Материалдар / "Шынайы достық" 5-сынып

"Шынайы достық" 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Білім мазмұнын жаңарту шеңберінде оқулықтар мазмұны өзгеруіне байланысты енгізілген тақырып, 5-сыныпқа сабақ беретін мұғалімдер қолдануға болады
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Сабақтың тақырыбы:

Шынайы достық

Мұғалімнің аты-жөні: Бадаева М.С.

Күні: 16.11.2017ж

СЫНЫП:

7 «Ә»


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабаққа негізделген оқу мақсаттары

7.Ж1. Әр түрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар құру

7.ӘТН3.Фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Берілген мәтін мазмұнын түсінеді , жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Мәтінге жоспар құрайды, диаграмма, жіктелім жасай алады, қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік құзіреттілік


Шынайы достық

Ресурстар

Оқулық, мәтін, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әр түрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, себеп-салдарлық диаграмма, ромбтық жіктелім, интербелсенді тақта. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Алдыңғы оқу

Ұлы адамдар достығы

Сабақтың жоспары

Жоспарланған уақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі 2 минут

Топтарға бөлу. Өлең жолдары арқылы бөлу

Адал дос алтыннан да қымбат

Шын дос үшін қалайда

Тік қатерге басыңды.

Айыра біл алайда

Досың менен қасыңды.



1-топ: Жан досым

2-топ: Достық жалын

3-топ: Армандастар


«Жарайсыңдар!», «Керемет!», смайлик арқылы, т.б., топтар тез арада бір-бірін қайталамай бағалаудың әр түрін көрсетеді


Жаңа білім

10 минут







Білу және түсіну

С.Сейфуллиннің «Сыр сандық» өлеңін тыңдау, ширату

Ең әуелі, «Достық туралы» ұлы ғұлама, ойшылдардың айтқан сөздерінен, өлең жолдарынан үзінділер келтірейік (нақыл сөздер, өлең жолдары оқылады) Әр топтан өз қалаулары бойынша оқушылар мысалдар келтіреді. «Бәрі де достық туралы...»

Жағдаят шешу. Сен қалай ойлайсың?
А) Сен асығып барасың, ешқандай кешігуге болмайтын кездесуің бар. Досың саған: «Тез келіп кетші, бір жағдаймен өте қатты қысылып тұрмын»,- деді. Сенің әрекетің.

Ә) Досың қатты ауырып ауруханада жатыр. Өте қымбат дәрілер керек. Оның жағдайы жоқ. Сен не істер едің?


Оқулық.Кеспе мәтіндер.

Оқулық,қабыр

ғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер.

Ортасы

15 минут













Қолдану

Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.

1-топ: «Екі дос» жоспар құру

2-топ: «Себеп –салдарлық диаграмма» Фразеологизм

3-топ: «Ромбтық жіктелім»«Мақал-мәтелдермен жұмыс»

Ортақ тапсырма:

«Тапқыр болсаң, тауып көр»

  1. Мақал-мәтелдер бойынша жарыс

  2. Берілген тұрақты сөз тіркестерін толықтырып, жалғасын табыңдар

А) Тонның ішкі ... ;

Ә) Арасынан ... өтпейді;

Б) Бетінен оты ...;

В) ... бауырындай көру;

Г) Көптен көрмеген ... шүйіркелесу;

Ғ) ... қамқор;

Д) ... күту.

3. «Қырағы болсаң, байқап көр» «Тұлғаны танып біл»

1.“Дала қоңырауы” поэмасының авторы, ақын, ҚР-ның халық жазушысы, туғанына 90 жыл толып отырған жерлесіміз кім?

2) “Қараңғы қазақ көгіне Өрмелеп шығып Күн болған”, 27 жыл ғана өмір сүріп, артына мол мұра қалдырған қазақ ақыны, ағартушы, қоғам қайраткері, туғанына 125 жыл толып отырған ойшыл кім?

3) Анасының есімі Гүлсім, 4 жасында хат таныған, “Батыр Баянды” бір түнде жазған, 5 арыстың бірі, Алаш қозғалысының қайраткері, М.Әуезов баға берген мықты ақын кім? (туғанына 125 жыл)

4) Азан шақырып қойған есімі Ақжігіт, әнші, ақын, сазгер, атақты Құлагердің иесі, “Балқадиша”, “Сырымбет” өлеңдерінің авторы, дүниеге келгеніне 175 жыл, әйгілі дарын иесін атаңыз


«Достық -асыл қасиет» деген тақырыпта ойтолғау жазу.



«Пікірлер» парағы әдісі, сұрақтар жазылған парақшалар,

қалам.



Оқулықтағы мәтінді оқып алады.


Сергіту сәті

2 минут

«Мен достыққа сенемін...» Әр оқушы қалауынша отбасы, бауыры, құрбысының достығы жайлы ой толғанысын айтады

шапалақ

Аяқталуы

Сабақты бекіту




Не жетеді нағыз досқа, асылға,
Қуансаң да, қайғырсаң да қасыңда.
Қиналады сен қиналсаң болғаны,
Ұйықтамасаң, ұйықтамайды ол- дағы.

«Пікірлер» парағы әдісі



Бағалау


3 минут




Кері байланыс

3 минут

«Бес саусақ»


Рефлексия парағы




Бағалау парақшасы





Қағаз қиындылары.





























ЖИ арқылы жасау
06 Қаңтар 2018
1156
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі