12
күн
|
1-2
сабақтар
|
Тамбай
Жайнакүл
Нурлыбек
Гүлжаукар
|
Тақырыбы
|
1-сабақ: Оқытуда сын
тұрғысынан ойлауды
пайдалану.
2-сабақ: Сын тұрғысынан ойлау
дағдыларын дамытуға арналған әдістерді
жоспарлау
|
Мақсаты
|
Мұғалімдер оқу үдерісінде сын
тұрғысынан ойлауды дамытудың негізгі әдістерін
анықтайды
|
Оқу
нәтижесі
|
Үйренушілер СТО-ны дамытудың
негізгі әдістерін игереді және
қолданады.
|
Түйінді
идеялар
|
Сын тұрғысынан ойлау көбінесі
бір нәрсені елестетуге, баламалы шешімдерді қабылдауға, ойлау және
іс-әрекеттің жаңа немесе түрлендірілген тәсілдерін енгізуге дайын
болуды көздейді, ол ұйымдастырылған қоғамдық әрекеттерге бейілділік
пен басқаларды сын тұрғысынан ойлауға баулуды
білдіреді.
|
Сабақ
барысы
|
№
|
Уақыт
|
Оқыту
кезеңдері
|
Тренердің
Әрекеті
|
Үйренушілердің
әрекеті
|
Қалыптас-
тырушы
бағалау
|
Ресурстар
|
1.
|
5
мин
|
I.ҰЙЫМДАСТЫРУ
КЕЗЕҢІ:
1. Сабаққа
жұмылдыру
Мұғалімдерге психологиялық
ахуал туғызу
|
Әр елдің амандасу салты
арқылы бір- бірімен амандасу.
|
Жұптарын тауып, бір
–біріне қарама –қарсы тұрады. Әр елдің амандасу салтын
жасайды.
Қазақтар -қол алысады
Италияндықтар -
құшақтасады
Бразилиялықтар - бір
бірінің
иығын қағады
Зимбабалықтар –арқасымен
амандасады
Македониялықтар –
шынтақпен
Никарагулықтар - иықпен
амандасады
Австралиялықтар - шапалақ ұрып
серкіреді
|
|
|
2.
|
5
мин
|
2. Топқа
бөлу
|
Топқа бөлу үшін (4
топ) бес сөзден тұратын мақал- мәтелдер дайындалады. Әр топта 5
адамнан
1.Алтау ала болса
ауыздағы кетеді,
2.Төртеу түгел болса
төбедегі келеді,
3.Отан үшін отқа түс
күймейсің,
4.Анасы бар адамдар
ешқашан қартаймайды.
|
Әр топ өздеріне
тиген мақалға байланысты бір түйінді сөз шығару керек. Сол сөз
топтың ұраны болады.
|
|
Мақал-мәтел
жинағы
|
|
|
Миға
шабуыл
|
Бейне
көрсетілім
|
|
|
|
|
|
Теориялық
кезең
|
-
Жұппен теорияны
түртіп алу әдісі арқылы оқып, бір-бірімен талқылайды. (МАН, 43-47
бет) - (7-минут)
-
Әр топ бір
баяндамашы сайлап, «Айналмалы бекет» әдісі арқылы басқа топтарға
түсіндіреді. (10 минут)
|
|
|
|
|
5 мин
|
3. Ой түрткі жаттығуы
:
|
«Теңгерім дөңгелегі»
әдісі
- Мен СТО технологиясы туралы
не білемін?
|
1 2
3 4
Дөңгелек бойынша
шәкілдейді.
1.Теорияны
қаншалыкты меңгердім.
2.Қандай
әдіс-тәсілдерді білемін.
3. Қаншалықты
сабақта қолданамын.
4.Сұрақ қоя
аламын
|
Өзін өзі
бағалайды
|
ҮМ 130
бет
|
|
|
Презентация
|
СТО
әдіс-тәсілдері
|
|
|
|
|
|
IY. БІЛІМДІ ИГЕРУ
КЕЗЕҢІ
Практикалық
кезең
|
« Дананың
кілттері» әдісі бойынша
«Құмырсқа»мәтінін талдауды
ұсынамын.
-
«Керісінше» кілтін пайдалану арқылы «істей
алмаймын», «ешқашан», «істемеймін» сөздерін мәтінмен сабақтастыра
отырып жасаңыз.
-
«Егер
де» кілтін пайдаланып, «егер де»
деген сұраққа жауап
құрастыру.
-
«Тағы
қалай» кілтін пайдалану арқылы мәтін
мазмұнынан тысқары шығып қиялға ерік
беріңіз.
-
«Кемшіліктер»
кілті» Мәтінде жіберілген кемшіліктер
тізімін жасаңыз.
|
Бағалау
критериі:
-
1. Құрастырылған мәтін
«Дананың кілтіне» сай болу керек
.
-
2. Тапсырма орындау кезінде
барлық топ мүшелері қатысу
керек.
-
3. Уақытқа бағыну
(7-минут)
|
Топтар бір-бірін сағат тілімен
бағалайды.
|
|
|
|
3
мин
|
Сергіту сәті :
«Бразилия жаңбыры»
|
Мұғалімдер ортаға
шеңбер жасап тұрып, бастамашы кісінің жасаған әрекетін іліп әкетуі
керек.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25
мин
|
Мәтінмен
жұмыс
Топтық
жұмыс
2-тапсырма
|
Әр
топқа сәбіз, жұмыртқа,
ағаш, кофе сөздері
таратады.
|
Топта осы төрт
нәрсені байланыстыра отырып сөйлем
құрайды.
Топ мүшелері шағын
мәтін жазады. Эссені жұпта, топта оқып, талқылап, бір эссе
аудиторияға оқылады.
|
Кері
байланыс
«СМС»
МҰҒАЛІМДЕР ТАПСЫРМАНЫ БАҒАЛАУ
КРИТЕРИЙІ АРҚЫЛЫ ТОПТЫҢ ҚАЛАЙ ОРЫНДАҒАНЫ ТУРАЛЫ ҚЫСҚА ХАБАРЛАМА
ЖАЗАДЫ
Бағалау
критерийі:
|
|
|
|
|
Тапсырма №3
Жағдаят туғызу:
Шарты: Отырған адамды орнынан тұрғызу үшін топтар амал
жасау керек.
( Ортада бір адам
орындықта отырады. Әр топ берілген жағдаят бойынша ойланады,топта
талқылайды)
|
|
«Басбармақ» әдісі арқылы
бағалау
|
|
|
10
мин
|
ҮІІ.
САБАҚТЫ ҚОРЫТЫНДЫЛАУ
КЕЗЕҢІ
|
«Қосу-алу-қызықты»
әдісі
Қ- сабақта ұнағанның
барлығы жазылады,жағымды,эмоция тудырған немесе мұғалімнің пікірі
бойынша оған қандай да бір мақсатқа жету үшін пайдалы болған
ақпаратты алу.
А- сабақта
ұнамағанның барлығы жалықтырғыш көрінген,жақтырмаған, түсініксіз
болған немесе мұғалімнің
пікірі.
«Қ»-мұғалімдер сабақта не қызықты
болғанын және қандай сұрағы барын
жазады.
|
|
Өзін өзі
бағалау
|
|