№
1 сынама тестілеудің
сараптамасы
тарих пәні 14.0.2015
жыл
Тарих пәнінен сынама
тестілеудің көрсеткіштері
пәндер
|
мұғалімнің
тегі,
есімі
|
оқушы
саны
|
Бағалары:
|
білім
сапасы
|
орта
балл
|
орта
баға
|
5
|
4
|
3
|
2
|
қазақстан
тарихы
|
Узбекова
С.Б
|
9
|
4
|
4
|
1
|
-
|
88%
|
19
|
5
|
дүн.тар
|
Узбекова
С.Б
|
1
|
-
|
1
|
-
|
-
|
100%
|
15
|
5
|
Сараптама
СМПИ тарапынан байқау
тестіліуін өткізді.
Күні,сыныбы, қатысқан оқушы
саны.Осы байқау тестіне сыныптан
оқушы қатысты.
Оқушыларды жинаған баллдарына
байланысты топтарға бөліп көрсету.
пәндер
|
Оқушының
аты –жөні,
тегі
|
жоғары ұпай жинаған
оқушылар
|
орташа ұпай жинаған
оқушылар
|
төмен ұпай жинаған
оқушылар
|
қазақстан
тарихы
|
Алибеков
Нурбол
|
24
балл
|
|
|
Ережепова
Аида
|
|
15
балл
|
|
Барлыханов
Елдар
|
21
балл
|
|
|
Жолдыбаев
Айбек
|
21
балл
|
|
|
Зайдашев
Рүстем
|
|
18
балл
|
|
Нұрсадықова
Гүлжан
|
22
балл
|
|
|
Сейфоллаев
Алдияр
|
|
11
балл
|
|
Қалиқанов
Темірлан
|
|
20
балл
|
|
Әділ
Ерасыл
|
|
20
балл
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
дүние жүзі
тарихы
|
Әділ
Ерасыл
|
|
15
балл
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.Топтарға бөлінуіне
байланысты істелінген жұмыстардың нәтижесінің есебін жазу, әр топқа
жекелеме тоқталу./қандай жұмыстар жүргізу арқылы
/сыныма тест, бақылау арқылы
салыстырмалы тест, картамен жұмыс, көзбен көру арқылы кезеңдерін
жаттау,тарихи диктант т.б дата сыныма тест, бақылау арқылы
салыстырмалы тест, картамен жұмыс, көзбен көру арқылы кезеңдерін
жаттау,тарихи диктант т.б дата
2.Әрбір өткен сынама
тестілеулер жұмыстарын салыстырмалы түрде
сараптау. №1,№2,№3,№4,№5,№6,№7,№8,№9,№10,№11,№12,№13,№14 сыныма
бақылау жұмысы қазақстан тарихынан 88 % және дүние жүзі тарихынан
100 % құрап отыр.
3.Қосымша жүргізілетін
жұмыстар./сынып жетекші, ата-ана, әдістемелік жұмыстың орынбасары,
тәрбие орынбасары, психолог, пән
мұғалімдері/
ата-аналармен № 14 сынама
тестілеудің қорытындысын ескерте отырып қосымша сабақтар жүргізіліп
отыр.
Тұжырым: Жалпы оқушылардың білім
денгейлері орташа. Дайындықтары аздап көтерілді. Дүние және
қазақстан тарихынан оқулықтар арқылы дайындалып жүр. Оқушылар
даталарды,айларды,күндерді,салыстыруларды, деректерді бір-бірінен
көп шатастырып алады.Сондықтан оқушыларға есте сақтау көру арқылы
жаттатамын.
Ұсыныс:Тестілеудің қорытындысымен салыстырмалы
сараптамалар жүргізіліп отырылсын
Сараптама жасаған тарих пәні
мұғалімі Узбекова С.Б.