0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
Қысқа мерзімді жоспарБекітемін:___________ Тлекқабыл Б
Еркінқала орта мектебі
Ашық сабақ
Тақырыбы: «Сымсыз желілер»Сыныбы: 6 «Б»Пән мұғалімі: Ерболатова Б. Р
2018 2019 оқу жылы
| Пән:ИнформатикаҰзақ мерзімді жоспардың тарауы: Компьютерлік жүйелер мен желілерКүні: 17. 10. 2018Сынып: 6-сынып | Мектеп: Еркінқала орта мектебіМұғалімнің аты-жөні: Ерболатова Б.РҚатысқандар саны: Қатыспағандар саны: | |
| Сабақ тақырыбы: | Сымсыз желілер | |
| Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқубағдарламасына сілтеме) | 6.1.3.1 сымсыз байланыстың артықшылығын түсіндіру. | |
| Сабақ мақсаттары | Барлық білім алушылар үшін:Сымсыз желіге анықтама бере алады.Көптеген білім алушылар үшін:Сымсыз байланыстың артықшылығы туралы айта алады.Кейбір білім алушылар үшін:Интернетке қосылу қандай провайдер арқылы және желідегі ақпаратты жіберу жылдамдығына талдау жасай алады. | |
| Бағалау критерийлері | ||
| Тілдік мақсаттар | Білім алушылар орындай алады: Сымсыз байланыстың артықшылығы мен кемшіліктері туралы айту.Пәндік лексика мен терминология:WIi-Fi, Bluetooth, WPAN, WLAN, WMAN, WIMAX. | |
| Құндылықтарды дарыту | ||
| Пәнаралық байланыстар | Ағылшын тілі, сызу | |
| Алдыңғы білім | Компьютердің қызметі | |
| Сабақтың барысы | ||
| Сабақтыңжоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
| Сабақтың басы | Ұйымдастыру кезеңі.Сәлемдесу. Оқушылардың ынтасын сабаққа аудару.Тренинг. «Маған информатика пәні ұнайды, себебі ...»Өткен тақырыпты тексеру.«Крестиктер мен нөлдер». (дұрыс сұраққа ноль карточкасын көтереді, қате сұраққа крест карточкасын көтереді.) | Интерактивті тақта Үлестірмелі қағаздар |
| Сабақтың ортасы | Жаңа сабақ.ВидеоОнлайн көрсету«Бекроним» әдісіОйлау қабілеті дамиды, сөздік қоры молаяды, жазылым дағдысы қалыптасады.1 топ. Сымсыз байланыстың артықшылығы мен кешмілігі.2 топ. Сымсыз байланыстың зияны мен пайдасы.Дескриптор:Сымсыз байланыстың артықшылығы ажырата біледі.Сымсыз байланыстың зияны мен пайдасын айта алады.«Басбармақ» әдісі арқылы топтар бағалайды. | https://bilimland.kz/kk/courses/education-movies/uchebnye-filmy/informatika/lesson/wi-fi-degenimiz-ne Постер, фломастер |
| Сабақтың соңы | Қорытынды.«Ұшақ» әдісі. Оқушылар бір біріне ұшақ жасап, ішіне тақырып бойынша сұрақтар жазып ұшақтарын ұшырады.Үйге тапсырма. Сымсыз желілерКері байланыс. «Рюкзак» әдісі. | Қағаздан ұшақ |
| Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюдыжоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланысДенсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
| Сабақты қорытындылау мақсатында оқушылар бір біріне ұшаққа сұрақтар жазып ұшырады. | «Рюкзак» әдісі. | Ағылшын тілі, сызу пәнімен байланыс.Информатика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесін сақтау. |
| Сабақ бойынша рефлексия | Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ма? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерңнде уақытты тиімді пайдалана алдыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма неліктен? Осы сұрақтар аясында сабақтың соңында рефлексия жүргізілді. | |
| Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардыңжетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлуқажет? |
Еркінқала орта мектебі
Ашық сабақ
Тақырыбы: «Сымсыз желілер»Сыныбы: 6 «Б»Пән мұғалімі: Ерболатова Б. Р
2018 2019 оқу жылы
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
ЕРБОЛАТОВА БАҚЫТГҮЛ РУСЛАНҚЫЗЫШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
"СЫМСЫЗ ЖЕЛІЛЕР" 6 СЫНЫП
Тақырып бойынша 11 материал табылды
