Сунь Ятсеннің үш қағидаты Қытайды қалайша өзгертті

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сунь Ятсеннің үш қағидаты Қытайды қалайша өзгертті

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сынып дүниежүзі тарихынан жаңартылған бағдарлама бойынша құрылған сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспар тарауы

2В. Бірінші дүниежүзілік соғыстан

кейінгі Азия елдері

Мектеп: Р.Елебаев атындағы Құдықағаш орта мектебі


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Каримова Н.Б.

Сынып: 8

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Сунь Ятсеннің үш қағидаты Қытайды қалайша өзгертті

Осы сабақта жетуге тиіс оқу мақсаттары

8.3.1.1 қоғамдық-саяси ағымдардың (әлеуметтік либерализм, әлеуметтік консерватизм, марксизм, социал-демократия) қоғамның өміріне ықпалын талдау

Сабақтың мақсаты

Сунь Ятсеннің «халықтық үш принципі» мысалында қоғамдық-cаяси ағымдардың Қытайдың қоғамдық өміріне ықпалын бағалау .

  • Сунь Ятсеннің «үш халықтық принципіне» сипаттама береді;

  • Қытайдың қоғамдық өміріне ықпал еткен қоғамдық-саяси ағымдарды анықтайды;

  • Сунь Ятсеннің Қытай тарихындағы рөліне баға береді.

Бағалау критериилері

  • Сунь Ятсеннің «үш халықтық принципіне» кесте толтыру арқылы түсініктеме береді;

  • Қытайдың қоғамдық өміріне ықпал еткен қоғамдық-саяси ағымдарды анықтай алады;

  • Сунь Ятсеннің Қытай тарихындағы рөлін бағалай алады.

Тілдік мақсаттар:


Пәндік лексика мен терминологияны қолдана отырып Сунь Ятсеннің «халықтық үш принципінің» Қытай елінің дамуындағы маңызын бағалайды.

Әлеуметтік либерализм, әлеуметтік консерватизм, марксизм, социал-демократия , «ұлтшылдық», «халық өкіметі», «халық игілігі», Синьхай революциясы, Гоминьдан


Құндылықтарға баулу:

Өзге елдің тарихына сыйластықпен қарауға тәрбиелеу

Пәнаралық байланыс:

Адам.Қоғам.Құқық, география


Алдыңғы білім

Қоғамдық-саяси ағымдар туралы біледі


Сабақ барысы

Жоспарланған сабақ кезеңдері

Сабақтағы жоспар жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы


2 мин





3 мин

Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Гүлмен тілек» (сергіту және топқа бөлу)


Жұмысты ұйымдастыру формасы: топтық


Үй тапсырмасын тексеру:

«Шеринг» әдәсі арқылы. Оқушылар шенберге тұрып, өткен тақырып бойынша бір-біріне сұрақ қояды. Сұрақтар қайталанбауы керек.

Мүмкін болатын сұрақтар:

  • Осман империясының ыдырау себептері;

  • Мұстафа Кемалдың реформаларын атаңдар;

  • Этатизм ұғымы нені білдіреді;

  • .................


КБ: Мұғалімнің бағалауы. «Ашық және жабық сұрақтар»

Қағаздан жаслған гүлдер,

түрлі-түсті стикерлер

Сабақтың ортасы.





5 мин












15 мин





























































12 мин

1 тапсырма. Жеке жұмыс.

Мәтінмен жұмыс.

Оқулықтың 77 бетіндегі мәтінді пайдаланып, «Сунь Ятсеннің үш халықтық принципі» кестесін толтырыңдар.


«Ұлтшылдық»

«Халық өкіметі»

«Халық игілігі»





Дескрипторлар:

  • «Ұлтшылдық» принципін сипаттайды;

  • «Халық өкіметі» принципін сипаттайды;

  • «Халық игілігі» принципін сипаттайды;


КБ: Бірін-бірі бағалау. Дайын жуаптар шаблоны арқылы


2 тапсырма. Топтық жұмыс. «Галереяны шарлау»

Қытайдың қоғамдық өміріне ықпал еткен қоғамдық-саяси ағымдарды анықтама беріңдер.


1 топ: 1911-1913 жж Синьхай революциясы;


2 топ: Юань Шикай диктатурасының орнауы;


3 топ: Қытай Комунистік партияның құрылуы


КБ: Бағалау парақшасы арқылы өзін-өзі бағалау



Сен топпен жұмыс істегенде төмендегі іс-әрекеттерді қаншалықты жиі атқардың? (топтық жұмыста сенің деңгейіңді нақты анықтайтын сөзді белгіле)

Сұрақтар

Ешқашан

жиі

кейде

1

Мен ақпарат алу немесе нақтылау үшін сұрақтар қойып отырдым




2

Мен өз пікірімді білдірдім




3

Мен өз тобымдағы басқа оқушылардың көзқарастарын (пікірлерін) тыңдадым




4

Мен өз тобымдағы басқа оқушылардың айтқан пікірлеріне түсініктеме беріп отырамын




5

Мен өз тобымның басқа мүшелерін талқыламаға қатыстыруға тарттым




6

Мен ұстазым немесе тобым тапсырған қызметті атқардым






3 тапсырма. Жеке, жұптық, топтық жұмыс.

«Ойлан, жұптас, бөліс»

Қытай елінің қоғамдық дамуындағы Сунь Ятсеннің рөліне баға беріңдер.

«ПОПС» формуласы

• Бірінші сөйлем «Менің ойымша, ... »

• Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсіндіремін…»

• Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … »

• Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім .


КБ: Өзін-өзі бағалау. «Бағдаршам»


Оқулық, суреттер












































бағалау парақшалары












































жасыл, сары, қызыл түсті карточкалар

Сабақтың соңы

3 мин

Рефлексия

«Үш минуттық эссе»

  • Бүгінгі оқып білгеннің ішіндегі ең маңыздысы не болды?

  • Қай сұрақ есіңде қалды?

  • Сен үшін қиындық тудырған сұрақ?


Үй тапсырмасы


Венн диаграммасы арқылы Сунь Ятсеннің «үш халықтық принципінің» алғашқы мазмұнын жаңа мазмұнмен салыстыру.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
26.11.2019
12031
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі