын айтты
-
Сымсыз байланыстың
артықшылығын түсіндірді
3.Сымсыз байланыстың
брендтік атауларын атады
|
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
1. Сымсыз
байланыстың
артықшылығын сипаттайды
|
1. Компьютерде
сымсыз желісіне
қосты
2.«Қазақстан
қорықтары» туралы қосымша мәліметтерді
тапты
3.«Қазақстан
қорықтары» туралы қосымша мәліметтерді
жүктеді
|
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
1.Сымсыз байланысты
қолданудағы тәжірибелік дағдыларын
қалыптасады
|
Сымсыз желісіне
қосылды
|
Сымсыз байланысқа тәжербиелік
жұмыстар жасады
|
Сымсыз байланысты
қолданудағы тәжірибелік дағдыларын
қалыптастырды
|
Бағалау: «Еттартқыш»

|
Тақырып бойынша
алған керекті ақпараттар
|

|
Ақпаратты оқуым,
толықтыруым керек
|

|
Керек емес артық
ақпарат
|
|
Информатика оқулығы, жеке
тапсырма материалдары.
Оқушылар топтарға бөлініп
компьютерде бірігіп орындайды .
Берілген тапсырманы топ ішінде шешіп,
талқылап, әр түрлі тәсілдермен топтық жұмыс жасайды. Басқа топтарға
өкілдерді жіберіп, өз жұмысы туралы топта талқылайды, идеялармен
бөліседі, ынтымақтастықты
дамытады.
|
Интернет желісіндегі
ресурстар,
Оқулық
32-35 бет
Интерактивті тақта, тақта,
бор
|