1 тапсырма. Жеке
жұмыс.
Мәтінмен
жұмыс.
Оқулықтың 77 бетіндегі мәтінді
пайдаланып, «Сунь Ятсеннің үш халықтық
принципі» кестесін толтырыңдар.
«Ұлтшылдық»
|
«Халық өкіметі»
|
«Халық игілігі»
|
|
|
|
Дескрипторлар:
-
«Ұлтшылдық» принципін
сипаттайды;
-
«Халық өкіметі» принципін
сипаттайды;
-
«Халық игілігі» принципін
сипаттайды;
КБ: Бірін-бірі бағалау.
Дайын жуаптар шаблоны арқылы
2 тапсырма. Топтық жұмыс.
«Галереяны шарлау»
Қытайдың қоғамдық өміріне
ықпал еткен қоғамдық-саяси ағымдарды анықтама
беріңдер.
1 топ: 1911-1913 жж Синьхай
революциясы;
2 топ: Юань Шикай
диктатурасының орнауы;
3 топ: Қытай Комунистік
партияның құрылуы
КБ: Бағалау парақшасы арқылы өзін-өзі
бағалау
Сен топпен жұмыс істегенде төмендегі
іс-әрекеттерді қаншалықты жиі атқардың? (топтық жұмыста сенің
деңгейіңді нақты анықтайтын сөзді белгіле)
|
№
|
Сұрақтар
|
Ешқашан
|
жиі
|
кейде
|
1
|
Мен ақпарат алу немесе нақтылау үшін
сұрақтар қойып отырдым
|
|
|
|
2
|
Мен өз пікірімді білдірдім
|
|
|
|
3
|
Мен өз тобымдағы басқа оқушылардың
көзқарастарын (пікірлерін) тыңдадым
|
|
|
|
4
|
Мен өз тобымдағы басқа оқушылардың айтқан
пікірлеріне түсініктеме беріп отырамын
|
|
|
|
5
|
Мен өз тобымның басқа мүшелерін
талқыламаға қатыстыруға тарттым
|
|
|
|
6
|
Мен ұстазым немесе тобым тапсырған
қызметті атқардым
|
|
|
|
3 тапсырма. Жеке, жұптық,
топтық жұмыс.
«Ойлан, жұптас,
бөліс»
Қытай елінің қоғамдық дамуындағы Сунь Ятсеннің
рөліне баға беріңдер.
«ПОПС» формуласы
• Бірінші сөйлем «Менің ойымша, ...
»
• Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай
түсіндіремін…»
• Үшінші
сөйлем «Оны мен мына
фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын …
»
• Соңғы
сөйлем «Осыған байланысты мен
мынадай қорытынды шешімге келдім .
КБ: Өзін-өзі бағалау.
«Бағдаршам»
|