Пән:ИнформатикаҰзақ мерзімді жоспардың тарауы: Компьютерлік жүйелер мен желілерКүні: 17. 10. 2018Сынып: 6-сынып | Мектеп: Еркінқала орта мектебіМұғалімнің аты-жөні: Ерболатова Б.РҚатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
|
Сабақ тақырыбы: | Сымсыз желілер |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқубағдарламасына сілтеме) | 6.1.3.1 сымсыз байланыстың артықшылығын түсіндіру. |
Сабақ мақсаттары | Барлық білім алушылар үшін:Сымсыз желіге анықтама бере алады.Көптеген білім алушылар үшін:Сымсыз байланыстың артықшылығы туралы айта алады.Кейбір білім алушылар үшін:Интернетке қосылу қандай провайдер арқылы және желідегі ақпаратты жіберу жылдамдығына талдау жасай алады. |
Бағалау критерийлері | - сымсыз байланыс ұғымын біледі.- сымсыз байланыстың артықшылығын түсіндіреді.- сымсыз байланысты қолдана біледі. |
Тілдік мақсаттар | Білім алушылар орындай алады: Сымсыз байланыстың артықшылығы мен кемшіліктері туралы айту.Пәндік лексика мен терминология:WIi-Fi, Bluetooth, WPAN, WLAN, WMAN, WIMAX. |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.Жауапкершілікке баулу. |
Пәнаралық байланыстар | Ағылшын тілі, сызу |
Алдыңғы білім | Компьютердің қызметі |
Сабақтың барысы |
Сабақтыңжоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы | Ұйымдастыру кезеңі.Сәлемдесу. Оқушылардың ынтасын сабаққа аудару.Тренинг. «Маған информатика пәні ұнайды, себебі ...»Өткен тақырыпты тексеру.«Крестиктер мен нөлдер». (дұрыс сұраққа ноль карточкасын көтереді, қате сұраққа крест карточкасын көтереді.)Жүйеде жұмыс жасау үшін арнайы компьютер құрамына енетін негізгі құрылғы жүйелік блок деп аталады. (нөл)Жүйелік блокқа монитор, перне тақта, тінтуір құрылғылары кіреді. (Крест)Операциялық жүйе дегеніміз компьютерлік бағдарламалардың жиынтығы. (нөл)Операциялық жүйелер: Windows, Windows 7, Windows 8, Windows 9, Windows 10. (нөл)Жүйелік программалық қолданбаныңт негізгі бөліктерінің бірі сымсыз желі. (крест)Операциялық жүйе компьютер ресурстарын басқару мен құрылғылар жұмысы үшін мыңдаған әрекеттер орындайды. (нөл)Операциялық жүйе адам мен компьютер арасындағы байланысты жүзеге асырады. (нөл)Компьютердің енгізу құрылғысы: монитор. (крест)Деректер принтерде өңделеді. (крест) процессордаКез келген сыртқы құрылғы процессор арқылы байланысады. | Интерактивті тақта
Үлестірмелі қағаздар
|
Сабақтың ортасы | Жаңа сабақ.ВидеоОнлайн көрсету«Бекроним» әдісіОйлау қабілеті дамиды, сөздік қоры молаяды, жазылым дағдысы қалыптасады.1 топ. Сымсыз байланыстың артықшылығы мен кешмілігі.2 топ. Сымсыз байланыстың зияны мен пайдасы.Дескриптор:Сымсыз байланыстың артықшылығы ажырата біледі.Сымсыз байланыстың зияны мен пайдасын айта алады.«Басбармақ» әдісі арқылы топтар бағалайды. | https://bilimland.kz/kk/courses/education-movies/uchebnye-filmy/informatika/lesson/wi-fi-degenimiz-ne
Постер, фломастер |
Сабақтың соңы | Қорытынды.«Ұшақ» әдісі. Оқушылар бір біріне ұшақ жасап, ішіне тақырып бойынша сұрақтар жазып ұшақтарын ұшырады.Үйге тапсырма. Сымсыз желілерКері байланыс. «Рюкзак» әдісі. | Қағаздан ұшақ
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюдыжоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланысДенсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Сабақты қорытындылау мақсатында оқушылар бір біріне ұшаққа сұрақтар жазып ұшырады.
| «Рюкзак» әдісі. | Ағылшын тілі, сызу пәнімен байланыс.Информатика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесін сақтау. |
|
|
|
Сабақ бойынша рефлексия
| Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ма? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерңнде уақытты тиімді пайдалана алдыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма неліктен? Осы сұрақтар аясында сабақтың соңында рефлексия жүргізілді.
|
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардыңжетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлуқажет?
|