Сын тұрғысынан оқыту

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сын тұрғысынан оқыту

Материал туралы қысқаша түсінік
коучинг жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы



12 күн

1-2 сабақтар


Тамбай Жайнакүл

Нурлыбек Гүлжаукар

Тақырыбы

1-сабақ: Оқытуда сын тұрғысынан ойлауды пайдалану.

2-сабақ: Сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамытуға арналған әдістерді жоспарлау

Мақсаты

Мұғалімдер оқу үдерісінде сын тұрғысынан ойлауды дамытудың негізгі әдістерін анықтайды

Оқу нәтижесі

Үйренушілер СТО-ны дамытудың негізгі әдістерін игереді және қолданады.

Түйінді идеялар

Сын тұрғысынан ойлау көбінесі бір нәрсені елестетуге, баламалы шешімдерді қабылдауға, ойлау және іс-әрекеттің жаңа немесе түрлендірілген тәсілдерін енгізуге дайын болуды көздейді, ол ұйымдастырылған қоғамдық әрекеттерге бейілділік пен басқаларды сын тұрғысынан ойлауға баулуды білдіреді.

Сабақ барысы

Уақыт

Оқыту

кезеңдері

Тренердің

Әрекеті

Үйренушілердің

әрекеті

Қалыптас-

тырушы

бағалау

Ресурстар

1.

5 мин

I.ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ:

1. Сабаққа жұмылдыру

Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу




Әр елдің амандасу салты арқылы бір- бірімен амандасу.


Жұптарын тауып, бір –біріне қарама –қарсы тұрады. Әр елдің амандасу салтын жасайды.

Қазақтар -қол алысады

Италияндықтар -

құшақтасады

Бразилиялықтар - бір бірінің

иығын қағады

Зимбабалықтар –арқасымен

амандасады

Македониялықтар –

шынтақпен

Никарагулықтар - иықпен

амандасады

Австралиялықтар - шапалақ ұрып серкіреді




2.

5 мин

2. Топқа бөлу





Топқа бөлу үшін (4 топ) бес сөзден тұратын мақал- мәтелдер дайындалады. Әр топта 5 адамнан

1.Алтау ала болса ауыздағы кетеді,

2.Төртеу түгел болса төбедегі келеді,

3.Отан үшін отқа түс күймейсің,

4.Анасы бар адамдар ешқашан қартаймайды.


Әр топ өздеріне тиген мақалға байланысты бір түйінді сөз шығару керек. Сол сөз топтың ұраны болады.



Мақал-мәтел жинағы



Миға шабуыл

Бейне көрсетілім






Теориялық кезең

  1. Жұппен теорияны түртіп алу әдісі арқылы оқып, бір-бірімен талқылайды. (МАН, 43-47 бет) - (7-минут)

  2. Әр топ бір баяндамашы сайлап, «Айналмалы бекет» әдісі арқылы басқа топтарға түсіндіреді. (10 минут)






5 мин

3. Ой түрткі жаттығуы :

«Теңгерім дөңгелегі» әдісі

- Мен СТО технологиясы туралы не білемін?

Shape1

1 2

3 4








Дөңгелек бойынша шәкілдейді.

1.Теорияны қаншалыкты меңгердім.

2.Қандай әдіс-тәсілдерді білемін.

3. Қаншалықты сабақта қолданамын.

4.Сұрақ қоя аламын




Өзін өзі бағалайды



ҮМ 130 бет



Презентация

СТО әдіс-тәсілдері






IY. БІЛІМДІ ИГЕРУ КЕЗЕҢІ

Практикалық кезең

  • Тапсырма №1

« Дананың кілттері» әдісі бойынша «Құмырсқа»мәтінін талдауды ұсынамын.

  • «Керісінше» кілтін пайдалану арқылы «істей алмаймын», «ешқашан», «істемеймін» сөздерін мәтінмен сабақтастыра отырып жасаңыз.

  • «Егер де» кілтін пайдаланып, «егер де» деген сұраққа жауап құрастыру.

  • «Тағы қалай» кілтін пайдалану арқылы мәтін мазмұнынан тысқары шығып қиялға ерік беріңіз.

  • «Кемшіліктер» кілті» Мәтінде жіберілген кемшіліктер тізімін жасаңыз.


Бағалау критериі:

  • 1. Құрастырылған мәтін «Дананың кілтіне» сай болу керек .

  • 2. Тапсырма орындау кезінде барлық топ мүшелері қатысу керек.

  • 3. Уақытқа бағыну (7-минут)


Топтар бір-бірін сағат тілімен бағалайды.





3 мин

Сергіту сәті : «Бразилия жаңбыры»

Мұғалімдер ортаға шеңбер жасап тұрып, бастамашы кісінің жасаған әрекетін іліп әкетуі керек.












25 мин

Мәтінмен жұмыс

Топтық жұмыс


2-тапсырма





















Әр топқа сәбіз, жұмыртқа, ағаш, кофе сөздері таратады.




Топта осы төрт нәрсені байланыстыра отырып сөйлем құрайды.



Топ мүшелері шағын мәтін жазады. Эссені жұпта, топта оқып, талқылап, бір эссе аудиторияға оқылады.




Кері байланыс

«СМС»

МҰҒАЛІМДЕР ТАПСЫРМАНЫ БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ АРҚЫЛЫ ТОПТЫҢ ҚАЛАЙ ОРЫНДАҒАНЫ ТУРАЛЫ ҚЫСҚА ХАБАРЛАМА ЖАЗАДЫ

Бағалау критерийі:

  • 1. Сөйлемдер бір-бірімен байланысты болу керек – 1 ұпай

  • 2. Мәтін құрылымы қызықты болу керек – 1 ұпай






Тапсырма №3

Жағдаят туғызу:

Шарты: Отырған адамды орнынан тұрғызу үшін топтар амал жасау керек.

( Ортада бір адам орындықта отырады. Әр топ берілген жағдаят бойынша ойланады,топта талқылайды)


«Басбармақ» әдісі арқылы бағалау



10 мин

ҮІІ.

САБАҚТЫ ҚОРЫТЫНДЫЛАУ КЕЗЕҢІ

«Қосу-алу-қызықты» әдісі

Қ- сабақта ұнағанның барлығы жазылады,жағымды,эмоция тудырған немесе мұғалімнің пікірі бойынша оған қандай да бір мақсатқа жету үшін пайдалы болған ақпаратты алу.

А- сабақта ұнамағанның барлығы жалықтырғыш көрінген,жақтырмаған, түсініксіз болған немесе мұғалімнің пікірі.

«Қ»-мұғалімдер сабақта не қызықты болғанын және қандай сұрағы барын жазады.








Өзін өзі бағалау










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.10.2018
453
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі