Сабаққа негізделген оқу
мақсаттары
|
7.Ж1. Әр түрлі жанрдағы
мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар
құру
7.ӘТН3.Фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін,
көркемдік ерекшеліктерін түсініп
қолдану
|
Сабақ
нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны
орындай алады: Берілген мәтін мазмұнын
түсінеді , жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың көбісі мынаны
орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе
орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша
үлестірме ресурстармен жұмыс
жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады:
Мәтінге жоспар құрайды,
диаграмма, жіктелім жасай алады, қосымша мәліметтер мен дәлелдер
келтіре алады.
|
Басталуы
5
минут
|
Ұйымдастыру кезеңі 2
минут
Топтарға бөлу. Өлең жолдары
арқылы бөлу
Адал дос алтыннан да
қымбат

Шын дос үшін
қалайда
Тік қатерге
басыңды.
Айыра біл
алайда
Досың менен
қасыңды.
1-топ: Жан
досым
2-топ: Достық
жалын
3-топ:
Армандастар
|
«Жарайсыңдар!», «Керемет!»,
смайлик арқылы, т.б., топтар тез арада бір-бірін қайталамай
бағалаудың әр түрін
көрсетеді
|
Жаңа
білім
10
минут
|
Білу және
түсіну
С.Сейфуллиннің «Сыр сандық»
өлеңін тыңдау,
ширату
Ең әуелі, «Достық туралы» ұлы ғұлама,
ойшылдардың айтқан сөздерінен, өлең жолдарынан үзінділер
келтірейік (нақыл сөздер, өлең жолдары оқылады) Әр топтан
өз қалаулары бойынша оқушылар мысалдар келтіреді. «Бәрі де достық
туралы...»
Жағдаят
шешу. Сен қалай
ойлайсың? А) Сен асығып барасың,
ешқандай кешігуге болмайтын кездесуің бар. Досың саған: «Тез келіп
кетші, бір жағдаймен өте қатты қысылып тұрмын»,- деді. Сенің
әрекетің.
Ә) Досың қатты ауырып
ауруханада жатыр. Өте қымбат дәрілер керек. Оның жағдайы
жоқ. Сен
не істер едің?
|
Оқулық.Кеспе
мәтіндер.
Оқулық,қабыр
ғаға ілінген
ватмандар, түрлі-түсті
маркерлер.
|
Ортасы
15
минут
|
Қолдану
Берілген мәтіндерді балалар
оқып алады.
1-топ: «Екі дос» жоспар
құру
2-топ: «Себеп –салдарлық
диаграмма» Фразеологизм
3-топ: «Ромбтық
жіктелім»«Мақал-мәтелдермен
жұмыс»
Ортақ
тапсырма:
«Тапқыр болсаң, тауып
көр»
-
Мақал-мәтелдер
бойынша жарыс
-
Берілген тұрақты сөз
тіркестерін толықтырып, жалғасын
табыңдар
А) Тонның ішкі ...
;
Ә) Арасынан ...
өтпейді;
Б) Бетінен оты
...;
В) ... бауырындай
көру;
Г) Көптен көрмеген
... шүйіркелесу;
Ғ) ...
қамқор;
Д) ...
күту.
3. «Қырағы болсаң, байқап көр»
«Тұлғаны танып біл»
1.“Дала қоңырауы” поэмасының
авторы, ақын, ҚР-ның халық жазушысы, туғанына 90 жыл толып отырған
жерлесіміз кім?
2) “Қараңғы қазақ көгіне
Өрмелеп шығып Күн болған”, 27 жыл ғана өмір сүріп, артына мол мұра
қалдырған қазақ ақыны, ағартушы, қоғам қайраткері, туғанына 125 жыл
толып отырған ойшыл кім?
3) Анасының есімі Гүлсім, 4
жасында хат таныған, “Батыр Баянды” бір түнде жазған, 5 арыстың
бірі, Алаш қозғалысының қайраткері, М.Әуезов баға берген мықты ақын
кім? (туғанына 125 жыл)
4) Азан шақырып қойған есімі
Ақжігіт, әнші, ақын, сазгер, атақты Құлагердің иесі, “Балқадиша”,
“Сырымбет” өлеңдерінің авторы, дүниеге келгеніне 175 жыл, әйгілі
дарын иесін атаңыз
«Достық -асыл
қасиет» деген тақырыпта ойтолғау
жазу.
|
«Пікірлер» парағы әдісі, сұрақтар
жазылған парақшалар,
қалам.
Оқулықтағы мәтінді оқып
алады.
|