×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512

Хабарландыру Республикалық чаттарға қосылу нұсқаулығын көру үшін осы сілтемені басу керек https://blog.ust.kz/422
Сайт бойынша сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Сын тұрғысынан ойлау. Коучинг

Автор:Жунис Назкен Маратовна
Бағыты: Басқа
Бөлімі: Тренерлерге
Сыныбы: Басқа
Жарияланған уақыты: 2019-06-14

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Бұл коучинг деңгейлік мұғалімдерге, тренерлерге көмек болад деп ойлаймын.

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ

Мұғалімнің аты-жөні: А.Е.Жетписбаева

Сынып: 5 «Ә», «Б», «Г»

Күні: 23.02.18

Сабақтың тақырыбы:

«Зерде» атты интеллектуалдық ойын сайысы

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Білімді жан-жақты болуға жетелеу. Көп білуге, үйренуге деген қызығушылығын арттыру. Ізденімпаздыққа тапқырлыққа, ойлануға жетелеу. Жарыста озып шығуға талпындыру.

Сабақтың түрі

Ойын

Құндылықтарға баулу

Тілге деген қызығушылықтарын арттыру, дүниетанымын кеңейту. Отансүйгіштік сезімдерін оятып, тілге деген құрметке тәрбиелеу.


Пәнаралық байланыс

Сабақ барысындағы тапсырмалар арқылы оқушының ой ұшқырлығын, дүниетанымын кеңейтуге бағытталғандықтан өзін-өзі тану пәнімен байланыстырдым.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы


3 минут

Мұғалімнің кіріспе сөзі :

-Құрметті ұстаздар, оқушылар! Бүгінгі «Зерде» атты нителлектуалды ойын сайысымызды бастаймыз.

Ойынымызды бастамас бұрын әділқазылар алқасымен таныстырып өтейін.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Құрметті ұстаздар мен оқушылар, 5-сынып оқушыларының «Зерде» интелектуалдық ойын сайысына қош келдіңіздер!

«Білекті бірді жығады, білімді мыңды жығады» демекші біз сайысымыздың қатысушыларын ортаға шақырамыз.

Беташарын сайысымыздың бастайық,

Көрерменді бір серпілтіп тастайық.

Таныстырсын сайыскерлер өздерін ,

Өнеріне ду қол соғып , қостайық!

Балалар, ойынға келгендеріңізге өте қуаныштымыз, енді әр топтың ойыншылары өздеріннің тобы мен ұранын таныстырып өтеді.

«Алғырлар» тобы, ұраны:

«Тапқырлар» тобы, ұраны:

«Зеректер» тобы, ұраны:

-Енді, қай топ бірінші болып бастайтынын анықтау үшін қоржыннан асықты таңдап,ойынның басынан аяғына дейін кім бірінші бастайтынын анықтайды

( қоржыннан асықты алады : қызыл асықты алғандар бірінші,көк асықты алғандар екінші,ақ асықты алғандар үшінші ).



Слайд

























Қоржын асық

Сабақтың ортасы




32 минут























































































































Сабақтың соңы

5 минут



Ойынымыз мынадай кезеңдерден тұрады.

1.«Сөз тапқанға қолқа жоқ»

2.«Қына тасқа бітеді, білім басқа бітеді».

3.«Ойлы болсаң ,озып көр»

4.«Жеті жұрттың тілін біл»

5.«Мақал-мәтел-айдын көл»

6.«Құпия сөздің құлпын аш»

7.«Білгірлер сайысы»

Ойынның 1-кезеңі : «Сөз тапқанға қолқа жоқ»

Мақсаты: әр топтан бір оқушы шығып әріп таңдап алады да, қойылған сұрақтарға сол әріптерден басталатын сөзбен жауап береді.

(А,Ә,Б,Е,Ж,К,Қ,М,Н,О,Р,С,Т,Ү,Ш).

1-топтың ойыншыларына қойылатын сұрақтар :

1.Сен бүгін нешеде тұрдың?

2.Досыңның аты кім?

3.Наурыз мейрамы қай айда тойланады ?

4.Сен қандай үйірмеге барасың?

5.Сен қай қалада тұрасың?

2-топтың ойыншыларына қойылатын сұрақтар :

1.Бірінші сабақ нешеде басталады?

2.Қала басында қандай ескерткіштер бар?

3.Анаңның аты кім?

4.Жазғы демалыста қалай демалдың?

Анаңа қандай сыйлық сыйлағанды ұнатасың?

3-топтың ойыншыларына қойылатын сұрақтар :

1.Сенің мінезің қандай ?

2.Мерекелік кештерге кіммен барасың?

3.Сыныпта неше оқушы бар?

4.Анаң қандай тамақ пісіреді?

5.Ағаң қайда тұрады?

Мұғалім сөзі:

-Ал,енді,балалар,алғырлық пен тапқырлықтан білімдеріңнің алғашқы деңгейін көрсеттіңдер.


Ойынның 2- кезеңі : «Қына тасқа бітеді, білім басқа бітеді».

