Материалдар / Сынғырлады алғашқы тамшы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сынғырлады алғашқы тамшы

Материал туралы қысқаша түсінік
Балабакшага озім үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Наурыз 2021
446
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бірінші кіші «Балапан» тобындағы үйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі

Откізу күні:01.02.21

Білім беру саласы: «Коммуникация »

Сөйлеуді дамыту

Өтпелі тақырып: «Әлем бідің жанымызда ыдыстар»

Тақырыбы: «Ойын жағдайы «Сиқырлы тағамдар»

Мақсаты:

1.Тәрбиелік:Сөйлеу әрекетіне қызығушылықты тәрбиелеу.

2.Дамытушылық:Басқалардың сөздерін тыңдау және тыңдау қабілеттерін дамыту.

3.Оқыту:Балаларда қарапайым сөйлемдерді дұрыс құру, келісімді сөйлеу қабілетін қалыптастыру. «Ыдыс-аяқ» тақырыбында балалар сөздігін белсендіру, сөздердің мағынасын түсіндіру.Туралы сөйлемде предлогты қолдануды консолидациялау. Педагогикалықтехнологиялар:сурет Ресурстармен қамтамасыз ету: жемістермен көкеністер.

Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы:Сәлеметсіңдер ме, балалар! Бүгін бізде ерекше күн, бізге қонақтар келіп отыр,кәне, балалар амандасайық.

1. Үйыдастырушылық кезең:Ал енді шаттық шеңберімізді құрайық:

Біз кішкентай баламыз,

Айтқан тілді аламыз.

Достарымды көргенде,

Қуана қарсы аламыз.

(үнтаспадан бір дыбыс естіледі)

Балалар ,тыңдаңдаршы, бұл не шу?Көмекке шақырған дыбыс сияқты.

Кенеттен есік ашылып, әтеш жылап келеді.

Балалар, бұл әтеш қой! Неге жылайсың?Не болып қалды?

Әтеш ,қиналма!Мүмкін біз саған көмек бере алармыз. Не қалайсың?

Балалар,дәрумендер қайда болады?

Жемістердің мен көкөністердің денсаулыққа пайдасы өте көп.Біз оларды көп жесек ауырмай үлкен болып өсеміз. Біз жемістерден жеміс шырынын аламыз. Егеміз,суарамыз, баптаймыз.Піскеннен кейін жинаймыз

(жүзім,сәбіз,алмұрт,шабдалы,картоп,қырыққабат суреттері көрсетіліп, балалардың жауабы тыңдалады)

Жарайды, әтеш біз сиқырлы бақтан дәрумендерді алып келеміз.

Балалар, сиқырлы баққа атанбас бұрын шынығып алайы

Сергіту сәті:

Секірейік,секірейік,

Ұзын құлақ қоянша.

Шаршағанды кетірейік,

Болар сонда тамаша.

2. Негізі болімі:Қане енді дәрумендерді жинастырайық. Бізді әтеш күтіп отырған болар.

Балалар, сиқырлы дәрумендерді әтешке берер алдында тақпақтарымызды айтайық.


     

 

Әтеш: Рақмет,балалар! Енді мен...

Бұрап қойған сағаттай,

Айқайлаймын таң атпай...

КУ-КА-РЕ-КУ!

КУ-КА-РЕ-КУ!

Мен енді ешқашан ауырмаймын. Сендер де ауырмандар

Балалар,сендерге рахмет бүгін әтешке көмектестіңдер.Әрдайым осындай мейірімді болып,қиын сәттерде бір-біріңе көмектесіп жәрдем бере біліңдер.

«Денсаулық-зор байлық» деген,олай болса, дәрумендерге толы жеміс-жидек, көкөністерді жеп жүрсеңдер және де балалар.а арналған дәріханалардағы дәрумендерді алып жүрсек

ешқашан ауырмайсыңдар.

Ұйымдастырылған оқу іс-қызметі қорытындылау үшін бір ойын ойнайық.

«Дәмін тат,жемісті тап» дидактиқалық ойыны.

Ойынға бір баладан қатысады. Олардың көзі байланады, аузына қандай да бір жемістің бөлігі салынады. Балалар оның дәмін татып, қандай жеміс екенің анықтайды.

Дәрумендер сөзін үш тілде айтайық.

3. Қорытынды:Балалар жеміс түрлерін біледі, олардың түсін,дәмін ажырата алады,пайдасын айтады.Дәрумендер неде көп екенін әңгімелей біледі..Сұраққа толық жауап беріп, көмектесуге дайын болу.









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!