Шыңғыс Айтматов "Алғашқы ұстаз" повесі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Шыңғыс Айтматов "Алғашқы ұстаз" повесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Шыңғыс Айтматов "Алғашқы ұстаз" повесі. 10.1.1.1 сюжеттік-композициялық талдау
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

Адам жанының құпиясы

Педагогтің аты-жөні:

Орынбекова Жазира Орынбековна

Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны Қатыспағандар

Сабақтың тақырыбы:

Шыңғыс Айтматов «Алғашқы ұстаз» повесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

10.1.1.1 әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы идеялық мазмұнын терең түсіну

Сабақтың мақсаты

-идеялық мазмұнын біледі

-шығарманы сюжеттік-композициялық құрылысына талдайды

САБАҚ БАРЫСЫ:

Сабақтың кезеңі

Педагог іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурс

Ұйымдастыру

2 мин

Оқушылармен сәлемдесу, сыныпта оқушы зейінін шоғырландыру арқылы жайлы атмосфера қалыптастыру

Оқушы назарын сабаққа аударады




Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту 6 мин

Алдыңғы білім.

«Тізбектелген әңгіме» әдісі

Алдыңғы сабақта үйренген білім мен қалыптасқан дағдылар туралы еске түсіреді.

1.Тізбекті үзбей қатар-қатар отырған оқушылар бірінен соң бірі оқиға желісінің ретін сақтай отырып, «Алғашқы ұстаз» повесінің мазмұнын еске түсіріп шығады.

Қалыптастырушы бағалау: өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға “Жарайсың!” “Керемет” деген мадақтау сөзімен ынталандыру


2 мин

Сабақ мақсатын оқушылармен талдайды

Сабақ мақсатына қатысты ойларын түсіндіреді



Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ

20 мин

1 тапсырма. Топтық жұмыс.

Графикалық органайзер.

«Алғашқы ұстаз» сюжеттік талдау

Басталуы-Дүйсеннің мектеп ашуы

Байланысы-Дүйсеннің Алтынайды мектепке алып келуі

Дамуы- Дүйсен мен Алтынай арасындағы лебіз

Шиеленісі- Алтынайды жеңгесінің туысы тоқалдыққа алып кетуі

Шарықтау шегі- Дүйсеннің Алтынайды құтқаруы

Шешімі- Алтынайдың оқу іздеп кетуі, профессор болуы.

Shape1 Shape2

Топпен бірлесе отырып, повестің мазмұнына сюжеттік талдау жасайды.

Дескриптор: /2/

Мазмұнын біледі-1б

Оқиға ретін сақтайды-1балл

Топтар бір-бірін өзара бағалап, жұмыстарына кері байланыс береді.


Оқулық

Таратпа материалдар

2 тапсырма. Жұптық жұмыс.

Жоспар құру

Қос терек


Дүйсен мектебі


Мерекеге келген Алтынай Сүлейменова


Дүйсеннің хат алып келуі


Алтынайдың асығыс қайтып кетуі


Хатпен жағдайды түсіндіруі


Ауыл халқының дөң басына жиналуы


14жастағы Алтынайдың да келуі


Халықтың бала оқытуға келісуі


Дүйсен ескі қораны жөндеп алады


Алтынай тезегін тастап кетеді


Үйден бала жинайды


Ағасының Алтынайға оқуға рұқсат беруі


Ленин өліміне қайғыруы


Екі тал жас ағаш отырғызады


Жеңгесі Алтынайды туысына тоқалдыққа береді


Алтынай көрген қорлық


Үш күннен соң Дүйсен құтқарып алады


Аюдай еркек түрмеге жабылады


Ташкенттегі балалар үйіне жібереді


Соғыс жылдарында бір рет келуі


Алғашқы ұстазға құрмет






Функционалдық сауаттылықты дамытуға арналған тапсырма ?



ЕББҚ -тапсырма

Түсініп оқу.

Идеясын жазу.


Оқушылар жұппен бірігіп берілген бөлімге жоспар құрады


Дескриптор /2/

Оқиға желісі мен ретін сақтап берілген бөлімнің жоспарын жазады-2б






Оқулық

Таратпа материалдар.

Сабақтың соңы

ҚБ тапсырма

8 мин

3 тапсырма. Жеке жұмыс.

ПОПС формуласы.

Менің ойымша, Шыңғыс Айтматов осы повесін «Алғашқы ұстаз» деп атауының үлкен мәні бар.

Себебі, ...

Оны мен ... дәлелдеймін

Мен мынадай қорытындыға келдім...

Әркім дәптерлеріне ПОПС формуласын жазады.

Дескриптор /5/

Не себепті «Алғашқы ұстаз» деп аталғанын дәлелдейді.-2 балл

Шығармадан мысалдар келтіреді-2 балл

Ұстаз туралы өз көзқарасын білдіреді-1балл

Дәптер

Оқулық


Үй тапсырмасын беру.

2 мин

Тест құрастыру




Кері байланыс

5 мин

Кері байланыс ,,Менің термометрім,, Оқушылар жазба жұмысын жазу барысында нені үйрене алғандарын, не нәрсе қиын болғанын, не нәрсе ерекше қызығушылық тудырғанын айтады

Оқушылар кері байланыс береді







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.02.2025
1925
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі