«Бекітемін»
Мектеп директоры: Н.Садыкова
|
Сабақ тақырыбы |
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. «Ой өзгермей, адам өзгермейді» |
|
Жалпы мақсат |
Мұғалімдер сын тұрғысынан ойлаудық стратегияларымен таныса отырып, оны өз сабақтарында пайдалана білуге үйренеді. |
|
Сілтеме |
|
|
Оқу нәтижесі |
|
|
Түйінді идеялар |
1. Сын тұрғысынан ойлау бақылау, тәжірибе, толғану және пайымдау нәтижесінде алынған ақпаратты ұғыну, бағалау, талдау және синтездеуде қолданылатын әдіс болып табылады, сонымен қатар ол әрекет жасауға негіз, түрткі болуы да мүмкін. 2. Сын тұрғысынан ойлау көбінесе бір нәрсені елестетуге, баламалы шешімдерді қабылдауға, ойлау және іс-әрекеттің жаңа немесе түрлендірілген тәсілдерін енгізуге дайын болуды көздейді, басқаларды сын тұрғысынан ойлауға баулуды білдіреді. 3. Сын тұрғысынан ойлау дағдыларының негізгі тізбесіне қадағалау, интерпретация, талдау, қорытынды жасау, бағалауға түсіндіру, метатану кіреді. 4. Блум таксономиясы ең төменгі үдерістен жоғарыға қарай кезең- кезеңмен алты кезеңді (білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау) қамтитын иерархиялық модель. |
|
Сабақта қолданылатын материалдар |
А – 4 парақтары, стикер, интерактивті тақта, флиппчарт, маркер, қалам |
|
Оқыту әдістері |
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: ақылдың алты қалпағы, дананың кілттері, сананың әдеттері, ББТЗО кестесі,ойлау карталары, тікелей назар аударуға арналған ойлау құралы, басқарушы қол. |
|
Дерек көздері |
Әдеби материалдар, газет-журналдар, портал материалдары |
|
Тапсырмалар |
Ақылдың алты қалпағы, дананың кілттері, сананың әдеттері, ББТЗО кестесі, ойлау карталары, тікелей назар аударуға арналған ойлау құралы, басқарушы қол. |
|
Оқуға арналған тапсырма |
Мұғалімге арналған нұсқаулық . 41 -50 бет |
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті
|
Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу |
Коучтың іс-әрекеті |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
|
2 мин |
«Шаттық шеңбері» арқылы көңіл-күй көтеру. Адам аттарына байланысты жылы лебіз сөздерін айту |
Мұғалімдер шаттық шеңберіне тұрып, бір-біріне жылы лебіз сөздер айтады |
|
Топқа бөлу 3 мин |
«Шашу» дәстүрі бойынша шағын топқа бөлу. Сабақ басындағы көңіл күйді смайликпен белгілеу , партаның астына жабыстыру |
Конфет түрлері бойынша шағын төрт топқа бөлінеді |
|
Психологиялық ахуалды реттеу ( сыни ойлауға арналған сұрақтар) 7 мин |
|
Берілген сұрақтарға ойланып жауап береді. |
|
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету арқылы өз ойын еркін айта білуге, нәтижеге жетуіне мүмкіншілік жасау. 20 мин |
«Ақ орамал» әңгімесін жартысына дейін тыңдатамын. Жалғасын өздері жазады. |
«Ақ орамал» тыңдайды, жалғасын өздері жазады. |
|
Логикалық тапсрыма арқылы сыни ойлауға үйрету 7 мин |
«Сіздің ойыңыз ...» Клиникaлық aурухaнaның бac дәрiгeрi ciздeрдeн aқыл cұрaca,ciз нe aйтaр eдiңiз? Oның aлдындa бiрнeшe жүрeгiн aуыcтырaтын төмeндeгi aуру aдaмдaрдың өмiрi тұр,aл aуыcтырып caлaтын caу жүрeк бiрeу ғaнa. Ciз кiмгe көмeк бeрeр eдiңiз? Нe ceбeптi?Өз oйыңызды aйтыңыз? 1.Бес жacaр қыз бaлa, 2.48 жacтaғы әйeл aдaм, 3.Он бaлaның aнacы,жaқcы құрылыcшы,бiрaқ Қaзaқcтaн aзaмaты eмec 4.Отбacы жoқ,бiрaқ eлiмiздeгi жeтiмдeр үйiнiң дeмeушici 5.Он бес жacтaғы вундeркинд-бaлa. Ciздeр дәрiгeргe қaндaй көмeк бeрeтiн eдiңiздeр? Кiмгe caу жүрeктi caлуғa кeңec бeрeciз-дeр? |
Мұғалімдер ойланып,өз ойларын айтады. |
|
Блум таксаномиясы туралы түсінік беру Сыни тұрғыдан ойлаудың тиімді моделі — Блум таксономиясы (5 мин)
|
Слайд көрсету арқылы түсіндіру |
Блум таксономиясы туралы мағлұмат алады. Блум таксономиясындағы аталған барлық деңгейлер сын тұрғысынан ойлау үшін қажет екенін ұғынады |
|
Логикалық тапсырмалар (5 мин) |
«Қасқыр, ешкі, шөп, адам» Адам өзеннің келесі жағына қалай алып өтеді, бір-бірден алып өтуі керек. |
Топ мүшелері бірлесе отырып, логикалық тапсырмаларды шешеді. |
|
Қорытындылау 7 мин |
Топтық тапсырма «Сыни тұрғысынан ойлау дегеніміз не?» сұрағы арқылы түсініктерін флипчартқа жазуды тапсыру. |
Топқа бірлесе отырып, «Сыни тұрғысынан ойлау» тақырыбы бойынша түсінгендерін флип-чартқа жазады және қорғайды. |
|
Рефлексия 3 мин |
Стикерлерге өз көңіл- күйлерін смайлик арқылы салып, сабақ басында көңіл-күйін белгілен-ген смайликпен салыстыру |
Стикерге өз көңіл-күйлерін бейнелейді және сабақтан алған әсері туралы пікірін ақ параққа жазады. |
Орындаған : Ж.Е.Әлжанова
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. «Ой өзгермей, адам өзгермейді»
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. «Ой өзгермей, адам өзгермейді»
«Бекітемін»
Мектеп директоры: Н.Садыкова
|
Сабақ тақырыбы |
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. «Ой өзгермей, адам өзгермейді» |
|
Жалпы мақсат |
Мұғалімдер сын тұрғысынан ойлаудық стратегияларымен таныса отырып, оны өз сабақтарында пайдалана білуге үйренеді. |
|
Сілтеме |
|
|
Оқу нәтижесі |
|
|
Түйінді идеялар |
1. Сын тұрғысынан ойлау бақылау, тәжірибе, толғану және пайымдау нәтижесінде алынған ақпаратты ұғыну, бағалау, талдау және синтездеуде қолданылатын әдіс болып табылады, сонымен қатар ол әрекет жасауға негіз, түрткі болуы да мүмкін. 2. Сын тұрғысынан ойлау көбінесе бір нәрсені елестетуге, баламалы шешімдерді қабылдауға, ойлау және іс-әрекеттің жаңа немесе түрлендірілген тәсілдерін енгізуге дайын болуды көздейді, басқаларды сын тұрғысынан ойлауға баулуды білдіреді. 3. Сын тұрғысынан ойлау дағдыларының негізгі тізбесіне қадағалау, интерпретация, талдау, қорытынды жасау, бағалауға түсіндіру, метатану кіреді. 4. Блум таксономиясы ең төменгі үдерістен жоғарыға қарай кезең- кезеңмен алты кезеңді (білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау) қамтитын иерархиялық модель. |
|
Сабақта қолданылатын материалдар |
А – 4 парақтары, стикер, интерактивті тақта, флиппчарт, маркер, қалам |
|
Оқыту әдістері |
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: ақылдың алты қалпағы, дананың кілттері, сананың әдеттері, ББТЗО кестесі,ойлау карталары, тікелей назар аударуға арналған ойлау құралы, басқарушы қол. |
