Материалдар / Шын дос болу бақыт

Шын дос болу бақыт

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбиешілер мен сынып жетекшілеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қырқүйек 2018
842
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы:Шын дос болу – бақыт.Сабақтың мақсаты:
  • Оқушыларға дос және достық туралы түсінік беру. Оқушыларға адам өміріндегі маңызды орны достықтың шынайы белгісі туралы айтып түсіндіру, досқа деген танымын шыңдау.
  • Өз ойларын ашық айтып беруге, берілген сұраққа ойланып нақтылы, толық жауап бере білуге үйрету, ойлау, есте сақтау қабілеттерін, тіл байлықтарын дамыту.
  • Оқушыларды адамгершіліке, имандылыққа, адалдыққа, мейірімді болуға тәрбиелеу. Әр балаға өзінің досының жақсы жақтарын үлгі тұтып, сол жақсы қасиеттерін өз бойына сіңіре білуге үйрету.
Сабақтың көрнекілігі: СлайдСабақтың әдіс – тәсілі: Сұрақ – жауап, пікірлесу, түсіндіру.Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі
  • Оқушылармен сәлемдесу
  • Оқушылар назарын сабаққа аудару
  • ҚР Гимн орындау
  • Шаттық шеңбері
Сәлеметсіңдер ме, балалар! Бұл күнді жақсы қуанышты көңіл – күймен өткізу үшін сендерді «Шаттық шеңберіне» шақырамын.

Армысың досым,Кел маған қосыл (қолымен шақырады)Алақанға салып алақан,Шеңберге бірге тұрайық (қолдарынан ұстайды)Жер шарындай айналып,Әлемге жарық ұқсайық (айналады)Қолымызды көтеріп,Күннің нұрын алайық (қолдарын көкке созады)Ортамызда күн нұрыҚұшаққа оны алайық (құшақтасады)Олай болса балалар, ролике назар аударайықшы. Тақырыпты ашу.

ІІ. Жаңа сабақ
  • Кіріспе
Бүгінгі «Шын дос болу – бақыт» тақырыбындағы сабағымызды жанымызға жақын адамдар – достарымыз жайлы әңгімелесеміз. Дос адамдардың бір – біріне деген қарым – қатынасы және «Дос», «Достық» ұғымымен танысамыз.ІІІ. Ашық сұрақ – постермен сұрақтарға жауап беру, постер қорғау.
  • Балалар, барлығымыз ойланып қарайықшы «Дос», «Достық», «Дос болу» дегеніміз не?
  • Дос қандай болу керек?
  • Достары көп болу үшін адам қандай болу қажет?
  • Шын дос қандай болу керек?
  • Жақсы дос деп кімді айта аламыз?
ІV. «Достық» ережесі
  • Қиын кездерде бір – біріне көмек көрсету
  • Досыңды алдамай, оған адал бол
  • Досыңды қорлама
  • Досыңның кемшілігін кешіре біл
  • Досыңа кек сақтама
  • Досыңмен қызықты шақтарды бөлісе біл
  • Бір – біріне сену
  • Бір – бірін қорғау.


V. Мақал – мәтелді жалғастыру (Топтық жұмыс)1. «Кемшіліксіз .... іздеген адам .....»2. «Дұшпан ....., айтады .....» 3. «Жақсы ....., жаныңа .....»4. «..... ақшаң ....., досың .....»5. «Досы ....., өзі де .....»6. «Досы ....., ..... сырлас»7. «..... басқа ....., ..... аяққа .....»8. «Ақылсыз ....., ..... дұшпан .....»9. «Ағаш ..... мықты, ..... досымен .....»10. «Досыңа ..... сынама, ..... сына»11. «..... қас болмас, екі жаман .....»12. «Дос ..... айтады, дұшпан ..... айтады»

VІ. Тренинг. «Дос жылатып айтады, Дұшпан күлдіріп айтады» Барлығымыз орнымыздан тұрып бір – бірлерінің қолдарынан ұстап, қасындағы сыныптасына бірнші жаман қасиетін, екінші жақсы қасиетін айтасыңдар. «Сын түзелмей мін түзелмейді» демекші, сынды ашуланбай қабылдайық, бойымыздағы кемшілікті жоюға тырысайық.Рахмет, оқушылар! «Кемшіліксіз дос іздеген адам доссыз қалады». Әрқашанда кешрімді болайық.

VІІ. Сергіту сәті Сергіту сәтінде кішкене бойымызды сергітіп «Ренжістік, достастық» ойынын ойнаймыз.Ойын: «Ренжістік, достастық» (әуенмен)
  • «Ренжістік» дегенде бір – бірлеріңе қарама – қарсы бұрылып, саусақтарыңды безейсіңдер.
  • «Тоқта» дегенде бір – бірлеріңе арқаларыңмен бұрыласыңдар.
  • «Достастық» дегенде қол алысып, күлімдеп өз құрбыларыңа сүйіспеншілік туралы ізгі сөздер айтасыңдар.




VІІІ. Ситуациялық тапсырма (Топтық жұмыс)1. Сен математикадан үй тапсырмасын шығарып келдің, досың сенен көшріп алды. Сенен кеткен қатені ол байқап өзіне қатесіз жазды. Сен үй тапсырмасынан 4 деген баға алдың, ол 5 деген баға алды. Сен бұл жағдайдан қалай шығасың?2. Сен досың екеуің керісіп қалдыңдар. Бұл жағдайды жанжалсыз қалай шешер едіңдер?3. Сенің досың көз алдыңда өзгеріп барады. Сыныптас құрбыларына жаман сөздер айтып, жаман әдеттерге үйір болып бара жатыр. Мұғалімдерді, тәрбиешілерді тыңдамайды. Бұл жағдайда не етер едің?4. Досың қатты ауырып ауруханада жатыр. Өте қымбат дәрілер керек. Оның жағдайы жоқ. Сен не істер едің?5. Сен сабаққа кешігіп келдің. Досыңның сөмкесінен ақша жоғалды, оны сенен көреді. Бұл жағдайдан қалай шығасың?ІХ. Дәптермен жұмыс «Досыма хат»Жақсы жазған оқушыны мадақтау. Сиқырлы орындық. Орындыққа отырғызу





























Х. Қорытынды Ал ендеше балалар достық адамдар арасында ғана емес, ұлттар арасында да болады, мемлекеттер арасында да достық болады. Біз Қазақстан дүние жүзі елдерімен достық қарым – қатынас орнатудамыз.Тәуелсіздік алғаннан бері Н.Ә.Назарбаевтың ғана басшылығының арқасында бүкіл әлемге танылдық.Бұл күнге біз бірлігіміздің, достығымыздың арқасында жеттік. Біз, қазір бірлігі жарасқан елміз – дей келе сабағымызды қорытындылап, сендерге тек қана адал, таза ақ ниетпен достарың көп болсын дей келе мен сабағымды аяқтаймын.
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