"СЫМСЫЗ ЖЕЛІЛЕР" 6 СЫНЫП
Материал туралы қысқаша түсінік
6 сынып оқушыларына арналған информатика пәнінің материалы
Материалдың қысқаша нұсқасы
Қысқа мерзімді жоспарБекітемін:___________ Тлекқабыл Б
Еркінқала орта мектебі
Ашық сабақ
Тақырыбы: «Сымсыз желілер»Сыныбы: 6 «Б»Пән мұғалімі: Ерболатова Б. Р
2018 2019 оқу жылы
| Пән:ИнформатикаҰзақ мерзімді жоспардың тарауы: Компьютерлік жүйелер мен желілерКүні: 17. 10. 2018Сынып: 6-сынып | Мектеп: Еркінқала орта мектебіМұғалімнің аты-жөні: Ерболатова Б.РҚатысқандар саны: Қатыспағандар саны: | |
| Сабақ тақырыбы: | Сымсыз желілер | |
| Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқубағдарламасына сілтеме) | 6.1.3.1 сымсыз байланыстың артықшылығын түсіндіру. | |
| Сабақ мақсаттары | Барлық білім алушылар үшін:Сымсыз желіге анықтама бере алады.Көптеген білім алушылар үшін:Сымсыз байланыстың артықшылығы туралы айта алады.Кейбір білім алушылар үшін:Интернетке қосылу қандай провайдер арқылы және желідегі ақпаратты жіберу жылдамдығына талдау жасай алады. | |
| Бағалау критерийлері | ||
| Тілдік мақсаттар | Білім алушылар орындай алады: Сымсыз байланыстың артықшылығы мен кемшіліктері туралы айту.Пәндік лексика мен терминология:WIi-Fi, Bluetooth, WPAN, WLAN, WMAN, WIMAX. | |
| Құндылықтарды дарыту | ||
| Пәнаралық байланыстар | Ағылшын тілі, сызу | |
| Алдыңғы білім | Компьютердің қызметі | |
| Сабақтың барысы | ||
| Сабақтыңжоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
| Сабақтың басы | Ұйымдастыру кезеңі.Сәлемдесу. Оқушылардың ынтасын сабаққа аудару.Тренинг. «Маған информатика пәні ұнайды, себебі ...»Өткен тақырыпты тексеру.«Крестиктер мен нөлдер». (дұрыс сұраққа ноль карточкасын көтереді, қате сұраққа крест карточкасын көтереді.) | Интерактивті тақта Үлестірмелі қағаздар |
| Сабақтың ортасы | Жаңа сабақ.ВидеоОнлайн көрсету«Бекроним» әдісіОйлау қабілеті дамиды, сөздік қоры молаяды, жазылым дағдысы қалыптасады.1 топ. Сымсыз байланыстың артықшылығы мен кешмілігі.2 топ. Сымсыз байланыстың зияны мен пайдасы.Дескриптор:Сымсыз байланыстың артықшылығы ажырата біледі.Сымсыз байланыстың зияны мен пайдасын айта алады.«Басбармақ» әдісі арқылы топтар бағалайды. | https://bilimland.kz/kk/courses/education-movies/uchebnye-filmy/informatika/lesson/wi-fi-degenimiz-ne Постер, фломастер |
| Сабақтың соңы | Қорытынды.«Ұшақ» әдісі. Оқушылар бір біріне ұшақ жасап, ішіне тақырып бойынша сұрақтар жазып ұшақтарын ұшырады.Үйге тапсырма. Сымсыз желілерКері байланыс. «Рюкзак» әдісі. | Қағаздан ұшақ |
| Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюдыжоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланысДенсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
| Сабақты қорытындылау мақсатында оқушылар бір біріне ұшаққа сұрақтар жазып ұшырады. | «Рюкзак» әдісі. | Ағылшын тілі, сызу пәнімен байланыс.Информатика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесін сақтау. |
| Сабақ бойынша рефлексия | Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ма? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерңнде уақытты тиімді пайдалана алдыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма неліктен? Осы сұрақтар аясында сабақтың соңында рефлексия жүргізілді. | |
| Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардыңжетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлуқажет? |
Еркінқала орта мектебі
Ашық сабақ
Тақырыбы: «Сымсыз желілер»Сыныбы: 6 «Б»Пән мұғалімі: Ерболатова Б. Р
2018 2019 оқу жылы
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.02.2019
474
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













