Материалдар / Сунь Ятсеннің үш қағидаты Қытайды қалайша өзгертті
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сунь Ятсеннің үш қағидаты Қытайды қалайша өзгертті

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сынып дүниежүзі тарихынан жаңартылған бағдарлама бойынша құрылған сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2019
11545
22 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар тарауы

2В. Бірінші дүниежүзілік соғыстан

кейінгі Азия елдері

Мектеп: Р.Елебаев атындағы Құдықағаш орта мектебі


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Каримова Н.Б.

Сынып: 8

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Сунь Ятсеннің үш қағидаты Қытайды қалайша өзгертті

Осы сабақта жетуге тиіс оқу мақсаттары

8.3.1.1 қоғамдық-саяси ағымдардың (әлеуметтік либерализм, әлеуметтік консерватизм, марксизм, социал-демократия) қоғамның өміріне ықпалын талдау

Сабақтың мақсаты

Сунь Ятсеннің «халықтық үш принципі» мысалында қоғамдық-cаяси ағымдардың Қытайдың қоғамдық өміріне ықпалын бағалау .

  • Сунь Ятсеннің «үш халықтық принципіне» сипаттама береді;

  • Қытайдың қоғамдық өміріне ықпал еткен қоғамдық-саяси ағымдарды анықтайды;

  • Сунь Ятсеннің Қытай тарихындағы рөліне баға береді.

Бағалау критериилері

  • Сунь Ятсеннің «үш халықтық принципіне» кесте толтыру арқылы түсініктеме береді;

  • Қытайдың қоғамдық өміріне ықпал еткен қоғамдық-саяси ағымдарды анықтай алады;

  • Сунь Ятсеннің Қытай тарихындағы рөлін бағалай алады.

Тілдік мақсаттар:


Пәндік лексика мен терминологияны қолдана отырып Сунь Ятсеннің «халықтық үш принципінің» Қытай елінің дамуындағы маңызын бағалайды.

Әлеуметтік либерализм, әлеуметтік консерватизм, марксизм, социал-демократия , «ұлтшылдық», «халық өкіметі», «халық игілігі», Синьхай революциясы, Гоминьдан


Құндылықтарға баулу:

Өзге елдің тарихына сыйластықпен қарауға тәрбиелеу

Пәнаралық байланыс:

Адам.Қоғам.Құқық, география


Алдыңғы білім

Қоғамдық-саяси ағымдар туралы біледі


Сабақ барысы

Жоспарланған сабақ кезеңдері

Сабақтағы жоспар жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы


2 мин





3 мин

Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Гүлмен тілек» (сергіту және топқа бөлу)


Жұмысты ұйымдастыру формасы: топтық


Үй тапсырмасын тексеру:

«Шеринг» әдәсі арқылы. Оқушылар шенберге тұрып, өткен тақырып бойынша бір-біріне сұрақ қояды. Сұрақтар қайталанбауы керек.

Мүмкін болатын сұрақтар:

  • Осман империясының ыдырау себептері;

  • Мұстафа Кемалдың реформаларын атаңдар;

  • Этатизм ұғымы нені білдіреді;

  • .................


КБ: Мұғалімнің бағалауы. «Ашық және жабық сұрақтар»

Қағаздан жаслған гүлдер,

түрлі-түсті стикерлер

Сабақтың ортасы.





5 мин












15 мин





























































12 мин

1 тапсырма. Жеке жұмыс.

Мәтінмен жұмыс.

Оқулықтың 77 бетіндегі мәтінді пайдаланып, «Сунь Ятсеннің үш халықтық принципі» кестесін толтырыңдар.


«Ұлтшылдық»

«Халық өкіметі»

«Халық игілігі»





Дескрипторлар:

  • «Ұлтшылдық» принципін сипаттайды;

  • «Халық өкіметі» принципін сипаттайды;

  • «Халық игілігі» принципін сипаттайды;


КБ: Бірін-бірі бағалау. Дайын жуаптар шаблоны арқылы


2 тапсырма. Топтық жұмыс. «Галереяны шарлау»

Қытайдың қоғамдық өміріне ықпал еткен қоғамдық-саяси ағымдарды анықтама беріңдер.


1 топ: 1911-1913 жж Синьхай революциясы;


2 топ: Юань Шикай диктатурасының орнауы;


3 топ: Қытай Комунистік партияның құрылуы


КБ: Бағалау парақшасы арқылы өзін-өзі бағалау



Сен топпен жұмыс істегенде төмендегі іс-әрекеттерді қаншалықты жиі атқардың? (топтық жұмыста сенің деңгейіңді нақты анықтайтын сөзді белгіле)

Сұрақтар

Ешқашан

жиі

кейде

1

Мен ақпарат алу немесе нақтылау үшін сұрақтар қойып отырдым




2

Мен өз пікірімді білдірдім




3

Мен өз тобымдағы басқа оқушылардың көзқарастарын (пікірлерін) тыңдадым




4

Мен өз тобымдағы басқа оқушылардың айтқан пікірлеріне түсініктеме беріп отырамын




5

Мен өз тобымның басқа мүшелерін талқыламаға қатыстыруға тарттым




6

Мен ұстазым немесе тобым тапсырған қызметті атқардым






3 тапсырма. Жеке, жұптық, топтық жұмыс.

«Ойлан, жұптас, бөліс»

Қытай елінің қоғамдық дамуындағы Сунь Ятсеннің рөліне баға беріңдер.

«ПОПС» формуласы

• Бірінші сөйлем «Менің ойымша, ... »

• Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсіндіремін…»

• Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … »

• Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім .


КБ: Өзін-өзі бағалау. «Бағдаршам»


Оқулық, суреттер












































бағалау парақшалары












































жасыл, сары, қызыл түсті карточкалар

Сабақтың соңы

3 мин

Рефлексия

«Үш минуттық эссе»

  • Бүгінгі оқып білгеннің ішіндегі ең маңыздысы не болды?

  • Қай сұрақ есіңде қалды?

  • Сен үшін қиындық тудырған сұрақ?


Үй тапсырмасы


Венн диаграммасы арқылы Сунь Ятсеннің «үш халықтық принципінің» алғашқы мазмұнын жаңа мазмұнмен салыстыру.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!