|
|
Денсаулық Дене шынықтыру
(3сағат)
|
Коммуникация
Көркем
әдебиет0,5
Сөйлеуді
дамыту0,5
|
Таным
Құрастыру(0,5)
Сенсорика(0,5)
Жаратылыстану
(1с)
|
Шығармашылық
Сурет салу
1,
Мүсіндеу
(0,25)
Аппликация
(0,25)
Музыка
(1,5с)
|
|
1.апта .
Наурыз
|
Сынғырлады
алғашқы тамшы
|
1.Дене
шынықтыру
Оңға және солға кері
жүгіруге
үйрету. Орта қашықтыққа жүгіруді
дамыту.
отырып жылдамдыққа, ептіліке, төзімділікке
тәрбиелеу.
Қ/о «Кім
шапшаң?»
2.Дене
шынықтыру
Бірінің артынан бірі
жүру,тоқтап, отырып-тұрып жүруді,тура және айналма жолмен жүгіруді,
орында тұрып алға секіруді, көлденең нысанаға алысқа лақтыруды
меңгерту.
3.Дене
шынықтыру
Бірінің артынан бірі
жүру,тоқтап, отырып-тұрып жүруді,тура және айналма жолмен жүгіруді,
орында тұрып алға секіруді, көлденең нысанаға алысқа лақтыруды
меңгерту.
|
Сөйлеуді
дамыту
Тақырыбы: «Бізге көктем
келді»
Мақсаты: Тәрбиешінің сұрақтарына
байланысты жауаптар беру. (қар ериді, күн қысқарады, құстар ұшып
келеді) сөздерін нақтылауын табу ( күн ашық, гүлдер сәнді) сұрақ
қоюға тәрбиелеу. Жұмбақтардың мағынасын түсінуге және суреттер
арқылы шешімін табуға
үйрету.
|
Сенсорика
Тақырыбы:«Тентек
қонжық» Мақсаты:Тапсырылған 3-4 сенсорлық
қасиеттерден әр түрлі заттардан бір форманы таңдауға жаттықтыру,оны
іске асыруын білу.
Д\О Мынау қандай пішінге
ұқсайт.
Жаратылыстану
Тақырыбы:
«Жел,жел,самал
жел!»
Мақсаты: Балаларға желдің табиғат
құбылыстарының
бірі екендігін
түсіндіру.Оның табиғат және
адам
өміріндегі рөлін
анықтау.Экологиялық мәдениеттің алғашқы түсініктерін
қалыптастыру.
|
Сурет
салу
Тақырыбы:«Сүңгі
мұздар»
Мақсаты:
Қылқаламмен жұмыс істеуді
жалғастыру. Балаларды қылқаламды бояуға малып, қағаз бетіне тіке
сызықтар түсіруге машықтандыру. Бір бағытта жылжыта білуге
үйрету.
Музыка
Жетекшінің жоспары
бойынша
|
|