Материалдар / Сыни тұрғыдан ойлау технологиясының ерекшеліктері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сыни тұрғыдан ойлау технологиясының ерекшеліктері

Материал туралы қысқаша түсінік
Коучинг жоспары үлгі ретінде усынылып отыр, тәжірибе алмасу мақсатында жиберип отырмын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Шілде 2018
307
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жамбыл облысы Сарысу ауданы әкімдігі білім бөлімінің Жарылқасын Отарбаев атындағы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Мырзахмет Балқия Серікбайқызының « Сыни тұрғыдан ойлау технологиясының ерекшеліктері » тақырыбы бойынша қысқа мерзімді коучинг жоспары
Мерзімі 7.01.18ж.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету жолдары
Сілтеме «Білім берудегі сыни тұрғыдан ойлау» таныстырылымы, «Түстер терапиясы» таныстырылымы.
Жалпы мақсатыКоуч пен коучингке қатысушылар арасында диалогтік қарым-қатынас орнату арқылы сыни тұрғыдан ойлауға бейімдеу. Практикалық тапсырмалар беру арқылы сыни тұрғыдан ойлау дағдысын қалыптастыру, сабақта тиімді пайдалануына ықпал жасау
Міндеттері



  • Сын тұрғысынан ойлаудың мәнін ұғындыра отырып, оның оқушылардың танымдық іс-әрекетін арттырудағы рөлін анықтау;
  • Сын тұрғысынан ойлауды өз тәжірибесінде қолдану бойынша мұғалімдердің кәсіби құзіреттілігінің қалыптасуына ықпал ету.
  • Оқыту нәтижесіКоучинг – сессиядан кейін мұғалімдер:
  • «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету» модулінің өз пәніне сай келетін әрі тиімді стратегияларын қолдана алады;
  • Сыни тұрғыдан ойлау стратегияларын сабақта қолдану дағдыларын меңгереді;
  • Түйінді идеяларСыни тұрғыдан ойлауға үйрету жолдары арқылы табысты оқытуға қол жеткізу
    Топқа бөлуБір әнді түрлі сарында орындату арқылы 3 топқа бөлемін.
    Психологиялық ахуал орнатуКоучингке қатысушыларды коучинг үдерісіне тарту және жағымды психологиялық ахуал орнату мақсатында «Әуенді 14 тілек» таныстырылымын ұсынамын.
    Сыни ойлауға бағыттайтын тапсырма

    Коучингтің тақырыбын ашу үшін мұғалімдерге көлік түрлерін атау. Осы сөздермен не істеуге болады?Берілген сөздермен (есек, зымыран, кеме, ұшақ, тікұшақ, поезд, трамвай, піл, арба) жұмыс.Постерлерін топ болып қорғайды.
    Кіріспе тапсырмаҚызығушылықты ояту кезеңі«Ассоциация» әдісі.(10 мин)
  • «Сын тұрғысынан ойлау» ұғымы Сіздің санаңызда қандай ассоциация туғызады ? Осы ассоциацияларды түсіндіріп беріңіз.
  • Сын тұрғысынан ойлау проблемаларымен белсенді айналысатын адамдар мен топтар қандай іс-әрекеттерді жүзеге асыруы керек? Себептерін атап беріңіз.
  • (Сын тұрғысынан ойлау парағы таратылады.)
  • «Сын тұрғысынан ойлау – Қазақстандағы білім беруді дамыту үшін маңызды болып табылатын қазіргі ең басты педагогикалық түсінік» деген оймен келісесіз бе? Өз пікіріңізді дәлелдеңіз.(жауаптарын тыңдап, қолдау көрсетемін)
  • 1 тапсырма Әр топқа сіріңке таратып, соны құрастыруды ұсынамын.Сіріңкемен логикалық есеп шығару 8+3-4=01 тал сіріңкені қозғау арқылы теңдікті орында Мақсатым: топ мүшелерінің сыни тұрғыдан ойлау қабілеттері: қадағалау, талдау, түсіндіру, қорытынды жасау, метантану дағдыларын іске қосу және сыни тұрғыдан ойлауға бағыттау.Есепті шығарып болған соң топтарға коуч ретінде мынадай сұрақ қоямын:
  • Сіріңкемен логикалық есеп шығару барысында қандай танымдық әрекетті іске қостыңыз?
  • Осы тапсырманы орындау барысында неліктен «ойлау» қабілетіңіз талап етілді?
  • «Сын тұрғысынан ойлау» ойлау туралы ойлану деп сипатталуының себебін түсіндіре аласыз ба?
  • «Білім берудегі сыни тұрғыдан ойлау»таныстырылымынкөрсету Таныстырылымды көрсете отырып, коучингке қатысушы әріптестеріме 7 модуль аясында «Сын тұрғысынан ойлау» модулінің ерекше орын алатыны және аталған модуль оқушылардың да, мұғалімдердің де сын тұрғысынан ойлауды дамытуды саналы және оймен қабылдауын көздейтіні туралы мағлұмат беремін.
    2 тапсырма Коучингке қатысушыларға «Эйнштейннің жұмбағын» шешіп көруге ұсыныс тастаймын. Мақсатым: сыни тұрғыдан ойлау тек қарапайым тапсырмалардың ғана емес, сонымен қатар тұлғаның танымдық үрдісінің барлық тетіктерінің іске қосылуын талап ететін күрделі тапсырмалардың шешімін табуға ұмтылысы мен мүмкіндіктерін жүзеге асыруды көздейтінін іс жүзінде көрсету. Осы тапсырмадан соң топтар арасында өзара бағалау жүргізу мақсатында стикерге бағалау жаздыртып, «Рефлексия» бұрышына ілуді ұсынамын.
    Сергіту сәтіМақсаты: «Түстер терапиясы» таныстырылым арқылы коучингке қатысушалрды сертігіп алу және келесі тапсырмаға ауысу.
    3 тапсырмаКоучингке қатысушы әріптестеріме түрлі елдердің түрлі тарихи кезеңдеріндегі білім беру үрдісінен хабар беретін түрлі-түсті фотосуреттер таратып, мынадай тапсырма ұсынамын:1.Осы суреттерді белгілі бір реттілікпен орналастырып, постер жасаңыздар.2.Постерді қорғаңыздар, неліктен осындай реттілікті таңдағандарыңызды түсіндіріп, басқа топтардың сұрағына жауап беріңіздер.Осыдан соң «Рефлексия» бұрышына бағалау стикерлерін ілуді ұсынамын.
    3 тапсырмаОсы тапсырманы орындап болған соң әріптестеріме жүзеге асырған әрекеттері барысында көзбен көретін айғақтар негізінде сын тұрғысынан ойлау дағдыларын іске қосуға ықпал еткендігін, сонымен қатар осы іспеттес тапсырмаларды сабақтарында оқушыларға ұсыну арқылы айғақтарды зерттеу және ойларды талқылау кезіндегі оқушы ойының барысын анықтай алатынын ұғындырып өтемін.
    Ой түйін немесе «Бүгінгі коучинг маған .......»Топ мүшелеріне өздерінің коучинг барысында меңгерген жаңа білімдері мен дағдылары туралы «Бүгінгі коучинг маған .....» тіркесімен басталатын ой түйін немесе қорытынды жасауды ұсынамын.
    Рефлексия Екі жұлдыз бір тілек арқылы бағалау .Стикерге өз көңіл-күйлерін бейнелейді және сабақтан алған әсері туралы пікірін «Менің бүгінгі сабақтан алған әсерім» ақ параққа жазады. Коучинг  сабағынан  алған әсері туралы сауалнаманы толтырады


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!