|
Дерек көздері |
Әдеби материалдар, газет-журналдар, портал материалдары |
|
Тапсырмалар |
Ақылдың алты қалпағы, дананың кілттері, сананың әдеттері, ББТЗО кестесі, ойлау карталары, тікелей назар аударуға арналған ойлау құралы, басқарушы қол. |
|
Оқуға арналған тапсырма |
Мұғалімге арналған нұсқаулық . 41 -50 бет |
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті
|
Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу |
Коучтың іс-әрекеті |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
|
2 мин |
«Шаттық шеңбері» арқылы көңіл-күй көтеру. Адам аттарына байланысты жылы лебіз сөздерін айту |
Мұғалімдер шаттық шеңберіне тұрып, бір-біріне жылы лебіз сөздер айтады |
|
Топқа бөлу 3 мин |
«Шашу» дәстүрі бойынша шағын топқа бөлу. Сабақ басындағы көңіл күйді смайликпен белгілеу , партаның астына жабыстыру |
Конфет түрлері бойынша шағын төрт топқа бөлінеді |
|
Психологиялық ахуалды реттеу ( сыни ойлауға арналған сұрақтар) 7 мин |
|
Берілген сұрақтарға ойланып жауап береді. |
|
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету арқылы өз ойын еркін айта білуге, нәтижеге жетуіне мүмкіншілік жасау. 20 мин |
«Ақ орамал» әңгімесін жартысына дейін тыңдатамын. Жалғасын өздері жазады. |
«Ақ орамал» тыңдайды, жалғасын өздері жазады. |
|
Логикалық тапсрыма арқылы сыни ойлауға үйрету 7 мин |
«Сіздің ойыңыз ...» Клиникaлық aурухaнaның бac дәрiгeрi ciздeрдeн aқыл cұрaca,ciз нe aйтaр eдiңiз? Oның aлдындa бiрнeшe жүрeгiн aуыcтырaтын төмeндeгi aуру aдaмдaрдың өмiрi тұр,aл aуыcтырып caлaтын caу жүрeк бiрeу ғaнa. Ciз кiмгe көмeк бeрeр eдiңiз? Нe ceбeптi?Өз oйыңызды aйтыңыз? 1.Бес жacaр қыз бaлa, 2.48 жacтaғы әйeл aдaм, 3.Он бaлaның aнacы,жaқcы құрылыcшы,бiрaқ Қaзaқcтaн aзaмaты eмec 4.Отбacы жoқ,бiрaқ eлiмiздeгi жeтiмдeр үйiнiң дeмeушici 5.Он бес жacтaғы вундeркинд-бaлa. Ciздeр дәрiгeргe қaндaй көмeк бeрeтiн eдiңiздeр? Кiмгe caу жүрeктi caлуғa кeңec бeрeciз-дeр? |
Мұғалімдер ойланып,өз ойларын айтады. |
|
Блум таксаномиясы туралы түсінік беру Сыни тұрғыдан ойлаудың тиімді моделі — Блум таксономиясы (5 мин)
|
Слайд көрсету арқылы түсіндіру |
Блум таксономиясы туралы мағлұмат алады. Блум таксономиясындағы аталған барлық деңгейлер сын тұрғысынан ойлау үшін қажет екенін ұғынады |
|
Логикалық тапсырмалар (5 мин) |
«Қасқыр, ешкі, шөп, адам» Адам өзеннің келесі жағына қалай алып өтеді, бір-бірден алып өтуі керек. |
Топ мүшелері бірлесе отырып, логикалық тапсырмаларды шешеді. |
|
Қорытындылау 7 мин |
Топтық тапсырма «Сыни тұрғысынан ойлау дегеніміз не?» сұрағы арқылы түсініктерін флипчартқа жазуды тапсыру. |
Топқа бірлесе отырып, «Сыни тұрғысынан ойлау» тақырыбы бойынша түсінгендерін флип-чартқа жазады және қорғайды. |
|
Рефлексия 3 мин |
Стикерлерге өз көңіл- күйлерін смайлик арқылы салып, сабақ басында көңіл-күйін белгілен-ген смайликпен салыстыру |
Стикерге өз көңіл-күйлерін бейнелейді және сабақтан алған әсері туралы пікірін ақ параққа жазады. |
Орындаған : Ж.Е.Әлжанова
шағым қалдыра аласыз