Сұрақтар тарихымызға , тілімізге, әдебиетімізге дүниетануымызға байланысты болмақ.

Ендеше, сұрақтарға жауап берейік

«Алғырлар» тобы,

«Тапқырлар» тобы,

«Зеректер» тобы.

1.Тәуелсіздік күнін ата ? ( 16 желтоқсан)

2.А.Құнанбаев 5 асыл істі қай өлеңінде айтады? Атап бер.

3.Қазақ тіліндегі әріптердің реті бойынша орналасу жиынтығын не дейміз? (әліпби )

Ең сұлу құс?(аққу)


Қазақстанның Ата заңы қашан қабылданды ?(30 тамыз,)

1.Зере Абайға кім болады ?(әжесі)

2.Тышқаннан қорқатын аң ?(піл)

3.Қазақ тіліне тән дыбыстар саны нешеу?(9)


Түйе сүтінен жасалатын емдік сусын қалай аталады ? (шұбат)

1.Қазақстан Республикасының Елтаңбасы мен Туының авторлары ? (Ш.Уәлиханов,Ж.Әлімбеков,Ш.Ниязбеков).

2.Өтірікші кімді алдайды ?(өзін)

3.Жылататын да,жұбататын да не ?(тіл)


3-кезең : «Ойлы болсаң,озып көр». Бұл бөлімде аты айтып тұрғандай,оқушылардың ой-өрістері сынға түседі. Экранға назар аудартылады.

«Көгілдір» сөзінің мағынасын ашып айтып беріңдер.

1.Тағамға байланысты атау.

2.Жануарға байланысты атау.

3.Құрал-жабдыққа байланысты атау.

(«Көгілдір» -аққудың балапаны).


«Жабы» сөзі қандай мағына береді ?

1.Киімге байланысты атау.

2.Малға байланысты атау.

3.Аңға байланысты атау.

«Жабы»-жылқы,ат тұқымының бір түрі.


«Абыз» сөзі қандай мағына береді ?

1.Адамға байланысты атау.

2.Ыдысқа байланысты атау.

3.Жануарға байланысты атау.

«Абыз»-білгір,көреген адам.


4-кезең. «Жеті жұрттың тілін біл».

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, жауаптың 3 тілдегі нұсқасын айтулары керек.


1.Күн мен түннің теңелетін жыл мезгілі (көктем,весна,спринг)

2.Мұрты бар,иегінде сақалы жоқ,

Тоны бар,киеріне шапаны жоқ.

Пайдасы үй ішінен табылған соң,

Далаға кіріп шығар сапары жоқ (мысық,кот,кәт).

3.Футболшының алдындағы ойын заты (доп,мяч,бол).

4.Жеті қазынаның бірі,адамды қорғап жүретін досы (ит,собака,док).

5.Ұшқан….,жүгірген аң бәрі тамақ (құс,птица,брик ).

6.Ер қанат- (ат-лошадь- horse)

5-кезең : «Мақал-мәтел-айдын көл ». Бұл бөлімде қойылған сұрақтарға сәйкес оқушылар мақал-мәтел айтулары керек.

1)жыланды інінен қайтып шығарамыз?

2) инемен құдық қазуға болама?

3) қар жана ма?

4) адамның қай мүшесі қорқақ, қай мүшесі батыр?

5) ұрлықтың түбі бар ма? Бар болса не?

6) әдепті бала – арлы бала, ал сорлы бала қандай бала?


6-кезең: «Құпия сөздің құлпын аш»

Жұмбақтардың жауабын табу.

Сандықтың ішіне нені тығып ұстай алмайсын?(жарық)

Сен жоғалтсан, мен іздеп таба алмайтын, мен жоғалтсам, сен іздеп таба алмайтын ол не?(уақыт )

Әпкесі бауырына қонаққа барады, бауыры одан тығылып қалады. Ол не?( ай мен күн)




7-кезең: «Білгірлер сайысы»

1.Мына ырым сөздің мағынасын ашып айт (Босағада тұрма)

(босағада тұрма-үйдің ырыс- берекесі кетеді)

2. Оқу-білім туралы мақал айт

3. Мақал-мәтелдердің жалғасын тап:

Тіліңмен жүгірме(біліммен жүгір)

4. Тауық түс көреді ме? Мәтелмен жауап бер.(тауықтың түсіне тары кіреді)

5. Тіл туралы заң қашан қабылданды? (1997 мж.11 шілде)

6. Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері қай жылы қабылданды?(1992 ж. 4 маусым)


Мұғалім сөзі:

Қазылар орнықтырар әділдікті,

Кімдердің жауаптары кәміл шықты.

Білім мен тақырлықтың сайысында,

Жеңіске жетер дейміз нағыз мықты,- дегендей, ойыншыларымызды бағалау үшін әділ қазыларға сөз берейік.


Қортынды сөз: «Зерде» атты интелекуалдық ойынымыз өз мәресіне жетті. Сау болыңыздар! Әрқашан Алғыр, тапқыр, зерек болайық!












әріптер































































































































50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

Материалды сайттан тегін жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

Олимпиада бітуіне қалды: